Koliko pribora je dovoljno?

Započeo marina1983, 05 Maj 2018, 19:21:57

obradmiki

Za sada dva feedera u planu je nabavka i treceg koji mi fali ,i jedan varalicarac za smudja ostalo me ne interesuje nista posebno. Sto kaze Ad izbio sam neke stvari sebi iz glave a opet neke ne mogu nikako da izbijem :rolleyes:

Blago vama kad mozete, ja sam som koji kad se upeca tesko pusta mamac :lol: jes da se teko peca, al :lol: :lol: :lol:

Gledam pribor i kupujem jos od prvog dzeparca,  kad su drugari kupovali slicice ja sam isao u Zvezdu i Sport da se divim sarenisu sitnog pribora i sta cemu sluzi ....  Najbolje da sad prestanem , i odrastem odjednom !

OtacMakarije

Каже један колега, ронилац: Кад бих сад умро, најжалије би ми било што би жена све продала по цијени, по којој сам јој рекао да сам купио.

Pročitao sam ovaj post svojoj ženi. Iskidala se od smeha. Nije ništa rekla ali verovatno će imati na umu da bar duplira cene u pomenutom slučaju, ne daj Bože. :lol:

obradovicsrdjan

Jedan mali varaličarac za klena, takmičarac od 5m, jedan teži dubinac od 3m i EVENTUALNO neki bolo od 4-5 metra i mojih 95% je pokriveno. Prsluk, ranac, meredov, stolica i tri držača. Nakupi se. Meni je sav pribor u gepeku Yaris Verso-a.

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

Baziram se prvenstveno na fiderdubinkasenju i plovku...jedan bolonjez 6m pokriva uglavnom sve moje situacije i 10-ak pecanja njim godisnje.
Fider stapova imam u ovom trenutku osam komada koji su u prvom timu,inace se rasprodalo barem jos 15-ak i verujem da je ovo maksimala koju ne zelim prelaziti...mozda upadne neka zamena ili prodaja,ali to je to u principu jer reke i jezera pokrivam u celosti.
Masinica imam trenutno pet dok je sesta u dolasku, i iskreno bih se zadrzao i na tom broju.

Skaut1982

Pre neko vece sastavljam spisak pribora jer nisam imao sta pametnije cisto da vidim koliko sam ulozio od 2012. godine ne racunajuci sitan pribor vec samo stapove, masine i krupan pribor(stolice, drzace, suncobran itd). Na kraju sam shvatio da 4 masinice nisu videle vodu a par stapova po 2-3 puta.

I jutros sam kao i svako prethodno jutro uz prvu kafu gledao cime bih mogao da se ponovim za Novu godinu od pribora.  :bye:

Mrkela

Koja je poenta kupovati pribor koji se nece koristiti ili eventualno jednom godisnje koristiti?

Zoran

Ja sam uspeo da se svedem na nekoliko ''parova'' štapova koji su, recimo tako, različite namene:

2 kom fider štapa, nekoliko godina unazad najupotrebljavaniji, u kombinaciji sa po jednim od dubinkaša za na kedera ili somaroških, a najčešće sa 1 fiderom.
2 kom kao neka šaranska parabolika, jeftinija, kombinujem sa po 1 somaroškim ili 1 fiderom ili 1 dubinkom za na kedera,
2 kom 300-gramca za soma, uglavnom kombinovani sa 1 dubinkašem za na keder, ređe sa po 1 od ostalih,
2 kom neka dubinca, 100-gramci, za grabljivice, kombinovani sa 1 za soma najčešće, ali i sa 1 fiderom
2 kom plovkaroška, po 1 bolonjez i meč. (Ovo za meč tek treba da ''ućim ba''  :lol:) Retko i plovkarim u zadnje vreme.
2 kom varaličaraca, 1 lagani i jedan kao teški 100-gramac, mada u zadnjih par godina i ne varaličarim
Ostatak do nekih 30-ak komada raznih sam sve podelio mlađim naraštajima, onako sa sve mašinicama.

E sad, mašinice su mi problem ... Imam ih brdo, za svaki od ovih parova štapova lepo upareno + ohoho nekakvih kojima i nemam namenu ali volim da ih imam. Kao ono, da budu u rezervi. Fale mi  nekakve dve lepe šaranske za na parabolike. Imam za njih neke dve Daiwe od pre 30-ak godina, sjajne još uvek, a koje mi žao da kurtališem. Sad sam uzeo neke dve kvočke od po skoro kilo za somovske, ove sa njih koje sam imao do sada stavljam u rezervu, a gledam opet neku lepu za fider, mada ne znam šta će mi kad su mi ove koje imam odlične još uvek ... A o ostalim džidža bidžama da i ne pričam ... Prostor ispod palube, nekih 2,5m x 1,5m je pun kutija, kesa, sandučića, kanti ... svako to je ''puno k'o oko'' :lol: Dok sam to doneo kući da sortiran i poslažem, pogin'o sam :lol:

Bilo bi sjajno da na tome ostanem, ali ja već gledam da zanovim fidere, pa da zanovim neke mašine, pa da zanovim stolicu, pa da zanovim ovo, pa da zanovim ono ... Kao što mi se javlja da, ma koliko se kontrolisao, to se jednostavno mora raditi. Valjda je sastavni deo ovog hobija kojim se bavimo.

Gremlin

Zanoviće tebe Mila...samo se ti igraj "obnove"...

:bye:

mountainriverfishingstyle

mrfs

Plovkarošima za pozadinu na kompu  :thumbup:

zox

Stao na 14 od toga 6 za Feeder,2 match i 3 za štuku i 3 za smudja ili šta već.Da sam sve sačuvao od trećeg razreda kada sam kupio svoju prvi(!) štap za pecanje od mi ga zvali morska trska.Godine 1969(ako se dobro sećam).Da sam sve sačuvao  što je prošlo kroz moje ruke bilo bi ih oko 100-tinjak.

Gremlin

Nikad nisam prodao ni jedan štap ni mašinu koju sam ikada kupio...a imam 50+ godina...nešto sam poklanjao klincima početnicima, ali u podrumu još stoje po nekoliko Quick 330n, 440n, Mitchell A 440, razne Daiwe SS Tournament...svašta nešto...i dalje kupujem...nema kraja...za ovu sezonu je bio planiran CTS Revo, ali polomih desno rame polovinom Jula, pa se taj pazar odlaže.