Koliko dugo se bavite pecanjem? Šta volite ili koju ribu pecate?

Započeo Vasa, 12 Mart 2010, 13:05:07

Mangup

pecao sam kao klinac sa 4-5 godina kedere sa dedom iz camca ja mislim i deda me je navukao na pecanje...kada je umro napravio sam pauzu dok nisam imao sa kime da idem i onda sam krenuo na savu i tamo upoznao par ljudi i sa njima idem sada svugde uglavnom...
Prvenstveno...plovak....zatim varalicarenje i od ove godine sam se upustio u saranske vode pa videcemo....
Zver udara kad srce spava!

sarancic

Ja sam kao klinac poceo da pecam na kanalu Jarcina u Asanji tada je i bilo svakake ribe a sad na Savi i Dunavu.Volim da pecam Sarana a usput i bacam varalicu.

Rakin

Pecanjem se bavim oko 30 godina prošao sam sve faze ribolova,prvo sam plovkario na Dunavu pa onda varaličario na istom i onda na nagovor komšije mail mana počeo pecati samo šarana i pelcovao se za ceo život,i za mene postoji samo ŠARAN,sad sam zarazio i burazera i on je gori od mene provodi duplo više vremena na vodi.

željkosom

U ribolov sam krenuo sa 4 god lovio sitnu ribu ,pa onda prešao na cvergle kako su godine išle štuka mi je postala opsesija .Danas lovim soma, štuku,smuđa na dubinku. Najljepše od svega mi je otiči sa varalicom ana štuku ,a želja mi je da se naučim varaličariti smuđa i soma mada mi to nekako izgleda komplicirano moram još puno učiti od iskusnijih kolega i hvala na svakom savijetu koji mi možete dati.:) :eek: smiley033
ko pita ne skita!!!

Pecaros

Pecanjem se bavim od 4-5 godine kad sam dobio svoj prvi stap na poklon od kuma.I dan danas se secam prve ribe jer sam bio neizmerno srecan.Najcesce pecam belu ribu i kedere jurisam otprilike sada jer se spremam za Stuku koju obozavam da pecam.U prolece i leto pecam Mrenu na Vrbasu.Moji kazu da je pecanje hobi ,ali ja sam siguran da je nesto vise  :thumbup:  :bye:
Zato smej se do smrti,pocni da zivis svoj zivot.

Mangup

kod mene su plovak i varalicarenje zamenili mesto...varalicarenje nesto vise od pecanja jer ta draz kada ti udari riba ne moze se opisati...i jos ako je  malo smiley007
Zver udara kad srce spava!

Boban198

Poceo sa pecanjem kedera caletu za stuku na kanalu u selu,pa me je cale sa 9-10 godina vodio na jezera sa njim,tu sam pecao leti meleze,zimi stuku,i od ove godine pecam samo sarana.  :cheesy:
Sarandzija u pokusaju :D

mouseattacker

Prosle godine sam krenuo sa pecanjem, pecao na jednom jezeru a od ove sam aktivno krenuo da pecam na Tisi, bez ikakvog iskustva jer nisam imao od koga da naucim. Deda je bio opasan ribolovac ali je umro kad sam imao godinu dana... Osim dva obavezna stapa zabacena za belu-tu je i plovak... :wink:

SirOliver

Ja sam koliko vidim ovde ubedljivo sa najmanjim stazom, tek ulazim u tajne pecanja. Kao klinac naravno isao sa starijima ali sve do ove godine mi nije ta strast proradila.
Posto sam bio lenj pa nisam pamtio kada je trebalo, sada uz prijatelje sa foruma ucim lagano zanat i skupljam znanje pred svaki izlazak na vodu.

Rodjen da peca, nateran da radi.....

Bistro!

jopinac

E ovako
Ribolovom se bacim tokorec od malih nogu. Bio sam nekih 4-5 god kada sam prvi put uhvatio ribu ( sada imam 14) znaci nekih 9-10  god
Najvise volim da pecam sarana na dubinku  uz jedan stap za bjelu ribu i babusku , a u jesen cesto odem na stuku

Bistro !
Jopinac
U  kolko sutra  krecemo ?

Tito

Ne verujem da postoji ribolovac koji je više batina popio zbog pecanja od mene. Stari mi je zabranio pecanje, navodno zbog škole, ali to je bila jedina konkretna stvar koju nisam mogao da ispoštujem. Krio sam pribor kod druga iz komšiluka i kad god bi ugrabio priliku posle škole bežao na Dunav. Onda se on istripovao da mu ja to radim u inat, što ga je dodatno izluđivalo. Nije mogao da se pomiri sa poražavajućom činjenicom da sav njegov roditeljski autoritet redovno biva ignorisan zbog jedne tako (za njega) glupe stvari kao što je pecanje. Voštio me je zbog toga kao vola. Stvarno, nije mogao da razume da me je toliko vuklo da idem na vodu, da uopšte nisam želeo da razmišljam šta će biti kad se vratim kući i kad me provali. Daleko je to bilo od bilo kakvog mog inata, stari je bio nebitan, jednostavno to je bilo ono - znate vi svi dobro šta. I tako godinama, sve dok nisam prestao da budem klinac pa je morao da digne ruke i "prizna poraz". Samo što to nikad nije bio poraz od mene, nego od ove naše navike i potrebe.
"We must become the change we want to see in the world." - Gandhi

lkocis

pecam od 7 godine sa ocem a sad imam 18 krećem od leta na babušku karaša i šarana pa u jesen štuka pecam na kanalu DTD :thumbup:

wormR

Prvi put sam na pecanje otisao sa caletom vrlo mali ne secam se tacno koliko sam imao godina i kasnije kako sam stario tako sam se osamostalio  :cheesy: Pecam skoro sve ribe sto po vodi sto po kafanama i klubovima  :lol: najvise volim da pecam soma, stuku i belu sa obicnim direktasem od 5 m na plovak

sale54

Poceo na leskov stap na jeseru Kudrec da pecam Linjaka i Karasa.U drugom srednje kupio drveni
camac od tada nisam bez camca. Samo sto na Kudrecu vise nema Karasa a linjaka dali neko uhvati.Sad sam na Dunavu ali vise nema toliko ribe.Nije zbog gladi vec zbog obesti.Kao uostalom svuda sto je.BISTRO
Ne rekoh blizim sa 60 toj.

Pavke98

Pecam belu ribu na plovak, ponekad bacim nekog meppsa za bucova ili tvistera za smudja. Kad odem kod babe :D iskljucivo mušičarim na moravi na suvu mušicu. Ko nije probao ne zna šta je propustio, mmm uživanje!