Tamiš - Glogonjski/Jabučki Rit

Započeo dragan77, 30 April 2012, 10:12:01

viktor1986

Danas sam bio, od oko 9h pa do 14h. Ne znam kako je bilo juce ali  je sada Tamis prelio tamo sa leve strane. Dakle, kada se sidje sa nasipa i dodje do Tamisa, levo je " neprohodno" jer je prelio stazu(mozda moze cizmama da se predje), samo desno moze da se ide. Bio sam sa kolegom na trecem mestu desno ali slaba valjda opet. Kedera ima ali stuke nema! Babuska i saran se ne javljaju, jedino sto se javlja je bela riba, pes i bandar. Cim se zabaci na glistu eto pesa, ne cekas ni minut i vec imas udarce. Bilo je jos jedno 4-5 ribolovaca ali ista prica.

dragan77

Ja sam odmah išao desnom stranom i totalno je bilo prohodno i suvo tako da neznam kako je bilo suprotno.

Peš - izluđuje me ta gamad!!!
Idemo dalje...

viktor1986

Ma i mi smo skoro u 90% slucajeva isli desno, ali mozda neko ide levo pa da ima informaciju o tome.

Citam ovde na forumu da je ista situacija i na drugim mestima na Tamisu, konkretno u Tomasevcu.

Vodostaj na Tamisu je u porastu. Najverovatnije cu sada malo pauzirati sa pecanjem jer prognoziraju neko promenljivo vreme pa ce poljski put bili blatnjav i u vecini slucajeva neprohodan za automobile.

dragan77

Nije, znači ne možeš kolima dalje od rampe  :cheesy:
Idemo dalje...

tonac

A kakvo je stanje sa automobilima i kradjom ?

viktor1986

Najsigurnije je ici motorom. I ja ostavljam auto tamo, ali kao sto kolega drana77 rece, rampa je spustena tako da se ne moze doci kolima do reke. Svaki put kada se vracam do auta strahujem da mi neko nije razbio neko staklo ili uzeo nesto i tako to. Caletu su pre jedno 5godina razvalili haubu i uzeli akumulator. Drugar i ja smo prosle godine krenuli na pecanje ali smo se odmah vratili. Razlog vracanje je bio taj sto smo videli jednu zastavu 101 sa polomljenim staklom kod vozaceve strane. Neko je razbio staklo i sigurno uzeo nesto iz auta. U tom trenutku je dosao jedan covek sa autom, poznajem ga, pa smo i njemu savetovali da ne ostavlja auto tu. On je tod dana bio jedom tamo i kaze da je video neke rome sa nekim kerom. Moguce je da su oni razbili tu zastavu. Ne daj boze nikome takvu situaciju. To je jedan od razloga zasto ne idem na pecanje tamo, idem iskljucivo kada je vodostaj na drugom mestu visok i ne moze se prici tom mestu(isto na tamisu).

Desavalo se nekoliko puta prosle godine da je rampa bila podignuta pa smo mogli kolima do reke da dodjemo. Mada, rampa je bila podignuta zato sto su sekli drva ili iz razloga sto je neko razvalio katanac na rampi. Obicno je stavljen katanac.

Spojene poruke: 13 Jun 2013, 09:28:58

Evo slike od pre par dana. Vodostaj je bas visok. Nisam mogao da pridjem motorom blize ali sam video da je voda bila bas brza. Bila su dva pecarosa tamo ali ih nisam pitao da li ima nesto.

Spojene poruke: 13 Jun 2013, 09:29:59

dejand28

Kakvo je stanje na Tamisu,da li ce moci za vikend da se peca?

viktor1986

Mislim da nece moci. Sinoc sam bio do Panceva i kada sam prolazio preko mosta na Tamisu video sam da je poplavljeno. Mislim da ce sredinom sledece nedelje, ili maksimalno krajem sledece nedelje, moci da se peca.

Spojene poruke: 30 Jun 2013, 09:05:31

Juce i prekjuce sam bio sa drugarom u Jabuckom ritu. Cizme su bile obavezne jer je bilo dosta blata i vode. Krupnije ribe nema, samo kederi rade i po koja bela a i vrlo sitne stuke. Zabacio sam za sarana ali ni da pipne. Mamac je bio Cukk kukuruz na dlaci, na jednom stapu kombinacija od dva zrna, jedan Squid a drugi Liver. Na drugom stapu sam imao bojlu od 12mm, bela cokolada ali ista prica. Drugar je malo varalicario i uhvatio dve vrlo sitne stuke koje je vratio nazad, bile su mozda kao saka velicine. Probao sam razne varijante mamaca,secerc, crv, glista ali bez uspeha. Glistu skida kao od sale u roku od nekoliko minuta, sve nesto sitno pipka ali nikako nesto ozbiljnije da zatrese stap.

Juce smo pecali od nekih 13h pa do poceka kise. Negde oko 17h smo videli jedan camac, koji je dolazio iz pravca Panceva, sa dva lika i Tomos motorom. Posle one desne uzvodne krivine smo culi da je stao negde i posle jedno pola sata su se vratili. Imali su bubnjeve u camcu, video sam obruce. :eek: :grin: Iz Jabuke su ili iz Panceva. Sramota.

tonac

Kakvo je stanje Viktore,da li se voda povukla,ima li pecanja?

viktor1986

Voda se povukla, nema vise ni blata na mestima za pecanje.  Ako ides na pecanje obavezno ponesi pecku i crvice. Danas se po prvi put pojavila babuska i to na crvica, samo jedan komad kao saka, ostalo sve bela i bandar.

Izgleda da ce uskoro da seku drva pored Tamisa. Doneli su neki sut na putu kroz sumu, na mestu na kome ima malo blata, to ce popraviti uskoro kako bi mogli da teraju drva. Nadam se da ce tada rampa biti svo vreme podignuta i da ce moci kolima da se pridje do reke.

tonac

Bio danas,rampa i dalje spuštena,šut i dalje na gomilama.
Što se ribe tiče - na sve moguće mamce udara keder i sitna bela koje ima na tone i na
svim dubinama. :grin:
Na šarka nije bilo udaraca, a na kedera udara gloca, samo ga zadavi i izmrcvari!
Baktali se tako par sati, imali nešto sitne bele,babušku i šarka od 100g na fider. :no:
Naravno sve sam vratio da pliva po ovoj lepoj reci.