Tamiš - Glogonjski/Jabučki Rit

Započeo dragan77, 30 April 2012, 10:12:01

viktor1986

Danas sam bio na pecanju ali u najnepovoljnijem delu dana, od nekih 11h pa do 15h. Voda je vrlo malo nosila za razliku od prethodnih dana kada je nosila mnogo vise. Uhvatio sam nekoliko deverika i bodorki, sve manje od sake i vraceno nazad. Saran se nije javljao.

Pecarosi, koji su pecali na mestima levo(mislim da su bili kod kanala), imali su fin ulov. Video sam kada su prosli pored mene jer je jedan od njih nosio cuvarku. Imali su belu ribu i sarana, koji tezi odprilike oko 2-3kg. Sve u svemu, ekstra su prosli.

Da li neko od kolega koji pecaju na ovim terenima može da mi kaže kako da
izađem kolima do starog toka Tamiša (mislim da se prolazi kroz Glogonj)  :question:

viktor1986

Znam da postoji jedan stari tok Tamisa blizu Jabuckog rita. Ukoliko dolazis u Jabucki rit sa Zrenjaninskog puta, ne skreces levo kada prodjes farmu vec prolazis pumpu i ulazis u naselje. Cim stignes dakle do poslednje stanice 106-ice skreces desno i vodi te put. Prolazis opet jednu farmu PKB-a(sa leve strane) i izlazis na zemljani put. Ides samo pravo i prolazis pored jedne kuce sa desne strane(a mislim da je jedan bager parkiran sa leve strane) i cim prodjes tu kucu ides desnim putem i vodi te put. Imas  jedan pravac od nekih 600m i skreces levo. Zatim samo pravo(videces sumu sa desne straane) i imas jedno 3km do nasipa. Pokusacu da ti ucrtam na mapi put pa cu staviti sliku kasnije.

Spojene poruke: 25 Jul 2013, 21:06:24

Evo slike da se lakse snadjes ukoliko se odlucis da odes na ovo mesto.

Spojene poruke: 25 Jul 2013, 21:16:10

Citat: viktor1986 poslato 25 Jul 2013, 20:30:41

Spojene poruke: 25 Jul 2013, 21:06:24

Evo slike da se lakse snadjes ukoliko se odlucis da odes na ovo mesto.

Hvala ti Viktore na iscrpnom opisu!
Da li si možda pecao tamo, rekao mi burazer da je pre mesec dana
išao tamo,doduše čamcem, i lepo prošao.
Kaže da ima puno stabala i granja u vodi i da šaran često udara ali se zbog krša retko vadi!

Ma nema na cemu Dragane.

Da, pecao sam. Ove godine sam tamo bio samo jednom ali  prosle godine smo samo tamo isli. Dobra strana ove lokacije je sto ti je auto odmah tu pored tebe. Mestima na levoj strani ne mozes da pridjes kolima, mozes samo desno da ides. Razlog zbog kojeg sam ove godine bio samo jednom tu je taj sto je sve to bilo poplavljeno i nije moglo nikako da se pridje, dok je tamo kod Steve moglo da se peca. Ima dosta zakacaljki dole, verovatno se tu i krije saran. Nije tu neka dubina, mozda 2.5-3m najvise. Prosle godine smo kasno poceli sa pecanjem, u kasnu jesen smo krenuli sa pecanjem tako da nismo imali sarane. Imali smo malo deverika, babuske po nekoliko komada i nista vise.

Komsija je proslog vikenda, ako se ne varam, bio do te lokacije i imao je dosta sitnije ribe, nista vece od dlana. Mozda cu sutra otici tamo, imam obaveza ujutru pa cu mozda negde oko 10h da krenem ako Bog da.

mitar 09

Bio sam ja pre par dana odmah cim se spustis sa nasipa na tom mestu sitna deverika i spicerka u izobilju,šaran se nije javljao a na kedera sam imao udarac da mi je pukao henger kada je udario u štap na rod podu i pola crvenperke je hvalilo prilikom vadjenja štapa. Od mamaca radi sve ali najkrupnije komade sam dobijao na secerac i zito... Toliko od mene
Ako nisam za pecanje nisam ni za zivot!!!

dejand28

Sta se desava na ovom delu Tamisa?
Trebalo bi da je stuka pocela malo bolje da radi.

Bio danas,reka prebrza,dignuta brana.Našao mesto kod uliva kanalčeta u reku gde je bilo mirno i dobro
za pecanje .Štuka lepo radila, ima slika u galeriji,probao i belu i za celo prepodne na fider svega par
komada vrednih pomena-slabo. smiley033

tonac

Dugo nisam bio .... dragance, jel dignuta rampa?

Bio sam pre 20 dana,tamo seku šumu pa je zabranjeno proći kolima čak i da je dignuta.
A oni kamioni su jedino što može da prođe do reke pošto su napravili džumbus od onog jadnog puta.
Mrka kapa,ako ti se ne nosi oprema od rampe do reke!
Danas vodim klince na Tamiš kod Opova, ako budeš i ti tamo dodji na kafu.Pozdrav.

tonac

Necu danas nazalost radim... videcu dal cu sutra u tom pravcu ili ipak na Dunav

Da li je neko od kolega bio danas na Tamišu,radi li riba? :question:
Čuo sam da je nadošao i da je voda neobično bistra,ova informacija je bila
od četvrtka. :eek:
Hvala.

viktor1986

U subotu sam bio na pecanju. Voda je bila izuzetno bistra i hladna. Kompletna ekipa pecarosa od tri clana nije imala nijedan udarac. Pecalo se na crve i gliste, a tu je bila i hranilica sa primamom. Na kraju, kada smo se pakovali, video sam da imam jednog malecnog pesa na udici! Bilo je jos ribolovaca ali riba nije uopste radila. Bice bolje drugi put. E da, bila je i kontrola! Nisu pokazali legitimaciju a niti imali vidno istaknutu znacku ribocuvara vec su se samo predstavili i trazili dozvolu.

Spojene poruke: 22 Mart 2014, 19:58:03

Danas sam bio na takozvanom starom delu Tamisa. Isto kao i prosle nedelje, ni da pipne. Voda je hladna i bistra.

mrcko

Ko procita komentare sa dve prethodne strane, vec treba da se zapita da li na ovo mesto treba vise ici. A ne ako jos i sam ima vise losih iskustava, i kazu mu ljudi da su lose prolazili (mnogo losije nego na nekim drugim delovima Tamisa).
Po meni, ovo mesto treba zaobici. I tako razmisljam poslednjih poodosta godina. Plus sve peripetije oko kola, a ja ne idem na pecanje da bi jos razmisljao o autu..
Ostace mi lepe uspomene na nekada sjajan teren.

knezevic76

"Neki bi voleli da voze sporije,ali,na žalost,više ne mogu"-Duško Radović