Ribolov u Grčkoj

Započeo Nebo, 14 Jun 2011, 23:15:40

Nebo

:smiley:
Ja od decembra imam uplaćenu Sitoniju za 2. jul. Kako stvari stoje prešaltovaću se na Dunav u tom periodu, za kasnije ćemo da vidimo....
Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

Isto kao ZeX čekam septembar za Lefkadu

alehandro

Ja juče rezervisao Sarti od 12 do 23 jula. Opet nosim varaličarac, prošle godine nula poena ako izuzmemo štap i mašinicu koje sam upecao.

Neustrasivi986

Pa kolege ima li nekih vesti ,ili su svi ove godine otisli u Planine  :cheesy: :cheesy: :cheesy: :lol: :lol:

alehandro

Da li neki od fill fishing voblera može da se upotrebljava na moru? Nisu skupi, kažu ljudi da ok rade, osim udica koje su za menjanje. Ne znam tačno koji bi od ovih modela mogao da se upotrebi na moru. Vidim ima i neke zare i neke kopije japanskih voblera.

vladimir022

Ja uzeo par komada cisto da imam i udice se bukvalno lepe za kozu. Ne znam koliko se brzo tupe i dal pucaju, al da su ostre ostre su

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

alehandro

Ja sam čuo da su oštre ali pucaju ko čačkalice. Možda zavisi i od modela,ko zna.

Nenad 80

Ставрос почетком јула

Spojene poruke: 21 Jul 2020, 15:10:10

А било је и слатководног пецања. Ушће мале реке у море између Ставроса и Неа Врасне

MilanBap

Pozdrav svima. Sa porodicom sam izgeda uhvatio prvi a kako stvari stoje i poslednji voz za Gr.  smiley033
Elem bili smo u Neos Marmarasu (paradiso deo), svaki drugi dan u proseku sam isao da pecam rano ujutro (luka ili kod stena na plazi). Ali rezultati vredni paznje bar koje sam ja zamisljao su izostsli...  :wink: u glavnom sitna riba velicine dlana. Pecao sam na sardinu obmotanu filo elastikom. Od kolicine sitne ribe nisam uspeo da pecam na 2 stapa ogule sardinu samo kicma i koscice ostanu... Bacao sam i preko 100 m od obale i ista prica. Ali opet bilo je akcije kakve takve  :cheesy:. A na plazi smo hvatali i hobotnice. Bice sledece god bolje, bogatiji smo za novo iskustvo. Po povratku u Srb, prvi dan pao smudj 2.5kg... valjda je to neka Bozija pravda bila   :smiley:

Spojene poruke: 24 Jul 2020, 03:12:22

Ko nema mozak, ima na google!

Ja sam 31.8. shvatio da neću otići u Grčku u septembru .Grci su produžili do 15.9. a posle ?
A ja ne izvadim ( KONJ ) pasoš EU a imam sve papire.
Smejte se i za.ebavajte ....i treba mi.  :takoje:
p.s.
Bitno da sam Pennove kupio i sav pribor presložio.  :lol:
Pozz

Neustrasivi986

Iskreno sam razocaran taman sam kupio pribor i slozio sve , ali takodje od Grcke nista. Iskrsao mi je povoljno Canj tako da ove god Crna Gora nazalost nemam nikakva iskustva na toj strani ali Boze moj sve cu da probam :)

Ako si motorizovan idi do Buljarica i pecaj na sred plaze na daljini gde su bove. Ima lepih ovcica, bar je bilo...

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Pecanje

Na moru je prelepo pecati,nikad nije dosadno ima dosta ribe . za malo vreme smo upecali oko 10 spara i nesto druge ribe u Grckoj . more je prelepo .
Cuvajmo nasu prirodu najvece blago

More je gotovo neiscrpan resurs. 'Kolju' ga mrežama i alatima ali uvek može da se ulovi. Poseban je filing i uvek ali baš uvek ima dešavanja. Zato treba uživati u morskom pecanju.   :bye:

Pecanje

Tako je puno je ribe . Ja am peco na skoljke pre jedno 8 godina i odlicno je radila riba najvise spar ali bilo je i drugih riba . Veliki pozdrav .