Zajedničko pecanje, druženje, zgode, nezgode i ulovi Vukova feederaša

Započeo Imre, 03 Jul 2011, 23:02:54

O cemu je zapravo ovde rec?!
Pre nego sto smo krenuli jedan od clanova ovog foruma me obavestio da se Miha sprema za rat i da se dobro pripremim jer ce ovaj sve poneti, cak i nogice od japanske stonoge. Hmmm, nije da mu ne verujem al ko zna...
Nakon kise koja nas je savatala otvori se jedna kutijica kad ono...

Non stop je kukao kako ga boli koleno a posto je zaboravio poneti stake dobro mu je dosao i Preston,

Lepo mu covek objasnio da ima letnjikovac sa krevetom i cistom posteljinom ali kad je video ono stene nemackog ovcara odmah mu krevet ima rupu, grizu ga komarci,nema klimu, ma znate vec.
Sto se samog pecanja tice stvarno smo poneli sve zivo i kao sto je i on sam izjavio ne pamtim kada sam ovoliko spreman izasao na neku vodu.
Keder ubija na 8m dubine! I to na sve ponudjeno. Dobijem dva sljivara za redom, odmah menjam duzinu predveza, udicu i mamac al on i dalje trese!
Neverovatno je da nismo upecali ni jednu drugu ribu osim sljivara (nekih 20 kila) i kedera?!
Noc pre povratka dodje covek koji ima plac odmah do naseg mesta i obavesti nas kako je deva tek izasla iz mresta. Sve nam je bilo jasno.
Kraj avgusta ce biti Povratak otpisanih!

Ja nosim sve vrste prevara, ali ne kolicinski... Tu jeste istina
A za ovog "Lesija" sto se kurcobeca, prvi je uhvatio dzadu kad je usao u dvoriste. Toliko je bio hrabar, da nije ni video letnjikovac koji sam opisao
A za ostalo ne laze .... Promasili smo nesto, sem primame i lokacije... Promasili smo vikend

Ništa, sledeći vikend na Bovansko da ubijete kao na Zvorničkom  :lol: Šomi će da organizuje sve  :cheesy:
Kukate za vrućinu toliko jezero pa ne bi iz vode izlazio  :takoje:

E moj Mišo ...  :no: odvucaš razmaženog Beograđanina  tri dana na ovakvu lepotu i on sve vreme kuka , te nema ovo , te fali ono ... da je brat Marina bio sa vama , navatao bi te deverike golim rukama , bar da imate da se slikate  :cheesy: i još bi stigao nešto da ulovi i nabije na ražanj  :takoje:  :cheesy:

Da ste me pitali, ne bi ni išli. 2X sam bio tamo po 3 dana u par godina i to polovinom oktobra u top sezoni za varaličarenje štuke. U iznajmljenoj vikendici sa iznajmljenim čamcem sa pentom od 15 konja. Ja i Raduško i gomila članova EKO društva "Karaš" (edukativna ekspedicija :cheesy:) koje pecanje ne interesuje (uglavnom vrtili prase i jagnje na ražnju i samoubijali se alkoholom) ali ja i Raduško smo u 2x po 3 dana pretražili svaki pedalj jezera. Rezultat- ni rep od ribice nismo videli, čak ni belu da se okupa, a kamoli da se štuka, smuđ, bucov...bandar udostoje da makar isprate varalicu. Nismo čak videli ni da neko ozbiljno peca. Nekoliko vikendaša sa razbacanih po 10ak što dubinki, što plovaka, što balerina koji su nam ispričali tužnu priču da riba mesecima "ne radi". I došli smo do jedinog mogućeg zaključka. Upravo vlasnici vikendica, kuća i apartmana na obali su pokrali sve do zadnje ribice, od toga pozidali i pokupovali sve to što iznajmljuju i sad deru naivčine!

Dušan Silni

Odlično druženje sa fantastičnom ekipom!  :takoje: Tri extra provedena dana! Da ne zaboravim napomenuti, da su one improvizovane stepenice ( do 65 kg ) nakon kiše prešle u kategoriju -55 kg! Posle pakovanja svih stvari u auto, pola stepeništa je otišlo u zaborav... :rolleyes:
Biće kako biti mora, al' će biti kako Dušan kaže!

Rauba ni jednog nije bilo realno , poneki bandar ...belu krupnu, sarana  ili kupanje ikakvo nismo videli... al' ipak jezero je tu oko 25km.
Nemoguce da nema te ribe na tolikom potezu ... ?!

Ma ima ribe ali je to jezero totalno zeznuto za pecanje.Sve utiče na aktivnost pomenute:oscilacije u vodostaju,režim rada hidroelektrane, dubina, mikrolokacija...očas posla se riba premesti na suprotnu stranu jezera ili se zabije u neku od uvala.
Malo je ljudi koji baš poznaju situaciju na jezeru a od jednog takvog sam se baš svega naslušao.Poenta je da kad riba ne radi-odeš na Drinu i pecaš ko čovek :wink:

Poneseš šator  a ne poneseš ašovčić , sekiricu mačetu isto je kao da i šator nemaš. Bolje njega da zaboraviš lakše je  :cheesy:
Ljubo brate  sve to https://sr.wikipedia.org/sr/%D0%A1%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0_%D0%B1%D1%83%D0%B1%D0%B0

Ne samaraj Marina... ne mogu motorkom da secem drvo na tudjem placu cija krosnja daje neki hlad.  Naravno da asovcice svi imamo, pa i vise od toga. Macetu sa placa  ne nosim jer mozes da popijes hapsenje zbog toga ako te zaustave u gradu.  Inace , tamo je pregradjeno vikendicama i nazovi platoima koji su nasuti kamenom. Uhvatis taj asov i bacis u djubre odmah..
Vrh od grabulje i kanap bi bio mozda pozeljan alat, ali nije to moj plac pa da rondam.
Isli smo na nevidjeno...a da smo isli na vidjeno, tesko da bi imali gde da pecamo. Mislim da nadjes mesto koje je nicije! Takav je koncept..

Šta kukaš onda , daleko ti kola , smeta ti granje, klizave ti stepenice ,bije ti sunce ,  ulubio ti se krevet , pokisao si ,  opasan pas , trava uz obalu, pada kiša ...... Evo ga idealno :lol:

Druze, ovo je bila satira da se nasmejes... Nisam kukao naravno, karikirao sam i pecao sa drugarima tvoje godiste i mladji kao i sto puta do sad.
Malo sam stariji, nemoj da mislis da sam kao klinac isao na konak da pecam, niti mi je ponton bio u dvoristu. Sad mogu da pregazim toliko km da se zezam... Naravno da necu da izigravam Nindzu u urbanom delu gde se zna sta i kako. Sve u svoje vreme...a i svako ima svoj nacin sta mu je lepo. Zvali me drugari i ja krenuo... ostalo sam opisao iz mog ugla.
Kome smeta, preskoci stranu..
Inace , fider tehnika podrazumeva puno toga sto ne mozes da vuces kroz sumu i u rukama . Odatle sledi da uslovi moraju da su prilagodjeni da ti je blizu auto.
Ili uzmes ko Dule Add F. stap i kofu i teraj.
Samo on ne nosi ribu ni cuvarku, ni meredov... ni stolicu..itd.

I ja sam pisao u satiri "bukvalno sve "  a ti se kačiš ko cverglan na glistu  . :lol: