Zajedničko pecanje, druženje, zgode, nezgode i ulovi Vukova feederaša

Započeo Imre, 03 Jul 2011, 23:02:54

Kazem ja da je pravi Ferdinand... Voli covek  prirodu sa svim njenim carima , narocito ove plodove kao sljiva, breskva
Jos se trudio da nas zaseni sa stapicem za usi iz serije nulta gravitacija i molim Boga da ne dune vetar. Shodno tome pecao je na 13 m sa hranilicom za beovice na preko 10m dubine .
Nije hteo da odustane od taktike , ili mu je taktika bila da nas zavede keceljicom
A kad je pokazao da od viklera pravi hranilice za pocetno prihranjivanje , ozbiljno sam se zabrinuo da je neuhranjen pa smo mu dali na recept jos koju dozu , i servirali da nesto glocne.

Ma odlicna banda, mora ovo da se ponovi . Nego mogli bi jednom i da upecamo nesto, pomislice na forumu da smo manekeni ili artiljeriska i PVO jedinica .
Zao mi je sto su ukopavali lafete, ali bilo je neophodno zbog klenića
Sinoc mi Proka Pronalazac , kad smo ustanovili koje smo akvarijumske  riba pecali, poslao navod iz teksta.."Klenić je vrlo lukava riba i mada nema nikakav privredni znaćaj, mnogi ga rado love. Za uspešan lov klenića treba biti pravi majstor. "
Pa nego kako ?!

Potpuno se slažem sa tom konstatacijom. Klenića love majstori, :clap2: neća ga valjda 2V uhvatiti. :grin: Pustio sam ga malo da se seiri i da piše, da se zabavlja, ali sad ću vam reći gorku istinu. Od početka smo ja i Miha imali odnos kakav i treba da imaju 2 dokazana  majstora svoje tehnike. Dakle od Mihe sam imao puno poštovanje kakvo i treba da uživa majstor druge tehnike i kao majstor majstoru mi je nesebično otkrivao tajne svoje tehnike smiley033, a ne podučavao i držao predavanje kako bandarolovac i basuljar tvrdi i kako se u stvari njegov učitelj prema njemu ophodi. Malo da pojasnim i slike  koje je ovaj prčhanter neistinito iskomentarisao i sakrio pravo značenje, uzroke i posledice.. :veryangry:
  Na prvoj slici se vidi ko je u stvari glumio bager, rovokopač i sličnu tešku industriju. Dakle to je dužnost 2Vuka koju mora ispunjavati ne samo dok ne nauči, nego čak i (ako - mada teško)  kad nauči iz poštovanja prema učitelju koji zaista ima strpljenja za njega. Pošto sam sažaljive prirode, u jednom trenutku kada sam video da je 2V ispružio jezik, (slika 2) :help: uzeo sam lopatu da mu pomognem. Zli 2 Vuka je iskoristio taj momenat da me slika i sinoć postavi na forum uz krajnje neistinit i neumesan komentar. Miha je u tom trenutku viknuo na 2V da uzme lopatu nazad i da kopa, i počeo da mu preti da će ga opet istući k'o prošli put  , pa je čak i na mene podigao ton rekavši mi da ja mogu kako hoću sa mojim učenicima, ali da se ne mešam u njegov način i metode. E, meni je tad prekipelo i tad je nastala  slika gde objašnjavam Mihi da ne može tako da se ponaša prema 2V i da ovo nije stara kraljevina Jugoslavija kada su majstori tukli i maltretirali svoje šegrte :grin:. Slika br 3. Na to je Miha samo odmahnuo rukom i rekao - nek ti bude,iz poštovanja :tongue: neću da se svađam, ali videćeš kasnije sve i sve će ti biti jasno. O, kako je moj drug i kolega velemajstor Miha bio u pravu. :takoje: Taj basuljar je non stop prebacivao preko najlona sopstvenog učitelja koji je gutao knedle i ćutao meni za ljubav. A kad sam došao kući imao sam šta i da vidim. Ispostavljao slike i iskomentarisao na krajnje neistinit način, čak brkajući i red događaja. Pustio sam sinoć, ko velim nije ni njemu lako, neka bude malo srećan, ali pošto se ostrvio i počeo da preteruje, ne mogu više da trpim. Umesto da mi je zahvalan što je izbegao grdnje i ćuške, on .... E sad gledajte slike i sami zaključite!

Želim da napomenem da sam pecao štapom t.b. 80 gr i hranilicom od 40 gr i HIT od 45( :thumbup: ). Te heavy metal varijante meni ne leže  :no: jer sam suptilan i hipersenzitivan  :lol: . Izgled vara  :takoje:.

Zaključak: i neću više ! : I sami prema pisanjima vidite kakva je za.ebancija i druženje bilo  :tongue:. Ali tastatura ne može preneti ni 10% , pogotovo ukuse šljive, breskve, kobaja i kulena, pogače pečene u furuni ( na čokanjima  :takoje: ) , paprikaša , paprika u pavlaci i turšije , ali i naših duša koje su uživale ceo dan. Neprocenjivo  :takoje:.

zabole me stomak od pisanija 2V

Spojene poruke: 12 Decembar 2016, 19:18:24

:lol: :lol: :lol:

Citat: mihabg poslato 12 Decembar 2016, 07:38:54
"i neidentifikovanih 10-15 riba u velicini kedera sa krljustima ko bodorka ali izduzeno ko kaugler  ( niko nije znao koja je riba !!!!) "

Otkrili smo koja je  vrsta koju smo pecali juče
KLENIĆ
Nikad čuo ... Za klena naravno jesam , a za ovog ne!
http://www.pcelica.co.rs/ribe/vrste/klenic.php - Ribica - klenic

Ovaj klenić me neodoljivo podseća na ribu koju sam ove godine redovno pecao na Savi, mnogo smo o tome pričali u drugoj temi.Te je bila mala plotica,te rečna haringa,te neka drinska napast...sad je klenić-nanicu mu njegovu :takoje:

warrington

Pa čoveče vi ste skupili zbog zezanja, a pecanje vam bilo usput, svaka čast
stvarno ste kraljevi, čitam danas na poslu i smejem se ko budala, pitaju me kolege: vic a?

Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока

Ko kaze, razvalili smo klenica
Bez obzira na sale, ovi novi fiderasi nisu male mace. Imaju iskustva na vodi  , pa je uz ovu spdnju prelazak na nove tehnike samo stvar rutine ili zelje. Plus dobronamerni savet i zezanje... Pa gde ces bolji pecaroski dan sa takvim coporom ?
A ukopavanje je samo delic iskustva koje su pokazali na satirican nacin. Videvsi teren , koji je bio na pesku i uz malo mulja u sloju ispod, trebalo je negde sesti a da ne pecamo sa visine 3 m od vode. Dva vuka nije ni pitao, maznuo mi mini-asov iz gepeka da sebi napravi potez , a Ibanezi je to kasnije isto uradio jer je montirao stap i razmisljao koji vrh da turi... Ja sam kolateral koji je kuvao kafu i podgrevao atmosferu sa Zeksom koji je bio spreman sa namenskom fider stolicom, inace i taj bi se ukopavao ko bela lala .
Sve u svemu , sudar svetova na pravom mestu a  "Zvezdani ratovi" su nastali mnogo kasnije Iskusna ekipa u svim pravcima i ljudi...Ustvari pravi

smiley194 eeee dobri moji, sve sam ćut'o, i sve neeću, al moram  :shocked:
. . . kad bi ja Vami mog'o samo reći pa da vidite namak - kakvi su to banditiiiii :lol: :lol: :lol:
. . . i dobro se pazite Nji' kad Vam kažem . . . virus je tooo  :eek: . . . zarazaaaa  :takoje: :thumbup:
. . . prvo fino namaame . . . cile mile . . . ajd da pecaamo . . . oj oj oj oojj i kad sam se i prevario - neka sam baš . . . ijopet ću :smiley:
. . . na nažalovati Vam se ne mogu kol'ko su mi skrivili . . . et' samo zamislite kol'ko sam nastrad'o . . .
- o'ma jutrom čim smo se izdravili nališe mi čašicu . . . opjaniše me znači u startu  :takoje:
- i mor'o sam da propušim cigarete da mi banda ne nudi da palim ampule za noćno pecanje  :veryangry:
- kafu od rakije nisam ni pozn'o da sam je srkno  :no: . . . mislim na kafu pri tom, jelte . . .
- pa onda se naš dobri Fidernezi o'ma ogradio rečima - ''. . . e ovo o'di Vam je zimovnik gde ćemo pecati i tu sva drinska riba ulazi da zimuje - al' još nije ušla . . .'' , e tako ti je to kad ti okoreli smudjolovac odredjuje 'di će se pecati  :help:
- a ona olindrala kojotčina tek . . . iju ijjuu jjuuu . . . povadio kući sva sedišta iz C5 svoga i malo mu mesta u koli' a rasteg'o nam svadbarski sto i sav e'cajg srebrni dono da kafu i ''derivate'' žderemo rane zore . . . a ondak otvorio gepek i ašov vadi  a ja brže bolje beeežž odatlen . . . e neću mu ja gliste po smrznutoj livadi tražiti  :rolleyes: :lol: :lol: . . . zato ima prrvog poslužioca 2W  :takoje: kad već Mariina nije doš'o . . .
- i uteknem nizvodu, jadan, neki' pedes't meteri do jedni lepi izbetoniranih stepeništa (o'ma sam i' ošacovo :wink:) što se skroz do vode spuštadu  :smiley: . . . ipak sam ja mator lola . . .
- kad odjedared Sava zamutila. . . iiiii šta je sad  :eek: . . . pridignem oči da pogledam kad ono kod Nji' stigo rovokopač i puca ona zemlja na obali k'o da nikad mrzla nije . . . pa mi nebi jasno i napregnem fokus malo jače, kad ono prvi poslužioc na smenu s pitomcem .ernezijem biju li biju u obali . . . leti zemlja da se čudom čudiš . . . et' pa kad je Sava zamutila  :rolleyes: :lol: :lol:
- a ondak onaj naš dobri Šeef Žex poč'o vicove da priča i kad nisam upo u 'ladno Dunavo kol'ko me stomak od njeg bolio  :tongue: :tongue:
- pa se najedared sve umiri . . . i o'ma sam znao da banda ždere nešto . . . a meni umotali u salfetu i doneli da ne vidim štaje od nji' ostalo . . .
- a oondaaakk . . . b o m b a r d o v a nj e e e e . . . sam' slušam  buućć  pa buućć pa buućć . . . dva sata tuku i rafalno i plotunima . . . iiiiiii 'leba tiiiii . . .
- i sunce granulo, i magluštrinu rasteralo, i otopliiii . . . i tek tad vido da i nema :eek: . . . sam' pecaljke štrče iz zemlje . . . ukopali se bajo moj ko PVO odbrana  :lol: :lol: :lol:
- i tek ondak sam poč'o pecati . . . al' nemož tiiii . . . tek čuješ kojotov slatki glasić - '' . . . Vuče  Vuče kako ti nije dosadilo da me prebacuješ baš svaki put, pa nije to ništa al' ako 'oćeš da budeš pravi fideraašš mora tačka da se gadja . . .'', '' . . . e druže Fidernezi, znaš, nije to tako strašno ako samo malkice slabije kontriraš, mislim, sve ok al' bi tom pešu oči na mestu bile a ne kod repnog peraja otegle . . . i brate, kad redaš crviće na udici ne moraš svaki put da se bodeš i krv sebi puštaš, znaš, može to i laganica - jednog ženskog pa jednog muškog, a ako ne trza onda samo kombinuj brate - dva ženska, jedan ipo muški . . . i lako je videćeš! Pa 2W je u cugu to skapirao!  . . .''  :rolleyes:
- ma nema tu od pecanja ništa meni . . . ni popapovi koje sam u uši turio da i' ne slušam nisu pomogli . . . kak' da se ne smejem - kad i' čujem  :lol: :lol: :lol:
- pa mi kafu doneli - da je prospu po jakni i opremi  :no:
- ma kažem Vam . . . a i sebi . . . sledeći skup idem bez pecaljki . . . ne vredi da mi gliste mrznu na obali neiskorišćene  :huh:
- he he he al' smo zato ručali kraljevski  :takoje:! Ipak je taj naš Kojot Senseji Miha-san skrčkao lovački gulaš-muljaš 'di kašika od mesa propasti ne može . . .
- a i riba je aktivno radila . . . al' tek kod Umke tamo negdi kako sam na čuo na fejsu-buku . . .
- i sav srećan što upecah celi' 167 grama u 30-eset komada ''onog'' što je hrabro ostalo u mestu i nakon svi' meliracioni' radova na obali . . .
- i nek su mi mrzle gliste . . . baš . . . nebi Nji' menj'o ma šta god da mi daš  :takoje: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Citat: ibanezi poslato 06 Decembar 2016, 18:48:47
Pa zar ti misliš da sam ja spao na to da lovim širojčice, najlonke, kauglere...Ja sam kupio štap prvenstveno za ciljni lov soma i šarana fiderom. A to je 3 zabačaja, 3 ribe i kući, kvota ispunjena! Kakvih 300 x na dan. Da što rek'o ti, promenim malo ishranu, da se ne razbolim žderući stalno i jednolično, samo smuđa. A ne da peckam kojekakve kesegice. Ti si očigledni primer da od Ul varaličara ne možeš ni očekivati ništa drugo nego da postane UL fideraš.  I ajd, kupi mi taj bandaž kod kineza i nabavi za mene neki novi HIT one nove Pinkove zvezde Milana Berkuta.
:smiley: Komentar apsolutno nepotreban .... ali moram malo  :rolleyes: smiley296
Pa Bata-Ibanezi , sa tom supertakmičarskom  mikro-16-ticom što ti je Sensei Miha iz poštovanja ukrkao, som i šaran ipak neće da može  :lol:
U stvari, trenutak moje najveće sreće juče, je bio, kad je na nas naleteo CDnezijev kolega varaličar  :takoje: Dečko je naišao bajsom , kulturno se pozdravio (nije čak ni izgovorio omraženu ribolovačku rečenicu - ima li štogod ) i bacio šmek po obali . U jednom momentu je iznenađeno uzviknuo : Dragane, druže jesi li to ti  :question: jer je ovaj nabio kapu do nosa da ga ne prepoznaju  :rolleyes: Pa ti , Dragane , federišeš  :eek: Na to je Gary  skinuo kapu sa glave i ponizno ga zamolio:" Brate, molim te , nemoj da kažeš ostalima da si me video da "dubinkarim"  :lol: :lol: :lol:
Ja sam se , naravno, odmah potrudio da dečka zadržim što duže  :rolleyes: i napravio mu čitavi "mini-spot" od meze , pića , turšije, krastavaca ... ponudio mu i gumenu lutku koju Matori Kojot drži u kolima za svaki slučaj ,i da mu očistim odeću mini-usisivačem iz kola   :shocked: (ko još , osim Mihe , nosi mini-usisivač na pecanje  :huh: ) Dečko je stvarno kulturan i ljubazan ko i svi varaličari , čak se ponudio i da nam trkne po kafu , jer čak u jednom momentu, ni Matori Kojot nije mogao odmah da nađe onih rezervnih 5 kg kafe , koje je imao u onom svom mini-marketu od auta. Sve u svemu , dečko je, oduševljen gostoljubivošću fideraša, jedno sat vremena džedžao Federneziju iznad glave , gledajući šta to ovaj peca, na moje ogromno zadovoljstvo  :rolleyes: . Na kraju se pozdravio sa nama i sasvim ozbiljno rekao Frederneziju:" Dragane, brate , a da ti nabaviš jedan UL varaličarac ? Pa to što pecaš brate, možeš i gospocki sa njim, bez da se ukopavaš." smiley136 smiley092 :rlol:

E ismejah se posteno na ove distancere i varalicarce u svim oblicima
Realno , Razredni sad smo te pustili da pecas prvi put sam na "granici"
Proka hteo da  mazne trofej u ovakvom pitomom ZOO ?!
Ma vazi !
PS. Ovaj laze, imao sam negde 500g kafe u steku, a ljubazni domorodac se stvarno ponudio da nam ode po kafu da ne pijemo onu sto Marina brat kuva Kad je video kako se izvaljuje , odmah se pripitomio
Sevaju vicevi, prozivke , i baci se poneki stap

obradmiki

E ovo pisanije obavezno  da se uvede u nase apoteke, pa ovo je bre lek za dusu! Ljudi  koji ste vi kraljevi! Citam i smejem se toliko  da mi suze idu na oci

pexon

Evo ja se valjam ispod stola a žena me gleda belo.  :lol:
Nego Miho, jel istina za taj usisivač? Da ja nateram Astru pored tvog C5 sledeći put, možda se zaje.eš pa i nju usisaš. Nije mnogo prljava, zadnji put sam je usiso posle Fider kupa!  :cheesy:

Vidim ja da ovde svako piše svoju verziju kako mu odgovara . :cheesy: Pitanje je kako je ustvari stvarno bilo.
Ko zna šta će se sve do kraja tu izroditi  :cheesy:
Padam na " Fidernezi "  :lol: :lol: :lol:
Pex, ne prilazi mu . To mu navlaka . Pa nemisliš valjda da on usisava  :lol:

Sve sam pokušao i ne vredi. Priznajem, sve je bilo kako Ljubo kaže. Ali vredelo je i jedva čekam opet. I još nešto, mrzi me sad, ali sutra ću islikati i postaviti u temu "Poklon, draga uspomena". Dakle ja sam u startu imao samo štap i mašinicu sa namotanim osnovnim najlonom. Miha mi je - to sam već postavio neki dan, poklonio garnituru kaveznih hranilica različitih težina, dvocifren broj kesica fider udica različitih veličina, kopče, spojnice, vrtilice, svu potrebnu sitnuriju i USB snimak kako se sve to spaja vezuje.... Žeks mi je poklonio tripod, Milanče naravno celu kolekciju svojih evergrin HITova, a Ljubo kupio obećani anatomski bandaž za zglob desne ruke, da me manje boli posle prvog fiderisanja hevi močugom. Kutije, kutijice, kantu i to sam dobio!  Zahvaljujući njima na svoje sledeće fider pecanje idem spreman i opremljen kao stara fideraška kuka, nema teorije da mi nešto slučajno fali, niti da neko pomisli da sam neuki početnik na svom prvom samostalnom fiderisanju. Zeza me samo što nemam C5 kao Miha, nego maleni Suzuki Svift, pa ne znam kako da nosim sve što mi treba za jedno prosečno  fideraško pecanje. Moraću iz 2 - 3 x da prevozim. :help: O brzinskom odlasku skuterom na sat-2 na kakvo sam navikao uz varaličarenje, ne smem ni da pomislim. Dakle još mi samo fale dobra fider stolica sa armom i barom i Sitroen C5 ili nešto u tim gabaritima i pravljeno u ovoj deceniji. Stolicu ću kupiti, a ako neko ima mlađi autić E klase, po mogućstvu karavan, a da mu je dosadio i da mu više ne treba te hoće da ga se reši, eto neka meni pokloni da imam za prvu ruku, dok se ne snađem za nešto bolje. Da mogu ko čovek i fideraš da  spakujem sve što treba za sat -2  fiderisanja. :bye:

pexon

Marina dobro mi reče, još bi ja usisavo C5, hehe.
Dragane, znaš da ja imam karavana, u njega se Kum i ja spakujemo sa sve fiderima i opremom na Tisu, pa još spavamo u njemu. Jbg. kad dođemo onako željni pecanja, pozabacujemo štapove i zaboravimo da dignemo šator pre mraka. Onda sova u autu. Mada ja moram posle na stolici pored štapova da spavam, kum opasno testeriše, nemoš zaspati pored njega.
Elem, ti samo javi kad krene riba da radi, eto mene sa karavanom po tebe i tvoje pinkle.
Imam i dve stolice, nisu fideraške, al su udobne.  :cheesy: