Tamiš-Neuzina

Započeo heavy11, 14 Jun 2011, 19:38:55

heavy11

Posto mi je za nepoverovati da niko do sada nije otvorio temu za ovaj deo Tamisa evo svecano da zapocne diskusija. Posle tri dana pecanja sledi zakljucak:

Bio ja sa drugom korbaach-em na Tamisu i slike slede u prilogu...tj. ako je nasao digitalac...

pijan lezem da spavam..

korbaach

Ah,da Neuzina   :rolleyes: za sve koji neznadu,di je to  :huh: Neuzina se nalazi u opstini Secanj  http://www.maplandia.com/serbia-and-montenegro/vojvodina/neuzina/   U nedelju,sam resio da udovoljim,molbi kederasa  Heavy11  smiley169 da mu prakticno i na licu mesta ocitam nekoliko lekcija,iz feeder ribopecanja  :lol:  naravno on je birao lokaciju,jer inace sve to ne bi imalo smisla  :cool:       Tereni na ovom delu Tamisa su stvarno prelepi  :thumbup:  ali riba radi ,krajnje nepredvidljivo  :help:  Heavy11 je imao prvi udarac na polovinu bojle hot demon i zrno ambarca,montiranih na dlaku,rezultat sitna babuska  :eek: posle toga krece od slabo prema nikako  :lol:  znaci ranojutarnji cug i kasno vecernji,a izmedju bunar  :veryangry: posle tri dana na vodi nesmem ni da kazem rezultat,samo cu diskretno pomenuti da je ipak na mojoj strani  :lol:           Ako jos nekog nesto interesira u vezi ovog terena,slobodno pitajte  smiley033

heavy11

Konacno slike. Inace probali smo sve tehnike koje su nam poznate, od secerca na udici pa preko feederisanja i boila na dlaku, sve do paljenja carapa ne bi li prizvali ribu. Kao sto korbach kaze slabi rezultati ali bice bolje.
Bolje biciklom na pecanje nego mercedesom na posao.

Na tim terenima je ribokradjom opustosen riblji fond

Vladimir

Šteta, mnogo je lep teren, planirao sam da ga posetim ovog leta al po svemu sudeći ne vredi prelaziti tolki put...
Zbogom Kikindo...

korbaach

:eek: ovako  :cheesy: retko koja voda kod nas, nije napadnuta od te nemile pojave  :veryangry: Prosle,i one godine pre  :wink: bio sam na  smiley017 po nekoliko dana,u Neuzini  :takoje: i neprodje jedan dan ,a da me ne poseti gospodicna volonterka Ljija  :bye: da mi zagleda u dozvolu  :smiley: a u nedelju gospon zvanicni RSV kontrolor ,mislim da se odaziva na ime Sinisa  :wink: i lepo iskontrolisali ulov  :takoje: na koji nisam mogao da se pozalim  :thumbup: bilo sarana ,smudja ,soma,a babuske i bele ko pleve  :tongue:     Mesto na kojem smo sad ribopecali,vise odgovara somu  :wink: dubina u pm i jos pride jedna rupetina  :cool: tako da nisam ni ocekivao neke rezultate,sto se tice belu ribu,kad odemo jednog lepog dana tu po soma,javljamo jel kuci il oso  :rolleyes:   smiley033

Peter Tosh

Pre svega duboki naklon svima na forumu, posebno zaljubljenicima u Tamiš.   smiley033

Tereni u Neuzini su zaista posebni, prvi put sam bio negde 95-96' i pecali smo čim se siđe sa nasipa, dubincima na otvorenom Tamišu, a balerine i plovke smo zabacili u baru (stari Tamiš), iza nas. Odmah mi se dopalo to što je moglo na malom prostoru da se peca šta hoćeš i kako hoćeš. Čak je i više ljudi pecalo samo na tim barama, babuške i štuke. Mesta su inače zaklonjena od vetra, prošarani hlad, sa sunčanim delovima, idealno za kampovanje. Istina je da riba jako promenjivo radi, ali po meni to i jeste draž pecanja.

Druga, tamnija strana priče, su krivolovci. Iskreno se nadam da ove redovne kontrole ne služe samo za provere nas rekreativaca, što je sasvim u redu, nego i da će se po pitanju krivolova nešto učiniti. Po svim mestima se jako dobro zna ko krade ribu i da se ima volje taj problem bi se rešio za mesec dana. Da ne pričam priču koju svi znaju . . .
Eto, tako sam proveo raspust i uvek ću se rado sećati   :cheesy:

korbaach

Sutra,cu verovatno ponovo za Neuzinu  :cool: nisam,jos prelomio  :rolleyes: mada sam se naostrio,za jedno ozbiljno, visednevno pecanje  smiley145     Planiram,da okupiram,ono isto mesto na kojem sam lepo prosao pre 330 i dva dana  :rolleyes:         P.S.  Ako  neko bude svracao na ove terene,obavezno da ponese visak pive,da se lepo ispricamo  smiley021

heavy11

e jes' pive nikad dosta...pogotovo u Neuzini, verovatno taj svez vazduh tera coveka da zapali jos jednu i otvori i naredno pivo  :rolleyes:

Mozda dodjem u posetu pa makar na dan pa donosim gajbu i pljuge  smiley267 smiley053

korbaach

Na insistiranje brojnog auditorijuma i ostalih odgovornih i neodgovornih lica ,ponovo postujem u temi                                         a posto slika govori 1244 reci ,vec svi nazirete krajnje rezultate ,ovog mojeg malog izleta u Neuzinu,ali krenimo redom .....                      Stigao u Neuzinu u utorak 26.06 tekuce godine,vreme je bilo     :ok:    tog i valjda sledeca tri dana ,kisa je padala na svakih pola sata po 45minuta  :grin:  ali nisam dao da me to obrezhrabri,vec podizavam         i zabacivam         U utorak uvece isfrljavam raketlom kucnomade spod mix od 7 i po vrsti zitarica  i kao rezultata u u sredu izjutro          malo li je  :huh:  jeste  :takoje:  nema ni tri kile  :rolleyes:    Sreda izjutra malo veca stuka,cetvrtak smudjerson,pokupio kederce sve sa sajlicu  :grin:      U petak stize  Heavy 11     doneo pivo i  smiley053  i posle kozumacije istog i sa istim    smiley033   do nedelje 03.07 kratimo vreme u Neuzinski restoran  :rolleyes:   sa pivo,mesano meso i militarke  :smiley:

heavy11

Pa istina je da sam dosao i kao sto sam obecao doneo pivo i cigare ali si se zaje.o za sliku posteno.  :shocked:  Taj ti cica popusio cigare a ne doneo.  :rolleyes:

Peter Tosh

Nemoj da se ljutis sto si lose ispao na fotki, nisu svi za pred aparat  :cheesy:

Salim se, ovaj gospodin je bio i kada smo mi bili poslednji put. Ovo mesto je uzvodno, tj. desno kada se sidje sa nasipa? S obzirom da smo mi isli levo, a da nismo prosli pored njega, pa pretpostavljam. I gospodicna Ljilja nam je pricala da su mesta desno-uzvodno bolja od onih levo. Koliko sam ukacio levo su bas dobre dubine, probao sam empirijski tj. kupao sam se i zaista nigde nisam dohvatio dno. Moguce da su gore umerenije dubine pa je riba u njima?

heavy11

Jeste mesto je desno od nasipa. A sto se tice "boljih mesta", desna su bolja samo po tome da je tamo blize ribnjak. U sustini ovde bas znaci pravilo "ako radi radi svugde".
Bolje biciklom na pecanje nego mercedesom na posao.

Bitno je da je šaran tu.  :takoje:

:ok:

korbaach

Sarance je jos uvek u Neuzini      smiley003  zasluzilo je        :takoje:   dalo mi lep nalet adrenalina    smiley305  kad je povuklo stap u vodu,sva sreca da se masinica zakacila za drzac  ,uf, to da sam snimio  :rolleyes:   u startu procenio  smiley007  na 10+ .pa se naravno, malo razocarao   :smiley: