Da li su dozvole za rekreativni ribolov skupe?

Započeo KoDar, 29 Januar 2012, 06:39:40

ZGODNI28

Evo i moje rekapitulacije ovosezonske dozvole,malte ne svake subote sam bio a ponekad i nedelje sretao sam Olivera ili cuvare Rsv na Tamisu skoro svaki put, potez Farkazdin Sakule Idvor Baranda Opovo. Posto skoro cele sezone nije radila na Tisi, tek na kraju Oktobar, Novembar sam bio kod Knicana ili Titela, i tamo je pocela da dolazi kontrola svaki put. Da mogu a ne mogu posto sam iz Bg, kupio bi kod Rsv dozvolu i tako pomogao njihov rad, moja dozvola je odplacena, pogotovo sto jedno pet puta ribocuvare je mrzelo da se potpisu mahom na Tisi. Komentar da ima ribe ima ali nece svaki put da jede

Sa Tamisa

Sa Tise

Vise bih voleo da postoji iole mala mogućnost da se izdejstvuje jedna prava jedinstvena ribolova dozvola da se peca svuda po Srbiji.Valjda cese i to desiti jednog dana.

Slučajno, iz razgovora sa jednim računovođom, saznah da je do nedavno morao, za jednu isplatu, da popuni oko 17 uplatnica na različite račune pojedinih državnih resora. A od nedavno, hvala Bogu, samo na jedan račun sa kojeg državni organ raspoređi sredstva onim resorima kojima pripadaju pojedini delovi.

Pitam se, zašto to isto ne bi moglo da se uvede i za, jedinstvene, ribolovne dozvole.? Pa neka odgovarajući resor ministarstva raspodeljuje dobijen novac korisnicima voda, po zasluzi! Koliko si brajkane radio – toliki deo kolača  ćeš i da dobiješ!

Postoje razni predlozi i sugestije,al slabog odziva ima,nema nikog da progura i napravi predlog zakona za izmenu dopunu...Al prava jedinstvena dozvola sa angazovanoscu odgovornih za kontrolu i sprovodjenje iste je daleko.
Mala grupa entuzijasta radi svoj posao savesno,al vetrenjače su cudo

Duduk

Godišnju dozvolu kupujem redovno u januaru. Izlazaka na vodu imam neuporedivo malo nego što bih želeo , daleko od toga da sam svaki vikend na pecanju, ali šta da se radi , takav je posao ni ja ga ne volim. Ribu ne konzumiram ni ja ni moji ukućani, supruga jedino oslića , ove naše neće. Znači ulov ne nosim kući, po neki put donesem babuške komšiji koji ih obožava i tu mi komšinica došapne nemoj puno molim te samo par komada. E sada kada se sve ovo uzme u obzir dal sam ja tu dozvolu isplatio ? Iz mog ugla gledanja mislim da jesam. Za mene nema ništa lepše nego doći na vodu , zabaciti štapove , zavaliti se u stolicu , zapaliti cigaru i posmatrati svitanje na vodi. Kako se priroda budi i kako tišinu remeti samo cvrkut ptica, dobro ima i zujanja komaraca ali ništa nije savršeno. Pa onda nadmudrivanje sa ribama, menjanje mamaca , predveza,udica itd itd. To me odmara od svakodnevnog stresa, odmorim mozak i odmorim oči gledajući lepotu koja me okružuje. Za mene pecanje nije ono materijalno , dal sam uspeo za cenu dozvole da dovučem ribe čija je vrednost veća od te dozvole. Pa godišnje više para dam za razne mamce , hrane , dodatke za hranu, hranilice, najlone , udice itd itd. Često po dolasku na vodu moram mačetom prvo da napravim mesto za pecanje i nije mi teško i pešačenje sa svom opremom i provlačenje kroz šibljak , jer sve je to pecanje. Onda dođem kući mrtav umoran , pa me žena pita što bre ideš kad posle nisi nizašta a kao bio si da se odmoriš. Šta znam , meni je bilo lepo i taj umor je neki slatki umor, telo je umorno ali um ,srce , duša ispunjeni nekom novom energijom. Eto ja se opet raspisao i to bez rakije.

Послато са M2101K6G помоћу Тапатока

A sto brez rakije  :lol:
Slazem se da se na vodi uziva i eksperimentise. Dozvolu kupim zbog svog mira,i ne gledam da li cu da isplatom dozvolu nikad ni nisam.
Sve u svemu ko je kupovao dosad a namerava da peca kupice je opet. smiley307

zecos

cijena dozvole ja preskupa ....zašto ....savez ...zajednica i ribolovna društa ne rade ništa da bi se jednom ribiću svidio boravak na toj vodi ...sve je više frustracije i nezadovoljstva sa postoječom situacijom na našim vodama ....

Dajem moj zarađeni novac za benzin, da bih mogo da se prevezem do obale, za stolicu na kojoj mogu udobno da sedim, i za mamce da bih privukao ribu, za štapove, mašinice i ostali pribor da bih mogao da izvučem upecanu ribu.....A za šta dajem novac za ribolovnu dozvolu? Odavno mi to nažalost liči na običan reket od kojeg treba da žive tamo neke lenčuge, prevaranti i neradnici!
Ćast izuzecima. Kažu da ima i takvih. Ja ih na mom terenu ne videh. Sve u svemu izgleda da su oni ipak samo kap u moru prisile i prevare.

Delujem pesimistički. Ali ne dam se. Nek smo živi i zdravi. Progutam knedlu i nastavim da uživam u onome što mi prija i u čemu uživam od malih nogu.

ZGODNI28

Komentar na moj post da je dozvola odplacena je da su me dovoljno puta kontrolisali da je nisam kupio dao bi i vise para za dnevnu... A dozvolu kupujem zbog svog mira, a najradije bi da sa tim novcem podmirim one koje stvarno cuvaju vodu konkretno Rsv i Oliver ali na zalost nisam u mogucnosti da to uradim. A to da moras u mestu stanovanja da kupis dizvolu je fora da bi se podmirivala drzavna preduzeca koja nista ne rade u vezi cuvanja nasih reka.. U mom slucaju primoran sam primoran da kupujem dozvolu Srbija Suma, rado bi ih kaznio za nerad da kupim od Rsv al ne mogu

SlavkoR

Sent from my M2007J3SG using Tapatalk

Aca.M

Ne možeš ako nisi u mestu prebivališta.
Dozvole recimo za Slavoniju u Hrvatskoj koštaju isto, a šta oni pecaju a šta mi..
Dozvola nije skupa, već je neadekvatne cene za ono što dobijaš (svaka čast izuzecima).

ZGODNI28

Citat: SlavkoR poslato 25 Decembar 2022, 15:14:33Mozes da kupis godisnju dozvolu od ribocuvara na Tamisu. Samo se najavi da ponesu i ponesi ocitanu licnu kartu i fotografiju i sve resite na licu mesta.
Sve je to u redu al treba da gledam u pasulj da li ce da dodju taj dan da imam sliku, petsto peripetija i kockanja da li ce ili nece, ovako radi moje sigurnosti a i komfora a i zbog toga sto mogu da ostavim cek i dam odmah 2300 din a ostatak do septembra(ovo je moguce uraditi u Matic meredovu na Novom Beogradu) cu morati da kupim na taj nacin... Primoravaju me na to..... Da je legalno otisao bi do Panceva i kupio od Rsv.. Problem je i syo sezona ne pocinje na Tamisu nego na Paljuvima ili nekom od Sremskih jezera

