Koliko pribora je dovoljno?

Započeo marina1983, 05 Maj 2018, 19:21:57

Germina

Ja sam svu moju opremu sveo na sledeći pribor koji pokriva sve situacije na Ibru, Z. Moravi, okolnim barama i jezerima :
Dva varaličarca 60 i 150g
Dva dubinca 120g
Teleskop univerzalac 50g (varalica i dubinka)
Tele Match 4.5m
Takmičarac 7m
Največi deo godine nosim samo jedan varaličarac i dve kutije sa varkama  smiley033

milorad

Pa i ja,kod mene na Limu 85% varalicarim i ponekad malo na plovak da promenim i nosim tri kutije varalica

I ja da se ispovedim ,tako da ni sam ne znam sta ce mi sve to ali neka treba ce  :smiley:,Ima svega od Germina ,Silstara,onih starih Ruskih,iz novije varijante takmicaraca 3,4,5,6,7,m bolonjeza ,klasicnih teleskopa ,
I sve to stoji i skuplja prasinu ceka svoj momenat. Dok pecam na jedan Bolonjez  jedan fider i klksicnu dubinku Silstar.
To je to, o sitnariji ne treba ni pisati svi sve vec znamo Zar ne  :eek: bas mi to fali ......

Tolik od mene smiley033

2Vuka, jesi, jesi za pohvalu. Nisi ko ovaj moj imenjak Marina, sto germinama podupire zidove, a nece da da deci iz komsliluka da se igraju i pecaju malo :lol: Iako zna da njima pecati nece, skoro pa nikad :lol: Skoro mi se jedan hvalio da ima 96 stapova za varalicarenje, ja ga pitam el zna koje sve ima :lol: I ja sam verovatno kao i Pex, odrastao pocetkom 90tih, pa sam valjda kasnije hteo da ispunim decacke snove :smiley: Kasnije shvatio da su i ti stariji ribolovci koji su tih godina imali gomilu stapova, vecinu drzali u cosku. Sad shvatam da je dosta toga nepotrebno, i da sve moze biti podmireno s petnaestak, sto se varalica tice, mislim da imam 50-60 voblera, od rapala do radova domacih majstora, 15tak komada metala, glavinjara nekoliko, 10tak silikonaca, jedno 50tak su mi pokidali klinci, davao im da se igraju :lol: Uvek 3kg olova minimum, e sad meredov nemam :lol: izgubio nekoliko, sad me mrzi da kupim :lol:

Aaaaa pa nemam germinu ni jednu sve staro sam razdelio od silstara pa na dalje   :takoje:
A za varalice bolje da ćutim  :lol: sto i kusur rapala a ostalo bolje da ni ne spominjem  :cheesy:

Koliko je dovoljno?  Nekome jedan petljas, malo najlona, par udica i plovaka i olovca. A nekome nije dovoljna ni puna soba pribora.  Mada ljudi koji pecaju na razlicitim vodama i razlicitim tehnikama, obicno imaju dosta pribora.  Ja sam se uvek trudio da nemam puno pribora. Kao klinac sam imao Silstar teleskop 3.6 (mislim da je bio tezi od pola kg) i 2 takmicarca sa buvljaka. Sa tim sam pecao babusku, sarana i stuku na kanalu, klena na Toplici, i smudja na Savi na filet i kedera. Od trojke takmicarca sam pravio bolonjez tako sto sam od neke zice pravio provodnike koje sam izolir takom lepio na stap. I sa njim sam uspesno pecao stuku na voblere na Galovici i klena na Toplici na skakavce, larve zlatice....  Bila su to lepa vremena. Udice sam kupovao na komad, a olova sam sekao i tukao cekicem.  Imao sam secam se, Calypso fantoma 4ku i Ruzno pace dvodelno suspending. Cuvao sam ih kao oci u glavi, a doneli su mi prve stuke i smudjeve.  Nemam ni danas puno. Nekoliko stapova koji zauzimaju jedan cosak sobe. Pazljivo probrani, da pokriju razlicite situacije, za raznorazno svastarenje.

Jos uvek imas previse, nek se raduju deca malo ime :lol: :rolleyes: Sto se varalica tice, kad pokidam ovo sto imam, definitivno se opredeljujem samo za jednu, eventualno dve vrste istih, ovo svastarenje mi se uopste ne dopada :no: Ja sam garnituru, saran, stuka som resio pilkerima, poluparabolicima punog karbonskog vrha zadnjih 15cm, 3,15 100-180gr, mada mu je vrh nezniji od nekog rasnog 100gr. Sarana usput pecam, al ima snagu i mekocu, dosta ih sarandzija koristi za lov u panjevima. A varalicarci su mi lake dubinke :lol:

milorad

Stapove deci nisam delio ali varalica ihhhh,ali vredelo je kad im vidis izraze lica kako je gledaju i jos ako uhvate ribu na nju :cheesy: :lol:

