Migracije pecaroša usled rada ribe na pojedinim mikrolokacijama

Započeo bolenbgd, 20 Oktobar 2019, 18:13:02

nisam mogao da odolim  :lol: :lol: :lol: pun fejs slika i izvestaja sa mesta  :lol: pa ovo nisu migraije ovo su seobe  :lol:

Zvali i mene da idem ali ne volim guzve i da idem gde skoro provereno hvataju ribu !

stragi88

I posle me ljudi pitaju "A zasto ti sine pecas samo komercijale?". E bas  zbog svega predhodno navedenog, odes na mesto gde nema nikog i otpecas pristojno i dovoljno da te vidi jedan lokalac to je kraj. Secam se pre par godina u novembru odem da pecam na Z. Moravu (Obrva kod Kraljeva). Subota ujutru, pomislis bice guzve te sam bio na vodi u 5 ujutru. Kad sam stigao apokalipsa, nigde nikog neka sumaglica je bila te je scena vise licila na horo film. Tog dana odvalim mrenu. I u jednom trenutku dolazi neki lokalac, nije nista ni pitao samo je stajao iza mene jedno 10min. i otisao. I posto je bas dobro pecanje bilo ja odlucim da dodjem sledeceg dana (nedelja). Sledeceg dana posto predhodnog nije bilo nikog odlucim se da ne ranim mnogo te sam stigao na vodu oko 7. I tad, ko sto bi rekli oni u novinama "SOK (FOTO, VIDEO)". Taj potez ima jedno 200m. Kad sam ja stigao vec je bilo jedno 100 ljudi. Tablice, NP, KG, BG, KM, NS. samo sam se okrenuo i otisao. Poenta price, dovoljno je da te neko vidi da izvadis par pristojnih riba i gotovo to mesto postaje vasar.  :veryangry: :veryangry: :veryangry: :veryangry:

Eh, koliko sam samo puta u zivotu pecajuci soma iskulirao udarce dok prolaze camcima pored mene pa broj im se nezna.

mrjr

Ja najteže podnosim kada na varaličarskom potezu zateknem dubinkaše,koji razvuku najlone tako da zauzmu 20m obale(keja), zatim iskidaju i ostave u vodi metre i metre, ...i zato odavno ne idem,ili jako retko idem na neke nekada omiljene pozicije. Varaličar otpeca na jednoj poziciji 15-20 minuta i pomeri se u najvećem broju slučajeva,ali ima i onih koji zabodu i maltretiraju mesto satima. Uglavnom, nemam više živaca za gužvu,pa radije idem i na lošije lokacije,samo da me niko ne smara. Krivi su forumi i forumaši ,pa i ja medju njima.

meda

Tako da price ovde radi tamo ne radi, gde ici, to se menja iz casa u cas iz dana u dan, treba samo ici na vodu i biti uporan.

Ovo je poenta price

Stragi, ja mislim da nisi otkrio ništa novo. Dobro mesto na čistom potezu od 200m je sigurno pod pritiskom. Imao si sreće što je subota u Srbiji za mnoge firme, pogotovo privatnike radni dan, pa nije bilo nikoga. Takođe i za one koji ne rade subotom, u mnogo slučajeva je subota dan kada obavljaju sve svoje poslove kod kuće. Sređivanje dvorišta, kućni radovi ili na imanju, voćnjaku, sređivanje automobila, porodični pazar...ili ako su neke zanatlije, majstori, rade privatne poslove. Nedelja je nešto drugo. Siguran sam da od jednog lokalca nije za jedan dan (poslepodne čak) stigla vest širom Srbije da riba radi na "novom mestu" i svi nagrnuli tamo iznenada.

Eno Zex ode u Torini , ako javi da je dobro prosao mogli bi svi zapaliti kod njega   :cheesy:

Sigurno ću proći dobro. Veruj mi  :wink: .
A riba....doći će ili neće. Vazduh i pogled zagarantovan.

Znam da hoces Zex   :ok: , salim se druze

Nego vazduh i pogled je jos samo ostalo i kod mene na terenima  :lol:

Da se razumemo, nisam pristalica ljudi koji okupiraju obalu, izmene joj lični opis i nazovu to svojim. Ovo kažem da se ne shvati pogrešno da ja pravim tako nešto. Najčešće ne pravim nikakve korekcije na vodi osim ako mora da se polomi neka grana koja ometa zabačaj, a za sobom gledam da ne ostavljam nikakav trag ukoliko je to moguće. Na nekom potezu od 10ak km  gledam da upoznam što bolje vodu i često i ako radi riba na jednom potezu namerno idem na neki novi u blizini (malo različit po dubini, konfiguraciji i protoku) baš da bih video kakva je situacija i uporedio. A i zbog toga jer mora da se gleda unapred. Na jednoj izglednoj poziciji je počela da se pravi gužva, na drugoj je nikla vikendica, na trećoj čovek ogradio i posekao sve i nazvao to svojim placom, na četvrtoj je palo ogromno stablo.... Zato smo i ošacovali to mesto koje smo malo iskrčili koliko da može samo da se zabaci, jer nikada se ne zna kada će neko od mesta gde pecam da nestane iz nekog razloga. A i uvek je, barem meni, zanimljivo oprobati se na potpuno nepoznatom terenu. Malo su mi poznata mesta postala i dosadna.
Volim i da odem na nove terene ali nikada ne trčim tamo gde radi riba i gde svi hrle, ne vuče me to uopšte čak i osećam neki prezir prema takvim ribolovcima. Ne mislim na one koji po nekada, jer nemaju vremena, 2-3 puta u godini odu na mesto gde se pročulo. Nego mislim na one čiji se ribolov zasniva upravo na pronalaženju informacije gde radi riba, i oni će ići bilo gde. Od Drine, Save, Dunava, Tise, Tamiša, Morava svejedno je, bitno je samo da radi. Kod njih ne važi mišljenje da to rade jer nemaju vremena, baš suprotno. Ako ga oni nemaju, onda nema niko. U stanju su da provedu i više od 24h od kuće, i po 2-3 dana. Idu i radnim danima.
Po meni su to 3 grupe. Prva su mesari koji ne praštaju. Druga su ljudi koji su potpali pod uticaj da mora da se upeca, da se bude uspešan, da se slika ulov, da bude što punija čuvarka, da se liči na takmičara.  A treća su oni koji imaju neki interes, tj nešto reklamiraju kroz svoje tekstove i snimke.

Neću da kažem da je ova tema bezveze, ali recimo da je nepotrebna. Prvo i osnovno, svako može da peca gde mu je volja i tu nema šta da se dalje raspravlja. Ova problematika više vuče na diskusiju o međuljudskim odnosima između pecaroša koji se sreću na vodi. Taj pritisak na vodi lakše se podnosi kad su ljudi korektni...Vode su sve više pod pritiskom, ima sve više ribolovaca, a sve manje dobrih i izdašnih mesta. To ti je isto kao kad bi se neko žalio na saobraćajne gužve na putevima, a tu se ne može ništa, to je tako. ..
Imam tu privilegiju da pecam iz čamca, pa sam u prednosti u odnosu na one koji pecaju sa obale. Međutim, i sa čamcima zna da se napravi gužva na vodi, ali i tu se ne može mnogo toga promeniti... Šta je rešenje? Još uvek ima prostora da se sa čamcem ode dalje, da se traže neka nova mesta koja nisu toliko napadnuta i da se izbegne gužva. Meni lično predstavlja mnogo veće zadovoljstvo da provalim gde je riba i kad uzima, nego puko izvlačenje ribe.
Puno zavisi i od toga šta pecate i kako pecate. Ne bih mogao sebe da zamislim da pecam sa obale u nekoj gužvi, zapravo, radije ne bih ni pecao. A ko to voli, neka mu je bistro! Ja mu sigurno neću smetati.

Mizge88

''Da se razumemo, nisam pristalica ljudi koji okupiraju obalu, izmene joj lični opis i nazovu to svojim. "'

Sa ovim se susretnem svako prolece kad idem na jezero Paljuve kod Uba, tamo je to bas rasprostranjeno.
Bio je slucaj da smo drugar i ja dosli uredno na vodu koja je prepuna tih kamp kucica, brvnara, barakica itd, stali smo na jednu poziciju i u toku dana je dosao "vlasnik"od barake ispred koje smo mi pecali ( 10 m od njegove barake uz vodu ) gde je on poceo odma sa drskim komentarom, momci pecate na mom mestu, drugar mu nije precutao pa je nastala mini svadja gde mu je rekao, mozda baraka jeste tvoja ali voda je drzavna i zemlja oko nje, ako je tvoja zemlja zasto je nisi ogradio, donesi vlasnicki list pa cu se pomeriti itd . Vlasnik barake se ucutao i povukao se. Mozda je i drugar preterao, ali mozda tako treba da se postupa sa onima koji misle da je voda i obala njihovo vlasnistvo pa joj izmene licni opis u svoju korist.
Nije se usrao onaj koji nije stigao, nego onaj koji nije krenuo na vreme!

Kucura,
moze se reci mikrolokacija gde se u odredjeno doba godine
skupi neverovatan broj ljudi prvenstveno u zelji da se
napeca sto vise ribe i da bi se sve to odnelo kuci
Pricamo o babuski koju smatraju korovom ali za mene je to mesarenje takodje  :takoje:

Na tim terenima uredjen broj mesta je mali pa je borba za mesto veca,
nije redak slucaj da sede jedni drugima u krilu - pa se menjaju
Meni to lici na onu igru sa muzikom i jednom stolicom manje  :wink:
Dobro je dok muzike jos uvek ima , sta ce biti kada prestane skroz da svira ?? Nista , ajmo dalje ..
O smecu koje ostavljaju suvisno je govoriti ,
ali migracije "kormorana" ova lokacija trpi dugi niz godina

Lokalci su dobrodusni ljudi pa sve to istrpe nekako, ne kukaju toliko
(neke od njih dobro znamo  :cheesy: )

Inace kada smo kod ogradjivanja ,
pustivcu sliku prvom prikolikom kako izgleda to na DTD-u kada
budala ogradi mesto zicom i stavi kapiju zakljucanu katancem  :lol:
Boze, Boze , kakvih nas sve ima  :wink:

Citat: TopMix poslato 24 Oktobar 2019, 10:10:31
Verovatno si odavno batalio da pecas sa obale pa si malo izgubio osecaj stvarnog stanja, a verujem i da pre 10-15god situacija bila dosta bolja po tom pitanju.
Sada gotovo da ne postoji mesto koje nije napadnuto sa obale, a i kada nekada prokrcim mesto teskom mukom, eto ti nekog sa camcem koji te snimi i stane na poziciju, i sa tim bezobrazlukom sam imao prilike da se susretnem licno.
Da odgovorim i varalicaru Mrjr-u ja isto ne podnosim kada 'zakleti' varalicar dodje do mene i stoji jedno sat vremena posmatrajuci i detaljno ispitujuci kako pecam i odjednom eto ti sutra njega kao preobracenog fiderasa i plovkarosa.
Nije to moje i nicije da me ne shvati neko i pre mene je tu neko lovio i posle ce, ali prema mestima na kojima pecam se ophodim sa postovanjem u odnosu na bilo koju pridoslicu koja obavezno povuce jos 2-3 drugara pa oni jos svojih 2-3 kojima je do ulova i tako to kako biva obicno krene da postaje vremenom kao takmicarska staza.
Na kraju dolaze 'profi' igraci da overe poziciju i prikazu kako se to radi.