Tamiš - Sakule

Započeo ady, 05 Novembar 2009, 00:37:04

trissa

Od juče posle podne počeo Tamiš da nadolazi.Kažu da će porast biti veći, dolazi neka vodurina od Rumunije.

ZGODNI28

Sa zakasnjenjem malim slike od 1 maja...pre naglog porasta vode do 15h javljala se bela posle toga nista.....u svakom slucaju lep izlet i odmor....

Blok 61

Jel bio neko u skorije vreme na ovom terenu? Sta se desava? Ja bih tamo sutra. Da li vredi s obzirom da krecem sa NBG-a?

vikendom valja uraniti, puno beogradjana . pod uraniti mislim u 4 vec na vodi

Kristijan_

Blok 61,ja sam bio u utorak,i pre 2ned,dosta je opala voda,ako si vec bio tamo nekad i poznajes teren,pre 2 ned sam bio odmah posle prve leve lakat krivine,zaista bilo lepo pecanje,put super,sve idealno,imao sam oko 9kg ribe,samo deverika i pokoji protfis,u utorak sam planirao pecati na istom mestu,ali je voda opala i ostao mulj,pa sam potrazio mesto sa strmijom obalom da bih mogao biti blize vodi,pecao sam posle druge leve lakat krivine tada,i imao sam oko 6kg ali dosta krupniju ribu,uzimala je uglavnom crva na udici 16 maver es42,predvez nekih 60cm 0,14 uz par spadanja krupnijih primeraka..Put dobar,voda ne nosi puno,pecao oba puta 30gr hranilicom,hrana 100%catch dev+karamela i lake zemlje uz dodatak secerca i zita u hrani..Ja ujutru idem na drugi potes tamisa,ali bih rado otisao u sakule opet,nema greske tamo,najveci izgledi za ulov na celom Tamisu..Bistro!  smiley033

Blok 61

Kristijan_! Hvala na ovako lepom I detaljnom odgovoru! Nazalost nismo otisli onaj dan kad smo planirali. Cim popusti ova vrucina obavezno idem u Sakule :) Ako opet nesto ne poremeti planove :(

ikovacevic

Pažljivo sam pročitao svih 12 stranica teme Tamiš-Sakule I nisam nigde našao podatak koji bi mi rešio dilemu. Naime, na gornji deo Tamiša kod Sakula se stiže iz Farkaždina I to 5 km. zemljanog puta. Pitam da li je moguće stići na to isto mesto iz Sakula I to tako što se skreće levo u poslednju ulicu na izlazu iz Sakula. Da li je moguće preći rečicu/kanal Tukoš I da li on prresuši u toplo leto  kao što je sada. iz Sakula do Tamiša nema vise od 2 km. samo je pitanje da li se tuda može proći obićčnim autom (Yugo). Prilažem I sliku na kojoj je crveno ucrtan put preko Farkaždina, a plavom put iz Sakula za koji ne znam da li je moguć. Ko zna odgovor I odgovori veliko mu hvala.

Njihove sudbine direktno su vezane za milost njihovog vođe, jer su uzeli nešto što im ne pripada i rade ono što ne umeju.

Oliverikus

Pre 6-7 godina sam baš tim puteljkom prošao WV Lupo-m, što ti je donekle slično po gabaritu i voznim karakteristikama YUGU. Tad je moglo da se prođe, ali ne bih preporučio ni da oprobavaš. Moja tvrdoglavost me je malo koštala (nikad se ne vraćam istim putem, volim da pronađem drugi) pa sam imao vanrednu akciju menjanja ležaja točka i amortizera... Kanal je redovno izbušen tragovima papaka krava, pa i kada je osušeno, osećaj je strašan.
Umesto da obilaziš ovaj deo mrtvog Tamiša sa desne strane, idi levo, putem, pored te vode... Doći ćeš do jedne kuće na obali, i 3-4 mesta levo od nje. Lakše se dođe, dubina je prilična, ima oborenih stabala odmah kod kuće (30m od spajanja sa mrtvim delom Tamiša) i bilo je još nekoliko nizvodno. Tu sam uspešno pecao štuku i belu ribu, a čuo sam da se noću peca som.
Ako si se već nameračio baš na taj drugi potez, ipak je bolje da prođeš od Farkaždina, duže je, ali i sigurnije.

Urke

Ne može da se prodje tim putem. Razvalili su ga skroz prošle godine kad su izvlacili drva.

Блок_64

А и што би пролазио тим путем када су људи направили већ пут.
Узми шта можеш и не враћај ништа!

ikovacevic

Mesto koje sam nacrtao na karti je od Pančevačkog mosta, kada se ide preko Farkaždina, udaljeno  60 km, a kada se ide preko Sakula, je preko 10 km. kraće. Prema tome ušteda od 20-ak kilometara. po odlasku na pecanje, a I dobitak na vremenu  I skraćenoj vožnji po džombavom putu. Od farkaždinskog mosta tih 5 km. su prilično đžombavi I zahtevaju sporu vožnju I kada bi se moglo preko Sakula to bi bilo samo 2 km. džombi. To znači da, kada bi taj zemljani  put bio prohodan, postojala bi tri razloga sa se ide tim putem: benzin, vreme I kraća vožnja po džombama.  Ako, nije prohodan, onda ništa.

šapa

Ja bio sinoć u Sakule... nisam ni zabacio. Trava ubija :(

Блок_64

Citat: ikovacevic poslato 19 Jul 2015, 04:45:59

И даље те не разумем.О ком скраћену времена причаш ако мораш да возиш земљаним путем уместо асфалтним.
Узми шта можеш и не враћај ништа!

ikovacevic

Vidi  se iz prilozene slike. Preko Farkazdina zemljani put je nacrtan crveno I iznosi 5 km - od mosta u Farkazdinu do mesta ribolova o kome se radi. Put za koji pitam je, obojen plavo I ide  iz Sakula do istog tog mesta  svega 2 kom, ali ne znam da li je prohodan.
Da li je sada jasno?

procaster

Jasno je onima koji hoće da shvate o čemu ti pričaš.