Tamiš-Farkaždin

Započeo ady, 15 Septembar 2009, 00:17:04

Imre

Što je zabranjen,ja ovo prvi put čujem :eek:

Ivan 69 sarandjija

iskustvo za teren orlovat-zuti breg, naveo sam da Farkazdin poznajem kao svoj djep. Pozdrav.

Imre

Pa pošto si šarandžija ,kod Orlovata siđeš dole do kupališta i ideš levo do jedne kućice ili blizu nje ,tu smo već godinama dobijali dosta šarana ,ne velikih u proseku oko 2 kg, baš kod kupališta je isto dobro pecati,tu je jedan lik zakačio soma kojeg ni iz čamca nije uspeo da  izvadi.Drugo dobro mesto kod Orlovata ti je kod groblja tu ti ne preporučujem da zategneš špulnu tu su u proseku krupniji šarani i ponekad dolazi i do kidanja jer zna da ponekad naleti i šaran preko 10 kg. A Žuti breg  je poznat po tome da kad je već nizak vodostaj tu se najlakše dobija šaran.Ovo je moje i kumovo iskustvo . Najviše šarana na ovim mestima smo dobili na kuvani stari kukuruz ,šećerac i na malo ukiseljeni kukuruz. Nadam se da sam ti bar malo pomogao. smiley033

pireli

da li je neko isao u farkazdin ovih dana :wink:

Imre

Juče su dva Zrenjaninca bili dole kod Farkašdina,i imali su 3 kom šarana,tačnu lokaciju ne znam,počeli su oni meni da objašnjavaju ali taj deo ja ne poznajem,ako imaš više iskustva sa tim delom ,nadam se da znaš kojim delovima tog dela Tamiša ima najviše šarana. Jedino vam mogu reći da je moj kum juče imao jednog šarana od 2.5 kg kod groblja u Orlovatu.
Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........

ocigledno da je tamis opao,cim se peca,ali do skoro je sve bilo razliveno,tako da su prilazni putevi sigurno neupotrebljivi,pa se do dobrih mesta tesko moze doci.
da li se u orlovatu peca babuska,deverika,krupatica...,i da li se moze prici kolima blize vodi

Imre

Peca se druže tu sve ,čak ima i dosta jaza{protfiš}, kod groblja možeš prići blizu Tamiša. Može čak i sa feeder štapovima da se peca.

ija

Ja imam informaciju od pre par dana da je voda ogromna. Jel to sad palo ili se peca i po ovom kijametu?

Imre

Da, Tamiš je još uvek visok samo na pojedinim mestima može pecati.
"orka " iz pravca Zrenjanina kad uđeš u Orlovat ne skrećeš prema Farkašdinu levo nego desno prema centru,tim putem ideš skroz do kraja dok ima asfaltnog puta.Tu skreneš levo na zemljani put ,videćeš sa leve strane groblje a i put ide pored groblja,taj put te vodi direktno do Tamiša,tu se sada može lepo pecati.

Do kupališta se ide ulicom u kojoj je škola ,dođe se do poprečne ulice odma sa leve strane ima jedan zemljani put ,pratiš taj put i isto te vodi do Tamiša, ali tu se još ne može pecati jer je i šuma pod vodom.

Spojene poruke: 09 Jul 2010, 21:05:45

zezno se ne prema Farkašdinu nego Tomaševcu.

pireli

da li je neko isao na tamisu farkazdin, kako je bilo  :wink:

ivanciki

u subutu sam bio u Farkazdinu, sa beogradske strane, prolaz kroz deponiju. Voda je jos uvek dosta visoka, tacno do sume. Probleme je pravio i vetar, i vrlo cesto  je voda nanosila granje ili busenje trave koje se kacilo za sisteme...a komaraca ujutru katastrofa...ubrzo sam odustao. Cak sam od nekog mestanina dobio info da uskoro(sl nedelje valjda) seku topolovu sumu.

Imre

Mi danas bili kod Orlovata tu je već lepo opala.

pireli

jel bilo ribe ili ste samo isli na izlet,posto nameravam da idem sledece nedelje u farkazdin

Imre

Ja sam pecao na šarana ,nisam dobio ni jednog ozbiljnijeg ,kum na dva feedera oko 7-8 kg lepe babuške{ od 250 do 600 grama komadi } kod Orlovata. Bratić je imao preko 10 kg lepih babuški kod Brane kod Tomaševca na klasične dubinke.