Čišćenje-spremanje novog mesta

Započeo Sax, 09 Decembar 2010, 23:29:22

Dobro je kad se spremi mesto na obali, za prijatniji boravak... Al kako pospremiti mesto u vodi od topolovog sranja sto se vata na najlon?

Košava

Djole :tongue: vidim da si se bas potrudio. Znam i gde je to otprilike jedan poznati biciklista u blizini :help: :thumbup: smiley033

DzoniAr

Kada pecam na svojoj vodi,imam svoje mesto i tu pecam,primetim da je bilo uljeza,ali ne preterano,ako idem na neku nepoznatu vodu,budem na necijem mestu ako je slobodno,i trudim se da ga ostavim kako sam ga zatekao,do sad mi se nije desavalo,ali da dodje "vlasnik" sklonio bi se,jeste da voda nije ni moja ni njegova ali ipak je on ulozio trud,a ja sam uljez.  smiley308 smiley307 smiley303  :thumbup:  smiley033

Malo Zorka , malo motorka  :cheesy:
Rekoh da  napravim i jedno na Dunavu .

Hemingway

Bila i kod mene mala radna akcija na Neckar rijeci u germaniji ...
dok smo zabacili vrijeme smo korisno proveli cekajuci na griz ...

nova pozicija za rostilj gdje ce biti

sve je poslikano i dokumentirano :)

stapovi uredno zabaceni

a ulova je i bilo ..

i normalno ...nismo mesarosi ..C&R

,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

vlada1978.

Pre nego što sam pronašao mesto i utvrdio tj.uverio se da na toj vodi ima ribe tu sam i napravio da kažem svoje mesto već poodavno  smiley153. Napravio sam ga i udesio onako kako odgovara mom načinu ribolova tako da kada dođem tačno znam gde mi šta stoji tj.gde treba šta da stavim smiley328. Kada je sezona u jeku tada osim što noćivam kada mi obaveze dozvoljavaju a kada ne krenem baš rano ujutru ili noću. Jer nisu svi ljudi i ribolovci isti pogotovo što ja pecam na divljim vodama(ovo ne važi za prave sportske ribolovce u koju grupu sa ponosom i ja spadam.) Verujem da ni jednom od nas nije prijatno kada se približavaš svom mestu tj. mestu koje si ti napravio i skopao i gde si prihranjivao i primamnjivao nedeljama i mesecima unazad vidiš već zabačene nečije štapove  :sad:. Onaj ko kaže da mu je sve jedno ne verujem mu :huh:. Ja u principu ne volim da sedam na mesta gde se očigledno vidi da neko redovno dolazi i peca. Ne ulazim nikada u duele i rasprave i ako neko sedne na moje mesto. Ukoliko vidim da taj (čovek) ne planira niti me pita da li ja možda pecam tu ili tome slično, obično se uglavim negde gde znam i vidim svoj spod da mogu da bacam do njega. Ali i ako sednem na nečije mesto tu pecam dok se ne pojavi ili ne pojavi toga dana (ribolovac) koji tu redovno peca i prihranjuje i odmah se prebacujem na slobodno ili idem kući. Jer znam šta to znači polazeći od sebe, koliko je truda, vremena i još čega tu uloženo i to cenim i poštujem. Pozdrav i bistro. smiley033
Strpljenje je umetnost nadanja.

БУЏА БАБУШКА

Све се слажем са тобом колега. Највише се скењам кад на мом месту пољубим врата и издалека видим таблице ПА, БГ, КГ, ПН, СП, ВП. Помислим у себи, па јбт дал си од целог Дунава сео на моје место  :veryangry: , окренем се и одем кући.
Поздрав за Сркија :)

zox

I obavezno pitanje kada ga zatekneš:gde piše da je tvoje?

na kanalu u rumenci je covek ogradio mesto kapijom i stavio katanac! slikacu sledeci put... samo sto cu sl put ja da mu stavim svoj katanac pa neka provalju sam na "svoje" mesto..

Ne smeta mi to što mi  pecaju na mestu  , neka pecaju nije mi dedovina  nije problem , ostave smeće  i to ću da počistim nego ne poznaju teren pa mi iskidaju kilometre najlona i strune a obično je sve 0,40  pa ti upropasti mesto za celu godinu .

I ja sam to video kod mene na dtd kanalu. Tesko je tu reci sta je pametno. Odes tamo i zabacis stapove a taj sto je pravio dodje i kaze - znas li da sam ja pravio ovo mesto. S jedne strane je u pravu-ulozio je mnogo truda da prilagodi obalu pristupu i komotnom pecanju. Sa druge strane nije-obala nije njegovo vlasnistvo i ko prvi devojci ona njemu. U takvim situacijima taj sto je pravio mesto je spreman da ide mnogo dalje od verbalnog napada jer svojata nesto na cega misli da ima pravo iako nema i to je dovoljno da ti pokvari dan, a ti si svakako podsvesno znao da se to moze desiti cim vidis tako nesto. Takve situacije se mogu lose zavrsiti po obe strane i to je veliki problem.

I ja sam napravio jedno lepo mesto na dtd kanalu. Mogu reci da sam sve ukupno ulozio 24h vremena da ga prilagodim sebi (lopatanje peska pa nabacivanje trske i tako 4 sloja). Mesto je 200 m udaljen od puta, malo zavuceno i na pola puta pre par takvih napravljenih mesta kao iz prethodnog komentara (sa katancem). Milina mi je bilo pecati na njemu na fider, radila krupna deverika i babuska, nema buke, samo bube i ptice. Cak sam stavio i tablu da sam pravio mesto i da slobodno peca ko hoce pod uslovom da ne baca smece i da mi ustupi mesto kad dodjem. Isao sam posle toga jedno 30 puta tamo i nikad nikog nisam sreo, ali smeca je bilo dosta i njega sam redovno kupio. Posto je u pitanju trscana obala, a okolo ima mnogo kosnica sa pcelama, pcele su logicno dolazile tu da piju vodu jer je obala ravna. Nekad se desilo da bude i po par stotina pcela i moguce da je to odbijalo ljude da dolaze. Meni nisu smetale niti ja njima. E posto je u pitanju voda za koju ne vazi dozvola za Gornje Podunavlje vec jedinstvena, prestao sam dolaziti nakon 2 posete cuvarske sluzbe. Ne znam otkud su odjednom poceli da idu u tu vukoje.inu jer je stvarno gomila zbunova uz celi put, ali nisam hteo placati jos 6000 za dozvolu pored ove od 4000 koju imam. Nasao sam mesto koje je vec razradjeno na drugom delu kanala gde mogu doci brze i otada nisam bio tamo sem jednom da vidim na sta lici i naravno, zaraslo je a smece je bilo razbacano. Onda sam skontao da mi je to uzaludna rabota. Ulagati toliko mnogo da bi neko dosao na gotovo a jos ostavlja smece. Sad sam nabavio teleskopski srp od 3 m sa kojim mogu za sat vremena napraviti mesto bilo gde na dtd kanalu pa cekam sledecu sezonu da pobegnem od buke.

Citat: laki22 poslato 28 Novembar 2017, 17:34:06

To ne treba da te cudi, Rumenka je to  :lol:

blize je petrovcu, ajde, oprosteno vam je  :lol:

Stvarno je gadno kad nekoga zatekneš na hranjenom mestu ali opet...
Najviše su tu pogodjene šarandžije jer ruku na srce oni najviše vremena provode čekajući, hraneći, uredjuju poziciju itd. Sam sam to prvi radio i znam kako to ide. Ali nikad mi nije bio problem kad sedne neko ko je tu došao slučajno...čovek dodje lupam iz Novog Sada. Šta on može znati ko tu peca? Nikakav problem što se mene tiče. Problem su oni koji su tu svakodnevno i koji znaju da tu pecam stalno. Dodju i sednu i još se prepiru i hoće da se biju.  Smatram da nema moje/tvoje mesto već samo postoji neki kodeks ponašanja i poštovanja prema kolegi. Lično ga poštujem uvek ali kako u zadnje vreme pecam belu ribu nemam svoje mesto već sednem na prvo slobodno koje mi se učini pristojno. Ako sam kojim slučajem seo na neko mesto kolege šarandžije bez pogovora se sklonim jer ga razumem...ali samo ako je normalan i kulturan, u suprotnom šanse nema. Recimo nikad se nisam na jednom mestu zadržavao mesecima, godinama, decenijama....ako posle 3,4 dana hranjenja i dva dana pecanja nemam udarac šarana prelazio sam na drugo. Očigledno nije tu, ne odgovara mu nešto, nešto se poremetilo....ja ga tražim tamo gde je i zadržavam ga sa hranom, a ne čekam ga kao sumanut da se sve poklopi i dodje na mesto koje hranim mesecima.