Ribolov cipla

Lepo druže, svaka čast!

Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока

bojanljube

Bolje i los dan na pecanju, nego dobar na poslu.

misablejd

Ove godine letovao sa u Pefkiju, na ostrvu Evia. More prilično bogato ribom mada u priobalnom delu pretežno iglicom i ciplom. Cipal se peca sa doka i prilično je otežano pecanje prisustvom velikog broja ribarskih brodića i čamaca pa nema nešto mnogo mesta. Od pribora sam koristio shimano antares 3-600, strunu 0,14 i 2030b gamakatsu udicu br.12. Pecalo sa najviše na hleb(francuz i običan) uz povremeno bacanje rastresite primame od čistig hleba(nisam imao ništa da dodam). hteo bih samo da dodam da je povremeno uzimao i parče sardele, naročito ako sa broda bacaju otpad iz mreža. Inače neobično mi je bilo što se najbolje pecalo u pola vode ,na nekih 3m dubine. Probao sam i da primamu(i ribu) spustim na dno ali je to davalo lošiji rezultat. inače lovili su se više nego lepi komadi, od 200gr do preko kilogram, uz par kidanja giba koje jednostavno ovim priborom nisu mogle napolje. Još samo da napomenem da je meredov sa dužom drškom obavezan zbog visine sa koje se peca.

I da, izvinjavam se zbog kvaliteta slika kao i ambijenta(sudopera) gde je riba slikana.

warrington

E to je ciplina prava, svaka čast majstore! Takvog(kao taj sa zadnje slike) sam imao pre dve godine u Boki i spremio ga na roštilju, moji kažu da nisu jeli ukusniju ribu

Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока

misablejd

Hvala! A i stvarno su ukusni :smiley:

U Buljarici sam vec 4. dan... Svaki dan ronim i gledam kroz masku i nijednog nisam video.
Imam zelju samo njega da pecam.
Poneo sam bolo od 6m i feeder.
Ovde su stene u vodi, svuda, dubina je na 25m od obale sigurno 4m, stenje je ogromno, voda cista ali zive ribe nema osim neke sice.
Prosle godine u Haniotiju, gde god sam imao stene u vodi vidjao sam i orade i krupne ciplove... Bio je kraj septembra doduse...
Cuo sam se juce sa kolegom iz Valjeva, oni pecaju ciplove na reci koja se uliva u more na kraju plaze Jaz u Budvi.
Kaze komadi su od 200 do 500gr uz ponekog krupnijeg, plovak do 1gr maksimalno, voda je cista...

Jel imas u blizini neki dok, marinu?
Obicno budu tu u jatima...

Nemam...
Tek u Petrovcu imam neki dok.

srda83

Možeš li se možda čuti sa tim svojim na Jazu,ima li brancina i može li se šta iščačkati na varku?

Pitacu ga a mozda cu sutra tamo pa cu se raspitati.
Sada sam ronio u Buljarici, desni deo plaze, blizu stena...
Dno je krupan kamen, ima naslaga nekog braon trunja i ko zna cega vec, izgleda kao otpad od drveta i lisca.
Voda je izuzetno cista.
Po tom talogu koji se blago njise sam video sigurno 10ak, 15 jata od po 4, 5 nekih riba pristojne velicine, 700, 800gr, mozda i 1kg, riba podseca na naseg smudja, celim telom ima uzduzne sive pruge, ima povelika usta.
Ne znam koja je, ne razumem se ali podseca me najvise na slike palamide...
Ponegde ima i poneka orada. Cipla nisam video nijednog.
Popodne i predvece cu probati da pecam.

srda83

Hvala i bistro želim. Ne znam jel se na moru kaže drugačije :-)

Hvala. Valjda se kaze. :cheesy:
Inace, ceo dan jurim i ukopcah da ove ribe nemaju veze sa palamidom vec su to ovcice... Sigurno duzine oko 40cm...

srda83

Kakve su vijesti iz Crne Gore?

Axkontra

Procitao Sam ovu temu, PA s obzirom da se vec desetak Dana bavim lovom ciple, a nisam nigde video kako sistem Jez izgleda, Sam Sam napravio neki sistem Koji Sam ja za mislio. Ovaj sistem radi, na spulni je 11 udica I ja se sa masskom nalazim u vodi I kad udari vucem do obale,, par vecih MI je pobeglo I 1 od po kile koja je izletela sa udice kad Sam je digao u vodi na po plaze, Ali bilo je I ulova nista veliki, AL meni je zacinilo letovanje, nikad toliko sati nisam bio u vodi a krecem kad je Mir od 6 I 30 I kad je Voda najmirnija a jutra fenomenalna. Ovo je moj sistem

Ono zamrseno je desetodnevno vezivanje, jako je vazno da udica ima 2 do 3 cm fore da landara, kontam da su sve pale na tu sto je najduza jer ciple kao vir udaraju hleb, Ali kad MI je sistem bio skucen nisam imao ulova uopste, ovo svako moze napraviti, Malo me drugi gosti gledaju cudno, AL meni je bilo super zabavno a I crn Sam ko katran.

Nikada nisam pecao na ježa jer je to po meni NEsportski.
Ne osuđujem jer na moru svi pecaju na taj sistem. Gledao sam lika dok navezuje ježa u Baošićima ( davno ) pa prenosim.....
Ostaviš 2m najlona i kreneš da vežeš prvu udicu, na 3 cm drugu i tako redom.
Hleba ti treba trećina tog parčeta koje 'zgužvaš' i obmotaš ( stegneš) sistemom udica.Može i običan hleb a ne 'Šajo' .Baciš i vizuelno loviš  :takoje:. SVE ti jasno kad  :eek: i osetiš otpor.Ja sam uvek bio za udicu i školjku,raka,parče srdele,crva....pa da se 'igramo'  :rolleyes::bye: