Skup Vukova na Dunavu

Započeo Drill Junkie, 26 Septembar 2020, 15:43:11

milan.krstic

U istom smo problemu kolega, ne znam.. Kafa neka, pa sacekati do bar 4 da se krene...  :cheesy:
🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

god-ar

Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!

bobanchek

Vukovi, premoren bio juče jedva hodo ali baš, zaspao u tri, pola četiri, i baš kada treba da idemo na pecanje ustanem zakasnim, oprostite mi molim vas najviše za jutarnju i najvažniju kafu koju vam neću moći nadosmestiti više nikada. (msm. na moju gresku sto nisam juče odmorio malo, što sam obećao samo jednu stvar, i nisam je ispunio (tj. jednu običnu kafu) a Vi spremali kolače, vukovo stado, dizel, itd.,itd,itd. Medjutim kada sam hteo da se pridruzim dvema kolega juteos i uzo u krrvetu da kucam da se bojim da zaspem, samo zbog kafe, (pošto imamo ceo dan za pecanje, a i Smudja sam lovio uglavnom u trećoj, u toku posla na pola sata sat, posle neke teške vožnje, posle glupog mobilnog telefona, kada si svačiji a ne svoj, stani pa zabaci i to bilo gde pored vode. Ako mozete Oprostite mi za kafu, "malo" ću zakasniti, msm. da sam do devet, najkasnije pola deset sa vama.

Nema braće, nema pudle, nema mobilnog, danas Samo Vukovi i Vučice. Namučio sam i Vas i sebe mnogo ovih dana,. Zaslužili smo bar taj jedan, dva, tri, cetiri Dana u godini da radimo ono što najviše Volimo, u našem slučaju to je pecanje, neće svet stati ako upecamo ponekada poneku ribu.

A pošto znam da ćete mi stvarno od Srca Oprostiti za kafu i da Vas nije sramota od bobančetovog prisustva i ludila na mreži, takoreći skoro prvi put kako treba, samo sa delićem ispod malog nokta.
obaram sedišta Vukovi  :tongue: i donosim sve sa one dve slike, meni Stvarno smetaju i ne trebaju, reeetko ih koristim, zbog toga sam rekao do devet, pola deset, tj. tako isto sam odneo neke knige u biblioteku, jer su na njih par korice počele da se lepe. Ako ne mogu ja, neka ne istrunu dole, dosta sam ja sirio šatore, nemam nameru više, deca su mala, kupiću im ove moderne lakše kada skoknemo negde. nego, moram da krenem da pakujem stvari, dosta je bilo kucanja (i za danas i za sutra, pošto imam neka posla tamo).

Smislite vi stvari, za prvo, drugo, treće, itd nisam brojo, onako u pauzama izmedju trzaja, čisto da se zezamo malo  :rlol: :rlol: :rlol:
morali smo da zrtvujemo kafu, bolje nego da ovoga puta ruka sama na volanu padne, il' da sam i uspeo da stignem do vas, pa Vučini u krilu zaspo  smiley029 smiley029 smiley029

Bistro Fideraši, Mutno Staklenooki, moram da krenem već jednom, Dostojevski je mala beba za mene, pozz

Nebo

Ja samo da Vas sve puno pozdravim i poželim divan provod. Imao sam veliku želju da dođem ali mojoj ''Štuki''
je baš danas rođendan tako da sam došao verovatno bi tu morao i da ostanem zauvek :lol: Jer štuka ne prašta.

Kad sam nešto natuknuo za skup i tako to prošle nedelje, bilo je fazonu samo ti idi  smiley169, u prevedenom značenju, nemoj da si pomislio jer će biti smiley080

Verujem da imate dovoljno sredstava za dezinfekciju pošaljite neku sliku danas  da patim još više:bye:

PS Miha srećan rođendan unapred  smiley049
Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

bobanchek

Ajde Dobri Ljudi Biće Proleća Još, ko bi sad sve vraćo  :rlol: :rlol: :rlol: smiley169 smiley169 smiley169 krenuo, malo ću kasniti  smiley029 smiley029 smiley029 bilo posla malo, vidimo se  :tongue:

Spojene poruke: 10 Oktobar 2020, 09:13:08

1 mesto - kotlić (pošto je skoro kao nov, imma i nogare  :eek: :lol: :lol: :lol:)
2 mesto - tanjirača
3 mesto - šator (pošto mora da se šije unutrašnji deo, sin ga pocepo a i možda fali neki klinčić  :cheesy:)

ako ima još nešto ne vidim sada iza sebe, podelićemo, sve sem poklona koji su već namenjeni, ali Zander će samo danas biti kod mene preko dana Fider, a uveče mora da padne jedan Staklenooki, ma ako treba zaroniću po njega, pa zandera ostavljam Momcima, ako nisu danas sa nama pored Dunava, ostaviću ga nekome ko te momke poznaje. Jbt. moram sve sam da radim  :rlol: :rlol: :rlol: valjda ćete mi pomoći bar da iznesem  smiley029 smiley029 smiley029

a do proleća ću se odlučiti koji fider je dovoljno dobar za ono što meni treba.

samo jedan štap je ostao u podrumu, to je od moje Kćeri takmičarac, njoj ću pokloniti moju medalju trećeg mesta sa pecanja na Galovici, ionako nas je jedna Decojčica tada razbila i osvojila zlatnu medalju  :lol: :lol: :lol: (zato kažem treba i neki cvetić medju smajlijima, nemoj da se vraćam sada po moju "Strinu" da vas nauli kako se peca  smiley029 smiley029 smiley029

a smislićemo uz put nagrade za Proleće, ako mi ne uzmete uskoro telefon  :rlol: :rlol: :rlol: smiley143 smiley188 smiley011 smiley019 smiley034 smiley322 smiley042 smiley042 smiley181 smiley174 smiley182 smiley315 smiley214 smiley317 smiley316 smiley257 smiley139
respect  :tongue:

tiki61

Želim vam dobar provod. Cica mace, nažalost, neće danas moći da dođu. Iako mi je moja četvoro noga ljubimca još u ponedeljak operisana, još uvek mora svakog dana da ide na infuziju i lekove kod veterinara. Do poslednjeg časa sam se nadao da će joj biti bolje, ali... Zbog nemogućnosti da ja krenem, neće doći ni Fanđoli, jer je pre neki dan na povratku sa pecanja imala "čukanje", pa joj je auto kod majstora. Veeeeliki pozdrav, drugari. Za slavljenika smo spremili jednu sitnicu, naći ćemo načina da mu dostavimo.
Svi smo mi ravnopravni, ali su neki malo "ravnopravniji"!

bobanchek

neće više biti kuća bez crepova i praznih sela definitivno.
ovde sam kod Hrama Blage Marije Banstol, do Sremske Kamenice Google Map mi kaže  :cheesy: 25min 18km, ajde da ne buljim više u ovaj telefon i da stajem, neka me neko cimne već jednom :lol: imam ja kredita  smiley029 smiley029
( ovo mi novi smajli da znate, čuvajte se   :lol: :lol: :lol: mada je i ovaj dobar)

Spojene poruke: 10 Oktobar 2020, 10:50:09

vala zaslužio sam, malo da mi bar vratite za sve, ali ispraviću vam sve, sledeće okupljanje Jamal i ja pravimo, ali ću tada prespavati tamo, da opet ne z....m stvar, i kafa ćr vas čekati sigurno. idem uzvodno pored Dunava, valjda nisam daleko

Spojene poruke: 10 Oktobar 2020, 10:54:41

i Gloss obavezno

Spojene poruke: 10 Oktobar 2020, 11:01:04

na kojoj stranici je mapa, ja se izgubio  :lol: :lol: :lol:

bobanchek

kod nekog uskog zemljanog puta sam pun blata, u Ledincima sam skrenuo kpd jedne gradjevinske firme, da nastavim pravo? da se ne zaglavim

Milivoje

45.218517,19.812826

Послато са SM-A600F помоћу Тапатока

Axkontra

Skup 10.10.2020

Spojene poruke: 10 Oktobar 2020, 14:18:29

Dok se provodite neki rade sa redarima,nosim vodu i dodajem eksere :rolleyes:
Lepo se provedite :cheesy:

COPY

prvi put skup na Dunavu😎😎😎😎😎😎🐑🐑🐑🐟🐟🐟

2.07 kg mrena, malo li je. Posebno pri situaciji stani pani.