Igrao se sa mnom

Započeo brane, 11 Februar 2009, 13:40:33

brane

Moram da vam ispričam šta mi se desilo na jezeru Ćelije kod Kruševca.Bilo je leto 2006 godine kada je som POLUDEO na jezeru.Lovio se na delu od brane do takozvanog KIFLA MOSTA.U tom delu je bila prava ludnica.Lovilo se iz čamaca u pokretu i bilo je kao u luna parku jer si morao da se paziš da te ne udari drugi čamac.Sedimo ja i moj kolega na obalu i gledamo jedan,drugi .......sedmi svi vade brku i to sve krupni.Kad smo ja i kolega usli u čamac samo sto smo krenuli pustili motor na ler bacili kašike nismo stigli da se prekrstimo smiley021 stoobavezno uvek uradimo hteo je štap iz ruke da mi ispadne od siline udarca.kontrirao sam i nije bilo sumnje da je grdosija na štapu i započela je borba.Svi čamci sto su bili na vodi stali su jer su videli da vrag odneo šalu.Vuko mi je ćamac gde je hteo i kako je hteo.U trenucima se videlo kovitlanje vode i bežanj drugih riba ali on nikako dsa se pokaže.Borba je trajala 2 sata i 20 min.da bi me na kraju odveo na jedan plitki deo gde se zavukao maltene ispod čamca i stao.Taman kad sam rekao kolegi sad je naš bra je krenuo kao podmornica i pokidao.Drhtao sam kao prut.

mamijo

kazem ja .ebo ribu koja nema krljusti & moze biti teza od mene .. pecaj smudja kao covek .....  :takoje:
Hate to say I told you so. I do believe I told you so.

Neopisiv.Samo da poludis smiley156

Kićo

nemogu ni zamislit kaki je osjećaj držati ribu 2 sata,a adrenalin raste :tongue:

Panonski Mornar

Ja nebi osam dana spavao   smiley137
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.
Ali kada svane vetri s reke zacvile. Znam, to tuže vodene vile, Dunav sedef odranja. Đ Balašević

PIKEeca

nakon dva sata bole ruke u p... m...

Kićo

ma nek bole 8 dana ak treba,sam da je osjetit taj filing

brane

Čini mi se da sam kutiju cigareta ispušio za ta dva sata

Colonelo

Malo mi je tesko da poverujem u ovu pricu  :huh: Sve velike ribe se posle 2 sata toliko umore da nisu u stanju ni na povrsinu da isplivaju a ne da pokidaju silk koji je sigurno preko 0,45. :embarassed:
Bolje je ziveti sam nego sa budalama

perhanche

imam i ja jedno iskustvo sa necim sto je "podmornica" iz Dunava...pecamo kolega i ja sa dva camca na spust (inace smudjaroski teren 3-4 metra dubine) nemamo ni jedan komad a ni udarce...predvece onako kasno popodne miran Dunav,crveno nebo i zamenimo mesta camcima ja izadjem malo na vodu a on 5 metara blize obali od mene i na pola spusta meni samo stade shed i on prokomentarise kako je prosao tuda i nije zakacio a ja zakucao u nesto. nije zavrsio recenicu ja povlacim stap lagano na gore ne bi li otkacio i nesto mi vrati stap nazad naglo i u trenutku sledi kontra a stap kao ukopan osta savijen samo ga blago jos savi dva tri puta na dole(napumpa)...usi mi zagluvese i izgubih sav osecaj oko sebe.sledi druga kontra dva - tri namotaja masinicom a struna ide uzvodno levo-desno pravi pomake oko 1-1.5 metar i ide i drveni camac uzvodno lagano.kolega se uzvrteo i vice ko manijak :"pa to je riba j.... lebac"i treca kontra je bila ista kao prva i druga samo zakuca ali ona i zabole valjda ,tad suknu podmornica prema dubini kao metak nije je bilo moguce zaustaviti,savi stap do kraja, ispravi mi ruku u laktu i naravno ode uz muziku pucanja strune 0.18 (kao najlon za kedere je pukla).kolega od besa baci svoj stap i polomi ga na ivicu camca a ja sedoh da oladim glavurdu i saberem sta to bi u predhodnih otprilike 10- tak minuta stvarno ne znam koliko je vremena proslo.podmornicu nisam video predpostavka da je pogolem som ali ne mora da znaci.no sve jedno je sta je bilo je lepo.i kolega se seti i dan danas kakva je zurka bila a bila je pre 7-8 godina.
nije vazno ciljati u metu nego metati u cilj

Vlada lo

Citat: Colonelo poslato 28 Jun 2009, 13:58:50
Gresis silovito,mora da nikad nisi drzao brku od xxl kg.Mene je letos vozao po Drini sat ipo komplet sa gumenjaom.Nijednog momenta nisam imao kontrolu nad njim.I na kraju je ladno spao.A drugi slucaj je od pre par godina kad sam na uscu zakacio brku.On lud ja lud.Pribor sportex black arow i Twin power 6000fa.Struna viples i dubokoronac stari shad rap kojem je zica bila u telu ne kao sad samo u kljunu.Dobijem ga ispred panjeva i kazem ma ko je jaci on pihhh.Zategnem dril do kraja i pumpaj.Sva borba se vodila na 2 metra od mesta gde uzeo.I tako ravno 45 minuta.Na kraju da ne davim ispravio mi je 3x stron udice.Samo da napomenem da je na tom mestu voda veooooma brza.Da sam popustio otisao bih u panjeve.Ovako me je pobedio.Od tad znam koliko je jaka mrcina to.A ovaj letos je dosao na lak pribor dok sam pecao klena.Tako da opet nisam imao sanse.Ali sam ga bar video na plicaku.Mrcina je imala preko 2m odokativno bruka jedno 70kg.

Panonski Mornar

Velika se riba neumara tek tako imao sam priliku to vidjeti :takoje: prije jedno 15 godina na jezeru Šandor- Jelisavac dvojica kolega su zakačili soma u devet navečer borba je trajala do rane zore negdje do 4 ujutro ribnjak je ogroman dimenzija otprilike 2.5 km sa kilometar za to vrijeme su cijeli obišli vukući neman čak su ga sa drugim štapom uspjeli zakačit da ga lakše izvuku pred zoru nisu imali više snage omotali su najlone oko sebe i na silu probali i onda se dešava nagli preokret som kreće svojim putem ruši ih obojicu u vodu kida najlone i odlazi
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.

nemkevu

Prica uvek ostaje. Ja prosle godine sa caletom na opovackom dunavcu,bilo neko blato tesko pa stali u sam kraj ,sa desne strane gledano ka zrenjaninu,sto nikad neradimo,i pobacali balerine na gotovs,a on,posto mora,bacio i dubinjaka prvog.Kako je namestao drugi stap,tek nekako vidi da mu polu opusten najlon siba kao lud ka obali polu desno u neko potopljeno granje,ali u sam plicak.Kontrira sto pre,ali ko torpedo izvuce josh metar i pravo u to granje,kao da je na obalu pobegla ,na neko drvo.Posle duzeg natezanja sa panjem sledi kidanje i dvonedeljno kukanje za verovatno velikom stukom.Nastavili bi mi tako u nedogled, i idemo tamo jos par puta, da bi se nedelju dana kasnije,malo vise,desio isti udarac,al na balerinu,pravovremena kontra jer smo sad na gotovs . .kad posle par sekundi ispliva vidra,dodar komad od 10-ak kila i otkaci se HVALA BOGU . . .

profesor

Drage kolege otidjite na jezero u knic kod kragujevca .Zadjih par god radi som kao lud a dobijaju komade i po 50-60kg ali nema camac,samo sa obaleMoze malim gumenjakom da spustis mamac a soma kao salate smiley298 kad nocu pukne repom malo ko ostane ravnodusan.

veliki som,koliko god da se umori,sam ne izlazi na povrsinu,znaci mora se stapom podignuti.
evo i jedna od mojih avantura sa velikim somom.
Bila je druga polovina juna,som taman izasao iz zabrane.sava niska opala,a vreme toplo.ja otisao sam na savu i pecao pored stubova mosta kod tent a u obrenovcu.predvece dolazi drug kojeg ubacujem u camac i resavamo da sacekamo malo duze uvece.obisli smo sve stubove mosta,ali slabo samo sica se pecala na gliste.negde oko 23h resimo da probamo kod krajnjeg malog stubica u nasoj obali koji je bio prilicno blizu obale,na oko 20tak metara,a voda tu prilicno plitka,oko 3m.tu ispod sarandzije pecaju,ali zadnje vreme nisu imali nesto uspeha.ali kad vec nigde som nije hteo na daljim stubovima na dubini,aj da probamo i tu,nema sta izgubimo.lengerisemo se pored samog stuba s vode,i spustimo stapove na vagu.sedeli smo skoro sat vremena,ali se nista nije desavalo i ja rekoh da spakujem neki krs pozadi camca,pa da bezimo kuci.dok sam ja spakovao stvari i seo na krevet,a camac je bio sa kabinicom i iz kabine buljim u stapove,kad skroz desni stap bacen do samog stuba na ruzu glista,durdubaka,i rovaca(koktel),poce stap lagano,lenjo da se savija i nije stigao do pola,kad drugar udara kontru i stap zastaje,ja vicem jel tu,tu je odgovara on i tada krece dril nizvodu.stap 3m,80gr,velika masina sa najlonom oko 0.50.riba ide lagano nizvodu i izvlaci najlon,ja rekoh ima taj sigurno 15tak kila,ali riba nastavlja dalje,ja rekoh taj nije mali,sigurno nije ispo 30tak kg,i uzmem ja da vadim lengere,da idemo za ribom,posto je vec poprilicno naljona izvukla i dalje ne staje,kazem ja taj nije ispod 50kg.e sada problem,sve se odvija prilicno blizu obale,gde ima dosta splavova sa kojih stoje zabaceni stapovi za sarana,a stotinak metara nizvodu stoji povrsinski stitnik,koji je vezan za stub mosta pri sredini save,i na drugom kraju vezan za obalu.taj stitnik sluzi da prikuplja mazut sa povrsine vode u slucaju nekog izlivanja,a izgleda tako sto na povrsini ima neke sundjere koji plivaju,znaci camcem ne mozemo preko njih,a riba prosla ispod i otisla daleko nizvodu.drugar vice gotovo je,najlon ispod,riba daleko,a mi ne mozemo dalje,ja rekoh daj meni stap i uzmem stap i provucem ga nekak ispod tih stitnika pod vodom,kad vidim riba i dalje na stapu,ali nemozemo dalje.drugar pocne vikati imali ko na obali camcem,kad decko koji drzi splav kafanu odmah ispod vidi sta se desava i dolazi svojim camcem u koji mi prelazimo i borba se nastavlja.som i dalje ide prilicno blizu obale 40tak m.mi vicemo ovima sa splavova da povade stapove da ih ne pokupimo,neko pokupio neko se uspavao pa necuje.inace je mesto veoma osvetljeno,urbano.jednom kolegi sa splava smo pokupili stap koji je sve vreme zvonio sabijen dok mu nismo sav najlon izvukli sa masine,drugom kolegi koji je isto spavao smo iscupali dva stapa iz drzaca,jedan nije nasao sutradan,mozete misliti kakva je to sila bila.vec smo otisli oko  400-500m nize,riba i dalje ide blizu obale,samo je 2puta na kratko stajala,inace smo je drzali direktno ispod camca.neverovatno da uopste nije bilo nikakvog rada stapa,samo stap savijen i napregnut i lagano ide ko podmornica.pokusaqvali smo sve vreme na silu da je podignemo ali nevredi,ni da makne,cak ni glavom ne mrda,vicem ja drugaru,ovo se ne vadi.ondah je prisla skroz blizu obale i prosla ispod drugog splava restorana uz obalu,srecom splav nije imao sidra i odatle se opet odmakla malo na vodu.ja i drugar smo drzali stap na smenu.lampa,kuka, sve nam ostalo u drugom camcu.vec smo se odvojili blizu kilometra od mosta nizvodu.ali i dalje isto,proslo je vec sat vremena od kacenja,ponoc je vec davno prosla,ali je imalo ljudi na splavovima,leto toplo,tako da je sve bilo ispraceno navijanjima.ovaj decko koji je dosao po nas camcem nije mogao duze da se zadrzava,posto je restoran splav ostavio drugaru da malo pazi,a imali su gostiju.stacemo gde cemo,riba tera i dalje po svom,probali smo svom silom da je podignemo,ali ne vredi,hoce stap da pukne,poceo da krcka.vidimo mi nema tu hleba,da je se barem malo podigla,da nam ulije neku nadu,ovako.resimo da obmotamo najlon oko ruke i tako probamo da podignemo soma(ocajnicki pokusaji).ovaj decko obmotava majicu oko ruke,i najlon u ruke,i lagano,ali snazno povlaci,kaze da je malo ribu pomerio,u tom momentu riba vraca dole i kida najlon.tu je kraj price,dali bismo ga izvadili da smo ostali do jutra,mozemo samo da nagadjamo,ovako nam ostaje samo da zamisljamo kolika je neman bila dole.a i da smo ga podigli,kako bi smo ga ubacili u camac,bez kuke,rukavica,mozda majica oko ruke,ali ko bi se usudio po mraku da stavi ruku u utrobu zveri.da je bio jaci pribor,neznam,ali sigurno bi imali vece sanse. :sad: :bye:
Ujutru kada sam se probudio,znate vec i sami. :cheesy: salim se,prica je istinita tako mi ribolovacke casti. smiley007