Opste narodno veselje :lol: Ranije dok nisam krenuo da lovim po dzungli, oni koji su isli sa mnom u ribolov su ludeli od mene dok sam pecao blizu sela. Dodju klinci meni simpaticni, vide da nesto lovis pa se zaineresuju, vezujem im montaze, pokazem, poklonim nesto od pribora, neki me i pitaju za stap, ja im obicno kazem kad cu im doneti, i odnesem stvarno. Ne neke preskupe naravno, uglavnom jeftinije karbonske petljase, ovi moji lude, te navadio si svu decu, te ne mozemo da pecamo od njih, ja ih samo pogledam i kazem, zaboravili ste da ste bili ko i oni. Dok nisam zasnovao porodicu, 20-30e mi nikada nisu znacili, al osmesi na njihovim licima i sreca :tongue:

Citat: sasabosko poslato 06 Maj 2018, 21:14:20
Šta si me spopao ne dam bre  :lol:
Evo ko se prvi javi na pp poklanjam jednog dama za plovak i laku dubinku radi kao sat nema par pecanja zadnji put pre 10  godina  :cheesy:

Srećni dobitnik plaća samo poštarinu  smiley033

Evo i nekom kolekcionaru ove dve. Ovaj japanac masan od nekog ulja samo ga valja obrisati skida se  :cheesy:

Poslednji sam u poklanjam davao kutije za gliste i crve pa ne mogu tamo izvinjavam se za of!

Trigga

Stvarno preterujem(o),posedujem  komplet Prologic C1 3.6m 3.5lb,Fastwater od 3m 3.5lb a mastam vec godinama o C.O.M. stapovima od 2.40m i 2 lb,dali je potrebno neznam(u sustini nije) ali sam bolestan za tim stvarima u pm...

Послато са SM-G901F уз помоћ Тапатока

Saran=Mama

Ja sam se zaustavio na 3 bolonjeza od 5m, dva od 6m, takmicarac od 7m i jedan feeder.
Od masina 3 za plovak i jedna za feeder.
Imam jos jednu dobru peticu ali mi je visak, prodajem je.

Sinoc nakon vecere odlucim da uz "letnji" spricer prebrisem malo pribor i opremu.
Bilo je poprilicno zapusteno tj. izlepljeno hranom.. Izmenio dotrajale monofile i
pripremio sve za sledecu sezonu.. Pribor sam prilagodio prvo vodama na kojima
najcesce pecam pa onda i sebi. Steka i stolice sam se resio pre par godina i
mislim da je to za mene zavrsena prica , nemam volje vise za stekanje . Omatorilo se  :wink:

Ostavio sam sledece:

- Maver Elite feeder  , 3,3m .. Neverovatan stapic za kanale, bare..
Blank tanak kao cigara (slim  :cheesy: ) , igrackica parabolicne akcije. Uzivanje pecati deve i babaje..
Na njemu masinica Garbolino Altima Feeder 3000 sa strunom 0,08

- Rive LC 3,9 Medium. Stap sam skoro kupio za Dunav, jer mi je ta voda
na 1km od kuce i to cu da forsiram vise sledece godine. Da istrcim kad ugrabim vremena.
Na njemu je Daiwa TD Feeder 4012 QD sa strunom Daiwa Turnament 0,10 .
Ovaj komplet nije jos bio na vodi i jedva  cekam da za to dodje vreme

- Match Garbolino Super G Darren Cox , duzine 4,2m , tb 6-15gr. Zao mi je sto nemam vise
prilike da uposlim ovaj stap jer obozavam mec pecanje i stap je neverovatan.
Na taj stap sam privremeno stavio masinicu Okuma Caymar 30 i tu je ostala do dan danas.
Masina ne vuce lose ali ima katastrofalan dril sto ne sme da se desi na mec stapu

- Trabucco Enegrhia Competititon XR 600 . Na ovaj bolonjez i ne pecam cesto ali posto samo
njega imam koristim ga i na DTD-u i na Dunavu.. Plovci od 2 do 8 gr .. Nesto i nisam ljubitelj
bolo pecanja ali bude situacija kada mi treba .. Na njemu Shimano Stradic FK 2500..
Jednom na Selevrncu nas trojica pecali i od meca, fidera i ostalih stapova saran je samo na
Energiu dolazio pa je bilo uzivanje zamarati komade 3-4 +- kg

- Shimano Aspire Trout.. Stap uzine 3,8m i tezine bacanja 1-3 gr .. Sa njime pecam iz camca na
DTD-u u rano prolece i kasnu jesen.. Na najlon 0,08..  Izvlacenje ribe sa njime nemoze da se opise  :no:

- Maver Abyss 3,3 , stek meredov.. Neverovatno tanak a tako upucan, lagan .

- Westin W8 , duzine 3m , tb 7-30 ... Kupljen pocetkom ove godine.. Na ovaj stap sve vise sto bacam
sve me vise odusevljava.. Na njemu bude Shimano Venquis 3000

- Shimano Anteres DX 14-40  , 3m . Koristim ga na Dunavu sa glavama do 25gr.. Detekcija dobra ,
veoma brz - ostar stap.

P.S
Sale izvini , zvucnici nisu E 850 nego 875.. Juce kada sam skinuo mrezicu posle mnogo , mnogo vremena
vidim da mi nesto ne stima  :cheesy: