Tisa

Započeo Košava, 03 Novembar 2009, 11:40:11

prosle godine sam pecao na knicaninskom kamenu,bilo je jako malo dobrih dana za pecanje,prvo visok vodostaj u junu i julu,pa onda socivica od polovine avgusta,ali i pored toga sam ubo nekoliko dana kada je riba jako lepo radila,bilo je najvise krupne deverike,i do 1.5kg,i onih ludih tolstolobika,kad ulete u obalu na hranu,naprave dar mar,bilo je drilovanja i do pola tise,ostala riba se pojavljivala u tragovima,pogotovo babuska i saran.to je odlican teren za pecanje na bolonjeze,jeste da se puno kida o kamenje,bez 20 vezanih udica ne treba polaziti,ali zna da pruzi pecanje za nezaborav.uzgred da li u tisi ima skobalja,ja ga nikad nisam upecao,a nisam ni cuo da ga je neko od kolega ikad dobio.

Colonelo

Citat: TopMix poslato 18 Decembar 2009, 10:23:39
Kao nov na ovom forumu, tek danas sam stigao do teme terena i Tise.
Pecam dvadesetak godina na Tisi, dosta dobro je poznajem, a imam i vikendicu u naselju "Dukatar" na 21.km, vidim da ima i lepih slika...Mislim da sam i g.Kosavu vidjao u prolazu sa ladjom.
Jes da je sezona na izmaku, al ako nekog zanimaju neke informacije, samo napred... smiley033

Dobro nam dosao na forum. Interesuje me da li neko prodaje vikendicu u naselju Dukatar i kako se krecu cene? Pozdrav
Bolje je ziveti sam nego sa budalama

gaovica

pozdrav, ima li neko iskustva sa lovom manica na Tisi. cuo sam da su dobri tereni kod brane al mene interesuje teren oko Titela.to je jedna od rijetkih vrsta ribe koju nisam lovio, cini mi se da manic voli krs pa bi probao ispod mosta,sta mislite smiley033

Košava

Pozdrav za  smiley139 ,koji su trenutno u " odkomandi"  :rlol:  na Tisi  smiley033

@TopMix,ti mora da si dobar poznavaoc Tise jel 20 godina nije bas mali period sudim po sebi i ja se vucaram po tim krajevima odprilike toliko.Cesto dolazim do Laleta zbog snabdevanja pa smo se i vidjali sigurno smiley033

@orka, i mene je taj vodostaj nervirao, ova godina hebena  bila ali sledeca ce biti bolja :takoje:
Za skobalja ti nemogu pomoci nepecam ga ali sto ga nebi bilo pa to je sljivar ako se nevaram.Knicaninski panjevi su i dalje jako mesto za pecanje slazem se sa tobom .Godinama sam tamo pecao i dolazio sa brodicem,no medjutim odkad su posekli topole poceli su dosta  smiley001 sa obale tako da sam iz solidarnosti sa njima napustio mesto jer meni se lakse pomeriti posto pecam sa vode, a oni sa obale su cesto puta nemocni da nadju mesto.Eto to je razlog sto sam otisao uzvodno,inace ima i lepi terena za soma ko ga peca  smiley033

@Colonelo,
Letos sam slusao neke price o prodaji neke starije vikendice sa cenom oko 3.000 ,i za neke oko 30.000 .Nisam bio zainteresovan pa nemoj da me drzis za rec jel to i dalje aktuelno ili ne  :question:To ce ti TopMix najpre isceprkati .Naselje je i ljudi  :ok:,pravi mali gradic Pejton :cheesy:,a Tisa samo tece lagano ,polako ,sarani se buckaju .Mislim da je pravo vreme sada za kupovinu  :takoje: smiley033

@gaovica,
Manica imas u Tisi ko "sasa" ja ga nepecam, ali nije ga upecao samo onaj koji nije zabacio  smiley001 .Kod mosta ima uvek  smiley003 ,smudj,saran pa i manica nemoj da sumnjas proveri samo sa nekim iz Titela kakav je vodostaj pre nego se odlucis za akciju. smiley033

igor

Tisa je odlicna kako za pecanje tako i za kupanje!  :ok:

Spojene poruke: 18 Decembar 2009, 14:18:25

Evo jos nekih slicica

gaovica

lijepo su sredili ovo ispod alasa,a gdje je slep,jel to sklonjen,nevidim ga na slikama

Colonelo

Citat: KOSAVA poslato 18 Decembar 2009, 13:01:32

@Colonelo,

Kosava hvala na informaciji smiley033, ocekujem ih jos. Inace bio sam tamo nekoliko puta, bas kod Steve "picvajza" lepo mesto kako za boravak tako i za pecanje. Pozdrav
Bolje je ziveti sam nego sa budalama

Colonelo jel mislis ovde :question: smiley033

Colonelo, ima dve-tri vikendice na prodaju, i mislim da nema nista ispod 20.000 eu . To su vise kuce nego vikendice, sa strujom i vodom. Inace, zidane vikendice su vecinom u postupku legalizacije. E sad, za 3.000, sto kaze Kosava, verovatno je u pitanju neka kamp-prikolica ili nesto slicno, montazno-demontazno. Cene vikendica nisu bas naivne, jer u tom naselju nema vise slobodnih placeva za gradnju... Ako te interesuje nesto konkretno, mogu ti dati neke telefone na PP. Ne znam odakle si, al najbolje je otici na lice mesta pa videti kako stvari stoje.

Spojene poruke: 20 Decembar 2009, 23:01:50

Valjda mi administrator nece zameriti, nisam bas siguran da je ovo pravo mesto za informacije o kupovini i prodaji...
Nego, da se vratim na temu "tereni za ribolov":
Tisa je izvanredna reka, uglavnom je sporijeg toka, pitoma, posebno kad je nizak vodostaj. Ima dobrih delova za pecanje, u proseku je dosta duboka, nisu retke rupe od preko 15m, prepuna je panjeva, celih stabala, kamenih terena, peska, sprudova, gline, ponegde mulja. U nekim delovina pecaros nemora da trazi panjeve, nego samo malo cistine ozmedju panjeva, gde moze da zabaci udice... Ma, ima sve sto treba za dobro pecanje, sve moguce vrste recnih riba, pa ko sta voli, plovak, feeder, dubinka, varalica...Pozitivno je i to sto se privredni ribolov polako proredjuje, pa ima delova od po 5, pa i 10km gde nema ribara. Cuvarska sluzba radi svoj posao, al uvek moze bolje...pogotovo u vansezoni.
I pored navedenih dobrih i pozitivnih stvari, Tisa zna da bude vrlo komplikovana za pecanje, i to u sred sezone, pa je jako bitno da covek bude maksimalno upoznat sa hidroloskim i meteoroloskim prognozama da mu se ne bi desilo da mu propadne planirano pecanje, napr. za godisnji odmor. Kod naglih nadolazaka, jos kad se otvori brana kod Beceja, Tisa zna da ubrza, da zamuti i da postane vrlo negostoljubiva. Onda, ponekad kad Dunav ima porast pa "podupre" Tisu, desi se da Tisa u gornjem toku opada svugde,a u donjem toku, od usca pa uzvodno, raste neprirodno. U toj situaciji jedino sto je dobro je da se tok znatno uspori, pa se i voda bolje izbristri. Smudj i bela reaguju na taj vestacki porast, al za sarana nisam bas siguran. Zatim, desava se skoro svake godine, nekad manje, nekad vise, da krene socivica i drezga iz nekih barustina iz Madjarske, a to zna da potraje i vise od mesec dana. Tada pecanje postaje nepodnosljivo, skoro tehnicki neizvodljivo... Da popizdis, onda se prekidaju godisnji odmori i tako to :veryangry: Desavala su se i razna zagadjenja, a najveci problem je kanal dtd koji se uliva u Tisu kod Beceja. Mozda je stanje poslednjih godina nesto bolje nego ranije, al cinjenica je da Tisa, pri niskim vodostajima i visokim temperaturama, gubi onu svoju moc samopreciscavanja...Riba naravno oseca te promene u ph vrednostima i nivou kiseonika, al pecaros tesko to moze da registruje, pa se cesto pita u cemu je proble. Kao, vreme je dobro, vodosta idealan, a riba nece, pa nece...
Cesto sam cepkao godisnje odmore i pokusavao da se prilagodjavam situaciji, al tesko to ide. Ozbiljna pecanja, napr. sarana, vikendom su cista lutrija, da se sloze sve kockice. Uvek nesto od gore navedenog .ebe postene pecarose.  :huh:  Najbolje je imati vikendicu pored vode, dovoljno vremena i boze zdravlja, i biti u pripravnosti, pa kad su uslovi dobri, pravac na pecanje, a kad nisu, zna se:ladno pivce, rostilj, kotlic i ostale slicne aktivnosti. :thumbup:

odisej

pošto sam iz Titela evo informacije iz prve ruke.Od ušća u Dunav pa do 25km, odatle preuzima košava. Od ušća do 2km leva strana panjevi,idealno za šarana ,radi i smudj i som,ove godine povećan ulov deverike,babuške(po naški meleza)ni za leka. Desna obala od 3-4km dubina na pet metara od obale 17m idealno za soma.na 3km privezan splav "lovac".dallje ,izmedju 5-6km na levoj knićaninskoj strani već spomenuti knićaninski panjevi,idealni za pecanje sa obale,i obala za kampovanje.Na levoj obali knićaninski kamen od7-8km,ide smudj,deverika.E sad, 100m nizvodno od mosta pa do ušća begeja u tisu nekih 350m uzvodno od mosta i za nas titeljane je problem doći do mesta jer vlada neka logika "moje mesto " pa ako nisi postavio bovu"čitaj flašu" u martu ili aprilu budi spreman da se sa idiotima svadjaš i ubedjuješ da si i ti platio dozvolu i da u njoj nigde ne piše gde je čije mesto.Problem je što neki" majstori"ribolova imaju i po 8-12 bova na koje fizički ne mogu istovremeno da sede i pecaju,ali sve su to "njihova mesta",bilo je slučajeva da su se u tim raspravama vadili i pištolji.To je i razlog što sam iz Titela a idem da pecam na neka druga mesta.Esad ono najbolje.Na9.5km na desnoj obali privezan ispod pristana oko 50m "ODISEJ II".Za svu pomoć obratite se kapetanu te ladje ,mojoj malenkosti(ako nisam odplovio)do 13-15km gde najradije pecam,interesantna i leva i desna obala,prilaz autom ili sa obale teško moguć. Propustio sam "brežine" na levoj obali od 10-12km,dubina oko10m šaran som smudj i sve što Tisa ima.Interesantno mesto za smudja ušće begeja uTisu,jako izdašna lokacija za smudja,a i obala i šuma idealne za kampovanje sa delovima gde je na obali sitan kamen autom je moguće prići do same vode.Snabdevanje u Titelu ako dolazite vodom jednostavno jer od obale na 50m ima benziska pumpa ,prodavnica ,pekara ,pijaca radi samo sredom i subotom ali ako vam je potrebno voće ili povrće rešavamo i taj problem bez teškoća.Od 15km možete slobodno uživati u plovidbi jer neznam mesto koje zavredjuje posebnu pažnju do 21-og km,a odatle do 25-og gde god hoćete,

Košava

Svak cast za odgovor  :ok: :clap2: :clap2: :clap2: :thumbup: podpisujem  :takoje: Ovakav precizan odgovor   smiley139  nebi dobili ni od jednog vodica ni turistickog radnika.Sve si realno opisao cak i "bove".Ja jednom stanem sa brodom i lepo se propisno uvezem na 12 km ocekujem neko nevreme crni se nebo pa dupliram konopce i prednje i zadnje ,kad evo ti nekog iz  pravca Titela kaze "to je moje mesto ".Pa sto nisi pecao na njemu kad je tvoje ,nego sad posle ovog vezivanja me cimas ,pitam ja njega .Kaze "to mi je rezervno mesto i odmarao sam ga tri dana" .Dok se mi prepiremo oko toga ,dolazi Brane ribocuvar trazi ga dozvolu on je nema i nastane problem .Sklon sam da popustim u ovakvim situacijama postujuci sarandjije ,ali da ima preterivanja u tome ima . smiley033

Jos jednom sve pohvale za brod , dugo plovio i  smiley007 smiley003 lovio  smiley033

gaovica

ja odma da najavim da od o1.o1.2010g pocinjem da hranim potez od usca pa do 7. kilometra, to ja sad sve moje mjesto, desna obala,i molim vas da tu nepecate :rlol:, salu na stranu svaka cast odisej na informacijama cim stignem u Titel imas pice. sreca pa kod nas nema takvih svojatanja vode, pecas na nekom mjestu dan dva pa i dvadeset i tu hranis i niko te neometa osim da svrati na kafu ili casicu razgovora,a da neko kaze to je moje mjesto to nikad nisam cuo.jest idealno za pecanje,postavim bovu i kuci u topli krevet pa kad mi se peca izadjem na vodu i imam svoje mjesto, neznam sto ljudi uopste noce kraj vode u satoru i cuvaju i hrane mjesto po 10,15 dana.nemojte me pogresno svatiti necu ni ja zabaciti pored necije bove,lakse je i ostaviti vez za camac nego spustati sidro svaki dan,al ako svako postavi po nekoliko bova pa saberite kolko je to kilometara obale, da nepricam o neobelezenim mjestima, dodjes nahranis,postavis artiljeriju i neko ti dodje to je moje :veryangry:
Bistro

Pecarosa na Tisi je sve vise, pa su i guzve sve vece (tu oko Steve Picvajza, uzvodno i nizvodno) a jedino resenje da se izbegnu problemi sa mestima jeste tolerancija medju pecarosima. Zna se sta je alternativa, svadja i ... :rolleyes:
Ako se na pocetku sezone i obelezi par mesta sa bovama, to je ok, i onda nije uredu da neko nepozvan sedne na tudje mesto. Al ako se neki novajlija lengerise na neobelezeno mesto, nije u redu da mu neko kaze kako je to njegovo mesto "... vec deset godina..."
Povodom te problematike vec je pao predlog da se na udruzenju donese neki pravilnik kojim bi se normativno regulisali sporni odnosi med pecarosima. Samo jos da se nadje neki lik koji bi to srocio, posebno deo kojim se propisuju sankcije u slucaju nepostovanja odredbi pomenutog akta (napr. "samoodbrana veslom pa u ledja" i sl... :rlol:  :rlol:  :rlol:

Košava

Mislim da je to sa bovama (plasticnim flasama)pravo ruglo na Tisi .To nije jedna i li pet bova to su na stotine razno raznih kanti i flasa koje najcesce stoje tu bez i jednog pecarosa, jos pritom predstavljaju jednu opasnost za plovidbu sve zavisi ko je vezao flasu sa manilom ,a ko sa jacim konopcem.Pre je u pitanju jedna sebicnost ribolovca nego oznacavanje "njegovog mesta "na kojem se ne pojavljue danima ,niti hrani to mesto niti vodi brigu o njemu.Postavljanje flasa i bova za "moje mesto " je u najmanju ruku uzurpiranje opsteg dobra isto kao i ogradjivanje obale .

Letos je jedna Madjarska TV ekipa pravila reportazu "Tisom od izvora do usca" ,spustali se camcima i vrsili intervjue sa raznim ljudima na vodi nizvodno prema uscu .Radi se o vrlo ozbiljnoj ekipi koja je pravila i poznati serijal "Dunavom od izvora prema uscu",bili su zgranuti sa tim flasama koje predstavljaju "moje mesto"  :eek: Tisa je prelepa reka ,sa svojim obalama spada u lepse reke evrope ,a  zbog primitivnih  smiley001  preplavljena sa flasama i prljavim kantama ostavlja los utisak za posetica. Ako vec treba da postoji "moje mesto" za neke  smiley001 onda bi to trebalo biti ukusno obelezeno,bolje reci propisno kao i svako sidrenje camca sa crvenom fabrickom bovom .To je medjunarodna reka plovna celim svojim tokom pa u skladu stim treba da ostavi i lep utisak o njenim smiley001.

Ako smo pak skloni svojatanju necega sto je zajednicko bilo bi dobro da se i za te bove koje oznacavaju "moje mesto" uvede taksa neznam mozda od 5.000 din po jednom mestu plus dozvola ,pa me zanima dali bi i onda ovo bila pojava ili bi pecali ko sav normalan svet.Ovako posto je djabe mozemo da pravimo razne gluposti tipa "m o j e   m e s t o"

Pravi sarandjije to rade drugacije i to treba postovati nazalost kod nas vlada zakon prljavih flasa koje predstavljaju "moje mesto" na kome obicno nikog nema danima i mesecima ,sa zauzecem od kilometar negde i dva i nazalost te flase cesto puta izazivaju sukobe medju  smiley001 sto je u najmanju ruku tuzna slika ,a o ribolovackoj etici da i ne govorim.

O ovome treba da povedu racuna i korisnici voda i da daju nalog sluzbi da poskida sva ta "moja mesta"  cime bi dobili i na ugledu kod pecarosa koji pecaju sa obale i cesto puta su nemocni da nadju neko normalno mesto za pecanje jer im te flase smetaju.
Ovi drugi em imaju camac i mogucnost da se nameste i da hrane gde god zele ,jos i sa tim flasama naruze ovako lepu reku i ribolovne terene samo zato sto je djabe.

Ne jednom se te flase zloupotrebljavaju za vezivanje senkera i drugi alata i sluze za ribokradju.

Tako ja vidim stvari oko "moje mesto" kome nije po volji izvinjavam se neka da drugi argumenat ili predlog, a posto vidim da su prisutni na ovom forumu i Korisnici voda koje ovom prilikom treba i pohvaliti na ocuvanju i zastiti ribljeg fonda na Tisi u sta smo se nekolicina mojih kolega i ja licno uverili ovih i predjasnjih godina .Oni su zaista odlicni kakvi su ostali korisnici . smiley033

retfala

Košava svaka čast na ovom tekstu :tongue:. Kada bi vidio na Dunavu gdje ja pecam sa bocom obilježeno mjesto odmah bi presjeko špagu pa gdje to ima. Kod mene na Dunavu nema  moje , tvoje , naše mjesto. Gdje god hoćeš možeš sjesti i niko ti nemože ništa