Ribolov na Tasosu 2021

Započeo Gremlin, 01 Jul 2021, 14:11:38

peras

Ima otrovne bodlje na skrznim poklopcima i na pocetku ledjnog peraja. Dalmatinci to resavaju tako sto mu spljeskaju glavu bilo kakvim "prirucnim sredstvom", oslobode udicu, a onda mu odseku ledjno peraje. Mozda deluje sadisticki, ali otrov moze da bude stvarno z... za onog ko je osetljiv. Inace, ima prelepo belo i ukusno meso, posebno na leso. Moja tetka, Dalmatinka koja nikad u zivotu nije mrdnula sa svog ostrva i bila je bolji ribar od mnogih muskaraca, pricala je da su stari corbom od pauka lecili bolesne

Riba pauk je pravi bauk.
Srećom pa nisi na teži način shvatio taj nauk.

Axkontra kako nema konca elastika u Carpologiji, kada sam ga tamo uzeo i vama prije 2 + mjeseca pokazao.
Istripovaću se da po mom spominjanju komše posjećuju radnju i pokupuju.
Kao što nestaše oni silikonski kalupi koje sam spominjao kao plovke za štuku.
Stoje na sajtu mjesecima pa i godinama, kako ja spomenem ne potraju im zalihe toga ni nedeljama.

Edit; te pauke kao ni zmije otrovnice, ne treba ostavljati - vraćati žive.

Otrov ribe Pauk je termolabilan i rešava se jakom temp. Koliko god možete izdržati: vrelu vodu,primaknut žar cigarete,pegle za kosu  :rolleyes: ,auspuha ....
Svakako je najbolja preventiva uzeti ga krpom i skinuti.
:bye:

peras

Ne mozes da podneses tako visoku temperaturu da bi se otrov razgradio. Trebalo bi da stavis ruku u kljucalu vodi, na primer. Gledao sam kad je jedan ribar prislonio prst na auspuh brodskog motora. Gadna zivuljka, ali kuvana je super

KAJMAN

:bye:
Naravno camac je camac, ama...........
Probaj ovde u Tasosu /sada Lemenas/ na kraju Karnagio, prema otvorenom moru kada je ovako uzburkano tj. kad nije mirno more, mnogo je bolje kada duva vetar i kada je nemirno, kada je more kao ogledalo onda nista, a mozes i sa druge strane gde je plaza pa prema spicu. Palamide na spin Yo zuri pinns minow 70F, a svakako panula varalica. Citam imas i srdele pa to je tek dobro za palamide. Ipak varalice se povlace brzo pa je dobro neka brza masina, stapovi pa O.K. recimo black mamba ova nova  :cheesy: Eto reklame  :smiley: Stavi fulo carbon 35, kopce ne koristim....Palemide ima krupne  :takoje: i do tri kilograma :takoje: Ipak dugacki, a tanki vobleri 10 do 15cm rapale savage, vec pomenute Yo zuri pinns, SAVAGE GEAR SANDEEL JERK MINNOW 145 14G, mada nista losije ne prolazi ni
RAPALA HUSKY JERK (HJ) 12 S meni je ona bas prava varka. Nema tu neke filozofiije sto se tice Jerk varalica.......ovako Jerk -Jerk -Jerk FISH ON!  :cheesy:

Camac je camac, Shore Jigging moze kako da ne metalni tanki Jigovi, ali obala gde je poveca dubina. Ne kazem neko bas uziva vise u Shore Jigging neko u Jerkanju, pa..........
Mog smuđa ne može niko da ulovi.

Gremlin

Kao što rekoh, bez čamca kao bez ku.rca...

Prekjuče sam bio na fenomenalnom mestu Karnagio, koje je preporučio čika Kajman...kafić se nalazi na samom špicu stenja koje ulazi u more...ogromne stene, ravne, lepo za sedenje, vetar, talasi, oblačno...

Zabacio 2x surf, sardela, hleb, Koreano crvi..plus sam bacao apalu X-Max rap 15 i ništa...baš ništa

U nekom momentu je prošla crvena podmornica...ni ona nije htela moje mamce...

Spojene poruke: 05 Jul 2021, 22:31:18

Juče uveče izađem na fenomenalnu malu plažicu, nigde nikoga...

Zabacim 2x surf na sardelu, i posle nekog vremena naiđe mala pirga...

Danas pravim dramsku pauzu, red je malo i da se odmorara kad smo već na odmoru.

:wink:

Šjor, spram pučine obala je prilična sigurica, samo fali hranilica.
Ja bih te srdele u hranilicu stavio, a poviše na kratkom predvezu hleb zavezao.

Da izađeš sa čamcem i sonarom, prvo bi čekao pola dana da nešto prođe, a ni tada ne bi znao šta je to i kako bi ga uhvatio.

SlavkoR

Ribolov na moru ne zahteva niti camac niti sonar da bi se uspesno lovilo. Prvo i osnovno je pratiti plimu i oseku. Riba uvek jede po plimnom talasu bio on i u podne kad sunce przi ko ludo. Druga jako bitna stvar je naci kurent(morsku struju) i loviti u njemu. Svaki drugi pokusaj donece po kojeg pauka, pirku i po neku mikro usatu bez obzira na lokaciju ako se ne prate gore pomenute pojave.

Sent from my SM-A605FN using Tapatalk

Gremlin

Eto vidiš, sve si lepo teorijski objasnio...

Samo za mene malo kasno, pošto se prekosutra vraćam kući :sad:

Za dve nedelje šunjanja po celom Tasosu ne videh ni neki veći broj pecaroša sa obale, a od ulova sam video samo sitnuriju upecanu "na ruku" po dokovima...pecao sam na svim preporučenim mestima, upotrebio sve preporučene mamce...

Jedino što sam u Limenasu u luci video neku ozbiljnu ekipu kad se vraćala profi čamcem sa pecanja, sa punim frižiderima lepe ribe...kako su mi objasnili, pecaju za prodaju restoranima.

:wink:

Ta se ekipa naučila od starih ribara, kako i šta. To je hiljadugodišnja kultura ribolova.
To je i smisao kulture, prenjeti, poboljšati, pravila odrediti, unaprediti i sljediti.
Tako se postaje bolji i sposobniji.

Ovako bez tih podataka imaš šanse kao i ja u lovu fazana, kod Limanskog parka.

SlavkoR

Kolega Gremline ne bacih pogled na temu na vreme. Da sam znao pomogao bi ti savetima i na PP.

Elem pecas po Savi smudja i znas da najbolje jede kad voda dolazi...e taj porast imas 2x dnevno na moru .

Za brancina recimo samo plicak sa travom i povrsinci preko dana. Jos ako ima vezanih brodica i barkica nista vise ne treba...sve ove uslovi imas po coskovima svake plaze.

Sent from my SM-A605FN using Tapatalk

Slavko,

Biće prilike, ova godina prošla ovako, za sledeću ću se bolje teorijski pripremiti, a i sa živcima  :lol:
Sutra ću još jednom da pročačkam tu po okolini sa varalicama, pa ako bude nešto javljam...

Citat: glos poslato 10 Jul 2021, 12:56:27
Tako se postaje bolji i sposobniji.

Ovako bez tih podataka imaš šanse kao i ja u lovu fazana, kod Limanskog parka.

Ekipa trojice mlađih Grka sa ozbiljnim čamcem, trolling motorom, 27" sonar-ploter-fishfinderom i 2 x 200 ks motorima...jbg, zaboravio sam da slikam, zapričao sam se sa ljudima...
Nema tu 1000-godišnje kulture, nego znanje terena i pre svega poslednja reč tehnologije...

KAJMAN

Mog smuđa ne može niko da ulovi.

Nadamo se...

Realno, ja sam se baš ozbiljno spremio, na kraju se ispostavilo da su najbolje prošli oni koji su pecali na hleb iz ruke - a ja definitivno nisam u tom fazonu.