Ribolov u Grčkoj

Započeo Nebo, 14 Jun 2011, 23:15:40

Citat: Nebo poslato 09 Jul 2021, 15:08:51
Hvala druže, veliki pozdrav!

a evo malo i šta sam upecao ovih dana, hbga nisam ništa slikao, mrzelo me iskreno vraćam sve, i ne spremam ribu, u hotelu smo i to me nervira, jer mi se baš nešto jede sa gradela . Elem, 3 orade, 5-6 krupnijih šparova, fratara i gomila onih braonkastih ribica na pruge. Nekad na Jadranskom moru smo to zvali miš, a Grci je krste Perka. Pecanje otežava morska trava koje ima dosta ovde. Mamac prilepak, volak, i oni koreano crvi iz Kptn Tomasa na koje mi je dolazila najviše sića. Inače orade su bile positne, tako oko 200-250 gr. ,  Mnogo slabije prolazim nego npr u Haniotiju. Ako bude nešto vredno za slikanje, postaviću  :cheesy:

:bye:
Sta si upecao vo Hanioti

Nebo

Pa isto što i ovde, samo bar za 50% krupnije i duplo više ulova. Dokk sam nosio varaličarac bilo je skušica, ili već šta su, ali iz te familije su uglavnom.

Evo od sinoć, klinac me uslikao. Neka plaža blizu Gerakinija

Dugo nisam upecao neku ovčicu

Pa malo kasnije i oradica

Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

Axkontra

Nebo naveo si od mamaca volak,sta je to.

Nebo

To je vrsta morskog puža
vidi link

Jutros u Psakudiji lep fratar, otprilike 20 cm, došao na meso od volka.

Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

Axkontra

Ma da pecao sam na njega,nego nisam znao da se tako zove,ali raskupusaju ga u trenu,odlican mamac,al zahteva kolicinu,jer na dnu nece spojiti 10 sekundi.Lep fratar

Neustrasivi986

Prijatelji blizi se vreme putovanja pa bih zamolio svakoga ko ima iskustva i pecao je u Lefkadi da napise neki savet znacio bi mi puno 🙂

igork

Lefkada nije mala, kazi koju plazu, ako je peskovito dno kao agios nikitas I katizma onda tvoju opremu surf stapove, ali ako je kamenito batali surf I bacaj varke,  male pilkere I dugi vobleri, ako pak odes nidri ili vasiliki gde ima pristanista I veca dubina onda uzmi snagoterske jigging stapove I masinice, bacaj velike zare, popere, pilkere, Twiching je mamu, ili na laku opremu bacaj silikone za dzig glavama u stilu raglou I kejtek, druga alternativa dubinku na iglica I sardelu. Surf nije bas za lefkadu, ja bih preferirao varalicu I dubinku za kraci stapovima gde ima dubina oko dokove nidri I vasiliki

Neustrasivi986

Bas u Nidri i idem ali nisam nesto opremljen varalicarskim priborom ni bas spretan sa lovom na isti posto sam vise u saranskom svetu , ako razumes na sta mislim sedenje cekanje . Imam stapove  100-200g akcije i surf masine .... Za varalicu manji Robinsonov stap 5-25g tezine bacanja

igork

Znam tvoju opremu, redovno pratim sve postove zatoa sam ti rekao mnogo je bitna konfiguracija dno, nidri bacaj na krajnu levom stranu gde zavrsava gradska plaza, ako si za surf i orade, ako hoces predatore kao strelke I barakude na desnu strane kod dokove I brodici bacaj pilkere, popere I silikonce, ili dubinke na kraci dubinski stap na sardela, iglica ili veliki komad ribe. Na gradskom plazom leva strana mozes pecati na plovak, mamac hleb, parce ribe, ili testom hleba izmesanu so sardina ili tuna od one najeftine iz marketa. Obavezno bacati topke od hleba I sardinom da privuce ribe gde bacas plovak

Neustrasivi986

Hvala na savetu , mada cu pretezno pecati nocu probacu i na jednom i na drugom mestu 🙂

nemanjazemun

pozdrav svim vukovima.da se javim vec 4 dana sam u polihronu i za sada jako slabo.Pecao sam tri puta sa plaze ciljano orade, jer sam video da je covek pored mene na klizni plovak dobio jednu oko 300g i jedna oko kilo mu se otkacila.Ja sam pecao na dubinski sistem klizno olovo predvez 70 80cm ,prva dva dana samo pipkanja nista ozbiljno,treci dan sam otisao na plazu kurotaros ili tako slican neki naziv uglavnom skretanje je za cruzo vilage i skroz desno ima luka za trajakte ima vece dubine 15 tak metara po mojoj proceni tamo sam otisao predvcece prbao na dubinjaka sa zivim kederem kog sam tu uhvatio u pitanju su male salpe i jos neke ribe kojima ne znam naziv nisam imao uspeha.Takodje probao sam i kedera na klizni plovak bez olova i nista mada sam video velike grabljivice preko 10 kila sigyrno...takodje na tom mestu sam probao i na filet i na svezu lignju i ni udarac ,sem nekog crva vanzemaljskog izgledA zove se vatreni crv i nije autohtona vrsta(opasan ako se dira rukama).juce sam opet probao na plazi u polihronu  i imao sam dobar udarac i ribu na stapu mislim oradu na parce lignje ali otkacila se posle sam video da suu se udice istupile!to je bilo pred  vece.jos da napomenem da jedno 100 metara preko stena i stazica desno od tog doka lukice ima rt sa ogromnom dubinom(crnooo more) proba u i tamo .Ako neko ima vise uspeha neka se javi a moze i neko zajednicko pecanje.pozzz

igork

Jel ima drugi ribolovce u polihrono

nemanjazemun

danas sam bio na stenama o kojima sam pricao cim sam dosao i zabacio prvi stap imao sam zetok udarac stap do vode i nesto je pregrizlo najlon 0.30 .posle sam ima ovu ribu u pitanju je kirnja jrdna od najcenjenijih riba kirnja zlaticaa. Kasnije sam ima jos jednu  veliku ribu na stapu koja mi je otisla pod neku stenu imam snimak kako trza oce stap u vodu da ode da nisam bio pored.imao sam dva peha pukla su mi oba stapa prvi kad sam zakacio za steniu nisam ga lepo ni natego a on je puko u drugoj sekciji od vrha a drugi je isto puko na taj nacin ali nisam ga silio da bi puko u pitanju su byron tri fibre 90gr koristio sam ih skoro 5 godina izvadio sam na njih sarana do 3 kg divljake na tamisu i dunavu

igork

Bilo bi lepo staviti screenshot sa oznacjeno mjesto na google maps, dali mozda mislis desna strana paljuri beach na tog doka na karpesti deo

Nemanja, Nemanja. Sa morem nema zezanja. Surf štapovi, pa i ako jednako grama bacaju, mnogo više mogu i traju, te u borbi a i zabacu daju.
Takođe surf tripodi su stabilnost i sigurnost izmislili.
Onda to ljepo sve preneseš u ove naše krajeve .