Bosna

I na kraju...

tomislav34

Tema je rijeka Bosna, a ne Vrbas i Bočac  smiley033
... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

Svenko

:eek: Kolega ako si ikada pecao na reci Bosni...onda su ti ova mesta poznata...Čemu taj komentar....nerazumem te......Nisam od mnogih koji stavljaju neke slike sa neta....a nemaju pojma da to uopšte nije reka Bosna.......Ovo sam uslikao na vodi :takoje:

rades7

Mozda je tomislav mislio na prethodne poruke iz ove teme. Inace, ove tvoje zadnje slike su odlicne, steta samo sto se na Bosni bas vidi koliko je zagadjena :(

tomislav34

Svenko nisam mislio na tebe  smiley033, nego na poruke sa prve strane.
... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

Svenko

Hvala zemo....Da nažalost :sad: i ja baš to gledam....Još sam birao slike gde ima manje smeća..... :bye:

Pa da to sam i ja primetio....većina slika nije u pitanju Bosna ali eto :shocked: u svakom slučaju sory..konto sam da na mene misliš

Evo par slika sa lica mesta :bye:Moje omiljeno mesto.........Pridjelski kamen......mesec novembar 2011  :smiley:

Tik iznad vodovodne stanice :bye: pravi raj za dušu naročito u svitanje

Lijeva strana iznad Vodovoda

Bistro :bye:

Evo malo i brzaka nadomak Banjalučkog mosta :bye:

I brkice koje se tu negdje kriju :bye:

viktorpetr

Svenko, od Modrice do Samca je rjetkost pronaci dobra mjesta za soma i sarana... Na tom potezu ima 7-8 sljunkara, koje su, da se tako izrazim, izje.bale korito koliko god su mogle... Inace dubina vecih od 3m ima ali projek dubine je manji od 3 metra, pa sam zato onako pisao... Ako krenem od usca u Savu uzvodno prema Modrici, prva dobra dubina je ispod mosta oko kesona(stubova) i tu je raj za smudja, ima ga uvjek i uvjek ga je bilo, oko stubova su naslagale klade i sruseni djelovi starog mosta... Ma idealno a ima i soma tu ali slabije uzima ljeti... Zato smudj ako ubodes varalicu ili uz dobrog kedera moze da te iznenadi... Odmah posle mosta uzvodno nastaje plicak sa maksimalnom dubinom uz samacku stranu oko 1,5 m i tu je voda prebrza za bilo kakav ribolov.... Plicak se proteze jedno 600 metara i tu je ljeti velika sljunkovita plaza koja se vidi s mosta, posle plicaka uzvodno se tok vode lagano smiruje i ide na dublje s tim sto je na tom potezu voda dublja sa prudjanske strane, i tu ima dubine oko 3 metra a na dnu je pjesak i zemlja, vec par godina se nakanjujem da par dana prihranjujem saranu ali nikako da probam... To mi je nekako na oko idealno za njega ali nisam ga nikad pecao tu, probacu ove godine! Dalje uzvodno gledajuci od usca sa desne strane je nasut krupan kamen da zastiti prudjansku obalu od rusenja, i tu prudjani dosta obitavaju u lovu smudja, tu ga takodje ima puno, ponesto soma... Iznad kamena uzvodno potez od 1000 metara je uglavnom plicak i moze se pregaziti Bosna ljeti i tako je sve do Pisarske sume kraj koje je dobra dubina za grabljivice i puno je panjeva i klada.... Zatim posle sume se redjaju plicaci, sljunkovite plaze i sljunkare sa par izuzetaka na kojima se moze pecati krupnija riba, ako je ima, posto je to uglavnom se pobijeno i izlovljeno krivolovom strujom! Mozda opisem kasnije i te terene sve do Modrice al sad mi mrsko!

Eto ne znam jesi li bio ovamo u ribolovu ikad ali situacija sa dubinom Bosne je takva...

Da osvježimo temu, pozdrav ekipi koja uživa zorom na Bosni  smiley033

Svenko

Dobre fotke komšo smiley033 Ima li kakvih ulova ovih dana? Ja nisam izlazio desetak dana, bio u srbiji....pa reko da vidim kakvo je stanje? Opiši malo teren, konfiguraciju dna i ubaci neki ulov brkuljica tu slobodno. :lol: :lol: Bistro :bye: Ja ću za vikend negdje da pokušam brkatu vrijeme joj je....i mjena je prošla :bye:

rades7

Ove gore fotke su odmah ispod ušća Usore u Bosnu, šljunkovito dno, prilično ravno bez nekih velikih oscilacija u dubini. Sad je vodostaj veoma nizak, ispod ušća se može pregaziti na nekoliko mjesta.
Mrene dobijam na  hljeb i na sir, doduše sve su manje, ali zalomi se nekad i kakva mama ;) Škobalj trenutno sasvim slabo, a primjetio sam da ima sitnog soma kao u priči...

Evo još jedna fotka sa početka ljeta, kod Grapske...

Svenko

Jel to grapski vir? Kako mi se čini na slici :huh: A moj savjet ti je da izbjegavaš to ravno dno jer se  krupna brkulja i dr riba trenutno nalazi u krupnoj sedri i u rupama....tako da ako je prilično ravno teško da ćeš velike tu pronać..Spusti se nizvodno 300 m pa ćeš na površini primjetiti krupnu mrenu :eek: :wink:

rades7

Tako je zemo u pravu si oba puta...Grapska, a za ravno dno - ispod mosta i nize kod toplane se kriju prave grdosije - provjereno ;)

adis13

Upozorenje: u ovoj temi nije pisano već više od 120 dana.
Ukoliko niste sigurni da želite da odgovorite, razmislite o pokretanju nove teme

Evo sta se dobije kada krenete pisati o Bosni. Danas bio malo u ribolovu na potezu Visoko - Kakanj inace sam iz Sarajeva i po drugi put idem na ovu rijeku da pecam prvi put 2 skobalja od 1 kg otprilike na travu,a drugi put tj.danas.......................................prljavo,zagadjeno,bez ribe i bilo kakvih komada. Teren na kojem sam bio (ne znam tacno naziv) od kako znam za ribolov taj dio rjeke se moze nazvati idealnim terenom za plovkarose znaci ima dubinu sirinu brzinu ma sve sve idealno ali ribe ni na mapi. U toku mog ribolova loklni umjetnik sa obale fikne kesu smeca i to hladno bez imalo stida,a ljudi znaci prelijepppp teren steta sto nisam slikao,ali slikacu. Na obali koze od ovaca,flase,kese,pelene i sl. i vjerujte mi dok sam se vracao kuci dobro sam razmislio da mjenjam hobi toliko mi se zgadio narod i ovaj dio rjeke da vam ne mogu opisati.Ne znam kako je u Zenici i dalje jer kazu eto kao tamo i ima ribe,ali ovo je fuj. Ja sam momak imam 22 god.neamam auto i ugrabim nekada neku priliku   da se ispalim na pecanje i evo sta dobijem. I pitam sam sebe hoceli se ikada promjeniti ljudski mozak razmisljanje o prirodi rjekama i slicnm stvarima. BISTRO svima :(

meda

Šteta, pamtim Bosnu u mnogo boljem izdanju tamo neke '80 / 81 ...

hattrick1980

Da li neko zna jesu li udruženja pokrenula neke postupke za uklanjanje kormorani, a koji su se naselili i namnožili u ogromnom broju.

28 Avgust 2023, 20:19:19
Pored jučerašnjeg pomora ribe nizvodno od Zenice, danas naletim na ogromne količine plutajućeg animalnog otpada na rijeci, u području iznad Zenice, na ribolovnoj stazi Putovićko polje. Koliko sam uspio saznati od mještana riječ je o pilećim iznutricama puštenim u vodu od strane mesne industrije iz Visokog. Prema riječima mještana ta praksa je ranije bila redovna, ali u posljednjih godinu dana se nije dešavalo. Valjda sad koriste priliku sa jučerašnjim pomorom da i oni daju malo doprinosa sveukupnom zagađenju  :grin:

28 Avgust 2023, 20:20:09

31 Avgust 2023, 21:06:08
Citat: dovla poslato 12 Oktobar 2009, 12:15:55S obzirom da često idem u Bosnu tako imam prilike vidjeti situaciju na njihovim rijekama.
Rijeke su same po sebi jako lijepe, zanimljivi tokovi, krasna mjesta za ribolov.
U par navrata sam i sam pecao tamo, klenove, škobalje...
Ali jedna velika zamjerka Bosancima (ne svima, naravno): Jako su neuredni, silu smeća i otpada bacaju drito u rijeke.
Čak na jednom predivnom jezeru, Prokoško jezero, kod Fojnice,na nadmorskoj visini od 1636 metara, bio sam svjedok kako
nesavjesni pojedinci koji vikendom tamo dolaze na teferić, sve ostatke hrane i koje čega bacaju u to predivno jezero.
UŽAS!!! :sad:

Nažalost, zbog ogromnog broja neodgovornih i bahatih gostiju te pohlepnih domaćina ova ljepota bi uskoro mogla da završi kao močvara