Championnat du monde de pêche de la carpe 2016

Započeo specialized, 20 Septembar 2016, 11:51:36

specialized

Procitajte izvestaj predsednika saranskog saveza sa proslog svetskog prvenstva pa cete donekle biti upuceni sa cime se suocavaju i koliko svog novca moraju da ulazu.
Nije do sad bio problem da se postavljaju linkovi ka drugim srodnim forumima pa mislim da nece ni sad.

pkv-pecaroš

Ako se dobro sjećam na prošlom svjetskom prvenstvu sam čitao izjavu jednog člana iz tima Južnoafričke republike gdje on hladno kaže da su ih što treninzi prije prvenstva kao i samo prvenstvo koštali nekih 30 000 eura :huh:. Ne znam jel to neka pogreška pri štampanju ali tako je pisalo,još sam par puta pročitao iznos da vidim nisam li lud. Bilo kako bilo činjenica je da je to enorman iznos koji reprezentacije sa ovih prostora ni zajedno ne dobiju od svojih saveza vjerovatno. Mi smo ovaj put osvojili peto mjesto,vi ste prošli nešto lošije ali činjenica je da nemaju sve reprezentacije iste uvjete za pripremu. Kako Laki 22 kaže ode se na vodu par dana prije takmičenja a neke reprezentacije vjerovatno već puste korjenje tamo,teško je u ovom sportu tako bez love biti u koraku sa vodećima

kobalt

pratim kvalifikacije za saransku reprezentaciju godinama.zbog cene kotizacije koja je prosle godine bila oko 60 000 dinara jedva se namakne 12 ekipa.plus cetiri kola troskova koji nisu kao u fideru i plovku dodje trosak po ekipi na 200 000dinara.naravno ako hoces da budes kompletan na takmicenju i da se nadas da ces proci u prva cetiri.e i kad prodjes spremaj novac za sp.trulo je kod nas svuda.na sp u beogradu pricao sa englezom koji je bio u skautingu njihove reprezentacije i covek na pitanje koliko funti kostaju kvalifikacije njihove takmicare mislio da se salim sa pitanjem.kad je video da je tako kod nas jedino pitanje je bilo ZASTO. toliko je nelogicnosti da bi mi trebalo deset sati da pisem.a ida pisem sta ce da se promeni.u mojoj opstini godsnje se uplati oko 700 dozvola.po 6000 dinara mada niko nece a na kraju svi kupe.gde ide taj novac.ako jedan procenat stanovnika majke srbije uplati ribo dozvolu gde ide taj novac.godinama svi cute.love cverglane i secaju se kako je nekad bilo.zar nijedna ozbiljna firma nece da bude sponzor nase reprezentacije ili niko ni ne pita. milion zasto !!!!!

Spojene poruke: 25 Septembar 2016, 17:41:40

sad procitah gore ZAKUP I UREDJENJE JEZERA.

Poštovane kolege,

juče popodne, iz Francuske sa Svetskog Prvenstva u lovu šarana, su se vratili i poslednji članovi reprezentacije Srbije. Sada kada su se svi srećno vratili želim da Vam u kratkim crtama dam izveštaj i prenesem utiske.

I pored nedostatka finansijskih sredstava pripreme su protekle u najboljem redu, jedna tročlana ekipa je otišla u Francusku i obavila trodnevni trening. Jezero je tada bilo popunjeno ekipama koje su obavljale treninge (neke Reprezentacije su prisistvovle sa 5-6 ekipa) pa se nije moglo detaljno ispitati celo jezero ali se stekao uvid šta nas očekuje. Znalo se da će u A i B sektoru preovlađujući način pecanja biti zig rig, a u sektoru C klasičan način. Po povratku te tročlane ekipe, održan je sastanak u Kaću (kod Zorana Melega) kome su prisustvovali svi članovi reprezentacije osim Mudrinskog i Josića (razlog odsustvovanja - poslovne obaveze). Tada su nam od strane ekipe koja je bila u Francuskoj preneti utisci i zapažanja i tada je napravljen definitivan plan pripreme, pribavljanje komponenti i pravljenja primame i mamaca i ujedno određena okvirna taktika. Zakazan je trening ekipa na Zrenjaninskoj Peskari gde je testiran ribolov zig rigom. Pripreme su završene bukvalno pred sam odlazak.

Reprezentaciju su pomogli Meleg bait i Carp System sa pripemanjem mamaca i primame, Carpologija sa ustupanjem teretnog kombija, Braca sa obskrbom ekipa Katran najlonima , predvezima itd. i Prologic sa odevanjem Reprezentacije radnim i svečanim trenerkama i majicama. Joca i Boban su obezbedili po 100 litara goriva za oba kombija i snosili troškove puta za svoj automobil. Dobrica i Mika su snosili deo troškova za put na trening i troškove putovanja svojim automobilom. Ja sam kao i obično dao svoj putnički kombi (i za trening i za put na SP) i obezbedio ostatak sredstava koja su bila potrebna.

Kompletan tim je smešten u dve kuće blizu jezera i svi (kompletna logistika i Reprezentacija - takmičarima su obroci dostavljani na stazi) su imali obezbeđena tri obroka, vodu i kiselu vodu.

Na izvlačenju redosleda izvlačenja smo izvukli broj 22, što je značilo da nam ostaje mali izbor za izvlačenje.

Bio je i pokušaj organizatora da izmeni minimalnu težinu ilova na 1 kg ali Internacionalna komisija to nije usvojila. Objavljeno je i da se zbog neujednačenosti jazera (pecalo se u stvari na dva jezera sa tim da je jedno , manje bilo podeljeno na dva jezera koji su povezana tunelom) svaki sektor deli na dva pod sektora i da se boduju plasmani od 1-13 u svakom tom pod sektoru. Pa smo imali šest puta plasmane od 1 do 13. To je još za analizu da li je to dobro ili lose jer recimo da je to primenjeno prošle godine u Španiji kada su ti pod sektori bili udaljeni po nekoliko kilometara jedni od drugih, mi bi bili ubedljivo naj bolji na SP te godine.

Prilikom izvlačenja sektora izvučena je kombinacija:

Sektor A - Joca i Boban
Sektor B - Bojan i Mrgud
Sektor C - Dobrica i Mika

Znali smo da će sektori A i B pecati Zig rig i dno, a sektor C pretežno dno.

Prilikom izvlačenja Pozicija po sektorima izvučena je kombinacija
A 20 - B 13 - C16

Odmah smo znali da smo izvukli skoro najgoru moguću kombinaciju pozicija (domaćini nisu ujednačili kombinacije mesta , a pritom je sva 4 dana duvao za nas nepovoljan vetar koji je negativno uticao na naše pozicije u A i B sektoru.

Da napomenem da u 90 % odsto slučajeva duva suprotan vetar, onaj koji bi nam odgovarao ali.....to ne možemo da kontrolišemo...kao ni žreb.

Što se tiče same taktike i dešavanja na stazi, Upravni Odbor ŠA SSRS očekuje uskoro detaljan izveštaj oba naša kapitena.

Nije bilo predaje, takmičari i prateći tim su dali sve od sebe da se ostvari što bolji plasman jer smo svi od ovog SP mnogo očekivali.
Nada nas nije napustala, nije bilo melanholije i opuštanja ali kako je vreme odmicalo bilo je sve jasnije da necemo moci da ostvarimo barem pristojan rezultat.

Ekipa u A sektoru je bila u delu velikog jezera bliže brani ali uvučena u odnosu na desnu ekipu....sa njihove strane je od brane bilo nekoliko ekipa gde su bili i Francuzi pa je bila pauza zbog usidrenih jedrilica .... ulovili su jednu ribu ali 25g ispod mere. Ovoj ekipi bi promena vetra donela povoljnije kretanje ribe i bolji ulov.

Ekipa u B sektoru je bila smeštena tik uz manju branu koja deli veliko i malo jezero...skoro u mrtvom uglu...u plitkoj vodi....ulovili su dve ribe , od toga jednu ispod mere. Ovoj ekipi bi promena vetra donela povoljnije kretanje ribe i bolji ulov.

Ekipa u C sektoru je bila u rukavcu jezera sa vodom dubine 1m i sa obe strane imala po dve ekipe...bila je u sendviču pa je i 5-o mesto odlično za datu situaciju.

Ovo je dokaz da nista ne moze da se planira i da , kao što i sami znate, faktor ribolovnih pozicija mnogo odlučuje o plasmanu.

Atmosfera u kampu pre, kao i za vreme takmičenja je bila odlična, bez nesporazuma ili prepirki. Čak bih rekao da odavno nismo bili tako koherentni. Timu su se priključili i Zoran Meleg koji je dovezao Mileta Taušana i Peru Petraševića.
Sva trojica su bivši Predsednici Šaranske Asocijacije i osnivači iste.

Emotivni Mudrinski je u petak odlučio da on i Marko napuste reprezentaciju u subotu jer je bio nezadovoljan, očekivao je da će kapiteni izvršiti zamenu u A sektoru i ubaciti ga, a imao je i primedbu na taktiku. Takmičari mogu da imaju svoje mišljenje ali moraju da poštuju odluku Kapitena i ujedno pokažu poštovanje prema ostalim Reprezentativcima i pratećem timu. I kada su ostvareni dobri ali i loši rezultati treba da smo jedinstveni i da izvučemo pouke koje će nam omogućiti ispravljanje grešaka i doneti poboljšanje. Svi takmičari su posle dolaska sa staze dobili velike zagrljaje jer ipak, njima je bilo najteže....Njihov odlazak sam odobrio i dozvolio da ga mojim kombijem odvezu do Pariskog aerodroma koji je udaljen oko 280 km. Mudrinski je obezbedio avio karte za obojicu i platio gorivo i putarine.

Toliko o nekoj aferi koju neki žele da predstave kao dramatičnu, a u stvari je samo emotivno iskazivanje svog mišljenja jednog takmičara...koga večina i zna kao takvog i mislim da nikoga nije iznenadio.

Svima nama, naravno i Mudrinskom je uspeh Reprezentacije Srbije na prvom mestu i kada je Reprezentacija u pitanju treba dati svoj maksimum ali i kontrolisati svoje postupke i ponašanje.

Znam da su očekivanja uvek velika, i moja su, ali ovo treba da nas nauči da treba da budemo skromniji ali i temeljniji...ja sam ovaj plasman i pored faktora na koje ne možemo uticati doživeo kao neuspeh.

Sledeće godine je SP u Mađarskoj, na jezeru kod Kapošvara, treba održati kvalitetno Državno prvenstvo sledeće godine, dobiti dobru Reprezentaciju i dobro se pripremiti jer će se pecati na vodi koja nam odgovara...budimo jedinstveni.

Na početku preuzimanja dužnosti Predsednika ŠA SSRS sam odmah uveo pravilo da Vas što jasnije obaveštavam i da rad ŠA SSRS bude što transparentniji, ali sam i rekao da neću polemisati vezano za razna komentarisanja pa bih zato zamolio pojedince koji me ne poznaju, a donose površne zaključke o meni kao i radu ŠA SSRS i misle da čine neku opoziciju da to ne rade (jer ja ne pripadam nikakvom klanu kao što neki misle...moj klan je Srbija) već da se usmere na konkretna poboljšanja koja su nam potrebna i da svojim komentarima ne nanose štetu ŠA SSRS jer time nanose štetu i sebi jer ŠA SSRS je tu radi svih Vas koji volite šaranski ribolov....ali ne i da udovoljava ambicijama i željama pojedinaca.

Uskoro će Skupština pa pozivam sve predstavnike Klubova članica ŠA SSRS da se dobro pripreme i dođu sa konkretnim planom i predlogom za poboljšanje rada ŠA pa makar to bilo i moje smenjivanje.

Još jednom se zahvaljujem donatorima i svima koji su pomogli da Reprezentacija Srbije ode na SP u Francusku i unapred se izvinjavam ako sam nekoga izostavio.

Vidimo se na IHCCS 2016 koji se održava na Adi Ciganliji u terminu 07-09.Oktobar 2016.g.

Vladimir Radojičić

Predsednik ŠA SSRS

Spojene poruke: 27 Septembar 2016, 23:50:29

Podeljeno sa fb stranice "Saranska Asocijacija Srbije"

kobalt

sa koliko novca raspolaze SA godisnje.ima li neko sluha da kupi jedan kombi za potrebe takmicara u svim granama takmicenja.da li ce kotizacija za kvalifikacije opet biti 500 eura.od koga zakupljujete jezero u srbiji i za koji novac.svake godine gos.vlado pisete srcecepajuce izvestaje .ako tim menadzer ne moze da obezbedi uslove za kvalitetan odlazak na SP neka ustupi mesto nekom drugom bar da proba.upitajte se zasto vrsni majstori saranskog ribolova (a ima ih hvala bogu) ne zele da pecaju kvalifikacije.jeda od njih rece ako treba da potrosim par hiljada eura za odlazk na SP onda bolje da se i  ne takmicim.slazete li sa ovim sto napisah.

specialized

Kobalt nije da nema istine u tome sto pises ali kako bi ti organizovao? Problem je 500e za kotizaciju po ekipi? Neka bude 100e. Koliko ce se para po ekipi "svaliti" u vodu na boile i ostale mamce? Onda nesto opet nece valjati.