Prvi Vučiji varaličarski kup

Započeo Ad fines, 13 Jul 2016, 21:19:08

Koji datum Vam odgovara za održavanje I Vučijeg varaličarskog kupa?

17.09.
1 (6.3%)
01.10.
10 (62.5%)
08.10.
5 (31.3%)

Ukupno glasova: 16

Anketa završena: 10 Septembar 2016, 08:56:11

Zelim vam lepo druzenje, ja nisam bio u mogucnosti da dodjem... Sledeci put. Veliki pozdrav za sve vucine.:)

specialized

Jeremija

Ja sam pobegao ranije zbog obaveza, i to mi je mnogo žao, ali sam presrećan zbog današnjeg dana, tačnije polovine dana, takvo punjenje baterija skoro nisam imao.

Neću da kvarim "zvanični izveštaj" informacijama o najboljima, pa neću čestitati već se samo zahvaliti:
- organizatorima (u ovom slučaju i sudijama) na fenomenalnom druženju koje su omogućili,
- Žeksu na društvu tokom dolaska (matori ne brigaj za višak km molim te  :cheesy: ),
- Ibaneziju na par fazona, bolje reći osnova, džigovanja koje mi je udelio,
- SNu (i dalje sam u problemu da ga oslovim punim nikom, a neću da ofirem nadimak koji je ćaletu izleteo  :lol: ) i njegovom ocu na fenomenalnoj mućkalici, nisam je jeo mnogo puta, ali što se mene tiče - ova je daleko najbolja od svih koje sam probao,
- svima (predvođenim sa 2Vuka, mihom, marinom, djmišom, lakijem,...) na dobroj za.ebanciji u onih par sati koje smo proveli zajeno, a ne sumnjam da je oni i dalje "pošteno sprovode".

Sve u svemu - ljudi, svima svaka čast i mnogo hvala  :tongue: smiley033
Nou frks. Nou paniks.

StokaNenormalna

Ja stigao kuci prvi, izgleda (od ostatka copora/kojota).
Sto se mene tice, sve je bilo super, osim par sitnica...
Naime, ovde sam imao jedno 1534684 prijavljenih volontera/pomocnika, a pored kazana se pojavili moj cale i ja  :help:
Pokusali smo da stignemo sve, ali jbg, malo smo kasnili sa salatama i redjanjem onog sira, kulena i sta je vec bilo za meze, kao i sa postavljanjem jos jednog stola za 5-6 ljudi, pride...tako da, sto se tog dela tice, izvinjavam se!
Zao mi samo sto smo se brzo razisli, nadao sam se da ce trajati uz muziku bar do 8-9...
Zex, cale mi trazio tvoj broj i ne veruje mi da ga nemam!  :lol:

Kao i sva prethodna,i ovo druženje i pecanje je proteklo na nivou,što bi rekao Žika Pavlović  :cheesy: .Svaka čast organizatorima Dušanu i Marijanu(Ad fines i SN) na besprekornoj organizaciji,ali i Marijanovom ocu koji je dosao čak iz Niša da bi nama spremio mućkalicu.. :tongue: ,koja je naravno bila vrhunska.Prelep dan,dobro društvo,šta je više potrebno. :ok:
Sava je niska i jako bistra.Teški uslovi za ribolov,očekivala se veća aktivnost štuke i bucova,ali bilo je ulova.
Prvo mesto je osvojio majstor Ibanezi sa smuđem od čak 3.6kg .Snimio ga,zabacio,a sve dalje je istorija. :cheesy:
Drugo mesto je osvojio Djmisha77,a treće Mrjr sa ulovima štuke..
Slede slike da dočaraju kako je to bilo.
Nešto me zeza postavljanje,ali biće valjda kasnije.

Hvala svima na trudu i organizaciji, posebno SN i caletu koji ga je smuckao u fulu, takodje Duksu koji nije spavao preko 36 h a bio je svuda i svakom uz ruku!
I da istaknem vrh pecanje na divnoj vodi sa Vukovima, i naravno iskrenu zaHebanciju bez zadnjih namera.
Bravo bando, super ste
PS. Master Ibanezi

Odlicno druzenje sa kolegama fiderasima dan pre skupa, neprespavana noc i lepo proveden dan sa ostatkom ekipe  :thumbup:

master Ibanezi, nema sta dalje da se kaze  :clap2: :clap2: :clap2:

Svaka cast Duletu na organizaciji kao i MAKILIJU i njegovom ocu na najboljoj muckalici koju sam dosad probao. Sto se tice pomoci, ja sam shvatio da cim je glavni kuvar tu, ja nemam sta da vam pomognem niti ste me zamolili tamo  smiley033
malo slika, nemam bas sa danasnjeg skupa, to ce vec neko postaviti a evo slike najbolje muckalice na svetu:

Evo stigoh kući srećan zbog divnog dana sa mojim Vukovima. Druženje vrhunsko, provod ekstra, mućkalica prste da poližeš, odlični muzičari. Zahvaljujem se svim  mojim Vukovima na divnoj atmosferi, Dušanu na odličnoj organizaciji, Stoki i njegovom ćaletu (trebalo bi verovatno obrnutim redosledom :lol:) na idealnoj klopi od ujutro uz kiflice, pitice, projice pa do vrhunca - sjajne mućkalice i naravno majstor Spasku što je napravio "Smuki Viperu" od 15cm kojoj nije odoleo pobednički smuđ.

ma kakav Ibanezi varalicar, on bere vocke i to direkt sa grane tj krosnje...

Spojene poruke: 01 Oktobar 2016, 20:34:53

a pogodite ko je ovo?  :rolleyes:

Evo da prozborim i ja koju  :cheesy: . Kao prvo , nikakvo ste društvo , skupljeni od ko zna sve odakle . Vampire fideraše što me nisu obavestili da je blato a ne da dolazim u Paćotiju :cheesy: . Ibanezija koji nebi pobedio da mu 2w nije pomogao jel je i pre ulova 2w znao koliko je smuđ težak. Miškića koji sutra tetovira šed repa na rame . Šeširdžiju koji mi je malo bio preozbiljan . smiley033. SN što  onako zaljuti tu mućkalicu pa sam morao i drugi put da sipam da ugasim prvi . Gazdu kafane na predivnoj fotografiji vrapca na grani  :lol: Muziku i gitaristu za koga nisam znao da li je muško ili žensko .Žeksa što me maltretireo da mu u sred veselja skidam pirsig sa bradavice . Sve ostale manje ili više zaslužne koje mrzim iz dna duše i jedva čekam da vas sve zajedno ponovo vidim da bih vam sve ovo rekao u lice . :cheesy:

rudy079

Sad kad mi nije mis ispao iz ruku,sta ja vidim dj misha u plasmanu :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: i to varalicanje.Boze boze.Ajde ti llepo batali rod pod ,boile trigu baku itd  :lol: :lol: :lol:,i predji u taj copor vukova koji se bave varalicanjem..Sad te ocekujem u B.Jarku da ti objasnimo ko tera traktor a ko kapiju otvara. :lol: :lol: :lol:

Jeremija

Brate mili, on se toliko primio na varaličarenje, da je štuku upisao još dok smo se skupljali. Pravi VARAličar. Teška polemika je bila da li da se prizna ili ne  :lol:
Nou frks. Nou paniks.

Dobri moji Vukovi, kako brzo protekne dan kad smo u Čoporu he he he,  smiley139 :takoje: :clap2: :clap2: :clap2: :thumbup:

Miško je već"stari" varaličar  :thumbup: ali je onaj muzikant-prevarant ipak neprevaziđen  :tongue: He, he ... dao je svima tri sata prednosti, pa posle još sat fore da ga stignu  :lol:
Jbg. mene zapala retka vrsta, ali sam se ipak upisao  :cheesy: