Sledeći Vučiji kup

Započeo specialized, 03 Oktobar 2016, 15:38:37

ma kakva dremka, pa kad neko vidi 30 ljudi da spava u prirodi, mislice da smo pocinili kolektivno samoubistvo  :lol: :lol:

pdavor

Nemoj samo početak jula moraću da prekidam odmor, ajd bar polovica jula pa da mogu odmah napisat prijavu.. dolazim..... :tongue:

Eeeee.....  kraj avgusta bi bilo najbolje, kao sto bi i za feeder kup odabrao septembar na reci...  ali mora se uklapati sa ostalim kupovima. Konkretno, u ovom slucaju sa varalicarskim, jedino ako Maestro hoce da ga organizuje krajem septembra, onda bi i mogao da se ,,Slobodni kup" uklopi krajem avgusta...  a treba misliti i o plovak kupu...

Za sledecu godinu bi trebalo da se uradi revizija termina. Feeder kup se peca u najgore moguce vreme, to je cinjenica. Saranski je ok, mada bi i on mogao da se prebaci na neki kraj marta-pocetak aprila. Za divlje vode je najbolji avgust-septembar...  Treba postaviti pitanje i o broju kupova, mozda je 5 previse za tako kratak period april-septembar...  Ili novi termini, ili neko spajanje, ukidanje...

E, jedna stvar vezano za spaljivanje smeca. Hteo sam to da vam kazem onomad u Mitrovici ali sam zaboravio. Najgori moguci scenario jeste da se plasticne flase i ostali otpad spaljuju. Na taj nacin se oslobadja jedna od najtoksicnjih i kancerogenih materija – Dioksin. Koji sa prvom kisom dospeva u zemljiste i ulazi u lanac ishrane...   U veoma malim dozama dovodi do raznih oboljenja i sl...  Elem, da ne mracim, NIKADA NE SPALJUJTE PLASTIKU I OSTALO SMECE!!!!!  I bez izgovora da nemamo uredjen sistem i da se i na deponijama desavaju pozari. Desavaju se na nasu nesrecu i zalost. Ali ne radimo to namerno.

rudy079

Elem ovako,za plovak kup mogu da ponudim pomoc,u pitanju kanal DTD u Beceju koji ima uredjenu pistu sa travom za takmicenje,tu moze da peca svaka varijanta plovka (mec,direktas ,stek,bolonjez).Ako vam zanimljiva ideja mogu da se potrudim oko organizacije.Jedino ako bude problem nekima zbog daljine Beceja,ali ja sam ponudio pa vi recite da li ste za.Mogu slikati stazu,ima dve jedna je skroz trava a druga je kopana prosle godine i jos je zemljana.

tako je Dule, ovogodisnji fider kup je okasnio bar 20 ako ne i vise dana. bar sto se tice ove staze ovde. za neke druge vode nije ali ovaj smo okasnili. mi ovde krecemo pocetkom februara da pecamo

Slažem se sa Lakijem za ove vode i feeder kup. Ovde riba dobro radi od februara pa do blizu kraja marta,pa posle neko zatišje i onda je dobra u periodu kraj jula-avgust a tad su trava,drezga i ostala g..na neprijatelj br.1. Do sad su šaranski onako najsveobuhvatniji ispali pa eto,za ostale kupove da gledamo da se uslovi sto više poklope...

pre bi trebalo da je varalicarski prvi dok je hladno nego fider. fider bi trebalo premestiti za kraj sezone kad je riba najaktivnija za tu tehniku

Sviđa mi se kombinacija svih tehnika , pa bi i odziv učesnika bio najveći .
Varaličarski bi ipak turio negde u jesen , pre nego proleće .

Varaličarski je nemoguće održati u proleće jer se poklapaju lovostaji ciljanih vrsta. Štuka od 01. 02 do 01. 04, smuđ od 01. 03 do 01. o5. bucov 15. 04 do 01. 06. Som od 15.04 do 15.06. Ciljno ići na soma u martu ili početkom aprila i da on bude takmičarska riba,....pa više ima smisla šaranski kup na divljoj vodi :lol:

pa i mi smo pecali deveriku u lovostaju

edit: sorry, pomesao sam datume  :rolleyes:

kako hocete, ako ne mozemo da se dogovorimo, mozemo mi varalicarski i izbaciti  smiley095 smiley095

Ja sam pecao regana, a vi lovokradice.... :lol: Šalim se, nije deverika tada bila u lovostaju. Ona je od 15. 04, a mi smo imali kup 09. 04.
Slobodno izbacite varaličarski, ionako je bez veze. Obično lomatanje po ušću Drine sa posle štabilo pijankom u Noćaju uz prasetinu i jagnjetinu, ladno pivo :lol: Samo džabe sutradan budete mamurni i umorni. Ništa bez komercijale i konobara Brke Krezubog uz mlako pivo od koga se ne mogu prehladiti krajnici uz gulaš kvaliteta i sipanja kakav sam čitao u Dikensovom romanu "Oliver Tvist".

tako je, kome jos treba prasetina i hladno pivo kad imam vrhunsku uslugu koja je svima blizu  :lol:

Evo mog predloga za sledecu godinu:

Kraj marta – pocetak aprila    saranski          - komercijalna voda
Pocetak juna                          Plovak             - divlja voda
Pocetak avgusta                    Slobodni kup    -divlja voda
Sredina septembra                Feeder kup       -divlja voda
Kraj oktobra                           Varalicarski       -divlja voda

5 skupa za 7 meseci...   Da li je mnogo, pokazace vreme...  Misljenja sam da mozda i jeste mnogo i da ce vremenom doci do zasicenja....  Vreme, finansije, volja...

Najbolje bi bilo kada bi se nekako svelo na 3,  april-avgust-oktobar, s tim da bi Slobodni kup po meni trebalo da se uvrsti i bude u avgustu. Saranski bi bio prvi a varalicarski poslednji.  Sto se tice plovka i feedera, na saranskom ionako se peca vecinom feederom, a ostaje i Slobodni kup da se feederasi pokazu. Plovak bi isto bio ukljucen pod slobodnim kupom sasvim ravnopravno. Feederasi i plovkarosi nece biti uospte uskraceni u slobodnom kupu, i mislim da mogu obe tehnike da se ujedine pod ovim kupom.

Varalicarski treba da ostane, jer realno oni koji iskljucivo varalicare ce biti u startu u problemu na Slobodnom kupu jer ce mnoga mesta biti zauzeta od strane stacioniranih ribolovaca, i zato mislim da varalicarski treba da ostane solo.

Sa 3 kupa u godini, mislim da bismo podigli igricu na visi nivo i da nece doci do zasicenja

kraj marta i pocetak aprila je za svaku discoplinu problem i nece dobro proci.

specialized

Umesto ovog Slobodnog kupa bi mogao da se organizuje Kotlić kup. Znam da ovde ima velikih majstora za kotlić a i izgleda da taj kup cekaju vukovi iz Apatina  :cheesy:
Ko hoce,neka peca kojom god tehnikom... Da vidimo ko je najbolji majstor  smiley111 smiley323 smiley113