Drugi Vučiji šaranski kup - 2017.

Započeo mihabg, 22 April 2017, 15:39:41

Urke

Ideja je super.
Ja sam za pecanje sa treningom.

komša015

Citat: mihabg poslato 22 April 2017, 19:24:29

Da li ste saglasni da jedan dan ranije niko ne hrani na jezeru i da mogu samo Vukovi da dodju da probaju (bez spoda i prihrane taj dan )  ?
+1  :ok:

Podeli po sektorima jezero i opleti po procentima....Milan zna kako ide vezbao je u zm.....to ti je najbolje izjednačavanje šansi svima, video si i sam u ostalom.
Ja na moju veliku žalost ne mogu da prisustvujem i ako sam imao ogromnu želju. Ako bude slučajno neki drugi datum u igri eto i mene. Za sada kako stvari stoje šanse su minimalne.  :sad:

koskas

Miho svaka cast na preuzimanju organizacije...idemoooooooo

Sto se mene tice lokacija je ok,taman malo i tamo da probamo:-)

Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока

stragi88

Ja sam odusevljen tim jezerom. I mislim da realno svi imaju sanse ako se ne prihranjuje predhodnog dana, drugo boksovi su siroki moze da se peca u paru opusteno, jedina nezgodna stvar su cverglani ali ako i oni ulaze u ukupan skor nije ni to lose   :rolleyes:

koskas

To moze bas da smara...(cverglani)

Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока

specialized

pdavor

Ljudi nije bitno oće li cverglan ili neće(bar je siguran ulov) svima je isto ,bitno je da se sretnemo vidimo da smo na broju i naravno zezamo u fulu. E sad ko bude imao više sreće i recimo znanja taj pobeđuje.... gospodo iz organizacionog odbora ako nešto treba kažite da možemo pomoći

Spojene poruke: 22 April 2017, 22:50:18

I to opasno motorizovan :lol:

Блок_64

Чим миха организује киша не гине тај викенд. :lol:
Од мене мрка капа да ћу доћи.Сје.о сам зуб (кљову) па пошто је ту сада рупа треба да раде нови а ако сам их добро схватио биће неког резања и крви и све и свашта па сада појма немам ни колико то срање траје ни када ће да почне.
Углавном понесите ви кишобране за сваки случај.
Узми шта можеш и не враћај ништа!

Cverglani se uredno izbegavaju , i nisu dominantni , pecali smo iskljucivo praskastim hranama i ako ubodes mamac i prezentaciju , i mikro-lokaciju u sektoru saran je u serijama. Nekad je bolje i babuska da ti dodje nego da nemas ni potez
Drugo, bice spod svima dozvoljen pa se igrajte.
Ima 20 pozicija, pa ako nas bude manje sklonicemo neke i svi su apsolutno egal. Ovo jezero nema potrebe za sektorima, sarao sam sa obe strane na razlicite pozicije i uvek imao ribu. Jedna pozicija je faul, i nju cemo da zatvorimo verovatno ..
Posto je saranski kup, kakva druga riba... Jedna se boduje
Sutra imam bolji izvestaj i sta imamo u ponudi!
blok64@ radis verovatno rezanu intervenciju i kljove, nije to toliko strasno i u etapama je ;) Nece da ti daju bolovanje na poslu zbog toga.
Ovde niko ne gleda u zub ako nije los drug

Radio sam to. Izađem od zubara, kupim brufen, odem na pecanje. Čim prođe anestezija, popijem brufen i bacam varalicu.Pecanje, pogotovo uzbudljivo te natera da ne misliš na bol, u stvari i ne primećuješ, nemaš je. Čoveče. pre 10ak godina sam imao opraciju. Zubar mi skrlj'o gornju 6icu i koren ostao, dug do sinusa i poslao me na operaciju. Sečenje, okruživanje, oko korena, vađenje i ušivanje kratera ko Fudžijama. To je bilo ujutru, a uveče sam otišao da sviram i pevam. 1 brufen 400mg (ili pre 600) i prvi evrovi su učinili da ne osećam konce dok se drekenjam. A na pecanju ne moraš da pevaš. Što kaže Miha, nije to ništa, ni jednodnevno bolovanje se za to ne dobija. Niti te sprečava da dođeš, niti imaš čega da se plašiš. (osim ako ne padneš nekom šegrtu koji je na apsolventskoj praksi kao naš Isa - Ismet u šake, onda si ga na...bo, možda nećeš ni preživeti. Nekoliko njegovih pacijenata je u komi i čeka se odobrenje za Eutanziju.  Izuj se, klekni na islaminat i moli se Alahu da te takav maler ne strefi:lol:). Pogotovo što ćeš teško nešto raditi baš na vikend, a dan pre bilo šta da ti rade, sutra nema uticaja.

Ovaj Ibanezi kad opise, ne mozes da ne zamislis sutuaciju.
Iso , al' te izreklamirao drug ko sto bi te bivsa zena u brakorazvodnoj parnici.

Citat: ibanezi poslato 23 April 2017, 00:32:39
Izuj se, klekni na islaminat i moli se Alahu da te takav maler ne strefi:lol:).
Jao Ismete Isailovicu...hahahahhaha

Isa

Kad te Ibanez nahvali u startu si propao!  :lol: Ostaje mi jedino da se iselim negde daleko...

Ako mi opraviš ovaj kutnjak što mi ispala plomba, a da me ne boli, reći ću svima da sam lagao. Morao sam ono napisati - za svaki slučaj. Pa pazi šta radiš!