Ribolov u Grčkoj

Započeo Nebo, 14 Jun 2011, 23:15:40

nemanjazemun

Mozda se vidimo al nosicu ipak samo dve catane citao sam da su dva stapa optimalna a i zbog mesta mali mi je auto

Spojene poruke: 20 Jul 2018, 13:48:54

Jel lovio neko od vukova ribu list ja sam je dvaput video kad sam ronio planiram ove godine da ih lovim ako ne stapom onda bar harpunom

nemilose

Ja sam razvukao kanape između rukohvata napred i nazad, pa tu naređam štapove. Samo mašinice poskidam. Ovako izgleda napred:

prslook

Prijatelji, Sivota kod Parge od 26. jula. Prvi put sam dole, pa ako se neko zeznuo i bvec pecao neka podeli, bio bih mu vrlo zahvalan

Red or dead

igork

kad stizete u Pefkohori objasniti dali ima ribe i koje je situacija

nemanjazemun

Ja u pefkohori idem Tamo Sam od utorka

Ljusa

@nemilose
Za kreativnost od mene 10+  :ok:  :cheesy:

OtacMakarije

Citat: prslook poslato 20 Jul 2018, 13:58:25

Био сам ја, прије пар година.
Не могу те упутити на неке позиције доступне с копна, али сам сигуран да има рибе. Помало роним на дах, па сам тамо уживао.
Видио сам 17 зубатаца. 3 огромна.
Чамцем на супротну страну острва, од плаже Бела Врака, би било најбоље. Нисам нашао стазу, да препјешачим до тамо.

alexander28

Kanal u Lefkimiju, pun brancina. Moze da se peca iz kafica bukvalno.  :cheesy:

Mudrost je ćerka iskustva.

Neustrasivi986

Pa gde je ulov xa xa xa xa da znam za sledecu godinu kazem zeni idemo na kafu ponesem stap pa iz kafica u lov :D

alexander28

Bice kad budem uspeo da uhvatim neku.  :lol: Salim se, bilo je 6-7 komada za nekih pola sata - 45min uz nekoliko spadanja, i ne znam na koju foru ali sve sam hvatao ove vece(400-500g otprilike), samo sam jednog bas sitnog uhvatio.

Pecao na plovak, mamac hleb.
Mudrost je ćerka iskustva.

ZGODNI28

Jedan mali ali opasni ugor...Okolina Neos Marmarasa...inace ako vas ovaj malisan ujede direkt se ide u bolnicu...zubi su mu puni otrovnih bakterija... smiley322 smiley034 smiley042 smiley326 smiley317 smiley316...tako da ko ga god bude imao na udici ili harpunu...ubijajte odmah i odsecite glavu...bukvalno pokusava da ujede iako je mrtav ili mu je probijena glava harpunom<na mog druga je krenuo cim ga je prvi put pogodio u rep da nije docekan drugim harpunom ko zna sta bi bilo>...sprema se tako sto se sljusti koza ostavi se da iscuri krv i na rostilj...

DOXAT

Ja bih rekao da je ovo murina...ugor je malo drugaciji...

Osim sto ujeda, krv je otrovna, ali termolabilni otrov...posle termicke obrade, nije opasna, ali treba izbeci kontakt sa ocima i ranama na telu...

goran.ugrenovic.

Razlika izmedju ugora i murine je velika, mada je najociglednija razlika u obliku glave odnosno čeljusti. Ugor je sličan jegulji dok glava murine više podseća na umanjenu glavu lososa na kraju mrešćenja. Osim toga murina le plosnata celom dužinom tela dok je kod ugora samo u repnom delu. Ugor nije otrovan, dok je kod murine problem sa gomilom raznih bakterija u ustima pa njen ugriz može da izazove velike probleme. Ne treba zaboraviti da murina ima višestruko jači zagrižaj od ugora. Tako da sve u svemu ugor je tek bebica u odnosu na murinu.
Prvog ugora sam upecao sa 8 godina na Viškoj rivi, kada sam ga doneo kući obmotanog oko ruke, kao zmija, majka je pala u nesvest, ali je kasnije odran i skuvan lep brodet.

Sent from my Mi-4c using Tapatalk

DOXAT

Nekada, kao klinac, sam ih hvatao po 10-15 za vece... citavo letovanje.. Velika udica, glava ili komad špara, otpušten najlon u zoni kamenjara nekog i čekanje... nikako ne žuriti sa kontrom, ne smeta mu ništa, ni udica, ni najlon... oprezno pri vađenju, hoće da napadne i može da živi van vode bar 24h...

igork

ovo nisam razumeo, kako moze murinu napasti kad je vec mrtva i probijena u glavi, jel postaje zombi onda  :rolleyes: