Velika Morava - Svilajnac

Započeo batapele, 05 Mart 2013, 19:51:31

batapele

smiley001  Citam po forumu i neverujem da kada god komentarisete zapadnu Moravu u ovim slucajevima gde sam procitao: Zapadna Morava - Vrnjačka Banja,Zapadna Morava - Kruševac,pa recimo Velika Morava, Ljubicevski most i okolina i sl. Pisu ljudi u principu neces se napecati i sl.. Bar kako sam procitao. U mom slucaju nije tako od kad ja znam za sebe i Veliku Moravu kod Svilajnca.
Naravno bilo je losih -dobrih-jako losih i odlicnih dana na vodi ali je to nesto najlepse i najbolje gde covek moze pecati ! Ja bukvalno smem da pozovem sve pecarose da nam budu dragi gosti na Velikoj Moravi u Svilajncu !
Riblji fond idealan sve moguce vrste ribe (iz licnog iskustva) na prirodne mamce ce te se napecati a ako slabije bude bilo tog dana uzivati u idili i u bezbroj prelepih mesta celom duzinom reke.
  Mada mi se drug hvalio da kod Kraljeva peca lepo mozda je stvar u iskustvu i tehnici neznam  :rolleyes: :rolleyes: :question:

Prelepa mesta za pecanje,mozda ponegde smeta granje ali sam Soma ,Smudja i ostalu belu ribu pecao skoro na svim mestima !
Ovo su samo neke od Slika koje sam nasao na netu da nebih postavljao svoje privatne slike sa pecanja sve u svemu leto provesti na noj je pravi raj ! Mnostvo Manastira u gornjem delu reke i predivna mesta i gomila vikendica nizvodno gde uvek sa nekim mozete razmeniti koje iskustvo ! Jedan od najpoznatijih restorana kako ovde tako i van Svilajnca "Moravska Noc" gde se bas preko puta (na kamenjaru) kako ga mi ovde zovemo varalicari Som. U principu na glavinjare najbolji rezultati ali i na ceku i druge varijante i tehnike ! 2012 god. je bila godina Smudja i Soma nema ko se nije pohvalio !
Eto da podelim to sa ovdasnjim ribolovcima !!!!           smiley033 smiley033  :cheesy:

nidzabgd

odrastao na moravi i sad cesto pecam oko Bagrdana...ali se ne bih bas u potpunosti slozio za riblji fond...tereni su fenomenalni i ne bi se niko ovde bunio da postavis svoje slike...slobodno..  smiley033

batapele

Nisam mislio da se hvalim svojim ulovima vec sam mislio da cropujem sliku i postavim izgled-mesta jer ih bas ima kao sto rekoh puno i prelepih, inace sam licno pecao i babuske,Nosare bas bas (solidne komade), Mrene(takodje lepe komade),za Somove i Smudja sam rekao vec,Drug je upecao Sarana 7-8kg nesecam se bas tacno ! Ima mirnih zastoja ima brzaka i uvek se prekvalifikujem ako podjem na nesto a neradi ja nisam bas od onih profesionalaca koji idu sa opremom od 2000e na srana i samo to ja volim pecanje i mogu pecati sve. Kazem ima losih dana ali si bar na prirodnoj vodi pa...uzivas!

nidzabgd

na mesta sam i mislio za slike...kaci slobodno ako imas bas me zanima kako izgleda nizvodno od mesta gde ja pecam..

batapele

Ovo sto sam kacio goreto je uzvodno od moravsek noci tj do mosta ! Miljkom Manastir i Zlatenac mesto glozane. U tom delu ima puno lepih mesta jos i pored tj u mestu crkvenac sve do termoelektrane pored mosta i do usca Resave. Od usca resave tek pocinju vikendice,i niske i visoke obale i predivna mesta ka (Platformi) kako je mi zovemo i sve do mesta Kusiljevo gde se takodje Kusiljevci hvale najboljim mestima i ulovima.. E sada da li su to ribolovacke price ili je zaista tako neznam xexex ..Salim se necemo dirati kusiljevce imaju lepa mesta pa sam i siguran da imaju dobre ulove ! Inace postavi cu slike mesta odabra cu najbolje pa cu i objasnjenje neko dati da bude u fullu ! Pozdrav !

zoki80

Ova vodenica starija od USA! Što bi reko čiča iz serije  :smiley:

batapele

Ne naprotiv ovo nova vodenica mozda par godina ! Navise vodenice je i Manastir i prelepa mesta !

baca68

..morava je moja prva ljubav...ribe ima, idem cesto, problem su riboubice iz orasja,livadice, lozovika..svakodnevno mozete od poznatih likova da narucite i dobijete taze ribu ubijenu strujom. to svi znaju sa ovih mojih prostora...ozbiljan problem su i grabuljasi iz sm palanke koje takodje svi znaju... al djaba...

batapele

Jedna od stvari koja me strahovito nervira i zao mi je zbog toga ali to je neizbezan problem nazalost koliko ja vidim , toga ima i na nasoj najvecoj reci a kamoli na Moravi.  Morava sa svim tim selima i zabacenim zbunjevitim mestima kraj vode je najvise i najlakse na nisanu ali kao sto ti rece dzaba ! Tako da ostaje nam da postenbo kupimo dozvolu i posteno izadjemo na vodu i to je to !

Ovo sam slikao nocu! Slabije se vidi ali:  Sta je jako dobro ovde imamo takvih  mesta dosta nizvodno ka uscu ! Morava se siri i na tim delovima je nasira a racva se kao sto se moze videti u ovom slucaju na dve recice a ima slucajeva gde se racva i na tri pa se spaja kasnije . E tu je jako dobro za Soma ali ja isto tako dobro prolazim i sa manjim primercima Nosare i  Mrene i zaista se skoro uvek vratim prezadovoljan odatle. Bas bas mirna voda i zatoka u obalama i ima mesta za zabacivanje a i dubine !

Izvinjavam se zbog greske neracva se na ovoj slici na 2 vec na3 kao sto se vidi i tu je moj prijateljuhvatio Sarana pravog recnog moravskog a ako je neko majstor (ili ga hoce) heheh kako se to obicno kaze onda je majstor na prirodnim vodama. Ali i na prirodnim vodama uhvatiti bilo sta ali Sarana koliko ja znam tek je tesko a postavicu i sliku evo da Nidzabgd vidi recimo da i taj fond ribe xexex salim se Nidzo ne njuti se ma ima svega u Moravi ! (i starih sporeta) zbog toga treba imati jak stap ! xexex...

evo tog Sarana. Zaista neznam koliko je bi bese mislim oko 5-6

PRAVI RCNI !!!!!!

baca68

bata pele...to ti kazem...zbog ambijenta koji si slikao mi je morava prva ljubav....a ja zbog prve ljubavi sam svasta spreman da uradim..nema uopste riboubica puno..radila je i batina i prangija i sekira po camcu...samoorganizovanje u svakom mestu batina i da vidis za par godina...ribe ko pleve...ps   morava nam je kod lozovika dala prosle godine 19, 17, 12, kg sarancice...i par kidanja ko brzi voz....

sajla

E,da.Tereni oko Miljkovog manastira.Sta reci,napisati.I prosle godine bili su izdasni po pitanju varalice.Prve smudjeve sam ulovio ovde davno.Par godina unazad tu ribe ni od korova,i bukvalno nisam vise ni isao gore ,samo zbog jednog coveka,i jedne stvari,a to je struja.Sta je ova reka izdrzala sve. Prijatno sam se iznenadio prosle godine,kad sam na predlog prijatelja otisao tamo,da malo protegnem noge i bacam varku.Nekako se riba vratila na stare staze,uzvodno ima jos boljih terena,a reka u brdima ,ko ima volje da ganja klenove i to krupne ,malo planinarenja ne skodi.A ,u bilo koji od nekoliko manastira uzvodno ste uvek dragi gost.I ove jeseni planiram da odvojim vreme da lovim tamo.Bata Pele ,nismo se odavno nasli gore,na megdan sa klenovima,i somovima

baca68

...krupni klenovi? na moravi?ne verujem... ja sam imao prosle godine jednog sitnog od 70cmi jedno 50 kom od 50 do 60cm...braco zovite kad krenete na klena kuvam apatinski paprikas(po ellesarovom receptu)