Nei Pori i Platamona, Grčka

Započeo zoran skakavac, 24 Februar 2013, 20:04:19

Vidim da kude usce zbog mnoogo mreza lokalaca iako nije dozvoljeno.A i neznam koliko je udaljeno a nisam bas raspolozen za kilometrima daleke izlete.Mada ako je zaista toliko dobro a dobijem prave informacije mozda se i uputim.Kazu da na toj reci ima lepih somova,skobalja,klenova...

Nebo

Citat: bulmil poslato 26 Jun 2015, 13:15:57
Šta od varalica nuditi cipolima?

Послато са C1505 уз помоћ Тапатока

Teško će ti cipal doći na varalicu.
Hlebna ruža, srdela... to je mamac
Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

acasim75

Ti cipli nisu raspolozeni nizasta,ima ih do 1kg ali ti krupni nista ne jedu,bacim hleb i pluta,natopi se vodom i potone  i nista ga ne jede...neka pogresna vrsta cipla,setao od platamona do kastrija u luci sam video jednog brancina,na plazi imas to sto ledeni kaze kod usca tog ribnjaka ima gomile ogromnih kraba i sitni zubatci,tamo je ribnjak slanovodne ribe i teraju cuvari kao i u luci u platamonu,krivo mi sto nisam otisao do usca reke,dobijo zuljeve od setanja do platamona...
od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

DuleN

Kolko se tema produzava, sve na vece i vece ribe se odlazi...
Steta sto tamo nema kitova, inace...

Citat: acasim75 poslato 26 Jun 2015, 19:08:58
Acke nisam razumeo ovaj deo oko ribnjaka.Jel ti cuvari ne daju da se peca na ribnjaku ili ne sme da se prilazi onom delu plaze gde se skoro uliva u more.I tih cipola jel ima svuda ili samo u luci.

Milan.M

Cipole ili cipale sam gledao pecaju na testo, slicno kao boltuska, samo sto dodaju neki sir kao Zdenka.

acasim75

ti ogromni cipli su ispred lukobrana u platamonu,ronio pa ih vidjao,2-3 ogromna i ostali 300-500gr,tu vidjao i sitne hobotnice i sipe(kamenito dno i sve se tu nabilo),u nei poriu na pesku ima po neko jato ovcica i cipla,vodi racuna po lukobranu ogromno kamenje nije najstabilnije,neki matorac na..bo zgnjecilo ga...
od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

bulmil

Upisao sam se danas na moru :cheesy:
upecao sam nešto nalik bandaru u platamonu sa onog stenja,na neku crvčinu od 20 cm koju moraš prvo da trljaš da bi omekšala pa je onda seckaš na komade.izgleda užasno al izgleda da je riba voli.
dao mi je neki lokalni pecaroš.sporazumevali smo se i rukama i nogama :cheesy: al smo nekako našli zajednički pecaroški jezik.
pecao je na surf štapove na klasičnu dubinku sa pomenutim mamcem.imao je strašan potez al ga je ludak prespavao :lol:
sliku ribe kačim kad dodjem kući,a do tada ću probati još nešto lepše da ulovim.

ledeni012

Uvek! :cheesy:
sutra uveče ću ponovo probati u nei poriu,na to stvorenje,naravno ako preživi u kutiji na vrućini ceo dan :rolleyes:
bacao sam i varalice pola dana ali neće ni da ih pogledaju,od silikona,preko glavinjara,kašika,voblera..ma ni kvrc.
pogrešio sam u izboru pribora u startu al bože moj,snaću se već nekako..
kad je moj novi grčki ribolovni kolega video kakvo mi je olovo umro je od smeha..napravio sam 50g olova od 4 buleta za teksas :bye:
al odradilo je poso :takoje:

Spojene poruke: 07 Jul 2015, 07:33:58

Sinoć sam probao i na lignju i ostatak one crvčine.
od riba nisam upecao ništa al sam zato ulovio dve krabetine ogromne i jednu ražu :thumbup:

zoran skakavac

Drugari evo ponovo sam nasao vremena da vam pokazem neke fotografije mojih ulova, pre svega ogromnih ciplija. Nije bilo previse komada, ali je zato najveci cipli bio tezine 3,5kg , a izvlacenje istog je trajalo oko 20 minuta. Stavljam par slika da ih vidite, a ko je zainteresovan za detaljnije sisteme pecanja neka slobodno pita. Pozdrav za sve.  :cool: :clap2:

bulmil

Ja sam zainteresovan..idem krajem juna opet tamo na more..
Pricaj sve...lokacije gde si lovio,na sta,koje doba dana,noci...sve sto mislis da ce mi pomoci posto se prosle godine nisam proslavio.
Hvala unapred

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока

bolenbgd

Svi smo zainteresovani za sisteme!

zoran skakavac

Nisam pecao na rekama, dosta mi je toga u Srbiji. Isključivo sam pecao na moru, dve lokacije, prva Nei Pori i druga luka u Platamonu. Prva lokacija čist promašaj. Što se tiče Platamona, a voleo bih da ovo pročita i jedan Kruševljanin koga sam nazvao veliki Srbin, koga sam zamalo išamarao  :clap2: jer nije hteo da mi pozajmi dva do tri crva pa čak ni da mi proda a ja sam mu malo pre toga, na njegovu molbu, svojim meredovom pomogao da izvuče tri orade svaka težine oko 2,5 kg. Sad ću da kažem tačnu lokaciju gde se razbijaju cipli i orade. Kad se uđe u luku Platamon ide se pravo skroz do mola pa onda ideš desno i gde je četvrti betonski deo za vezivanje brodova, to je mesto. Sad moram da prekinem a sutra ču detalnije sve da objasnim. Veliki pozdrav od Zorana Skakavca iz Leskovca.  smiley001

Verujem da ima kolega a I ja zajedno sa njma koji zeljno iscekuju dalji izvestaj.Licno me najvise interesuju sistemi I mamci.   :tongue: