Zajedničko pecanje, druženje, zgode, nezgode i ulovi Vukova feederaša

Započeo Imre, 03 Jul 2011, 23:02:54

Ljubomora je cudo... vise srece drugi put. :bye: Salim se.
Druzenje je bilo vrhunsko, gostoprimstvo na nivou kao i uvek, Drina i predeli prelepi, vreme nemilosrdno.
U petak prvo stigosmo Grof i ja, ubrzo Ljubo za njim Miha i SN a dosta kasnije posle pravog putesestvija i Pexon i Slaven.
Podvarak sa jagnjetinom, mangulicom i slaninom, lovacke snicle, domaca suvina, rostilj na vodi, princes i ove druge (Grofove - invisible) krofne, dizel, vino, pivo...
Zavrsetak nedeljnog dana prelepim zaglavljivanjem u blatu...
Ma sve na nivou.
Uskoro opet u ponudi za samo 5 evra po nocenju...

Cek bre, ne mogu da se naspavam .

Nemam reci, koliko mi je bilo lepo i opusteno.
Ekipa vrhunska, i sve smo radili bez neke presije. Ko sta hoce i kad hoce , koliko hoce i zeli.
Dizel je prvo vece vladao od 18 do 4:30am uz duvan cvarke ( Radojcic 100% hand-made ) razno suvo meso, kajmak... pa smo presli na podvarak , pljevaljski sir i tako to.
Pecka  , puckanje drva i koje flase uz smeh.
Inace , zadrti i tvrdoglavi ne jedu podvarak sa mesom, ko sto se vidi..
A slika ne sme u javnost, zbog njegove bolje polovine... da ga ne ostavi.
Moram isto da pohvalim i ove Grofove krofne "untouchable" koje je drugarima poneo i zaboravio usput , i da nije  snajke Mire ( Peksonova supruga)  i njenih princes krofnica, slatka bi ostala samo sudbina. Bravo za nju, a Grofu smo uoblicili titulu na Baron.
***
Prvi dan junacki , ko je uspeo da ustane ( Dva vuka, VRadojcic , Grof i Kojot)  ,  na -8  od nekih 7 do 17h  smo pecali fider, a Ljubo je jurio mladicu . Naravno sa WD sprejom se fiderisalo u paketu.
Sneg, vetar do 20km/h ..Pih,  ma ne moze nam niko nista
Kasnije se pridruzio Pexon i on malo probao, a Slaven i SN su sa Vladom okrenuli rostilj uz vodu. Vratic, pa raznjici u slaninici od belog mesa, top kobaljke  i udri . Ovo je bilo u pravom trenutku, kad je malo pao entuzijazam na vodi .
Naravno majstor je klepio jednu jedinu koja se zatekla ... i opravdao poverenje Master ribolovca.

Uvece smo bil nesto mirniji, i fini... Uz pivce i lovacke snicle sa vrganjima, uz  pire sa vlascem, pivce i koju casu vinca.
To mirno neki su opet do 4 otpecali uz alkohol, a neki su se spremali za sutra.
Opet ladnjik od -6 do 0 stepeni, ali malo i Sunca i prelep teren..
Opet corak, ali probalo se i svi su ucestvovali.
Posto onaj gore sve to vidi i nekako upakuje , tako i ja prvog dana od mog brata Dva vuka  i njegove drage dobijem jedan pokon koji me je razgalio... Josip Kler '18
Zato je Bole i sredio da se Ljubo zakopa u blato sa golfom , a da ga jedino moj auto moze izvuci iz istog.  Simbioza kojota je uvek tu .
Da dodam da je domacin Čkalja sa nama divanio i ko pravi nas docekao. Sve smo imali i sem ribe koju ne znamo da upecamo, ostalo je vrh.
Normalno, da je SN przio i lozio 3 dana, ali posto dijagnozu ima u nadimku, necu da mu dam previse mesta. Njegova draga me je zamolila da ga istovarim na Debelom brdu, i ne vracam, al' meni bilo nesto zao....
Hvala drugari, nezaboravno i opusteno,  i ne mogu da se nacudim kako mi je bilo zao sto idemo .
Drina je zaista lepotica koja pleni i umiva dusu. Necu je zaobici ni sledeci put sa ovakvom ekipicom.

PS. Slaven ko da mi je brat , spava sedeci , a i hrkanje mu je na istoj oktavi ko meni.

Pisem sa telefona u dahu i trazim slike... mrzi me da radim recenziju, tako da sve sto ponovim i propustim , ne zamerite. Seticu se kasnije.
Evo setih se, krofne su bile "nevidjene" !
Skoro da su ovako izgledale...
Kad smo vec kod klope... Ovo je polako nastalo i ovo nije ...ostalo. Pojedeno sve...
Dinstana jaga na praziluku, pa malo mangulice iseckane unutra,

koji zacin i dodatak...
krckanje...
i sa strane lovacke sa junetinom i susenim vrganjima ..

Hahaha,
ne znam odakle da krenem, ali pokusacu biti kraci i sazetiji. :cheesy:
Prvo, Shame on me za krofne koje sam zaboravio koje je ova ekipa toliko sve vreme hvalila, makar i preko slika. :cheesy:
U povratku zaboravih i patike tako da je definitivno taj deo bio za zaborav. :lol:
Prvom sledecom prilikom se oduzujem kako dolikuje. smiley033

Drugo,najlepsa nasa Drina,onda fenomenalna ekipa, vreme ispunjeno odlicnom zaebavancijom, vrhunska klopa i pice (Miha,Vlajce i Pexon i njegova supruga koja me je spasila u zadnji cas).
Sneg, jak vetar i temperaturni sok-razlika od 15-tak stepeni u par dana nam nisu mogli nista :tongue:.
Off road i igre u blatu su takodje neizostavan deo programa. :rolleyes:

Takođe zahvalio bih se nasem domacinu Velikom gospodinu i kolegi Ckalji na gostoprimstvu i odlicnoj rakiji od koje su me prvo vece jedva odvojili...naravno posle sam nastavio sa Kojotovim proverenim Maxxmotion dizelom. :cheesy:

Drugari hvala vam za ovakve trenutke se zivi. :smiley:

milan ns

Kolko ste jeli dobro je da ste uspeli da se vratite kući

Poslato sa BLA-L29 uz pomoć Tapatoka

Pecanje mi je opsesija.

"Povratak otpisanih" je uvek ujutro kad se izadje na vodu... A 'rana i "gorivo" su samo alati , da se popune rupe.
Dobra druzina, specijalci u ruhu avanture , i teraj u nove pobede... Mi smo nama pobedili , i ponovo cemo na ovakve trke i probe.
Nema tu nekog izbora.... Pecati se mora !

fandjoli

Piker62

Hoće li ove godine biti nekog druzenja vukova, fiderasa, na nekoj vodi. Prosle godine sam zakasnio, a verujem da su mnogi za. Kao sto sam i čitao     o tome. Ima nas novih na forumu, a verujem da su i stari vukovi uvek raspolozeni za tako nesto.

Zeznut je to posao, organizovati neki kup za 30ak ljudi...
Ja znam da sigurno necu, iskreno i na ove do sada sam isao da vidim neke drage ljude, mene saran, varalica i slicno ne zanima. Ne zanima me ni feeder na revirima iako je tu konfor najveci.
Uvek sam za divlju vodu, plovak ili feeder.
Kada bi neko preuzeo moze sada da organizuje lepa pecanja u macvanskoj Mitrovici, na Umci, bilo na plovak bilo na feeder.
Ali kada se neke uhvati onda cemo videti.
Mislim da vecinu starih vukova to vise ne zanima, preveliki je cim, neki su se ponasali uzasno i prokockali necije poverenje itd...
Ovako, interna druzenja su nesto sto cu ja praktikovati, cujem se sa 15ak ljudi pa ko moze. Bio to Dunav, Sava, Drina, J. Morava, Tisa...
Vikendica, klopa, aklohola malo, pecanje, druzenje, muzika...
Ko se zezao zna sta je samo ispeci 2 praseta ili prase i jagnje kad se lati sam toga... a tu je jos mnogo toga.

Dokazite se vi novi, latite se organizacije, pruzite nam priliku da vas upoznamo. Troskovi ce biti podeljeni na ravne casti kao i uvek.

Oliverikus

Moram i ja da se javim...
Prošle godine sam uspeo da organizujem fider kup, nadam se da nije bilo puno propusta... ali ove godine mora neko drugi.
Biće mi zadovoljstvo da prisustvujem bilo kom kupu samo da se na vreme organizujem.

