Vučji fider kup 2018

Započeo Oliverikus, 28 Maj 2018, 22:20:06

pdavor

Momci moji svaka čast za druženje, i danu koji se ne zaboravlja.  :tongue:

Ako se vratite par stranica unatad, pročitaćete šta sam napisao Fanđoli kada sam joj prognozirao pobedu. Znači, prognoza je bila tačna i definitivno mogu potvrditi - Pa vi " Zečići sa Kišne barice" definitivno pojma nemate :lol: Nemojte samo pokušavati da se vadite na neko "džentlmensko" prepuštanje pobede dami i time joj pokušate umanjiti veličanstvenu pobedu! Ne bi bilo lepo! Žao mi je što nisam mogao doći jer sam izginuo na svadbi k'o 'Itler na Staljingradu jer bi u tom slučaju Fanđoli imala dostojnog protivnika i sjajnu konkurenciju, a i zato što sam vas sve poželeo da vidim. Mada...možda je za vas i bolje što nisam došao, vek bi vam pojeo "sramote jedne dunsterske" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Fanđoli, molim te idi na temu o pecanju šarana na reci na hranjenom mestu, gde sam tražio savete od ovih, nesvestan njihovog amaterizma i napiši mi da li sam negde grešio, jer sigurno jesam slušajući njihove savete i kako da ispravim greške napravljene u svom poverenju. Joj, jadan ti sam, tužan ti sam, ja bi' u mutan Tamiš skočio, ne bi se od sramote kući vraćao da se familija i prijatelji i komšije ne sprdaju sa mnom i mojim imenom da sam na mestu nekih, uf, uh:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jbg. Pobratime , šta da ti kažem ... to ti je bio jedan od onih dana kad sve krene uz q..c , tj. ništa ne ide kako treba  :sad: Zaludu smo mi noć pre toga , kod Matorog Kojota u jazbini sve potanko dogovorili i isplanirali  :no: Prvo nam je onaj lukavi Oliver za komšije ukrkao ekipu " ribočuvara-takmičara" da nas nadgledaju  :takoje: Ona Stoka , ko fol stari Zvezdin huligan , umesto da provocira ribočuvare i povuče ih na sebe , tolko se prepao od uniformi , da je uspeo da demolira samo Mihin Rive  :eek: Matori Kojot se ondak, od muke ,dohvatio dizela i još mirisom  dovukao Lakija , koji nam je pojeo svu primamu , jer je gulaš tek počeo da krčka.  :shocked: Ja , videći,  da gubimo vojsku i svijetlo oružje, u očajanju , počeh da grabuljam ( onaj Žeksov potez , kao naglo pražnjenje hranilice ) Međutim , vidiš i sam , skleptaše me i optužiše da nemam oružani list za Fatimu  :help: Marina je sve vrijeme čekao da izvadi onu ribu iz gepeka , što smo noć pre takmičenja savatali u vršku , ama jok i njemu su dvojica disala za vrat  :sad: Jedino je Mladi Vuk bio na visini zadatka i uredno mrsio levom komšiji Tikiju sistem , što mu je i bio posao i cenkao se sa Ivanom za mog starog Twina,  pa ovaj nije ni primećivao da mu riba trza  :thumbup: Ostali , znaš i sam, i nijesu neka konkurencija , te Fanđoli dobi kup sa kilo ribe  :clap2:  :clap2: :clap2: Jedino je Dragan 2006 bio opasno blizu , al je ubacivao ribu u čuvarku nešto od table , pa je imao lošu realizaciju slobodnih bacanja  :cheesy:

Sve ste u pravu...svojevrsni Sajam Ludaka!
Vukovi uvek sa velikim V, za ovo mi dođete 10e! :lol: :lol: smiley033

fandjoli

Citat: dragan2006 poslato 24 Jun 2018, 20:10:17
Hvala svima na druženju, čestitke koleginici koja se pokazala kao najbolji fideraš,ribočuvarima koji su se potrudili da nam obezbede druženje...hvala neozbiljnim Kojotoma za sate smeha, novim kolegama koji su se pridružili u ovim našim baljezgarijama, sponzorima koji su se isprsili za nagrade...
Aj dosta sam Vas sve nahvalio... smiley033
:smiley:Hvala na cestitkama ,samo sam imala vise srece od drugih

Sta reci posle danasnjeg dana....osim svaka cast Oliveru i njegovim kompanjonima na odlicnoj organizaciji i klopi, a sto se tice Vukova sve je vec receno...da vas nema trebalo bi vas izmisliti

Oliverikus

Hvala Vam na čestitkama i učešću.
Iako ne trošim dizel ni slične derivate, od juče popodne, kad sam stigao kući, do malopre sam se oporavljao - treznio. Uhvatio me neki umor i verovatno razbila ova promena vremena, požutela krštenica, sve me boli kao da sam orao, kopao...
U sebi analiziram šta sam i kako odradio, pa nalazim i neke bitne propuste za koje sam lično odgovoran.
Iako me niko od sponzora takmičenja nije obavezao da ih reklamiram, moja obaveza je da ih bar pomenem.
Štap i mašinicu smo, za pobednika, dobili od vlasnika radnje "PlovakPlus", inače mog komšije i snadbevača opremom za pecanje od, sada već davne 1995. godine na ovamo. Pomenuo sam mu samo šta organizujem i čovek reče da dođem u petak po štap i mašinu! Sa moje strane, veliko mu hvala.
Glava fider meredova je poklon jednog od naših članova, tj organizatora, ne smem da ga imenujem da ga ne naljutim. I njemu veliko hvala.
Za hranilice nije potrebno ni pominjati poreklo sponzorstva. Naš Milan Berkut je kompletirao po set hranilica koje mogu da se upotrebe uz svaki fider sa zadovoljstvom, čini mi se svih vrsta i gramaža.
Prvo mesto je dodatno nagradio naš Kapiten sa 1kg prvoklasnog meda!
Ponosan sam na moje drugare ribočuvare koji su pomogli u organizaciji i realizaciji ovog fider kupa. Osim njihovog doprinosa u čuvanju Tamiša ističem da su svi izuzetni ljudi i ribolovci za primer. Oni znaju koliko sam im zahvalan na tome.
Imali smo i goste koji su bili tu da zabeleže šta svi mi tu radimo, da podelimo neka naša iskustva i pokažemo zašto su ovi naši kupovi dobri i vredni. Srđan Savulov sa sinom je bio zainteresovan za prikazivanje varijacija u fider tehnici. Oni su snimali skup i iz vazduha. Mile Taušan je za potrebe svoje emisije snimio dešavanja na kupu iz svog ugla. Videćemo kako je to izgledalo u nekoj od emisija "Čari ribolova".
Staza na kojoj smo pecali je inače vrlo izdašna pri normalnom vodostaju. Tu se održavaju razna takmičenja i znam za neke rezultate pojedinaca koji su bili impresivni. Juče smo imali dodatni porast koji nije uopšte vezan za bilo kakvu samovolju radnika brane u Tomaševcu nego samo za hidrološke prilike DTD i Tamiša. Ove kiše i naglo povećavanje vodostaja koje ribolovcima ometaju uživanje u svom hobiju ipak pogoduju ribi koja će se bolje sakriti od nekih krivolovaca i onemogućiti one druge da postavljaju mreže u samom toku reke. Nas je omelo u takmičenju u toj meri da se nisu svi upisali. Lako je takmičiti se kad su uslovi idealni, treba biti majstor i srećković zajedno pa napraviti rezultat u ovim teškim uslovima. Pokazalo se da pozicija takmičara, kao i na svakom drugom takmičenju, znači mnogo. Otvarač, zatvarač i sredina su pokupili prva tri mesta. Njihovo znanje i primena taktike su zajedno sa srećom kumovali plasmanu.
Juče smo postavili i još jedan standard za ribolovce koji će pecati na toj stazi. Pre početka kupa pokupljeno je svo smeće. Bilo je tu materijala koje je ranije nanela voda ali je bilo i dosta toga što su ostavili ribolovci. Kese od primame, limenke piva i soka, konzerve i papiri... Iako mi je izgledalo da smo sve pokupili, pojavljivalo se stalno novo smeće. Vetar je donosio smeće koje su ostavljali neki drugi ribolovci. Posle našeg kupa, iako umorni, kolege i ja smo prekontrolisali celu stazu i nismo ništa imali da ponesemo do vreća. Ostavili smo je čistiju nego što smo je zatekli. Vukovi, hvala.
Danas očekujem da dobijem fotografije i neke snimke koje ću postaviti.

Prelepo druzenje i dobra organizacija !
Cestitka pobednici i ostalim takmicarima !
Evo malo slikica...
Prvo pripreme noc pre toga... pa idilicno mesto...

i naravno SN sa borbenom frizurom

vladimir022

Miho s cime ai slikao ovo ?

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

jovica28

Ukratko, sve pohvale za sve!!!

Fotke koje je opravio Lakijev kolega Neša:

Kad se skupe Vukovi, smeh i zadovoljstvo su zagarantovani!

:tongue: :tongue: :tongue:

Čak su nam i Ovčice u transu !!! :rolleyes:

Milan Veličković

Citat: Dva vuka poslato 24 Jun 2018, 22:28:26
Ja glasam da Dva Vuka bude naš zvanični dopisnik za javnos' ili ti moderno PR manager  :cheesy:
Ova retorika je slikovitija od postavljenih slika  :lol: posle čitanja imam utisak kao da sam bio u vašem boksu...  smiley032

Kad ima na fejsu....moze i ovde  :takoje: