Tamiš-Farkaždin

Započeo ady, 15 Septembar 2009, 00:17:04

mi smo bili na kampovanju petak-subotu... babuske sitnije od dlana ko pleve, isto tako i bele ribe. bacanje spod-a nije urodilo plodom. sitna deverika, babuska, bodorka... imali vecu deveriku i babusku od ulova za pominjanje. ljudi ko pleve sto kaze kolega, smeca jos vise.

Oliverikus

A ja sam bio u nedelju  :cheesy:
Ribolovaca kao za takmičenje. Smeća kao na deponiji. Znam za deo ekipa koje su pecale od 5 do 20 dana na tom potezu, koji se kunu da uvek nose svoje smeće... ali nekako, kada se spakuju, oni poslednji na to smeće zaborave.
Moram da pohvalim i ribolovce (znaju koji su) koji su skupili svoje i svo smeće iz okoline, očistili i sredili sve.
Primedba za broj štapova je ok kada ste u prolazu. Međutim, često se na prvi pogled i sam prevarim. Ima bahatih koji se rašire, zabace kompletan arsenal... ali nisu ni blizu česti kao ranije. Sada su pored vode (bar u nedelju) bile cele porodice, babe, dede, deca i unuci (pozdrav za njih  smiley033 ), i imaju ponekad i po 8 dozvola na tih 10 štapova. Jedan je pored obale, drugi u hladovini, sede, roštiljaju, uživaju...
Imao sam i primedbu kako ne gledam svakome čuvarku i ne proveravam ulov. Istina. Kada bih svakome proveravao ulov, stigao bih 20% terena da pregledam. Već 15 dana nisam pisao prijavu za ulov šarana/soma ispod mere.
Potez od mosta nizvodno ne pripada Farkaždinu (leva obala). Manji deo je Idvor, veći pripada Sakulama.
Nema veze  :cheesy:
Što se tiče kontrole, to je uglavnom moj teren ali su tu i kolege Kostić i Medić sa kojima dobro sarađujem i oni često kontrolišu i taj deo terena. Oni nisu falš čuvari.

Velickom

Svaka vama cast! Nema sta, ali ove kritike i skretanje paznje je vise usmereno ka bahatim i nesavesnim ribolovcima. Olivere na dva tri mesta sam licno video po dvoje ljudi i po jedna kola sa vise od 15 stapova, bez porodica i dece. Pricam sad za ponedeljak. Al da u zadnjih par godina postoji neki red , postoji! Neuporedivo bolje izgleda tamis na ovom potezu i riba ponovo se javlja. Jos jednom Vama svaka cast!

alexander28

Nabavi broj ribocuvara pa prijavi kad sl. put vidis, mnogo manje efekta ima ako ovde napises.
Mudrost je ćerka iskustva.

Oliverikus

Ima efekta i kada ovde napiše. Sve što piše u vezi terena koji je u mojoj nadležnosti pročitam, ali i što je uopšte u nadležnosti RSV obavezno.
Vukovi sa Dunava su moj osnovni reper i pokazatelj da li radim dobro ili sam negde zastranio.
Moj broj može i javno da dobijete, nije problem... službeni, naravno  :cheesy: 064-8950110. Upozoravam samo sve da se svi moji razgovori snimaju zbog čestih pretnji, ucena, kletvi i raznih drugih radnji... Privatni broj imaju mnogi članovi Vukova  smiley033 i oni mogu da koriste bilo koji.
Svaku nepravilnost i sugestiju prihvatam radi poboljšanja rada i korekcije (niko nije bezgrešan i idealan) pa sve pozivam da slobodno napišete na forumu ili na pp šta ste primetili ili šta predlažete da se uradi. Kad god mogu, odgovoriću u što kraćem roku.
Ne bi bilo loše da napravite neku fotku ili snimak onog o čemu pišete... neće smetati sigurno  :ok:

Velickom

Cuo sam razne price oko ribokradica , pretnji cuvarima , umrezenosti sa istim i koliko posle bude nezgodno kada im stanes na rep. Da isti ti sto su nekada bacali mreze i ovi sad sto ne mare za djubre ,broj stapova , ostalo imaju ljude na koje se pozivaju. Treba sve to izdrzati i ostati svoj, sa principima da se odrzi voda i staniste od kojeg zivis i koje volis kao prirodno dobro! Sami vidimo kada dodjemo na vodu, barem u delu koje ja podsecujem od barande do idvora, uvek ima drugo neko mesto ako je zauzeto koje si planirao. Riba je opet tu , javlja se. Super za kontakt tel Olivere , al prvo mi treba da budemo odgovorni prema vodi, ribi i prirodi. Dace Bog da se ljudi osveste, jer vidim da ide na bolje!

trissa

I ja sam bio sa suprugom  u ponedeljak 02. prvi put ove god. u Farkaždinu ( ovo mi se nije desilo u zadnjih 10 god.  :cheesy:) nizvodno od mosta na levoj krivini, Oliver dobro zna ta mesta  :cheesy: ( pozdrav Oli  smiley033) i moram priznati da sam bio iznenađen kako je mesto bilo očisćeno bez ijednog papirića ,kese itd.Svaka čast onima koji su tu pecali za vikend ostavili čisto iza sebe ,ma milina bilo pecati ,naravno mesto sam ostavio kao što sam  zatekao.Pecao sam na feeder ,a jedan štap zabacio kedera dubinski.Na feeder se javljala babuška dlanara  brže na crva negoli na glistu ,forsirao sam i šećerac tako da sam ubrzo imao omanjeg šarana ali predvez 0,12 nije izdržao pa sam odmah povećao na 0,14 i ubrzo u meredovu se našao lepotan od 1,2 kg. posle se više nije javljao . Ujutru sam ulovio štuku 60 cm. koja je došla na krupnijeg  belog kedera.U podnevnim satima uglavnom se pecala babuška i po koja sitnija deverika. Moram da se zahvalim  kolegi koji je pecao pored mene PA tablice,jer mi je pomogao na kablove da upalim auto ,crko akumulator  :rolleyes: ,eto i to može da se desi na pecanju.  Pozdrav  smiley033

Velickom

Zna li neko kakav je vodosta bio neko skoro na reci?  Da li nosi travu? Pozdrav veliki!

Mizge88

Prelep dan na reci. Trava povrsinska u zavisnosti kako vetar duva al nije smetala za fider. Pecalo se na krivini nizvodno od mosta. Hrana bila kombinacija CATCH deverika, karamela i fider sa teskom zemljom i pinki crvima u hrani. Mamac 2 bela  2 pinkija, glistu nije htela.. radila je i na pop up med i ester. Na glistu doslo 5-6 vecih cverglana ko pivska flasa od pola L :D
Poneo par kom krupnijih i cverglane. Ostalo vratio nazad

Takodje koga zanima stuka dobro radi na kedera, primetio sam i levo i desno a i prekoputa kod starijh koji su je ciljano lovili..

Nije se usrao onaj koji nije stigao, nego onaj koji nije krenuo na vreme!

Diksi13

Tamis danas kod Farkazdina nizvodno od mosta riba jako jako lose.

Velickom

Pozdrav kolege da li zna neko kakvo je stanje na Tamisu, kakva je voda da li se javlja nesto na fider?
Lepo vreme pa reko da iskoristim pametno na reci. Pozdrav i hvala na informaciji!

speed_serb

Ja sam juce bio u Opovu. Opada voda jos uvek, nema neke posebne aktivnosti. Ima dosta ribolovaca. Nisam video da je neko imao nekog posebnog ulova. Po neka stukica i sitna bela. Mislim da za Tamis treba sacekati jos par dana, da se malo vodostaj stabilizuje.

djole037

Ima li ko informacije kakav je prilaz vodi u Farkazdinu, Sakulama, Opovu... Moze li se kolima? Razmislajm o nekom iporodicnom izletu na vodu uz malo pecanja pa bi svaka informacija dobro dosla

SundjerPecanje

Sve zavisi kolko je pala kisa ali do vikenda bi trebalo da bude ok. pristojan je put u Farkazdinu moze se doci lagano do divljine...