Sava kod Barica - Umke, Duboko

Započeo pinki, 04 Oktobar 2011, 20:32:16

srce

Sava je porasla i zamutila ,ispod Kolubare mi ne lici voda na dobro pecanje , iznad kako tako... i protok je pojacan ...
nikad ne veruj zeni koja laze

StokaNenormalna

Bio danas do Dubokog na 2 sata (100m od restorana Duboko), nista posebno, pokusao na crva, glistu i hleb.
Inace, neko zaboravio 2 motalice sa sistemima na njima u kesi, zajedno sa nozem i kutijicom crvica. Po crvicima bih rekao da je bio jutros :D
Kesa je i dalje tamo, zakacio sam je na drvo pored, sa leve strane, u visini glave.

Milan.M

procaster

Bio sam u ponedeljak kod drugara na splavu rezultat je 0-0 obojica ništa. Probali smo na kedera, durdubaka malo smo i varaličarili i ništa. Toliko od mene Milane.

AlexP

Pozdrav drustvo,nov ovde. Pa eto da vas pitam moze li se feederom uzvodno od luk oil broda ka onom kanalu? Da li je bio neko skoro? Ima li dosta kacenja i sl. Nisam zalazio tamo dosta dugo pa eto ceprkah po internetu i naleteo na ovu temu pa ajd vas da priupitam. Ranije sam pecao na sljunkari kod restorana Glumac u Makisu ali dooosta kacenja mada bilo je lepih primeraka bele i babuske.

jevta78

Ja sam pecao tamo ali jos u martu. Bas negde na sredini izmedju kanala i broda. Nisam lose prosao a nije bilo kidanja, mada mozda sam samo imao srece jer kad je prvi zabacaj prosao ok uvek sam bacao na isto mesto.

Блок_64

Ја се и данас дружио са пешом.
Ово је невероватно.Алавац једе и црва и глисту да би на крају почео и шећерац да једе.Невероватно.

Strelac

Pozdrav drugari,bio sam juce u Umci kod kartonjerke,prvi put,sve informacije sto sam imao to sam procitao ovde na forumu,i na mapama zbog prilaza vodi,nasao sam lako i vec u 6:00 sam raspakovao pribor i bio spreman,naostren do bola,na prvi zabacaj pes......radio sam do 16:00,kombinovao hranilice,olova,udice,predveze,polozaj stapa,zabacivanje na 3 min,sve sto sam u praksi stekao za 28 god ribolova i promenjenih ne znam koliko terena.....veruj te mi da sam u trenutku poceo da joj pevam  :rolleyes: .....nista,2 pesa do 16h......danas sam se prvo naspavao i resio da promenim lokaciju i bez plana sta i kako...ostalo mi nesto hrane od juce sve ostalo sam imao,i pravac ostruznica,luk oil brod...isto prvi put dolazim na vodu,oko pola 9 prva hranilica ide u vodu...pes opet na prvi zabacaj.....razmisljam "dal je moguce da sam u tolikom maleru?".do 11h,nista sem 3 pesa,i razmisljanje o promeni mesta,fazon krenem prema obrenovcu pa gde stignem...ali cek da izduvanim jos jednu pa pakovanje,medjutim titranje vrha prekida misli,lagana kontra i dobijam sitnu ploticu,osecao sam se ko malo dete...,ko doris dragovic,malo mi za srecu treba,nov zabacaj posle pola min,mikropipanje i opet sitna,ali je ima.uzimala je bas kilavo,dosta promasaja sam imao,ali ima desavanja....dolazi neki kibicer i na prvu mi kaze kako mi je dobro pored vode ne duva jak vetar,popricasmo malo,odlazi i lagano savijanje vrha,kao grancica da se zakacila,lagana kontra i otpor....lepo se bori,skobalj od nekih 500g...e tad je proradio adrenalin i sreca moja najveca...ali kao sto biva,nije dzabe dolazio kibicer,nije zatvorio kapiju kad je odlazio,krece vetar da brije pravo u lice i naravno to je kraj pecanja.ostatak riba,jos par plotica slucajno sam uhvatio jer je nemoguce videti trzaj,kilavo pipala jos vetar....sve u svemu,stvarno sam zadovoljan iako je bilo sitno ali i jedan skobalj.....

Блок_64

Подизач мамца уме да помогне. :ok:

Strelac

I pufi sam stavljao i klasican stiropor,ali najbolje se javljala na 2 crva...danas je sitna plotica u naletima radila,lepa zanimacija...

Где друже код лукоила.

Strelac

Pa da,uzvodno od kanala..

Spojene poruke: 16 Decembar 2016, 22:11:21

200g maximalno,slikao samo i vratio.skobalj je imao oko 500g..

Блок_64

Брате по овој зими.Свака част.