Ribolov na Tasosu 2021

Započeo Gremlin, 01 Jul 2021, 14:11:38

Gremlin

Evo stigoh na Tasos, prvi put sam ovde, prvi put sam poneo pribor za pecanje da se ne smaram dok žena i ćerka uživaju na plaži...

Pokušaću da u ovoj temi opišem pecanje na Tasosu, šta kako i gde, nešto kao vodič:

Sinoć sam za početak malo varaličario u luci Skala Rachoniou, veliki lep lukobran, ribarskih čamaca dosta...

Došao sam prvi, nije bilo nikoga i obećavalo je...međutim posle pola sata i jedne ulovljene ribice na pilkera (plavo belog, 20 grama) krenula je najezda Rumuna sa decom...pecaju na hleb, deru se, bacaju kamenje i koješta u vodu...katastrofa...

Iako sam stao na sam ugao doka, uskoro sam bio toliko okružen da bukvalno nisam mogao da zabacim varalicu...zamolio sam ih ljubazno 5 puta na engleskom da mi ostave 2-3 metra iza leđa i sa strane da ogu da pecam...
Nema šanse, ekipa je uskoro sedela na doku bukvalno ispod mene na stoličici.

Bacao sam morske Rapale X-Max rap, Magnume, Wlakn rap, Berkley Chappo i još svašta nešto...s ozirom da su sve vobleri sa 3 preoštre udice, da ne bi bilo belaja, spakujem se i odem kući besan.

Prvi dan - piši propalo...

Danas sam pazario SVEŽE sardele i lignje u "Maksutis" supermarketu, odmah na izlazu iz trajektne luke.

Pazario sam i jedan paketić Koreano crva u prodavnici za ribolov u centru Tasosa (Limenas) košta 4 eura.

Predveče ću verovatno malo da probam na surf, ako me društvo ne odvuče u kafanu  :lol:

Stay tuned,

Sardele usoli sa puno soli ( ne možeš preterati,ja ih prekrijem solju da se ne vide) i u friz. Poneseš koliko treba.
Nadam se da si poneo ampule ....ja sam ponekad ostao i koji minut iza ponoći  :wink: .
Mirno more i dobar ulov ti želim.  :smiley:

flutikazon

@Gremlin
ti si baš čovek sa debelim živcima
"Nisam još ni otišao, debeli kao rak crven sprženi Rumun je pobedonosno "zauzeo" moje mesto uz idiotski osmeh."

dođeš da pecaš, da izluftiraš i neko te toliko smori da odeš, pa ne bi se to baš tako završilo bez par zauški
1 vodenica = 7 kamenova, 1 kamen = 4 litre = 400 drama, 7 kamenova = 28 litara,1 litra = 7 dana =100 drama, 7 kamenova = 196 dana

Gremlin

Druže, pa došao sam da se odmaram, ne da se bijem...a da su bezobrazni, bezobrazni su do jaja...mic po mic, i eto ga sedi debeli ispod mene i pravi se lud, verovatno misli da samo tu radi riba...
A realno ako ga zakačim sa tri troke, pa ne bi mu bilo dobro...plus sranje, policija, ne treba mi ta vrsta stresa.
Zato je čamac ZAKON.

:sad:

Citat: žex.rašeta poslato 01 Jul 2021, 14:56:32
Mirno more i dobar ulov ti želim.  :smiley:

Žexy,

Sve namontirano, sardele usoljene, ostatak u zamrzivaču, lignje sam uzeo 2 za probu...sad proučavam ove Koreance crve...naravno i ampule su tu, tako da nema sekiracije.

:tongue:

DuleN

Gremline,
Idi negde na kamenu obalu. Em te niko nece maltretirati, em ces se ubiti od ribe...
Ovo je pravilo provereno mnogokratno u Grckoj...

Jeremija

Nou frks. Nou paniks.

DuleN

Jeremija bravo !
O istoj stvari pricamo !
Jedino treba paziti kad se spusta ruka u vodu izmedju kamenja, jer svasta nesto ume da ujede itekako bolno....

Ljusa

Da se nadovezem na Jeremiju. Mozes da probas i u Limenasu u luci kod trajekata. Tu odma sa leve strane ima neki kamenjar, to je vrhunska lokacija sa prelazom dubine. Tamo ima krupne ribe i dosta brancina i mozes pecati i na varalicu i na dubinca sa sardelom (Zex je odlicno opisao taj sistem na temi Surf fishing cini mi se). Tu su vadjene ribe i po 5, 6 kg.  :thumbup: Problem je sto moras preko noci da pecas dok trajekti miruju.   :ok:

Gremlin

Hvala svima na savetima za lokacije  :tongue:

Danas sam opet bio tu u komšiluku, Skala Rachinou, do negde 22 h...
Duvao je solidan zapadni vetar, aktivnost ribe dok je bilo sunca...
Izabrao sam kamenjar, na jednom špicu, od mamaca sardele, lignje i koreano crvi...

Nekoliko sitnih udaraca i skidanja sardele, jedan lep promašaj na sardelu, baš lepo zakrčao bair runner...
Na Koreanose samo nekakva pipkanja...

Imam utisak da su mi udice 3/0 prevelikeeeee...

Sve u svemu prijatno veče...

igork

Sta je razlika izedzu sveze I usoljene sardele, nece spadati usoljena lako kao sveza

flutikazon

Gremlin, ma sve je jasno da ti nije do toga jer si na odmoru sa porodicom. Lično bih izabro recept koji sam napisao, bolje da se oni smore nego ja. Ako ne može lepo, sa stokom stočno  smiley033
Želim ti prijatan odmor

Gremlin

Hvala ti druže, ali omatorio sam za to...a i tu sam sa porodicom i ne treba mi nikakav stres..

Da ti nije bajtraner zapištao, sad bi ribu roštiljao.

Gremlin

Juče sam pecao na početku trajektne luke (iz pravca Prinosa)
Našao sam lep spust za čamce, kamenita obala...baš gde je neka meteo-stanica...
Što je najbolje, iznad je ulična rasveta, ne trebaju ampule, sve se vidi kao da je dan...

Pored mene je pecao neki Albanac, uspeli smo samo da se sporazumemo da peca "sarges" na hleb koji i je pokazao, nisam video kako je prošao pošto mu je na mesto pristao ogromni trajekt.

Pecao sam od 19-22,30...
Aktivnost sitne ribe kao i prethodnih dana, isključivo na sardele...na lagano usmrdele lignje ni pipanje...

Na kraju priče, dođe jedna ribica, za koju sam kasnije saznao da je pauk i da je "bodljikava", srećom bila mi je odmah sumnjiva pa sam je skinuo preko krpe za svaki slučaj.

:wink:

Axkontra

Ubola me je dve godine zaredom,ove mi je sama spala,boli u pm,mali prst mi je bio ko palac.Ako ubode otrov razbija vruca voda,u svakom slucaju neprijatno kad ubode,ima ko manjov tri otrovne bodlje oko glave.