Sava kod Sremske Mitrovice

Započeo lekar022, 18 Januar 2014, 13:40:54

pexon

Hvala kolega.  smiley033
Ne mili mi se pecati na plovak, al razmisliću još.

lazarus

Pozdrav svima,
Vidim da se povremeno pojavljuju ljudi koji pecaju na terenima oko Jarka, od prosle godine drzim camac tamo jer mi je najblizi dodir sa rekom (iz Rume sam) tako da mogu za 15 min. da stignem, a za pola sata da zabacim. Prosle godine sam pecao soma, svi su bili izuzetno mali (do 1kg). U principu sam amater i sportski ribolovac, zanima me gde su najbolja mesta za belu ribu za pecanje iz camca, okolina Jarka je u pitanju. Takodje da li da se sidrim, koliko od obale ili da udjem u obalu, svaki savet bi mi dobrodosao jer su ljudi koje sam sretao u kafani izuzetno "sturi" sa informacijama kad je ribolov u pitanju:)

udbaško dete

U vikendici iznad mitrovice pecam vec dva dana sto na kedera sto na varalicu iskljucivo bandara i jedno lepo precvikavanje stuke na pola metra od obale 3+ kg (sajla stop)
ubica ugostiteljskog radnika!

pexon

Danas Ad fines, Grof i ja tražili belu u zimovniku kod pešačkog mosta ali je nismo našli. Juče njih dvojica na terenima oko Boljevaca isto prošli. Nije u zimovniku ali ni na letnjim pozicijama. Kanda je negde na pola puta!  :smiley:

precisionFEEDER

Jel neko peca belu ribu u mitrovici i okolini i kako prolazi? Nama ova godina tanka jako,a kako i ne bi bila danas oko 19h iza celuloze jedno 2-3km mreza razapeto i sa sremske i sa macvanske strane,tuga me uhvatila kada sam video ono...bove plivaju po celon toku dokle god se vidi... bezvlasce vlada veliko...

Послато са HTC Desire 310 уз помоћ Тапатока

Prethodnih dana sam bio na tim terenima. I ja sam video mreze, i tu kod celuloze i na drugim terenima. Ali nije mreza razlog zasto nece riba. Cak, riba i ne ulazi tako lako u mreze po bistroj vodi. Nije ni ona toliko mutava. Oni dobro prolaze kada krene porast, zamuti i sl, pa blize obali na nekim ribljim stazama naprave haos. Od kada pratim meteroloske prilike, a koje su povezane i sa hidrometeroloskim, ovo je jedna od gadnijih godina, uz vec pominjanu 2011u.
Pecao sam na primer jerdno jutru na keju, na spicu, gde je najuza Sava. Bio je i kolega Grof sa mnom. Ribe ima. 3 kvalitetna kupanja, ali gde?  Na 60-80m od obale. A to je u ovom slucaju plovni put. Namerno smo birali to mesto jer je bilo spoj dubine i dobrog protoka kao posledica naglog suzavanja korita. Imali smo malo i nesrecu da je voda porasla 40cm i jednostavno nismo mogli da izadjemo daleko toliko na vodu, iako smo isli i do 200g hranilice. Spoj dubine i brzine jednostavno nije dozvoljavao zabacaj dalji od 40m. Svako kotrljanje na toj daljini znacilo je i kidanje...  Da ne davim, ribe nije bilo a ni ostali oko ni za upis, tj kazu da je danima ocajno. Jedan sto peca na plovak se hvalio ploticom od 1.5kg od pre neki dan. Jedna riba u nekoliko dana! A tu nema mreza, verujem ni struje jer je osvetljeno i dosta urbano.
Riba je sigurno podignuta u gornje slojeve, neaktivna ili veoma malo aktivna. Hranice se u nekom kratkom cugu. Pitanje je gde?  Iskustva iz ranijih godina mi kazu da to moze biti tokom noci jedan period ili na podne. U svakom slucaju, ovo je vreme za dugackeeee predveze i razno eksperimentisanje, sto sa primamom sto sa mamcima

precisionFEEDER

Pa vidi druze,ne ulazi ona tako lako u mrezu,ali dovoljno je to da svaki dan ili noc resetaju mreze tuda i da rasteraju tu ribu...e sad na keju ne rade mreze ali ronioci rade svakodnevno,pogotovo raj spic sto ti spominjes...riba ove godine i kad radi,ona radi po najvecem suncu i to se ponovilo vise puta ove godine...ni ujutru rano a ni uvece nece,sto je neverovatno...i sto je jos zanimljivo,samo jednog crva hoce prosniranog preko cele udice,dva ili tri nece ni da pogleda...mislim da ce tek avgust i septembar dati po koju ribu i to je to...a mogao si javiti kad si dolazio jbg...

Послато са HTC Desire 310 уз помоћ Тапатока

Podne je i meni davalo ribu ranijih godina, na nacin kao sto kazes. Nije neverovatno, vec normalno desavanje u ovim uslovima. Ali to su teska pecanja, sa posebno pripremljenom primamom, veoma malim i tankim udicama, dugackim i tankim predvezima, gde bukvalno nacin kako si zakacio crva igra ulogu toliko bitno da odredjuje da li ces imati ribu ili ne.   Ali ovih dana su podna bila takva da je bilo ipak bezanija u neku ladovinu.  Mene je zanimalo da li i na drugim terenima mozda riba hoce da uzme na neki normalan nacin. Ali ocigedno da ne.

A sta su ti to ronioci?!  Jos to da cujem, pa mogu da prodam sav pribor!!!!

A nismo se javili jer smo bukvalno odredjivali mesto u hodu, tj nismo bili sigurni gde cemo uospte da pecamo. Spic je bio prvi pik ali da nam se nije svideo otisli bi uzvodno. Na kraju  ipak  otisli na Drinu, da se barem rashladimo kao ljudi.

precisionFEEDER

Brt ronioci jbg,harpun i samo rokaj...camac,dvojica ulete u vodu,camac prati gde su i to ti je to,a oni dole biraju sta im odgovara...

jos sam mogao i nekoga da ubijem hranilicom od 200g....  :eek:

precisionFEEDER

Hahahahahahaha pa odprilike :-D ceo taj potez vrsljaju jer je bistra voda a dole kamen,i tamo oko barona...

Послато са HTC Desire 310 уз помоћ Тапатока

ajdi mi jos reci, ima logike blize obali, do 7-9m ali tamo dalje je duboko....   :huh:

precisionFEEDER

E to vec ne znam kako i sta,samo znam da rade i sta rade... :-)

bolero1984

Ad fines sledeci put se javi.. Naselio se neki ribar kod celuloze ne vadi mreze iz vode, zale se svi zivi. Tamo je jako specifican teren, do 30ak m je jako duboko, preko toga je jako plitko. Ne trebaju ti tako teski sistemi, rasteras ribu buckanjem.

precisionFEEDER

Druze sinoc bili tamo,toliko mreza na jednom mestu  nisam u zivotu video...