Ribolov u Grčkoj

Započeo Nebo, 14 Jun 2011, 23:15:40

Neustrasivi986

Pilece belo cu kupiti obavezno, ali u Nikiti moram stati po Bibia kad mi je usput :)

Citat: radomir_radojevic poslato 19 Jul 2018, 12:03:05
Pozdrav drugari

Bio sam u Pargi. Pecao sam na plazi Valtos. Imao sam preko 10 brancina uglavnom oko 0,5 kg do 1,5 kg i dobijao sam ih na kasiku i kastmastere ranom zorom od 5 do 8 i uvece od 20 do 22h. Na dubinku sam dobijao sve i svasta, a najvise sitnu oradu.

u vezi brancine ako mozes pojasniti kako si vodio kasiku

radomir_radojevic

Eksperimentisao sam sa brzinom i nacinom vodjenja. Bolje je udarao pri ravnomernom malo brzem vodjenju bez trzaja. Desavalao se da ga vidim kako prati varalicu... i samo se okrene nazad. Kastmasteri su recimo zgodni jer omogucavaju dalji zabacaj, ali na njega sam dobio samo dva komada. Krivo mi je sto ne probah na voblera, ali bice prilike sledeci put.  Uglavnom krupniji brancin je bolje udarao predvece. Ono sto me je posebno faciniralo je sto su u taj zaliv na kojoj je Valtos plaza dosle tune duzine cak i do metra. Plivale su non stop u plitkoj vodi duz cele plaze koja je kilometar ipo dugacka. Jasno si mogao da ih vidis sa plaze. Ljudi su vristali vadili decu iz vode misleci da su morski psi. Jedan grk (lokalac) je jednu nabo harpunom. Ne znam kakv je zakon u Grckoj, ali mislim da ju je nabo van sezone, u nedozvoljenoj zoni i na nedozvoljen nacin. Mislim da je tunu dozvoljeno loviti samo udicom.

igork

ja nikad nisam imao srecu uhvatiti brancin, sve i svasta sam probao ali nece, mozda ih nema gde ja odem, lani sam probao pod reflektore uvece ali samo je bio pratenje i nista vise, sad sum nakupio gomilu opremu pa ova leto nameravam ga uhvatiti

Stitch

Svaka chast majstore, ja sam bio bash na Valtosu proshle godine al sam zbog pracenja varalice i odustajanja brancina batalio ne bih li sachuvao zivce  :cheesy:

nemanjazemun

Pozdrav svim morskim vukovima,potpuno sam nov u morskom ribolovu procitao sam celu temu radi informacija ,posto u ponedeljak krecem na more u Grcku mesto pefkohori planiram i da pecam.nosim tri stapa shimano catana telesurf 120g ponecu i jedan slabiji za iglice i mamce.nabavio sam fluokarbon i ono elsaticno za vezivanje mamca ,imam samo jednu dilemu koje udice poneti planiram da pecam na dubinjaka oradu ili sta vec dodje imam neke ownerve udice kovane velicina 6 imam i neke isto owner sa dugim vratom velicina 6 imam i neke kovane saranske debele udice jako ostre mislim da su mozda svajcarske one su 4 velicina a imam i neke velicine 3 karbonske ,e sad moja dilema je ta sto sam procitao da lokalci u hrvatskoj pecaju na udice velicine 1 2 0/1 0/2 pa bi molio iskusnije da mi pomognu u odabiru,takodje ako neko zna neko dobro mesto tamo nek mi predlozi,Planirao sam da pecam kod doka posto ronim znam da je tamo kamen i da je na kraju doka malo dublje ok o7 8 metara ,ribe ima u to sam se uverio ronjenjem pre par godina ,unapred hvala na odgovorima

Skaut1982

Prosle godine sam pecao sa lokalnim kolegom u Canju koji mi je rekao da je pecenica u top 3 mamaca za oradu.
Kaze da je usce Bojane odlicno mesto za oradu.
Zao mi sto nikada tamo necu otici iz zna se vec kojih razloga.

DOXAT

Udice 6 su ok... Mogu i ove druge... Ne treba preterivati, jer ipak i na moru, uz obalu, retko naleti nesto krupnije. Mamac za Oradu je definitivno skoljka dagnja (mushlja - ona crna), a onda i sve ostalo... Moj otac je uhvatio jednu kapitalnu svojevremeno, na vecu koru hleba (prodao lokalcu, na njegovo insistiranje, za tadašnju vrednost praseta od 30ak kila, što je do kraja života posle prepričavao). Morske ribe vole meso, sve imaju zube i kraći period su jako borbene. Debljina najlona nema mnogo uticaja, po mom iskustvu, nisu nesto oprezne. Noću kad se razišli kupaći i sve smiri, prilaze one prave. Danju isključivo dalje od gužve u kamenjar neki po dnu. Poželjno ako se jave krastavci, anemone i razna čudna bića po dnu - odignuti mamac, mada definitivno krupna riba se lovi pri dnu.

Sent from my S60 using Tapatalk

Ljusa

Kako podignuti recimo celu sardinu sa dna? Nisam siguran, ali mislim da postoje neki posebni plovci koji se montiraju na samom predvezu. Jel zna neko nesto vise o ovome?  :help:

Stitch

Imash onu foru sa potopljenim plovkom. Na najlon kao predvez vezesh olovicu 50-60 g, navuchesh probushen pampur i na kraj vezesh virblu. Kroz drugo okce provuchesh osnovni najlon i namestish predvez i shtoper. Izgleda kao klasichna dubinka ali onaj pampur podigne najlon do virble i on stoji uspravno a iznad njega je predvez sa mamcem. Duzinu predveza i olovice prilagodish terenu i mamcu.

Nadam se da sam pomogao  smiley033

Neustrasivi986

Ili na najlon navuces 2-3 poper do vrata udice pa oni izdignu mamac :)

Ljusa

To je to!
Evo nasao sam sad neku sliku na internetu.

Pretpostavljam da ovo nisu boile, nego obicna pluta. Jel pecao neko na ovaj nacin?

Neustrasivi986

Ja uveliko razmisljam o tom vidu pecanja jer izbacaj sa obale meni kao rekreativcu ne moze biti dalji od 60-70m, tako da zivi mamac ne dolazi u obzir samo nesto mrtvo bez utrobe punjeno poperima...

Citat: nemanjazemun poslato 19 Jul 2018, 18:50:26
ja sam bio pefkohori lani, opet idem u 5ti avgust, iglice se love na skorz djensu stranu kod kamenjara, isto i pirke, svugde gde je kamenito, orade gde hoces niz cjelu plazu nocu, e brancine one se kriju danju pod male dokove u sjenci, a nocu samo na jedno mjesto, videces sam to

srdjo_

Znaci ako naidjem tamo uz obalu na pecarosa sa tri catane, ogrebacu se za jedan zabac :) Od sutra sam tamo pa se mozda i vidimo