Sajam FeHoVa - Budimpešta

Započeo no names, 06 Februar 2018, 07:56:48

Jeste, al' kraj januara i pocetak feb.  nisi mogao da pecas,  sve bilo pod ledom ... Sad malo kontra

Normalno, kad ti one tvoje "bake" ne rade, da srolas jednu bolju.

Krenula druzina put Budimpeste na sajam, Miha, Marina, Pex i ja

komša015

Znam da Miha ide zbog Mađarica, Pex da vidi na šta će da troši pare ove godine, Marina ako treba nešto njušnuti od 'rane... je l' tebe vode kao prevodioca?
:lol:
I polako samo..

Ni blizu kao prethodnih godina
Slabo noviteta cene astronomske
Moglo se isčačkati malo hrane aditiva i po koja sitnica
Par slika onako usput. Druženje i provod na zavidnom nivou , dosadno nam sigurno bilo nije  :cheesy:

Fehova 2019. - Budimpesta

Vratio se veseli čopor  !

Ja cu ono sto je mene zanimalo i sta sam video...

Sajam je bio bedan sa izlagacima, sto se videlo i po rupama izmedju standova. Zagrejana hala do iznemoglosti da sakrije promaju od izlagača. Ljudi je bilo dosta,  ali mislim da su ih malo ispalili vise,  pa je najveca guzva bila  na junk-food kioscima ispred hala....I to malo lepote u mesu i mirisu, je papreno za papirni tanjir s nogu !
Krizetic izgleda i tamo svira izmedju EU rebara , ali je sve skuplje iz godinu u godinu, a popusti se mrmljaju u bradu ... ( APP- ako prodje prodje ...da ne spomenu ista).
Evo , prvo kroz nezainteresovano kliktanje telefonom kako je izgledala
"stratosfera" unutra ,pa cu nastavak peske...Nema sta da zumiram od pribora , moze i da se opise u par recenica.

Kao sto vidite, malo fali jedno debela trecina ka polovini standova.

No, ipak smo procunjali i mahali macevima, i ponesto novo videli...

Prvo cu da istaknem one koji su se odvazili da budu bolji, one koje su bili a nisu bas cvetali , i one koji su presli u bolji razred pa im izgleda ovaj sajam nije bitan...ili nece da ga plate da izlazu.

Pobednici veceri su 3 izlagaca po meni:
Daiwa solo stand ko i pre u fulu, plus okolo jos na raznim mestima , zatim
Drennan predstavljen kako valja prvi put ...Nash Tackle - saranski program takodje lepo istaknut.
Haldorado standardno (svaka cast) , Tubertini solidan i akcentirao je malo stekove , Garbolino standardno u obliku, ali zaboravio fidere  pa smo ga pljucnuli onako  , Preston sa Kordom , Sonubaits i razno na istom mestu ko pre, mladjani Big Carp sa dimljenim smrdusama se izgleda oporavio, Zadravec Baits prisutan uredno, Feedermania nesto suzenije u nastupu, Carlusso standardno, Shimanno rasut po distributerima okrnjen, i ove koje nisam pomenuo ili ne zasluzuju , ili su mesano meso u robi na standovima za zaborav.

Prvi put je na nekom standu bio i delic prodajnog dela  Dynamite Baits vise sa mamcima , uljima , busterima i dipovima,  ali to mi je bilo pozitivno.

Walter izgleda nema sta vise da se hvali pa je stavio 6 stapova na tudji stand, pa cu da ga zaobilazim u gledanju jedno par godina onako licno i iz inata.
Zabole me sto mu Daiwa pravi stapove, kad se tako predstavlja. Verovatno mu je bitnije neko drugo trziste, jer niti je jeftin niti avangardan.

A sad sta je dobro i sta nam je zapalo za oko ...

Drennan - Kad neko sad pocne da mi spominje i hvali neki piker stap , prvo nek pogleda kako to rade majstori. Apsolutno na ivici razuma kakve igracke u tom delu fider ribolova.
Ja ne pecam pikerima, al' smem da se divim !
Match program takodje bolestan... a ni Acolyte medium i havy nisu za zapostaviti.
Papreno i vrhunski i to je to.
Nagovorio me Pex da pogledam "feeder gum" , i jos jedna bolesno dobra stvar.
Npr.  10lb na 0.45 mm , pa 14lb na 0.65mm promeru gume, i Power gum na 14lb 0.65 za flat/in-line montaze
Tanko, jako , nije zvaka...i ne isteze se ko treger . Taman za ove preko 5kg da se zbune . Odlicno izgleda, ide na probu uskoro.

Izdvajam i bombone koje su mi se dopale od fider stapova:
Mislim, ne bih se bunio uopste.
-Daiwa Air AGS 3.6 sa prolungom na 3.9, 70g . Papreno skup (oko 600€) .
Meni zapao za oko i
-TD feeder 3.6 Power Method 70g
Koji bre crni metod, ja bi ovaj na reku bez dvojbe ... Kazu 200€, ali realno oko ispod 140€ vec ce moci da se kupi koliko pratim u UK.
- Preston Super Feeder 3.6 60g
Odlican blank, nije preskup (oko 100) ali ima manu sa kojim ne znam sta bih...
Vrhovi su tanani u tri lepe , na probi im 1oz izgleda jaci od 2oz, i naravno prestonski krs provodnici i halter.
Znaci blank dobar i staka sa strane

- Dome Gabor - Pro method seria... ova bela feminizirana nije hrdjava. Rekao bih da su jaci od deklarisanih vrednosti, i cini mi se onaj 3.8 m 90g da je mocan univerzalac. Cool izgleda, ali je i takva cena... preko 200€

Eto, to se na brzinu setio.. ostalo ce kolege.
Inace , zezanje sa Vukovima neponovljivo kao i uvek. Smeh, i suze za kraj ..
Malo sam se ponovio za reku i za revircice kad krene mrest, i konacno sam se dokopao Dynamite .
Steta sto im je 'rana bila oskudna, ali sam uzeo sta me zuljalo odavno.

Bistro !
PS. Da se ne zabrinete, ne vidi se a iza je ... Krill

Miha je rekao uglavnom sve, ja bih se jos osvrnuo na ocaj ponude Tubertinija gde nije bio izlozen novi Concept tbr 3.3 uz opasku "nov je jos model". Ne znam sta to znaci i kako opravdava izostanak na jednom tako velikom sajmu. Izlozeni au bili modeli R18 fidera. Stap jeste extra stim da na suvo ne vredi te pare. Na vodi proba je neka druga stvar. Dalje, od bolonjeza je bilo izlozeno 2-3 komada nize klase i to sklopljeni.

Daiwa naravno vrhunska sto se tice ponude, shimano se nije udostojio ni negde nekom na stand da se uvali.

Drennan apsolutni pobednik.

Ono sto bih ja istakao je pecena butkica sa pekarskim krompirom, zacinjena i ljuta sa extra promo cenom od 2700 din. po porciji

Dopuna utisaka...
Nismo spominjali masinice, jer sem Daiwa standa gde su konceptualno prikazane u 2 velika reda (ko i uvek da ih probas i zavrtis ), ostale su bile razbacane na standovima u fazonu " dve pa jedna od 5 proizvodjaca" ,   i po vitrinama u staklu i na zidu standova iza pulta (da ne dohvatis) , pa nas mrzelo da muzejski razgledamo. Nisam video nesto sto do sada nisam vec, ili je to tako bilo servirano da i ne vidis , sem saranskih koje su pucale u prvom planu ispred standova za sarandzije  ...ali to nas nije zanimalo. Saranaski ribolov je ovog puta bio nesto vise zastupljen sa gedzetima, stapovima i masinicama, ali poznate hemije za home-made boile nigde na vidiku.
Opet ima nekih novih domacih proizvodjaca boila i mikseva  (2-3 standa) , samo nismo tu gubili vreme. Ima u ponudi svasta i kod nas odavno, pa nas ne tangiraju ti pokusaji u ovom trenutku. Timar mix na starom mestu,
SBS bio kao nalepnica sa 3 kutije boila na nekom saranskom standu (beda kao da ne postoje)  , Cukk samo u prolazu na onom vasaru od standa gde je bilo svega i svacega . Guru nevidljiv.
Vidjen je i veliki deo Salmo programa koga su zanimali Thrill-ovi , Bucher-i i ostale klackalice za varalicarce. Rapala oskudna i razbacana na vise standova po saka. Razne mrdalice od silikona svuda pomalo rastrkane,  Sufix strune i monofili  skoro sve smo videli novo i staro isto razbacano svuda unaokolo i dosta zastupljeno ali samo u duzinama 135 ili 150m. Bilo je par nekih japanskih struna meni novih  koje izgledaju super na oko.
Sitan pribor i udice , onako  nenaglaseno u prolazu svuda. Hranilice nista novo, i ono novije sto smo negde videli na sajtu nije na rafovima.
Laki rece bolonjeza nigde, ja ni ta tri nisam snimio , tako da se stice utisak da u Madjarskoj vise pecaju match i stek tehnikom ko u UK , a bolonjezi su im u podrumu.
Plovci ko da su bili pod embargom.. Colmic recimo nije vidjen ni na slici.
Bilo je stolica , uglavnom losijih i onih istih sa razlicitim natpisima.
Mogli su crvi da se kupe u 4 boje : zuti, crveni, narandzasti, plavi,  plus pinkici .
Pakovanja boila od 5kg , su pobacana ispred  standova da im ne zauzima mesto ( ko cumur za rostilj) ...
Bilo je varalicarskih stapova dosta, samo mesano i  to nisam zagledao...
I eto, to bi bila dopuna.

Napravio sam gresku u prvom postu, za Preston... Stap je serije Supera Feeder (napisah "super")... model 60g, 3.6.

PS.
Ko me mnogo voli,  nek se organizuje i skupi donaciju za jedan Drennan piker 2.7 ili 3.0  da ga stavim na zid u dnevnu sobu . Slike cu da skinem ako treba.

Skaut1982

Uzivao sam citajuci izvestaje :ok:

Ne smem ni da pomislim kako li ce nas sajam izgledati
u odnosu na ovaj"oskudni" Madjarski.

pex

Evo i ja malo da dopisem.
Extra ekipa (vukovi bre),
Klopa odlicna ali cene na nivou Hyat Regency, uz karton tanjire i plastican escajg.
Elem, zajedno gledali i drmali i pro bavali.
Preston je ipak Superfeeder a ne Supera ( koja je 3x skuplja i meni losija).
Uzeh 3,9m i dobar stap jer ja ne pecam na krace, ali Miha insistira naravno i 3,6m izuzetan. Dugacka drska odlican balans, ostar, totalno ne Prestonaski. Cena oko 85€, opasan stap. E jedino ti vrhovi .....
A Dome Gabor Method Pro stvarno odlican stap sa odvratnom Germina belom bojom i cenom od ipak 90€ (Miha nije video cenu dobro od one bele boje, hehehehe).
E mend se dojmio i onaj Fine Carp, odlican blank ali samo da je drska duza i da provodnici nisu dj.... ali to meni ne smeta jer svaki ide na popravku pa mozda....
E ali nije bas Fine. Jeste Fine Carp a to znaci srednjak pravi.
Drennan, nemam reci, stara engleska skola, ubijaju fideri od 3,3 i 3,6m a pikeri (jbi ga ne pecam na to), su state of the art.
Distance od 3,9m je jako dobar stap ali ipak ispod Rive LC ergele.
Daiwa Air AGS feeder e to je bas vrh a onaj SLR na 3,9 vuce napred i nije bas ideala i opet bedi Rive ali je na 3,6m apsolutno fenomenalan i usudio bih se reci blizu savrsenstvu. Ali ja ne pecam na 3,6m jbm mu mmu.
Eto, meni prodje prelep dan, nije vrhunska ponuda ali bih opet isao, a pogotovo sa ovom vucjom ekipom.

Pozdrav
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Trebalo je ipak da slikam ponesto, memorija mi je tanka ko paukova mreza , a nisam privredni ribolovac pa mi oprostite .

Citat: laki22 poslato 10 Februar 2019, 05:11:19
Kuku mene , što vas zaklaše Mađari iz Budimpešte  :sad: Pa kod mojijeh Mađara za te pare imate čitavo jagnje , neoprcano i 20 kg krompira i paprika gratis  :takoje: I da nataknete pulina posle ručka , ako ste raspoloženi  :lol:

Od  krompira na dalje porcija za sve ja častim :lol:
Jes nas malo oguliše al je ukus zaista vrhunski.

E, zaboravi sam biser dana juce....Ako Laki treba da Vam pokaze kako se ide svojoj kuci.... Bolje se pouzdajte u Vase iskustvo vozaca i geografiju. Di zna taj inzenjer dalje od racunara gde mu je kuca . Njemu se iz Subotice ide u NS preko Kovilja, covek hteo da se zamonaši pre spavanja.
Oplakasmo zajedno zajeb, slucajni na iskljucenju.
A moj timski i Borcanski Rambo , zvani Marina(da) je popio lozenje kad je skoro stigao kuci . Ostavio sam ga kod kola, sa druge strane Dunava, i kad je negde prelazio Pupinov most , na domak gnezda,  javio sam mu da sam ostao bez goriva na auto-putu do kuce (bio sam na rezervi, ali ne tolikoj) .
Sta je sve obradjivao u glavi, nek isprica sam , ja sam uzivao u momentu kad je hteo da se okrene i krene nazad .
Mora malo šale do ivice i modrica, drugacije ne boli .