I Vučji zimski feeder kup

Započeo Ad fines, 20 Januar 2017, 15:22:37

Reno ima duplo dno, ali ne za gorivo nego za stapove... :cheesy:

:clap2: Vukovi. Drago mi je da ste se svi zadovoljni rastali i da je druženje bilo na nivou ....kao i uvek. Sec. mi je falila da dođem bez pribora da vas vidim ali jbg....promaklo  :cheesy:. Biće prilike pa se vidimo.

vladimirv015

Hvala drugari na lepom druzenju i na lepim recima  smiley033  :clap2:
Ovako je dan poceo

Malo vukova na gomili

Onda da okacim ulove kolege Trisse koji nam je osvetlao obraz:

Pa da i ja pohvalim hit hranilice ciji "rad" mi se iako kao neiskusnom fiderasu svideo, smuckao sam ribama salaticu, meni je ukusno delovala ali ne vredi dan je bio za druzenje ne za pecanje...  :cheesy:

I na kraju da kazem da sam ponosan na moju stolicu koja je prvi put bila na vodi i pokazala se odlicno  :lol:

pex

Ma jedva mogu da tipkam od onolike prasetine.
Meso pojeo Pex a kosti pojeo Rex.
Ala, onome se ni u ludilu nisam nadao.
Mada trosi se energija na prezentaciju 23 stapa razlicitih disciplina.
Uspeo sam u nameri da izmamim uzdahe a i da ljudi probaju i prodrmaju stapove koji se redje vidjaju i srecu.
Tako da je svako mogao da vidi sta mu odgovara i pase za njegov stil, teren i nacin ribolova.
Kvalitet pribora je prepoznat i potvrdjen od eminentnih likova, a bogami je bilo i nekih izjava od zadrtih varalicara da bi se moglo malo i plovkariti (House of Hardy ipak...)
Jbga meni odgovaraju svi tereni, stilovi i nacini pa sam malo zakazao ali eto druzenje je tu da se napune baterije i da se sretnu predivni, iskreni i pozitivni ljudi.
Ponosim se sto pripadam najlepsoj sekti na svetu.
Ovo treba ponoviti i fenomenalno se provesti.
Moze i neko zabacivanje u dalj za Neverne Tome i legendarnu granicu od 100m.
Pribor imamo samo treba merna vrpca, cisto da se vidi koliko koji komplet baca, nevazno za ribolov vazno za ribolovacku dusu a i lepo je kad je mereno.
Veliki Pozdrav za sve vukove i neverovatno gostoprimstvo i najvaznije osecaj, jer zbog njega smo svi u ovome, zar ne!!!!!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Opasno me odusevio onaj NX Gen 6m kom si pomerio halter... Au al je stapic, ne oseca se u ruci a vidi se da je jak, ostar... Moja Corvette 6m ide danas na pomeranje haltera... Stavicu joj ALPS, imam ga trenutno a uskoro ce i Fuji Alconite na nju...

Rive LC 4.2 90g...zlocin
To nisam u zivotu video
Dobra je i 3.9 LC  70g , ali ono gore 90 je cudoviste...
Jos da vidim 3.9 129 LC  i moram da smislim kako da dodjem do jednog
u opticaju su
3.6 LC 90g
i 3.9 LC 120g
Gramaze nemaju veze sa zivotom, tako da ja znam sta me zanima

Inace Altima 3.9 150 i  na toku se ponasa bas kao  sto sam rekao i pisao, nema bre kiflu na vodi, nego bezi sa vrha u sledeci segment na otrpor vode, pa izgleda blago povijen u pravilnom polozaju.
Jedino sto je lose deklarisan , pa je pre neki realan 120-gramac!

PS. Menjam auto za Rive

:smiley: Ne volim da komentarišem štapove , ali sad moram malo ... Rive LC 420 90 gr .... tako oštar blank ja u životu nisam video  :no: da  se vrh u momentu  vrati u prvobitni položaj i da posle ni ne mrdne  :shocked: ustvari lažem ... Cd BR ima taj rad, ali to je trometraš , a ovo je 4,2 m dužina  :eek: Taj karbon mora da ima preko 60 msi ... baš me interesuje ponašanje na krupnoj ribi  :cool: Cd BR je bio savršen jig blank , ali posle par otkačenih većih smuđeva i bucova i istog iskustva drugih kolega , brzo smo se pozdravili  :takoje: Sve u svemu , Sportex , Altima i Rive , tri vrhunska , ali totalno različita blanka , pa ko šta voli  :cool:

komša015

Nisam se zahvalio, a greota .. duplom vuku i razrednom na 2x pola praseta i pex-u na piti, kakvu još prob'o nisam.
Takođe, posebno se zahvaljujem Mihi, na održanom prvom času iz ''UVOD U OSNOVE FEEDER RIBOLAVA''.  Odličan predavač!  :ok:
I naravno domaćinu, feederneziju! smiley001

Pa nisam ja bio domaćin. Samo sticajem okolnosti živim tu u mestu održavanja. Domaćin sam bio na plovak kupu, a ovde nije bilo domaćina i gostiju. Više je domaćin bio 2Vuka nego ja. :takoje:
Ono što je važnije u celoj priči! Riba je tek malopre legla na hranu  :lol:

komša015

Ma jasno.. mi smo bili gosti na tvom terenu. Tako gledano ti si domaći, a mi gostujući. :rolleyes:

A to za ribu, hranu, ''leganje''... to smo skapirali još juče.   :rolleyes:

Nego, tebi riba danas legla, kao Vladi juče  pivo...   :lol:

xa xa , kakav lik
Peca i prca

smiley194 c c c . . . pa ja još nisam sebi doš'o  :rolleyes: iako sam se davno već vratio  :lol: I kanda sam sad tek post'o pametan da s'vatim da ginem lagano ja na tim našim Vučjim skupljanjima . . . na pre nekom sam bacio onu lelektronsku cuclu i zadimio opet dabi posle na nekom tom drugom skupljanju poč'o i na dizel da mirišim jao jao jao . . . al' najgore se tek sade desilo - Ta da mi je neko rek'o da ću ja jedva izdržati da pecam sat ipo i ondak se brže bolje spakovati i celi ubogati dan brbljati u čoporu eeeeeeejj  :eek: jer i dok sam peco vid'o sam da mi oči i uši beže u taj čopor eeeeeejj idi begaj :no: . . . bara beeeeee eeej
Al sam ipak rešio da stavim plus u dnevniku i onim što su pre došli a i onim posle he he he
U to ime - aj'  žiiveli Vi meni! :thumbup: :thumbup: :clap2: :clap2: :clap2:

rudy079

Svaka vam cast,neumorni ste.Cekam vas na sledecem carp kupu.Pogotovo Specijalnog i dj mishu sa njegovim specijanim boilama.Nadam se skorom druzenju u B.Jarku.Od tog prvog kupa,nisam bio na boljem druzenju.PS. Ako neko bude u B.Jarku za vikend,nek navrati na jezero,bicu sa ekipom na pozicijama 5,6,7.