Tisa

Započeo Košava, 03 Novembar 2009, 11:40:11

Hvala Obrade za info, onda ćemo za vikend na Tamiš .

obradmiki

smiley033 Dvoumio sam se Tisa ili Dunav, al posle ovih kisa do Dunava tesko blato, a i Laki juce bio na Tisi, pa rekoh da probam, inace ribolovaca nema, kada sam prelazio most i video da nema nikoga nigde, odmah mi je bilo sumnjivo da se nesto desava.

protok tise je ogroman, ja gde pecam sad je protok i vise nego duplo veci nego obicno...

Aca.M

Kako ste vi gore, od BG-a pa na gore, počastvovani vodama... Mi odavde sa juga gledamo Dunav, Savu, Tamiš, kanale, a kad kad zaboravimo na Tisu.
Ova tema i ovaj video sada me podsetiše kako je to lepa reka.

Gde mi dole južno pecamo, čemu se nadamo  :lol:

Zoran

Tu gde uglavnom pecam, dubina je 10+ metara i uvek je malo jača voda i brži protok. Ali ovo što se događa sada, odavno nisam video. Fider samo spustim iz ruke i sa 80 gr se napravi ko pereca  :cheesy:  a tamo gde inače zabacijem ne drži ni 120 gr. Plus gomila onog trulog korenja i kojekakve trščurine. To kad vidiš da dolazi, već je kasno ... pokupilo najlon.
Mislim da će proći dobar deo glavne sezone ribolova na Tisi dok se ona ponovo stabilizuje i svede u normalu.

Juče sam bio na Tamišu, ali i na Tisi kasnije. Postoji porast Tise u gornjem toku, a u donjem toku kod Titela i od Dunava koji je u porastu. Čudno je što je u donjem toku baš brza voda iako Dunav podbija Tisu. U takvim uslovima Tisa bi trebalo da uspori, a sada je ubrzala . Jedino što mi pada na pamet je da je brana kod Bečeja potpuno otvorena i da onda taj porast u gornjem toku pravi toliki protok, koji je karakterističan za prolećne bujične vode. Verovatno je potrebno što više vode da ode u Dunav, odnosno da bi HE Đerdap radila sa većim kapacitetima.

Zoran

Meni deluje da ustvari Tisa podbočuje Dunav ... em raste brže i više od Dunava, em je na ušću dosegla skoro do polovine plovnog puta. Obično je tek malo svojim tokom u Dunavu, ali sada je baš daleko dobacila. Nikada se nisam brže vratio na leru od mesta gde pecam pa do ušća  :smiley:

obradmiki

Danas Drina ovaj ispravka Tisa, Knicanin kamen, Rive 3.90 120 i hranaja 150g, voda je kotrlja na 35 m kao od sale, podvodne trave koliko hoces, pecanje ne moguce, igrali se razlaza vec u 8  sati

nesha1980

Ima li dešavanja na Tisi oko Titela?

obradmiki

Ja juce bio na 2 kamenu,sem dva promasaja i spada ja krupne deverike koja je ostavila slinu na najlon, nista vise. Voda ide bas dobro, 100 g mi je jedva drzalo dno na 30m. Za dalje treba bar 150 g,na ovom terenu koji je nesto uzi ali bas dubok. Mislim da sam pogrešio sa samim izborom terena, mada se niko nije pohvalio juce ribom. Drugar je bio ispod gasovoda, kaze kao saka i manje, feeder jako slabo https://ibb.co/W3QrDpH

nesha1980

Hvala na informaciji,da ne krećem badava,nadam se da će uskoro voda da se smiri.

jevta78

Ima li neko informaciju kako je kod Titela ili Knicanina. Isao bih za vikend.

damjangsxr

Imas u rubrici "Bio sam na pecanju....."  Zoran je bio danas i napisao pa baci pogled.Ako odlucis da ides  bistro   :cheesy:

Citat: jevta78 poslato 26 Oktobar 2022, 13:11:33Ima li neko informaciju kako je kod Titela ili Knicanina. Isao bih za vikend.

Moglo bi se reći žalosno. Danas sam bio na kamenu, za ceo dan jedna deverika i dve crnooke deverike na fider. U svitanje sam uhvatio jednog smuđa na varku, oko 1,3kg, a oko 13h sam imao kidanje od strane šarana baš kada sam malo zadremao u stolici. Šaran je aktivan i svi koji su pecali iz čamaca su imali komad dva . Problem je što je redak, U svitanje se po kupanju vidi koliko ga ima. Tek se tu i tamo po neki izbaci. Veliki je uspeh imati jedan potez za ceo dan. Tolstolobici luduju, ima ih kao blata. Kod gasovoda je nešto bolje, uhvati se nešto više bele ribe, uglavnom sitne. Sve u svemu jako slabo . Voda je i dalje nešto brža i danas je bilo dosta neke travuljine i trske koja izlazi iz Begeja a vetar i struja su je baš nabijali na Knićansku stranu.

Doci cu ja na tolstolobika. Da dimim u susari a da smanjim malo kolicinu te napasti.