Drugi Vučiji šaranski kup - 2017.

Započeo mihabg, 22 April 2017, 15:39:41

Zoki (KAPITEN) , dozvoli to u Jarku, i sahrana svaki put za par sati. a ne da se ljudi smaraji citav dan  Tako zamenis 2 ture pecarosa na istom mestu ko u restoranu brze hrane

Zoran

Veoma mi je drago što sam prisustvovao ovom skupu. Ni kiša nije mogla pokvariti prijatnu atmosferu i ovo lepo druženje sa dobrim ljudima i kolegama po štapu  :smiley:
Lično bih voleo da je svaka ekipa imala ulov vredan pažnje i da je borba za pobedu bila malkice neizvesnija, ali to nikako ne umanjuje uspeh pobedničke ekipe. Momci su predano radili i zaslužili su pobedu na kojoj im čestitam.
Voleo bih i da je bilo više nagrada za najboljeg domaćina, jer su momci zaista lepo pripremili svoju ponudu  :smiley: i bili krajnje gostoljubivi. Svaka čast izabranima za tu laskavu titulu, ali ni druge ekipe nisu puno zaostajale  :smiley: To ja onako iz ugla ''najboljeg gosta po boksovima''  :rolleyes:
Sve u svemu, jedan kvalietno proveden dan sa kvalitetnim ljudima. Hvala drugari  :smiley:

Bravo Vukovi! Čestitam banderašu Rudiju na pobedi...realno to se i očekivalo  :tongue:
Vlado vidim da je organizacija bila odlična i čestitam ti na tome, znali smo da si pravi domaćin, a evo sad si i dokazao. Žao mi je što nisam mogao da Vam se pridružim, a šteleovao sam da dodjem ne najavljen, ali neke neodložne obaveze su me sprečile ipak.

rudy079

Da bacim i ja koje slovo.Prvi Mihabg,svaka cast na organizaciji,sudijama koji su bili na visini zadatka iako sam nudio neku evrposku valutu da malo poveca tezinu najvece ribe,ali bez uspeha,iako su vecinu vremena proveli kod nas u boxu,jbg malo malo pa merenje :lol:.Prvi put smo pecali na ovom jezeru,vrlo interesantna voda i borbena riba.Ma o taktici i tehnici.Prvih sat vremena dva terpina i nista vise.Markerom sam nadao neki sprud,i posle prve bacene rakete primecujemo da riba odmah ulece u hranu na povrsini vode,to je bio znak da je u tom trenutnu sva riba bila u gornjim slojevima vode.Pravimo 4 zig rih predveza dva od 1,5m i dva od 2m,i posle prvih zabacaja krece igranka.Hrana klasican spod mix (secerac i sitna zrnevlja)i praskasta hrana,sve to umesano retko ,skoro da curi iz rakete,i na svaki zabacaj ide dve rakete preko.Mamac obican udipovan sundjer podizac.Imali dosta puta i duple udarce,a bogami i dosta izgubljene ribe.Ja mislim da smo odbranili cast parabolicima(motke bandere itd),i na kraju trece poluvreme je prica za sebe,dobro druzenje zajebacija smeh.Neko je pio toplo Valjevsko a neko ladni Nektar i ladnu K.Kolu zero,ko je bio blize sampionima ta je mogao da se ogrebe za ladno pice.Sve u svemu extra druzenje i jedva cekam sledeci. smiley033 smiley033 smiley033Ps.Sad do sledeceg kupa moga da zaje.avam ove sto pecaju na slabe stapice sa iskrivllenim vrhom.Naravno hvala na cestitkama u ime moje ekipe.

Stokica je zaboravio timsku zastavu !

Jeremija

Dodatak na onih prvih par reči  :cheesy:

1. Hvala do neba organizatoru za jučerašnji dan  :tongue: Bez obzira što je ovo totalno različito od npr. prošlog fider kupa za koji je Laki zaginuo (priroda, sami spremamo, itd.), zadao je domaći (zato se valjda to i zove domaćin :cheesy: ).
2. Ona jutarnja kišurina mi je samo pojačala uživanje u ostatku dana.
3. Presrećan sam što sam izvukao svog prvog šarana, ovako borbenog i na ovom takmičenju, čekam kapitena Urketa da se vrati sa službenog puta, pa da okači fotke.
4. Veoma mi je drago što sam vas ponovo sve video i neke nove upoznao.
5. I na kraju, znajući da kolegama iz ekipe mogu samo da odmognem svojim poznavanjem ovih tehnika pecanja, postavio sam cilj koji sam i ispunio - Nagradu za najbolje domaćine. Mada, što kaže Zoki, beše ozbiljno tesno, već prve komšije su me uplašile svojom sada već standardnom ponudom, ali sam verovao u nas  :cheesy:

Jedva čekam da vas ponovo vidim   :clap2:
Nou frks. Nou paniks.

samo da ne bude onih malverzacija sa zelenim i plavim stolicama. :cheesy:

koskas

Citat: laki22 poslato 22 Maj 2017, 07:20:45
mogli ste duvaljke da im poklonite

Laki duvaj ga ti

Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока

dobro bre, nisam mislio na vas nego generalno za 4. mesto da to bude poklon.  :smiley:

Spojene poruke: 22 Maj 2017, 13:18:24

Citat: mihabg poslato 22 Maj 2017, 10:24:55

U Engleskoj to je dozvoljeno, i nije istina da se kaci za telo i slicno saran...sve je za gubicu samo nije uvek perfektno zakacen pa su moguca otkacinjanja sto ste i videli .

tacno tako! bas sam sa nekim pricao, celo jezero je tako pecalo, neka se javi da li je neko zakacio sarana negde sem za usta? garantujem da nije niko! to su samo glupe predrasude ljudi koji ne razumeu neke stvari i na zalost ostali su ih pratili ko slepo kuce. ista prica je bila i za fider na revirima pa se evo posle 3-4 godine, fider moze pecati na tim istim revirima. a tehnika je ubitacna. istina je da je procenat otpadanja ribe jako veliki ali boze moj, bar se nesto desava

koskas

Sve pohvale za Upravni odbor i Organizatore,hvala svim sponzorima koji su svojim poklonima obradovali Vukove,odlicno druzenje uz vruce pivo i hladnu kiselu .A uvece cu pustiti koju sliku da se nikad ne zaborave neki momenti

Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока

Citat: Dva vuka poslato 22 Maj 2017, 08:46:43
:smiley: Čuj Namćora

zezao me ti ili ne, bio ja namcor ili ne, ono je bio najgori "gulash" sto sam u zivotu i video i jeo. ono i jeste licilo da je neko povracao u kazan i naseckao meso unutra. pitanje i da li je bila divljac, SN kaze da je svinja, ja nisam siguran. jesam sipao dva puta ali cisto da se uverim u nekvalitet a i brate posle 10 sati fizickog rada na kisi i suncu, daj sta das :D

2 salate na stolu od 12 ljudi, isto toliko korpica sa hlebom, konobar je bacao one torte ljudima u tanjir, morao sam da 2 puta molim da donese jos jednu salatu i hleb itd.

budimo realni...

SrdjanPanjeviNS

Laki slazem se u potpunosti...kvalitet usluge doticnog restorana a samim tim i njegovog vlasnika je katastrofa...da ceo dan po onom suncu nije moglo nista da se kupi od pica mi je totalno ne zamislivo...kakav to gazda restorana moze da dozvoli da zna da mu na jezero dolazi 40 ljudi i da restoran ne radi...bruka i sramota...a onog konobara ne bih ni da komentarisem...

Citat: rudy079 poslato 22 Maj 2017, 10:41:25
mozes, sa svim pravom! to je i cilj svega ovoga  smiley033 jos jednom da vam cestitam i tebi i tvojoj ekipi, bili ste naspram nas i sve sto si rekao je tacno.

u jednom ste imali prednost a to je u spombu i hranjenju. moralo je non stop da se radi sa spombom, i to kao sto kazes sa tecnim mixom da bi riba mogla da nadje pop up, mi na to nismo naivikli. mi smo to uradili od 2-3 pre fajtronta za hranjenje i ubili smo ribu u zadnjem satu. to dokazuje sto smo imali najvise riba na nasoj strani, ali eto, sve su bile do 4,5 kg, nista vece, kao i 3 uzastopno izgnubljene ribe pred meredovom, ode nam trece mesto za 5 kila. da smo ovo odradili ceo dan, bilo bi gusstooooo  :rolleyes:

Jes, samo ja to nisam primerio za tu uslugu
Bio sam umoran , nisam ni jeo..i popih 2 vruca piva , i neki caj od kafe u toku dana, al' sam bar svalio brdo rakija po raznim coskovima, probao tu i tamo neko meze, izgubio 2.5 kg za dva dana, pobegao sa posla da ne lupetam tamo od umora , ali srce mi je puno kad sam malopre usao u sobu i video tragove nekih druzenja.
Sliku od prijatelja , neke pehare preko veze, i zastavu na kojoj pise ...

"Linjak teeminator"  za "Kojote" od SN"

Ma nema cenu !

imao si ti obaveza preko glave i odradio si lavovski posao da bi primetio neke stvari  :thumbup:

sve u svemu, extra je bilo, ali neke stvari se moraju reci  :lol:

sad nam sledi godina dana zezanja  :lol: