Drugi Vučiji feeder kup!

Započeo Sax, 11 Mart 2017, 23:28:52

Ovako je sve počelo 1.04.2016 godine a nije bila prvoaprilska šala:

Citat od kolege DjMishe:

"Drage kolege, predlazem da uzmemo za ozbiljno i napravimo-organizujemo  takmicenje (citaj razmenu znanja i iskustava) Vukova u feeder tehnici.
Znam da se ne mozemo svi organizovati i doci u istom terminu al nema nam druge nego ko moze-moze.
Recimo subota 16.04.2016.
Lokacija:
1. Varijanta je takmicarska staza na kanalu DTD gde sedimo tik jedni pored drugih, svi se vidimo i prilaz je extra. Od ribe ima pesa, terpana i bela.
2. Varijanta je da odemo isto na DTD ali 10km od Novog Sada u Rumenku gde je nekad bila takmicarska staza,mesta skucena ali dovoljna za feeder. Nema pesa,nema terpana a deverike su jako lepe.
3. Varijanta je da odemo u Kucuru kod Milana. Videli ste teren u poslednjim Carima ribolova.

Problem u varijanti 2 i 3 je kako sacuvati mesta obzirom da ovo nije pravo takmicenje dok to uopste nije problem u varijanti 1.
Dajte predloge..."

Ostalo je istorija...

Idemo dalje da nastavimo i u ovoj godini...

Pravila bih ostavio ista, lokaciju ne. Nek odmori riba da je ne istraumiramo opet, sem linjaka...  :cool:

Moj predlog je Bački Jarak, termin do uskrsa neki. Vi predlažite, dogovarajte se,sve je otvoreno, ja pokrenuh temu a svi učestvujemo bez obaveza.

Meni su te vojvodjanske lokacije veoma daleke, posto putujem iz Valjeva sam, tesko da cu moci. Ipak dajte na razradu pa cemo videti.

ja sam rekao ili mali mika, sto zamalo nisam dobio batina  :lol: ili okno Ub je bio predlog od mihe. svima blizu, ima deverike, sarana, radi vec sad... samo pitati da li moze da se zakupi jezero

Okno je ok, ali ima i cverglana... Plasim se da kako ulazimo u toplo bice sve vise gamadi . Nego mozda ni to nije lose, pa ko zna nek izbegava . Za druzenje nije losa prica, ima sve sto treba... Jeste kada, ali ne zna svako da uhvati ribu ni tamoDobar prilaz i sl.  Dnevna je 600
Mogu da pitam ...Ima i restoran koji ne radi... znaci moze da se iskoristi za neki suljpa ili slicno

Odgovor na Lakijev i Vradojicicev post.(Miha već poslao dok sam kucao...)
Naravno!! Sve lokacije koje pokrivaju dosta ljudi su dobrodosle.
Kod lokacija je bitno da je dostupna što većem broju kolega,da nije skup zakup,da ima neki bife,restorančić za piće i da ima nešto i ribe.  Takođe,iako je druženje na prvom mestu i sada kao i u buduće,gledati mesta,tj.revire koji daju ribu da celokupan učinak učesnika bude potpun tj.da onaj "poslednji" se napeca al samo malo manje od onog "prvog" a ne da od 15 ljudi njih troje upeca ribu a ostali "dele četvrto mesto". Prošlogodišnji kupovi su vrhunski bili(4 osnovna kupa).Ulovi na kupovima,izuzev carp kupa,su bili takvi kakvi su bili.Ove godine,ko god bio na kupu-druženju-razmeni iskustava,mislim da treba i taj segment da uzme u obzir i da se unapredi i poboljša ova lepa manifestacija..

Ja sam mislio da cemo neku zivu vodu da gadjamo, ali jos je rano... Za Tisu imamo mesto, nego je rano... Bolje onda da se Carp neki odigra  , dok se ne steknu uslovi..Kako god, ja cu da dodjem

Predlazem Backi petrovac. Uredjena staza sa platformama na DTD-u. Dozvola vazi. Ribe ima. Tu je dom udruzenja,oranije,talandare.Treba otici pitati.

Preduhitri me Sax i otvori temu. Nisam hteo da pisem o feeder kupu, vec generalno o svim kupovima i njihovim terminima.  Misljenja sam da bi feeder kup trebao da se organizuje na divljoj vodi u drugom terminu. Moj neki predlog, bi bio da se u aprilu-maju organizuje  carp kup na komercijali. Kraj juna - pocetak jula feeder na divljoj vodi. Ibanezi je najavio plovak krajem avgusta-pocetkom septembra i u oktobru bi ostao varalicarski.

Kako god bilo,eto samo mislim da se pažnja obrati i na fond riblji a ne samo da je divlja voda u pitanju.Naravno da može riba da ne radi,al da ne bude ono što sam već pisao. Predlog od Žexa pokriva sve uslove za sad,pa eto nek idu slični predlozi. I dodao bih da se ubaci nedelja u opciju,puno ih radi subotom a još se ni jednom nije zaglavilo do kasnih sati tako da ni nedelja nije problem. 5 sati pecanja je sasvim dovoljno što se mog mišljenja tiče pa kako većina odluči.

Gde god bilo, naravno da dolazim. Samo  Dule, ja sam obećao jedan kup tradicionalno kod mene, a ne da to mora biti plovak. Ja bih u septembru da organizujem varaličarski, pošto sam na prvom učestvovao i pobedio, nema više potrebe, treba dati šansu i drugima (Mišo čitaš li ovo :lol:). Na plovak kupu bih želeo da učestvujem, jer zbog organizacije prošle godine nisam mogao. Po meni bi bilo idealno - plovak kup u avgustu, varaličarski u septembru, jer oktobar može biti varljiv, a ni u  avgustu nije pretoplo kao prošle godine početkom jula kada smo imali najtopliji dan u godini bez daška vetra. Predlog od mene je : april fider, maj, šaranski na komercijali, jun i jul zbog vrućina pauza uz neko nezvanično družene eventualno, kao pre 15ak dana što smo imali na Savi, avgust plovak i septembar kod mene u Noćaju finalno druženje u istoj atmosferi kao prošli put, u mojoj mačvanskoj avliji :cheesy:. Pecalo bi se na ušću Drine koje je u to doba izdašno. Ako ništa značajnije, svaki učesnik bi morao ako se malo potrudi da uhvati bar kojeg klena!

miroslav87

Citat: žex.rašeta poslato 12 Mart 2017, 09:30:41

Na ovom terenu cesto pecam,prosle godine sam bio dvadesetak puta i vecinom sam dobro prolazio,ribe ima...

Saglasan sa Duletom da bude zivka voda kasnije...
Moze i DTD ne marim, mada bi voleo da peglamo Tisu, Savu..

NikolaNS

Na DTD imate cardu kod Rumenke i kod irmovackog mosta. Pista je veoma dobra. Razmak izmedju mesta je 5-6 metara i do svakog mesta je moze lepo sici stepenicama koje su prilicno dobre. Svaki takmicar je zasticen i od vetra zbog trske koja se nalazi okolo. Ribe ima, mada se u toplije vreme pojavi i manjov kako to svuda biva.
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

turao sam nos prosle godine u svaki kup, ove necu, samo cu da napomenem da je prosle godine sve bilo ovde kod nas u okolini NS-a i bilo je reci da se ove godine povede racuna o ljudima  koji dolaze kao Vlada i jos par ljudi sa juga Srbije i da se biraju mesta koja su podjednako, koliko to moze, svima dostupna i blizu

3 kupa je bilo u Vojvodini, a samo jedan u Užoj Srbiji na pola puta od Subotice do Niša :lol:. Ove godine bi trebalo da bude 2:2. Ajmo na plovak kup kod Vlade u negde u Valjevo, da i Zmajevskom iz Niša bude bliže.