Duduk

Eto zgodni pogrešio si , nisam uopšte mislio na tebe , samo sam iskoristio jednu reč iz tvog izlaganja, otplaćeno ili isplaćeno. Evo i zašto nisi ti u pitanju. Godinama unazad iz tvojih postova svi vidimo da svake godine kupuješ dozvolu, postavljaš slike sa ulovima i kada dobro prođeš i kada riba slabo radi. Koliko sam mogao da zaključim nije ti toliko bitno dal si uhvatio 100 kg ili samo 2-3 kedera nego se trudiš da svaki trenutak koji ugrabiš da budeš kraj vode uživaš u njemu, čak , koliko se sećam , voliš i da dremneš zavaljen u stolici. I ti i ja se slažemo da Oliver i njegova ekipa dosta dobro obavljaju svoj posao i prosto su preporodili Tamiš i krivo nam je što novac koji dajemo za dozvolu nije upućen njima , jer bi sigurno oni to uložili u još bolje čuvanje te vode. Pre svega sam mislio na one koji traže i najmanju sitnicu kao opravdanje da ne kupe dozvolu. Svako ko godišnje izađe 10 puta na vodu je već u plusu nego da je svaki put kupovao dnevnu dozvolu.

Послато са M2101K6G помоћу Тапатока

ZGODNI28

Iskreno bio sam veliki protivnik kupovine dozvole dok nisam upoznao Olivera i sa njim malo prodiskutovao<usput se licno uverio u njego rad i cele ekipe RSV>,covek je retko ispravan i retko posteno radi posao,nije sitnicar i uvek ce da progleda kroz prste i opomene ako nije neki veci prekrsaj,sto znaci da deluje preventivno i da postupa ljudski sto ja cenim jel ljudski je pogresiti i to ispraviti.Godinama unapredjuje kontrolu na Tamisu,i malo po malo dovodi to u red, polako navikava ljude da postuju propise,dajem primer od ove godine pocinje ozbiljno da opominje ljude koji ostavljaju djubre za sobom i toga sve manje i manje ima,nadam se i da ce to uskoro da se totalno postane normala na Tamisu<pocela je ekipa Rezervati Prirode Zrenjanin koji je korisnik donjeg dela Tise da kopira i da isto opominje nadam se posto im tamo ima mnogo nesavesnih da i kaznjava>.Da u pravu si meni pecanje sluzi za odmor i rekreaciju,toliko je to zarazno da je i moja zena pocela kad je slobodna da ide sa mnom<ona ne peca ali odmara cita knjigu ili proseta>,priroda opusta i tamo definitivno losa energija se skida.Sto se ulova tice,mozda odenesem po nekog sarana jel to volim da jedem,ostale ribe obavezno pustam i usput apelujem na kolege da uzimaju koliko im treba za jelo a ostalo vrate.Ribe na Tamisu definitivno ima ali nece uvek da jede<recimo desilo se da smo pocetkom Jula nas trojica imali za dan 15 Sarana najveci oko 4.5 kg a ostatak Jula nista nisam dobio kao u bunaru.Sa Tisom je isto nista do sredine Oktobra ali zato mesec i po dana,svaki izlazak saran bar jedan a bilo je i pet i to bez prihranjivanja samo na hranilicu sa kuvanom prekrupom i na dlaku.....znaci samo treba biti uporan i obavezno menjati mesta jel nije riba svake godine na istom mestu,tj migrira

25 Decembar 2022, 21:04:40
I da jos ovo,primecujem da na Tamisu nema ogradjivanja obale pravljenja kucica po obali i prisvajanja zemljista.Na  Tisi je sve veci i veci cirkus ljudi svasta sebi daju za pravo kad zauzmu mesto,od pravljenja improvizovanih kucica i gomila djubreta pored njih do postavljanja bova i svojatanja mesta,licno se uzasno osecam kad sam primoran da boravim na takvom mestu ceo dan.Mislim da svaka od ovih stvari treba da bude ozbiljan prekrsaj sa ozbiljnom novcanom kaznom,pa im nece pasti na pamet vise nikad inace za par godina bice kao na Savi kod NBG...dozvola koju izdaje takav korisnik je ITEKAKO skupa kad mu se takve stvari desavaju na ribarskom podrucju,takvom nikad ne bi kupio dozvolu,,,,,

bugi89

Od sledece godine izgleda 10 000 dinara dozvola..