Skup Vukova na Dunavu

Započeo Drill Junkie, 26 Septembar 2020, 15:43:11

Malo atmosfere vidjene ocima kokakolicara. :cheesy:
Publika u punom sastavu.

Popravljanje krvne slike.
Onoliko mesiste neuspe copor ni iz vise puta da rastrgne.

Najbolji medju najboljima.

Lepojke su ispunjavale dan.

Valjda se nekako privlace  :cheesy:

Malo nocne atmosfere.

E to se zove zen!

Ovakav spektakl se zaista ne propusta . Svim akterima hvala od srca. Ista meta isto rastojanje u nekom od narednih dana zaista mora biti ponovljena po dogovoru.
Bobance je zaista ok lik. Malo smo popricali pa su mi neke stvari poprilicno jasnije. Zivot ga nije mazio ali se iskreno nadam da smo mu ga barem delicem ulepsali.
Olinjali je sad stvarno olinjali , ljubi ga brat od srca .
Hvala svima jos jednom zaista je druzenje bilo za pamcenje.

milan.krstic

Skup Vukova sa Dunava na Dunavu, Ledinacka plaza, 10.10.2020.

Postovani Vukovi, Kojoti, Panjevi, Globalni Moderatori, ostala mnogobrojna odojcad, pocetnici, posmatraci....

:tongue: VELIKO HVALA SVIMA  :tongue:

Ogromno mi je zadovoljstvo da nosim titulu NAJBOLJEG MEDJU NAJBOLJIMA.

Zadovoljstvo je takodje i upoznavanje svih pobrojanih, a kako sam prvi put na skupu ove druzine, bilo je tu dosta velicina za upoznati.

Pre svega pohvale za kolegu Drilla, koji je pokrenuo pricu i organizaciju okupljanja. (i urucio mi pehar).

Zatim pohvale za iskusne Vukove koji mi nisu dozvolili da stignem prvi na lokaciju.. Moj dolazak je uprilicen sa dobrom kafom i jos boljim "dizelom".

Posebne pohvale za Mihu i njegovih punih 50, i Dva Vuka(Ljubo) koji je za tu priliku pripremio naboj holesterola u vidu pecenja. Sreca pa je Miha iz iskustva obezbedio neutralizator u dovoljnoj kolicini  :rolleyes:

Pa da pocnem

Kada se skupila ekipa, polako je pocelo pecanje, uz prijatno upoznavanje i nazdravljanje.

Prelep Dunav je sa Ledinacke plaze napadnut agresivno, uz aktivno pecanje feeder tehnikom. Lovila se ciljano Mrena, ali i ostale vrste ribe, s'tim da se Mrena uzimala za bodovanje.

Kod mnogih su rezultati poceli da se pojavljuju vec posle pocetnog hranjenja, ali u manjim komadima.

Oko 08:10, jedan od dva feeder stapa koje sam zabacio, imao je desavanje, i na srecu sam bio u fokusu, i spreman. Nakon dva uzastopna trzaja, uzvratio sam odmerenom kontrom, i zakacio ribu. Odmah sam osetio da je u pitanju komad koji ce se meriti, ali jos je bilo rano za prognoze.
Nakon kratke, ali slatke borbe, pojavila se lepojka, i tek tada pokazala svoju pravu snagu dok je pokusala da izvuce malo osnovnog najlona. Nazalost, lepojka je na drugoj strani imala mene, koji takve prilike ne propusta. Malo jace zategnuta borbena kocnica na masinici nije ostavila prostora za veci beg, pa je ubrzo riba zavrsila u korpi meredova.
Nakon provere vage za merenje, ista pokazuje 2.07kg. Tim ulovom se plasiram na prvu poziciju, i tako ostaje do rucka. Nakon rucka sam ponosno poneo pehar. Tako je ostalo do kraja dana.

Mrena od 2.07kg je upecana na feeder stap Cresta Team Feeder Carp Feeder 360XH 40-130gr, sa masinicom Korum Zelos 6000, na koji je namotan Korum feeder fast sink osnovni najlon diametra 0.26mm. Sistem koji sam primenio je sa klasicnom kaveznom hranilicom od 100 grama, i kratkim predvezom od upredene strune sa udicom Owner isaema velicine 10. Na udici se nasao mamac Meleg wafters aroma Cheeser 8mm koji je prethodno dippovan sa licno pravljenim dipp-om arome sira, a u hranilici je bila prihrana Formaggio Geel proizvodjaca VDE, sa dodatkom secerca.

U nastavku prilazem foto dokaze nezaboravnog druzenja, i nadam se novom, jos boljem sa zeljom da opravdam titulu i odbranim pehar.

Kako sledi i dolikuje, ostao sam do kasne noci kako bih ispostovao ljude koje zaista vredi upoznati.

Jos jednom, Veliko hvala svima, i vidimo se uskoro.  :ok: smiley033

Pozdrav Vukovi  smiley033

Drago mi je da smo uspeli da se okupimo  :takoje:
Veci deo organizacije jeste bio na meni ali u ovome smo svi ucestvovali
i hocu da Vam se zahvalim na svemu  :tongue:
Ljubo , Miha , Dragan , Grof , Copy , Mali (uklopio se vrlo brzo u copor), Robert  :clap2: hvala na svemu  :takoje:

Ekipa raspolozena kao i uvek   :ok:

Zao mi je sto nisu svi mogli da dodju ali nadam se da ce biti uskoro opet prilike

Obalu smo ostavili onakvu kakvu smo i zatekli ako ne i bolje , jer smo pokupili i sto nije nase  :clap2:

Cestitam majstoru na najvecoj ribi  :clap2: svaka cast  :clap2:

Budite mi pozdravljeni i do skorog vidjenja  smiley033

P.S
Kojote sretan ti rodja , da si nam ziv i zdrav prijatelju..
Nadam se da ces uspeti brzo da se izvadis pa da uskoro ponovimo pecanje  :wink:

P.P.S
Grofe , ja ne zam druze sa kime se ti druziz ... Ali ako sam ti ja fin ona imas opasan problem  :lol:  :lol:  :cheesy:

trissa

Postoji jedna mafija na Dunavu koja se zove "Vukovi sa Dunava"   :tongue: .Ej,bre neću da vas menjam. Bravo i hvala za sve vas  :clap2: Vidimo se opet negde uskoro! Veliki pozdrav za mafiju  smiley033

Ma dzabe ti sve Dril, dobar si k'o lebac beli. :cheesy:
Krsticu druze moj, i ja se nadam da cemo da ti oduzmemo taj pehar sto pre...bitku si dobio, ali ne i rat. :lol:

Ovi Naš Bobiška Vam je velika Dobrica i Srećica i Vrednica  :takoje:

Samo je malo  sramežljiv i ćutljiv ... moraš mu brate kleštima čupati reči iz usta  :cheesy:
Doduše , u startu ga je istraumirala ona Stoka , jer ga je napao gde mu je PCR test , zamalo čovijek da se vrati , da se testira .  :cheesy: Eeee da ... u zla doba , kad je oni ludi  Radojičić satro sve zalihe piva koje su ostale , pomilovao ga je po njegovoj kovrdžavoj glavici i rekao mu da ima divne plave oči , kukavac se prepao i čitavu noć je ložio ogromnu vatru , da ga Grizly ne sretne neđe u mraku. Sreća, te se ovaj napokon sručio u Zen položaj  smiley136
Samo me interesuje , pošto je nas upoznao "live" , šta sad misli o ideji da 10.000 Vukova skupi na jedno mesto ?  :cheesy:

Jovica28 i njegova ćera  smiley158

Malena je prava Vučica  :ok: Gledam je , a ona jednom rukom drži lobanju od praseta , a drugom kažiprstom vadi mozak i jede  :tongue:

Razredni i njegov  :huh:   :shocked:

Ili je digao ruke od nas i rešio da se posveti mlađim naraštajima , ili je digao ruke od mrene i rešio da primamči Baku (koja odlično izgleda za svoje godine ) ... njemu nikad ne znaš ...  :cheesy:

Ja znam ko nam je prvu kafu skuvao , i drzao nas na okupu odmah , da se okvasimo sa dizelom svi u 5. minutu.
Stari je Milan prevarant , a i popio je sa nama , t.j. skontao je da nema nista od pecanja dok se ne pozdravimo i okvasimo .
Onda je Krle ispred nas zabo onu mrenu dok smo pili kafu, pa smo mu odmah dali pehar, a i ja zaradio malo... Prodao sam mu fotku za standardnu nasu cenu 10€ .
Zeks, Perisa  , Davor i Veseli Sremci ( Pexon, Slaven i propali moderator i muzicar Ibanezi)   kad su stigli, tu je vec pocelo otakanje na sve strane .
Moram da pohvalim i sina Grofa koji je obezbedio smestaj u okolini , da kao i odspavamo malo nakon 20h druzenja , a i krofne su mu bile top po obicaju.
Marini 'fala za fuka u 23h koja mi je legla ko nacrtana.
Da spomenem i moj "kolibri" hor  Dragana i Radojcica, koji su mi na uvce zapevali do rodjendana u 00 . Lele koje su pesme vadili iz bunara, ma obojica idu u baraž za "1. glas razuma"  u Ledincima.
I bata Bobiska se rastrcao, i pomagao oko kafe, lozio vatru... i na kraju ostao zadnji da ocisti sta nismo videli u mraku onako vec izmrcvareni.

Inace nesto se pecnulo tokom dana, i kasnije uvece, i svako je imao ribu na stapu koliko sam video , al' najveca izvadjena je bila ovekovecena na vreme  i taman za pehar.
Meni dosao i junior, pa jos trazio da peca i overio 2-3  sljivka. Ja srecan  sto je dosao da izbleji sam po zelji (nisam ga terao i potplatio da sudi ovaj put  ) .
SN i Zmaj su kasnili , jer kad Stoka vozi, i auto se buni ...pa im stao negde u blizini da im se ruga.
Zaboravih Roberta i Aleksa koji su nam cuvali mesto , i kasnije se pridruzili coporu.
Drill je stvarno lepo organizivao, i bio pravi domacin, i uz mog Kojota 2 Vuka najzasluzniji  sto smo mrsili dobro pecenje u nastavcima. Dragan nam je doneo tursiju i ren , neko pametan je kupus salatu napravio  , i pivo su svi potegli, al' Radojcic se potrudio kao i uvek da ne ostane previse.
Ako sam nekog zaboravio da pomenem u organizaciji i glupiranju , npr. kao Balsu koji je nosio cvikere sa crnim staklima i nocu da ga ne prepozna neko sa nama, izvinjavam se.

Zivi i zdravi bili , i opet se ponovili  !

Ova Krletova mrena je, izgleda, bila gluva ko top !! Realno gledano , ja da sam riba, gledao bi što dalje da otplivam od toga mesta ... čak mi se čini da sam viđeo neke ribe , sa druge strane Dunava , kako izlaze iz vode i beže u gustu šumu  :takoje:  :lol:
Hvala mome Zmaju , Milanu NS, Kapitenu i Triši na , kao i uvijek, ljudskom razgovoru . Zokiju posebno hvala na medu , da nijesam uzeo kašičicu , ne bih još oči otvorio.  smiley033

Citat: mihabg poslato 11 Oktobar 2020, 19:43:02
neko pametan je kupus salatu napravio

Nemamo bas isto misljenje jer ja zivim sa njom  :cheesy:

Jedan od pobenickih trenutaka je kada kolega Krle zamara ribu ,
a mi ga svi ostali "podrzavamo" kako znamo i umemo..
Odjekivalo je do Beske : "OTPADNIIIII"  :lol:

milan.krstic

Rekoh ja, surov sam i ne prastam.. Kad se zaje.e, zaje.ala se skroz.. Al sam pokazao da sam sportista, i dao sam joj drugu sansu... A za vas cenjene kolege, sto pustate taj dril na masini, da ne pukne predvez 0.12, sta da vam kazem, vi kad upecate, pa se igrajte, zamarajte i sat ako mozete.. Lepo je to..

Salu na stranu, bas bas bas dobro zezanje, steta sto nije bolje radila mrena, ali kao sto kaze dupli, riba prebegla, cuo sam uz neke imigrante zapucala za njemacku... Pred sitne sate smo Marina i ja konstatovali da treba doci solo ili uz par kolega i u tisini je prihraniti i loviti, mislim da bi lepo radila...

No da pitam, kad ide nova tura, nova avantura?  smiley033

Citat: Dva vuka poslato 11 Oktobar 2020, 21:19:06
On je Bate uFatio u zadnji cas, dok smo jos bili civilizovani. :cheesy:
A i ta merenja pobednickih riba u Formaksovoj kesi pune hrandzi za DunaU su mi nekako sumnjiva...

Ljudi , kud se Bobance denuo . Brinem se!

Posto je Krle bio prvi na spisku mislio sam i da ce riba tako da dolazi , procitala je negde  :takoje:
Sve bilo Ok dok nismo dosli pod redni broj 2. pa se i ona jadna zbunila  :huh: ja dalje kao treci nisam imao sta vise da trazim :lol:

Kad je SN izvukao mrenu u jedanestom satu pecanja otrcao sam do stapova nadajuci se da sam sledeci ali slaba vajda  :cheesy:

milan.krstic

Nesto razmisljam, nema nam ni vradojcica. To me jos vise brine, apropo price od duplog, veza - neko pominjanje lepih plavih ociju...

Citat: Grof1204 poslato 11 Oktobar 2020, 18:16:46
Ma dzabe ti sve Dril, dobar si k'o lebac beli. :cheesy:

Brate to je bio Milivoje  :lol:
Koga pozdravljam ovom prilikom , momak je prva liga  :takoje:

Bobance , Robert , Axkontra, Milivoje i drugi momci koje sam upoznao taj dan mogu samo da Vam skinem kapu
i nadam se da ce biti jos prilika da se vidimo negde na vodi  :takoje:  :tongue: