Drugi Vučiji feeder kup!

Započeo Sax, 11 Mart 2017, 23:28:52

Bravo, Mico to je post
Pola se ne bih ni setio u 4h.

pex

E Čiča Mićo, svaka čast.
Tako nekako pišu šampioni.
Još jednom svaka čast, jer se iz ovog maila stvarno može svasta naučiti o feeder taktici.

Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

i sale je imao nesto vece na stapu kao i ti Mico, samo je platio danak neiskustvu i ribu smo izgubili u trsci  :sad:

:tongue: Mićo. Imaš više reči i to baš korisnih nego u svim prethodnim postovima zajedno. :cheesy:  :ok: Brdo korisnih saveta koji će svima značiti.
Branko (No names),ako je Mića pecao kao i mi ostali kao sto kazes,veoma mi je drago ali ne delim tvoje misljenje.  Mićin pristup je čisto takmičarski i potpuno opravdan bez zamerki ali sam da ne kažem 100% siguran da mi ostali feederaši nikad u slobodnom pecanju nismo išli na vodu i prlagođavali sistem pecanju kedera.Ako neko jeste,ok,ali pogledaj galeriju ulova,tu niko se ne slika sa kederima.
Na takmičenjima je nešto sasvim drugo,tu svaki gram znači i kao što je i Mića rekao,plasman donosi riba koja radi što sam video i lično na svetskom u Ns.
Da se razumemo,ovim nista loše ne mislim za Miću,taktiku,tehniku pecanja i ostalo...

Sax, pa covek i prilagodjava svojim potrebama pristup i nastup.
Mica ima iskustva u pristupu za rezultat, a mi pecamo za neke druge rezultate koji nama znace.
Nista ja tu ne bih menjao , ali je decko konkretno objasnio sta je sve uradio da bude bolje od loseg .
Dao par saveta zasto i kako,konkretno i  obralzlozio..
I zato jedno veliko "respect"✔️
Korisna informacija , kao sto nam je svojevremeno dao Milance za  boltusku i sl. je blago ovog foruma, a plus sto ste svi specificni i drugaciji je snaga

Upravo tako,sve se slažem i poštujem. Samo su moja zapažanja otkad pecam feeder tehnikom da sam jedino na takmičenjima vide ciljano lovljenje kedera dok u slobodnom pecanju feeder tehnikom to nisam nikad video a ni pročitao ovde na forumu.Ništa drugo.

Plasman znaci da nesto pecas, a za ostalo ti niko ne daje lovorike ... sve lepo pise tu .
Ja jedino kao laik mislim da je koncentracija hrane svima bila  greska... Zemlja iz okoline (krticnjak) , bi vise odradila  i koji protein (tek, tek da protrci) na neaktivnoj vosi i losoj reakciji bele. Bar ne remetis ista.
A crvi imaju nutritivnu vrednost kao vo

bacao sam ja cistu zemlju, bez rezultata... u petak je lepo radila, jednostavno takav je to kanal. kad nece, nece... a nece po lepom i mirnom vremenu. danas da odemo, razvalili bi. tmurno, vetovitu u naletima, kisica...

Ovde se Zevs obratio par puta... grmelo za sve pare
A praznu hranilicu, ko je bacio ?
Salim se, citam vise puta da kad nece, mozes da bacis i Kraljevica a da nijedna riba ne trzne

i to... i to van hranilista i preko i nazad i levo i desno... zna veca deva da bude 1-2 pored hranilista...
posle odustao i otisao do sremaca  :tongue:

Iskusno, ja nisam imao gde...
Levo Kunja spava, desno Zeks i SN imaju TV duel, pa sam samo sa Peksom malo prodrmao motke kod kola da mi ne furne

Dušan Silni

Sa_le, ja sam gledao... škrge su bile u potpunosti neoštećene! Ali smrznute! :lol: Drugi put, malo ranije izvadi ribu iz zamrzivača! smiley136 Šala mala, svaka čast za pobedu! smiley033 I naravno, drago mi je što smo se upoznali! :thumbup: Odnosno, sve vas što sam upoznao! smiley033
Biće kako biti mora, al' će biti kako Dušan kaže!

Nebo

Opaa, stigli smo na analizu pecanja, pozitivni pomak, elem dva kidanja predveza od 0.14, metar nakon kontre, daljina zabačaja 10m, dužina predveza 45 cm, hranilica minijatura od 15gr, udice 14 gamakatsu, štap piker 3m DAM, primama 1/2 nekog šodera od prošle godine, 1/4 zemlja iza leđa,  1/4 100% keč, uz dodatak šake šećerca i konoplje skuvane dan ranije. Još da kažem da sam gurkao hranilicu kad vidim da se ništa ne dešava, a  i pevao sam u sebi ''A jedan poziv menja sveee''

:bye:
Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

Jeremija

Al' si zato gurnuo novčanik u auto nisamneznašgde, pa si ostavio juče Žexa i mene da se preznojavamo ceo dan  :lol:  Sledeći put ti i Žex samo mleko i kiselu možete da pijete.
Nou frks. Nou paniks.

Uuhh, mene je odmah ujutru porazilo saznanje da voda stoji - ne teče, ni malo :grin:, pa bonaca i jako sunce = loše brate! Pa nisam ni žurio da se raspakivam  :no:
Srećom, "sedmica" ostala prazna nekako i da me ne kritikujete da bežim kilometrima od Vas, tu se i "ugnjezdim".
Kao debelo "zagoreo" od nepecanja, spremio sam se prilično korektno. Prihrana, naravno, domaća radinost i isto toliko lake zemlje, na bazi koriandera kao osnovne arome. Dobro slana. Jedan deo zamešao na melasi s malo vode a drugi deo "čistom" vodom tek malo ovlažio da nije sasvim suva. Od dodataka spremio sam "salapinku" u mojoj obradi, kuvanu konoplju, šećerac, gliste i šarene crve kao dodatak i mamac uz dve boltuške razne, tost hleb i tonuće/plivajuće katiše.
Drugo razočarenje je stiglo prilikom markiranja, očekivao sam da je taj deo kanala (kao izuzetno plovan) sličan delu istog u Kosančiću, a ispostavilo se da nije ni blizu. Dubina u sredini plovnog puta jedva 3 - 3.2 metra  :eek: i još gore - gotovo svo osnovno korito prepuno one tamne žilave drezge na mulju ispod  :shocked: :grin: pronašao sam dve tačke gde sam imao neki interesantniji reljef 1. na 8 metara ispred sebe gde se glineni bair spuštao prema osnovnom koritu blago sa 2.2 na 2.5 metra izmedju 7-og i 8-og metra i 2. tačka u vidu pet - šest kvadratnih metara mulja bez drezge na 22 - 23 metra. Pošto je druga tačka ujedno bila i par metara dalje od linije na koju su zabacivale "komšije" odlučim se za nju.
Taktiku sam još kod kuće napravio i plan je bio da se "puca" na krupnu deveriku i babaje. Pa da startno doobro prihranim salapinkom, istresem tri četiri startne na pola vode bez salapinke i prvi sat držim tempo "na minut" hranilicom manjeg/srednjeg volumena i tako prekrijem salapinku zemljom i prihranom pa da riba ima prirodniju prezentaciju. Drugi i treći sat su bili namenjeni metodu i katišima/šećercu - kao glavni "pir" :smiley: uz obavezno dipovanje mamca. A ako se krupnija riba ne odazove ostala mi varijanta da seckanjem u kašu crva ili glista nateram sitnu belu u ludilo he he he
Tako sam i počeo pecanje, nahranio startno petnaest većih volumenom hranilica a tempovanjem sam brzo došao do saznanja da su se samo dva terpana odazvala i to na komadiće gliste zatvorene jednim crvenim crvićem . . . jbg! Ostalo ponudjeno bez odziva - prvi sat bez promašaja - dva terpana. Drugi sat, metod u HiT montaži sa katišima tonućim pa plivajućim - nula trzaja. Ostatak vremena sam u hranilicu gurao skašene crviće i to mi je donelo još tri terpana i jednu lepu bodorku na dva crvića belo/crvenih. I stalo. E onda sam u hranilicu kašio gliste uz predvez 0.10 od 70cm udicu 14-icu sa komadićima gliste zatvaranih crvićem crvenim. Tempo 1-2min . . . i tek kad sam počeo da radim tzv animaciju počela i riba da se odaziva. Tako ulovim jednu dlanaricu deverikicu i odmah potom mi na hrani spadne sledeća nešto veća - i znao sam da deveriku više neću videti. Tako je i bilo. Do kraja sam animacijom "izmučio" još pet terpana . . . i već ste uveliko vikali na mene da idem jesti  :cheesy:
Interesantno je da su svi trzajevi bili izuzetno pipavi i čudio sam se da terpan tako kilavo ume da trza.