Ribolov u Grčkoj

Započeo Nebo, 14 Jun 2011, 23:15:40

Axkontra

Malo veca nokla,udica 4,sa duzim vratom,filo elastiko joj daje cvrstinu,okomotati,sad kad je stala riba 10 puta istu nòklu vadim,a mogu zamanuti ko manijak.Pitanje za formax i vodomar,one iz subotice,karpologiju je sto nema u srbiji da se kupi elastiko kad je vrlo koristan alat,cim stignem krecem na belu i sarana sa ovim,na 15m od obale je upalilo,moja misija ispunjena,zelja mi je bila orada,evo je,na leba i elastiko.

Gremlin

Imaš "filo elastico" na KP oglasima...prodaje neki lik iz Zrenjanina, ultra je profi, sve mi objasnio zašto je bolji ovaj mali kalem - lakše se mota.
:wink:
320 dinara je 250 metara, ja sam naručio 2 komada i stiglo mi za par dana, i sad živ nisam da probam smuđa sa tim...

Filo elastico mi je je svakako otkriće godine...hvala @žex.rašeta  :tongue:

Axkontra

Evo tako sam je napravio,nista specijalno,gremline ocekujem da ulovom ovo potvrdis.Kontam kad bi sa ovim sada otisao u luku gde ciple stoje jedna na drugoj da bi zeman napravio,ali eto ocekujem da upali i tebi.Malo to rusi surf industriju,koreano crvi,srdele,naspram starog leba od 80 centi i 2 evra elastikom.

Zex biio si u pravu za celjusti,kakva za.ebana usta ima orada,udica ako nije ostra nista od posla,jedva sam udicu izvadio.

Gremlin

Moraću da probam na hleb,nema druge...
Mada me realno zanimaju veće grabljivice koje očigledno ne rade u ovo doba godine...

Bez čamca i sonara, ko bez ku.ca...

:sad:

igork

Dali si uspeo namotati filo elastiko na leba? Mislio sam da sa vezivanje ce se kiniti na mali komadi, kakav leb so koristio?

Axkontra

Hleb kupljen u pekari juce,nema da se raspada,stoji na udici ko meso,na dubinku ide opusteno,svom snagom na bilo koju dostupnu dubinu,stoji i kada posle nekog trzanja idaris kontru ostaje na udici.
Ulovio sam lepu oradu,na taj mamac.

nikolay84

U Nišu ima da se kupi filo elastiko,oko 300 dinara je bio 250 metara,za hleba ga nisam koristio,ali za piletinu i gambore obavezno,probaću za desetak dana i sa hlebom

Axkontra

Kada sve sumiram,prezadovoljan sam svojim ucinkom u psakudiji,poneo sam dva teleskopa i 210 varalicarac.U pocetku je na stapove to bas tesko islo,tako da sam se prepustio lovu na prst sa maskom i shvatio da tako realno mogu da nalovim gomilu sitne ribe,spar,perka,fratar i ono nesto sto lici na perku.Imao sam izlet na pescani lagonizi i tamo sam ulovio na prst i masku bluebone koja je fascinantna riba.

Posle toga sam zakljucio,da jedino sto tu pliva a da vredi u psakudihi su ciple i imao sam nekoliko lepih.

U medjuvremenu mi je dosadilo da pecam na dubinku,jer se nista nije desilo sem 1 perke na piletinu,ali tada sam jos bez filo elastika i udice su uvek ocerupane.Izlet u nea mudaniju mi je donelo to da sam prepisao pecanje na leba na dubinku.Sutradan su se moje morske zelje ispunile,orada koju roneci maltene nisam  ni video je dosla na moju udicu,dubinkom 40 g olovo,suv lebac obmotan filoelastikom i kruna moje dosadasnje morske karijere,ukus vrhunski.

Ostaje zal sto nista nije doslo na varalicu,ta realizacija za neki drugi put.
Ovo je blue bone,pauk mi je bio spao i to je to.

Gremlin

E pa nek je tebi bilo lepo i nek si se nauživao... :ok:

Ja nemam živaca da pecam "na prst", niti bi sad jako rado jeo ribu, jer ne jedem je nešto ni u Beogradu.

Očigledno da za ovo drugo (surf i varalica) ili nije sezona, ili ja nešto radim pogrešno  :huh:
Probao sam na sardele, hleb, koreano crve, naravno uz filo elastico...plus raznorazne varalice Rapale više tipova, Bomberi, pilkeri...

Ulov presmešan...jedan pauk i jedna pirga.

Ostaje teorija "Bez čamca ko bez ku.ca"...a isto važi i za sonar.

:smiley:

Nebo

Psakudija
rano jutros

Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

Lep odmor , mirno more i dobar ulov ti želim Nebo.  :bye:

Nebo

Hvala druže, veliki pozdrav!

a evo malo i šta sam upecao ovih dana, hbga nisam ništa slikao, mrzelo me iskreno vraćam sve, i ne spremam ribu, u hotelu smo i to me nervira, jer mi se baš nešto jede sa gradela . Elem, 3 orade, 5-6 krupnijih šparova, fratara i gomila onih braonkastih ribica na pruge. Nekad na Jadranskom moru smo to zvali miš, a Grci je krste Perka. Pecanje otežava morska trava koje ima dosta ovde. Mamac prilepak, volak, i oni koreano crvi iz Kptn Tomasa na koje mi je dolazila najviše sića. Inače orade su bile positne, tako oko 200-250 gr. ,  Mnogo slabije prolazim nego npr u Haniotiju. Ako bude nešto vredno za slikanje, postaviću  :cheesy:

:bye:
Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

Gremlin

Ja sam odustao, čeka mene moj čamac, sonar, Dunav i Sava...i moji smuđevi i somovi...

:lol:

milan.krstic

Gremline, ne odustaj... Morski ribolov je zanimljiv, tj, ume da bude, samo covek mora da nadje ono sto mu odgovara. Ja bih recimo zabio dva uspravna drzaca, zabacio surfove, zavalio se u polulezeci, i tuko po ladnom pivu, a riba ako dodje, dodje... Al svakako ne bih odustao...
🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

Gremlin

To sve sam i radio...na surf došle 2 ribice veličine penkala...nisu vredne pažnje...
Plus učinak na varalice ravan nuli...a sve sjajna mesta...

Možda se nakanim da probam još jednom dok sam na Tasosu, mada realno me mrzi...ladno pivo radi svoje...