Tako je, mi smo dali sve od sebe... a podrzacemo sve i svakoga !
Najbitniji je teren, a ostalo je cimanje sa namerom za kolege i drugare... sto ih vise , manje cimanje.
Ko god se odluci, prvi sam da podrzim... svakog, kao i uvek  !
Navijam i da se na jug malo ode i uziva u lepotama...

pexon

Tako je Miha, malo južno da zabacimo, po Moravama.  :cheesy:
Što se tiče Drine, ovo mi je već jubilarni odlazak bez ulova, ali ići ću opet sa ovakvom ekipom prvom prilikom. To se jednostavno ne zaboravlja kada je ovakva ekipa ribolovnih manijaka i alkosa na okupu. Kum i ja smo imali nezaboravan dolazak na Drinu preko neke zavejane planinčine, pošto sam ja morao da istražim taj kraći put do Ljubovije (a ćelave mi gume skoro ko Kunjine)! :rolleyes: Kad smo prispeli na odredište, ostatak čopora je bio već dobro nakvašen, tako da smo se dovatili rakije ne bi li ih stigli. Ostalo to veče možete da pretpostavite. Sutra debeo minus i hladan vetar, tako da su na vodu izašli samo najhrabriji... Kum i ja im se priključujemo oko podneva i zajedno se smrzavamo skoro do mraka. Vlajko je uspeo da prevari po tom kijametu lepu plotu, a deo ekipe je ispekao odličan roštilj koga je Vlajko majstorski upacovao. Uveče opet slična priča, puno krkanja, alkohola, zahebancije... U nedelju ujutru dobar minus, ali bez vetra i sunčano. Drina nas je dočekala svojom raskošnom lepotom, ali škrtija još nego prvi dan. Vreme mnogo bolje i za pecanje i zahebanciju, ali mnogo manje cirke zbog povratka kući. Onda batrganje po blatu i čupanje Ljubinog golfa. Da ne bi mihinog Jeepa, bilo bi čupavo!   :clap2: Ajde što nas je vadio iz blata, ali klopa mu je fantazija. Ja ne znam jel bio bolji podvarak sa jagom ili lovačke sa vrganjima? Vidi se da Mihec zna i uživa da sprema klopu!  :tongue: :tongue: Evo za kraj vladine plojke:

A ovo je moj paja slikan pre pranja:

Vako moj Pobratim Ibanezi slika one smuđarke , kad ig safata  :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Spojene poruke: 08 April 2019, 13:29:59

Fishing Lake Pivnice - Pivnice  Blic izveštaj
He , he , he ... Moj Pobratime .Evo , pošto sam , čim sam otvorio oči , krenuo tebe da zahebavam , dužan sam , bar Tebi , da podnesem izveštaj o jučeranjem danu  :takoje:
Zove mene Matori Kojot i kaže mi da su on i Razredni organizovali lov na Pivničkog Borbenog Šarana i da su , pored ovijeh naših domaćih velemajstora , zvali i neke ekipe iz inostranstva da pecaju sa nama ... Mađare , Talijane (Tubertini tim ) etc,etc ... Ja viđu, kukavac, da nemam tu šta da tražim , samo ću da se brukam , ali mu obećam da ću doći da se družimo , normalno , ako ponese litar Dizela za mene  :lol: Pošto je ostatku Kojota već odavno dozlogrdilo njegovo zvocanje i utovar i istovar alata i pribora na pecanju , i oni ga slažu nešto ( obaveze , tetki nose lek , ovo , ono ) , Mihica ti povuče svoju šestu rezervu Dragančeta i napravi tim , oslanjajući se na proverene informacije sa bojišta (Banjiša stalno peca tamo  :takoje: :ok: )
Elem, prvi poblem je nastao još u Subotu , jer sam se ja , čekajući da se ono šilježe sa pogrešnim prečnjacima ispeče , prilično "unezverio" sa ovim mojim ovčarima  :sad:
I, pošto , normalno , pijanoj budali , svašta pada na pamet , zovem ti ja Matorog  Kojota i kažem mu da sam odlučio i ja da pecam i krljam se sa profesionalcima  smiley010 smiley099
E tu je tek krenuo zaheb  smiley197  Taman ono šilježe sišlo sa ražnja , kad zove moj brat Kojot i obaveštava me da :
1. Da je uspeo da interveniše kod Banjiše da on pomeri Mađare da bi mi bili spojeni .
2. Da je uspeo da me ubaci u tim kod neke dvojice tubertinijevih profesionalaca Bojana i Ljubeta  :huh:
3. Da , zauzvrat , moram da budem slatkiš i fini prema Banjiši ( što ja generalno gledajući i jesam  :cheesy:)  Brate moj po štapu , kad je ondak krenula žurka  :help:
Ovi moji ovčari jedu ko vukovi , noževi samo sevaju , niko viljuške ne koristi , ko da nijesu Srbi  :shocked: ( a zna se da su Srbi , još u trinaestom vijeku  .... jelte  :cool:)
Moraš Brate, dobro da paziš , da ti prsti ne završe ko prilog nekome uz jagnjetinu , a ja pjan i svaka tri minuta zvoni telefon i Matori Kojot mi objašnjava strategiju za sutra  :sad: Jedva sam nekako uspio da se dokopam bubrežnjaka i jedne plećke ( caa 2 kg ) ukupno.  :veryangry: Dovucam Ti se ja kući , žena pita đe si dosad , ja velju bio kod švalerke i krenem da ubacujem štapove i stolicu u auto . Đe ćeš to sutra ? - pita ona. Kod druge švalerke  - velju ja . Ja vazda tako oštro sa ženom , nijesam ti ja papučar ka neki  :cheesy: Legnem ti ja brate , kad neće san na oči , zuji u ušima , pritisak neki , ne mogu oka da sklopim . U zlo doba , a i malo sam se istrijeznio , shvatim ja da to nije zbog 2 kila janjetine i 10 piva , nego mene briga podsvesno mori što me je onaj Ludinjak stavio da pecam među dvojicu profija i đe ću obraz izgubiti i obrukat se odsad pa dovijeka . Pa meni , Brate , i kad sam sam , treba pola hektara prostora , smo da se okrenem i da zabacim , a da ne udarim u nešta, vazda mrsim Kojotu štapove kad pecamo zajedno  :sad: Đe ću pobit ljude prave - zdrave sa onom mojom toljagetinom  :eek: Neće san na oči , probam da animiram suprugu, računam prije će da svane , međutim , otera me ona u PM  :shocked: Ustanem Ti ja , pristavim kavu , mislim se da dođem malo sebi , pa da probam da se prisetim šta mi je ono Koja pričao u telefon  smiley233 Dotle će i da svane , a moram još i "metnuti ovcama"  :takoje:
I tako, dok sam se prisjećao ( inače , nemoguća je misija razumeti Mihu i kad si trijezan, ako nijesi dugo trenirao sa njim ) prevari me San , oca mu hebem , te ja zaspah i zakasnih  i na otvaranje skupa i na dizanje zastava , a i ovce ostaše gladne  :no:
Kod nas, Bačvana , izraz " metnuti ovcama " znači nahraniti ovce , nije ono što Vi mislite  :wink: I dođoh Ti ja na jezero  .....
                                                                                                nastaviće se
( odo da pecam babušku , ostalo rane neke razne od juče )

E moj pobratime,  i ja sam juče sa eipom proslavio naše tradicionalne 33će po redu Blagovesti. Još mi uši zuje, ni'mije dobro nikako.  Slika imam vašer, ali nemam ni prikladnu temu, a nije ni vaspitno da postavim naše izgibenije. Pobednik dana je jedan od nas (nisam ja) koji se i okupao u Zasavici. Onda mo'š misliti kako je bilo. Prasetinu opet velemajstorski uradio Zlaja, hektolitri rakije vina i piva.... Sve počelo sa tradicionalnim jutarnjim odlaskom u crkvu da popalimo sveće na gornju ploču za zdravlje i sreću nas živih, a onda nas je bogobojažljive i smerne odjednom đavo zaposeo i nije nas puš'to do zore. Prvo ceo dan u šljiviku pokraj Zasavice, a onda uveče kafanama veleseoskim. Mačvanska, Salaš, na kraju Glušci u nekoj "poslednjoj šansi" koja se ne zatvara sa bubnjarom, pijanim klavijaturistom tek malo treznijim od nas i pevaljkom kaubojskih proporcija, baš onakva kakve mi se najviše sviđaju i kakve najviše volim u gluvo doba posle dnevne litre šljive i gajbe piva. Slike, jutros  pažljivo probrane imam na Fb. Za "divno čudo", nekako su sve od pre podne :lol: gde smo čestiti.  Totalni pad anđela i prepust gresima je ostao arhiviran kao tužno podsećanje kakvi smo bil i kakvi ćemo biti i ubuduće. To je fakat jer i noćne slike iz svih ranijih godina osim po ambijentalnim detaljima uopšte se ne razlikiju :lol:.