Ribolov u Grčkoj

Započeo Nebo, 14 Jun 2011, 23:15:40

Pecacu sve. Za sada sam nabavio nekoliko vekni starog hleba, imam 10kg primame na bazi sira... Sardine.
Danas sam sa kolegom na plazi trazio morske crve i nasli smo 30ak konada, 2 do 3cm... Cuo sam da je to dobar mamac.

Ne zaboravi!!!
Sastavni deo ribolova na moru je pivo!
Dehidracija je vrlo moguca a nije pozeljna  :cheesy:.

Unistio sam nekoliko od jutros.

DOXAT

Sastavni deo ribolova na pivu je - more... :)

Udri klasičnu dubinku sa unutrašnjosti skoljke ili crve iz peska, gde voda dodiruje obalu...kopaj malo ...20ak cm...

Sent from my S60 using Tapatalk

ugorn95

Orada voli i račiće kojih ima gomila po stenama i dokovima.

Послато са Mi-4c уз помоћ Тапатока

Sinoc prvo dvosatno pecanje, neuspesno ali opet uz jednu borbu.
Olovo od 50gr, predvez metar, udica sa okcem, Owner Penny hook broj 6. Nanizano nekoliko morskih crva.
Drugi zabacaj u kamenje na dnu, velike i umereno velike kamene ploce, i udarac... Stap leti preko drzaca ka vodi, kao udarac sarana, kontriram i borba pocinje. Borba u kojoj nisam imao sanse, odmotava 50ak metara najlona {0.18mm} uz par mojih zaustavljanja i tu se zabija pod neki kamen, zaglavljuje se olovo i nakon desetak minuta borbi dolazi kraj. Kolika je i koja je to riba, ne znam, ali vuce kao mrena od 5kg u najjacoj vodi.

komša015

Mrzelo te da podebljaš osnovni?
Ako vam dođe tamo ovo nevreme, nećeš imati popravni..  :smiley:

Nisam imao vremena nit najlona da namotam deblji, nije mi pecanje na feeder primarno... Vise cu da pokusam da ganjam nesto na plovak od sutra, preko dana.
Nov mi najlon 0.18mm bio na masini, nisam imao gde da ga namotam...

ugorn95

Računaj da su morske ribe bar tri puta jače nego rečne, tako da sa tom debljinom najlona pecati sa obale nema svrhe, osim ako ne pecaš šparove, a rekao bi da ti oni nisu cilj. Slobodno podebljaj osnovni najlon, po meni ne ispod 0.35 ako ideš na oradu.

Послато са Mi-4c уз помоћ Тапатока

Sad mogu da racunam na sta hoces, nisam nigde video riboradnju u Haniotiju a i nema veze... Namesticu ortaku plovak na taj stap pa cemo od sutra da pokusamo da pecamo ciplove...
More je danas malo nemirnije, od sutra zahladjenje za 7 stepeni, bice manje ljudi na plazi...

Nebo

Hajd prosetaj se do Polihrona, nebilo ti tesko, imaju odlicne Morigen udice za morsko pecanje. Ne tupe se vrhovi kao Na Owner udicama, stavi slobodno minimum 0.30 na sve sto pecas, ukljucujuci i predvez. Jel pecas na glavnoj/gradskoj plazi? Tamo pecam vec 5 godina, bacaj slobodno na pesak izbegavaj kamenje, I da, riba od 300 grama na stapu vuce kao babushka od kilo  :cheesy:

Da dodam, nisam siguran da ces se napecati cipli u Haniotiju, ja bar nisam uspeo ali sam pokusavao, tesko ih je privuci tj namamciti.
Hajd me demantuj, pooz! :-)
Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

Pecao sam juce na gradskoj plazi, na pesku sam dobio nekoliko sparova i onda cim sam bacio na kamen, gde sam dan ranije osmotrio sve te krupnije orade. Posle minut sam imao taj udarac i borbu... Teren je tezak, kidanja su neminovna, kada bih nekako mogao plasirati mamac nekom nedubinskom metodom.

Evo razloga zasto ja ne nosim heavy feeder stapove a ne 80 gr. Surf stapovi,masina 70-80 i 0,40. Pa da se poigramo da i ja imam sanse. Ovako...jbg  :sad:
A ukusna je cudo jedno  :lol:

Ja to nemam, dzabe je sve... Ma ovo je zezanje, ali sa ovakvom ribom kao sinoc nikakve sanse nisam imao, jednostavno ne mogu da je zaustavim...

Nebo

Hajd ovako probaj, odpusti najlon par metara, spusti zvonce ili kariku na zemlju, odpusti spulnu, pusti nek nosi najlon, gledaj sta se desava I uzivaj, kad ti dodje najlon u paralelu sa stapom, podigni stap i blago povuci, kontra ti vise I ne treba.... Olabavi dril i motaj, ma nema sanse da otpadne riba, orada guta do stomaka  :lol: