Skup Vukova na Dunavu

Započeo Drill Junkie, 26 Septembar 2020, 15:43:11

Citat: mihabg poslato 12 Oktobar 2020, 12:47:27
Nije sirena, vec ampula i moja pijana sapa sa cevapima ... al' znam da ti drago . Ti si ipak bio 4. na kraju sa onim kederom od mrenice ...
Sva sreca te znam coveka od kog mozes nabaviti povoljno vrhove oridjidji. :cheesy:

Nisu problem vrhovi, vec losa dorada vrsnog .... al' necemo o tome sad. Znas vec sta je i kako ponekad izgleda ta dorada, koja bolje da nije ni doradjena .
Nego, mreni ni to ne smeta ...

Axkontra

Pozdrav Vukovi bilo Mi je veoma zanimljivo od nikova sa foruma napraviti sliku o ekipi ribolovaca ciji saveti se racunaju za citav region. Nema stvari za pecanje koja nece na ovaj forum ukazati, a vecina vas Koji pisu su se odazvali. Vidi se da je to ekipa prekaljenih ljudi Koji su svasta prosli u zivotu. Jutro I Sam docek ekipe mi je bio prvoklasni utisak, dosao Sam u 4, a Robert me je prvi do cekao I rekao bi da je on jedini pecao zaista, a vrlo brzo su na skup dosli miha I marina, berkut I grof Koji je ispao iz kola :lol: I posle par kafa se restartovao. Milane Jo's 1 cestitke na ulovu, meni si ostavio samo 5 peseva, nisam se upisao u strelce fider nije moja disciplina nikad. Milane Okaci snimak kako Vadis mrenu nisam te caba snimao nek vide ljudi podrsku izjutra. Sa vukovima iz kraja vidimo se na teren ima a sa svim vukovima gde kazete tamo. Pozdrav naravno I za sve prisutne, nekom drugom zgodom cu se o probati u ispijanju piva. Dril hvala na svemu.

pexon

Evo jednog lepog šljivara i naš ne baš lep Marina u pozadini koji ga je upecao.

bobanchek

Citat Dva Vuka koji nas je taj dan sve nahranio smiley033 tako da je bila dobra smesa dizela, jecma, janjeta i vazduha da se moze izgurati na nogama :lol: :
Samo je malo  sramežljiv i ćutljiv ... moraš mu brate kleštima čupati reči iz usta  :cheesy:
Doduše , u startu ga je istraumirala ona Stoka , jer ga je napao gde mu je PCR test , zamalo čovijek da se vrati , da se testira .  :cheesy: Eeee da ... u zla doba , kad je oni ludi  Radojičić satro sve zalihe piva koje su ostale , pomilovao ga je po njegovoj kovrdžavoj glavici i rekao mu da ima divne plave oči , kukavac se prepao i čitavu noć je ložio ogromnu vatru , da ga Grizly ne sretne neđe u mraku. Sreća, te se ovaj napokon sručio u Zen položaj  smiley136
Samo me interesuje , pošto je nas upoznao "live" , šta sad misli o ideji da 10.000 Vukova skupi na jedno mesto ?

Izvinite sto se tek sada javljam, imao sam odredjene privatne probleme, tako da stvarno nisam imao snage da budem prisutan ovde i da bar koliko toliko ispostujem forum posle prelepog druzenja. Oduvek sam znao da je sjajna ideja o "10000" Vukova i Vucica (tj. ljudi u sto vecem broju koji vole pecanje, prirodu i reku, druzenje, smeh, itd na jednom mestu), a kamoli sada kada sam upoznao neke od vas  smiley033.
Nisam ja sramezljiv i cutljiv, nego od toliko ocekivanja, te veceri skoro nisam spavao, inace sam kao malo dete sto se toga tice i kada idem na pecanje mnogo blize a ne na toliko ocekivano druzenje i tolike zelje da bar nekoga od vas upoznam. Toliko sam bio umoran i neispavan da nisam mogao da vas nadjem do posle podneva cini mi se, nisam zapamtio koordinate pa se vrzmao pored Dunava i okolini Ledinaca :lol: Pa onda kada vec kasnim toliko, odlucio sam bar da ispostujem koliko toliko ljude, da vas bar malo upoznam i skuvam vam tu cuvenu kafu sto sam obecao. Umoran sam bio za pecanje, posto nemam fider stap a i kada bih seo pored neke dubinke, jos posle dizela, jage i jecma, odmah bih zaspao i prespavao ceo dan. Pa sam bio aktivan, srecan sto sam tu sa vama, pa sam se setkao se tamo vamo, pravio klupu, svetlo a i kada ste vec pustili svu ribu, dzabe dzak krompira ( a i nije bilo potrebno pored onoliko jagnjetine ) vatru sam lozio jer je lepsa atmosfera i ide uz noc, muziku, jecam, druzenje, da malo bude svetla na plazi, a i da se ugrejemo,  ideja mi je bila sto se tice pecanja taj dan samo da nocu skoknem po jednog smudja do onog brodica, i otisao sam kasnije, ali sam zabacio samo desetak puta, pa se vratio kod vas. Bilo je prelepo i nadam se da cemo ponoviti opet samo bez ovih mojih gluposti. Steta je sto ide hladnije vreme, verovatno se blizi kraj sezone sto se tice fidera, ne razumem se (tj. predugo samo varalicarim).Ali cu sigurno za sledece pecanje imati fider stap, jos cekam da mi Milan javi za onaj fider da li ga jos uvek prodaje. Pozz  smiley033

Spojene poruke: 08 Novembar 2020, 08:36:16

cini mi se da sam pogresio ime kolege  smiley033 za fider stap, bilo nas je dosta a inace slabo pamtim imena (tj. pomesam ih s'vremena na vreme, samo ljude koje ne vidjam, ili nisam vidjao cesce). Ako moze info da li se odustalo od prodaje, pa da trazim dalje. A ako nije voleo bih da ga kupim do kraja meseca, eventualno do polovine decembra. Da imam sa cime da se igram preko zime, da ga kompletiram, dokupim opremu potrebnu za fider i teorijski da se upoznam se sa novom tehnikom pecanja.