Mlava

Započeo Vale, 03 Mart 2010, 20:16:22

Cari ribolova-Topla Mlava kod Kostolca

alehandro

Bravo Luka!  To mu je to.

luka_97

Da ne otvaram novu temu zanima me jel se nesto sada peca u gornjackoj klisuri.Pre 30 godina moj deda je lovio skobalja,deveriku,klena, pastrmku nekad u dubokim virovima bila je i neka stuka ali to je bilo pre 30 godina.

alehandro

Klen leti, pastrmka je retkost, kao i skobalj. Naleti i poneka krkusica. Odavno tamo nema ribe kao nekad. Pastrmku mozes da probas uzvodno od manastira, najbolje od Krepoljina prema Zagubici ili na Krupajskoj reci. Prethodnih godina ribocuvari su cesto bili na vodi, za proslu godinu i ovu nemam informacija.

БУЏА БАБУШКА

Хвала Алехандро, све до речи си убо! Ево сад гледам гугл мапе и све се поклапа скоро у метар  :takoje: Пробаћу леву страну на половини до ушћа како си ми и саветовао. Момци велико хвала, само да ме време послужи у уторак, а сад да одгледам овај клип који је поставио Лука. Хвала Лука  smiley033 А још би боље било и да набасам на неког од вас тамо на води, па да мало разменимо искуства  :bye:

alehandro

Ej Budzo, da ne radim gde bi nam kraj bio. Ako ides nek ti je sa srecom. Javi kako je bilo.

luka_97

Alehandro hvala,lepo si napisao. Planiram u subotu da odem do Zagubice da odvedem mog oca kuci i mzd i uspem da svratim na Mlavu. Jutros sam bio od 5h do 13h na Mlavi kod zutog mosta,bilo je dva skobalja i jedna deverika na feeder i crvice. Pravo da kazem nisam isao na Toplu vrv cu da idem sutra jer imam 3 smenu danas u elektrani a sutra odmaram. :cheesy:

БУЏА БАБУШКА

Evo da javim kako je bilo na Mlavi. Bio sam na levoj strani negde na sredini, 39ak metara nizvodno od onih splavova na drugoj obali. Startovao sam oko 10h, a kako je riba uzimala kilavo, zbog jakog vetra i drmanja stapa nisam imao nijednu realizaciju do pola 2 kad je stao vetar. Od pola 2 do 4 sam dobio 8 skobalja ko na kalup (izmedju 200 i 300 grama). Svi su odmah isli nazad u vodu, nisam ni raspakivao cuvarku. Polovina je dosla na dva crva, a polovina na secerac i jednog crva. Predvez od 60 do 80 cm i hranilica od 40 gr. Primama magic bait sir 2/3 i 1/3 kuvanog secerca, plus beli luk u prahu plus 0,2 l ulja od tunjevine. Inace i crvici su bili sa aromom belog luka.

Послато са SM-A300F уз помоћ Тапатока

luka_97

Budzo svaka cast! Ja sam taman hteo da odem za vikend kod Zagubice da pecam pastrmku ali dzabe kada je ona sada u lovostaju.Ali zato sam juce bio na Toploj sa caletom i stricem i zajedno smo imali oko 20 skobalja,bilo je i 2,3 deverike.

alehandro

Bravo Budzo i Luka!  Samo pravite zazubice nama koji necemo skoro na vodu.

Hvala alehandro.

БУЏА БАБУШКА

Ретко сам до сад ловио скобаља, па ме баш интересује да ли је уобичајено да се лови на шећерац? Ови око мене што су били су пецали само на црвице, једа евентуално два на удици. Код мене је ситуација била следећа: мало је узимао на црвића, а мало на кукуруз. Кад стане на једно ја мењам на друго, али су ударци били силовитији и конкретнији на шећерац. Да ли је и иначе тако када је скобаљ у питању?

alehandro

To se desava na Toploj Mlavi. Razlog je sto se tu dosta peca saran, tako da je riba navikla na ogromne kolicine kuvanog i svakog drugog kukuruza. Isto tako neki put uzima samo gliste, i to ne one tanke nego djubretarke, u punoj velicini.

luka_97

Trebao sam sutra da zatvorim sezonu pecanja ali ipak morao sam da odem do Zagubice danas jer je mom caletu nesto iskrslo u opstini. Sezonu mog ribolova za 2017 godinu danas sam zatvorio na Mlavi i Bosurskom jezeru.Sto se tice jezera uopste nisam bio zadovoljan ali okej ne radi riba uvek.Zabacim 2 feedera na jezeru, naravno kako je vreme prolazilo menjao sam hranu probao prvo crvice,kukuruz i na kraju gliste i imao sam hranilicu namenjenu da crvici ne ispadnu lako iz nje. Sto se tice Mlave na nju sam svratio posle jezera na jednom viru kod Petrovca dubine oko 2m i sirine 25m. Takodje pecao sam na feder i bilo je sedam skobalja i jedna mrena oko 300g. Sto se tice Mlave prezadovoljan sam jer pored teskih uslova i terena sto je na Mlavi slucaj mnogo je tesko upecati ribu u tom delu ali nista nije bolje ni kod Pozarevca kad je visi vodostaj ali onaj koj poznaje takve terene njemu skoro nikada nece biti tesko da peca na takvim vodama. Takodje pecao sam federom na glistu i crva.

Strelac

U nadi da je mlava normalna i da ima nekih desavanja, zapucam jutros u 4, dok se namestim, spakujem, vatra, taman ce da svane, ali to su bile samo puste želje... Da bi izbegao guzvu, predjem na suprotnu stranu, mislio sam da se spustim skroz do dalekovoda, medjutim voda je bas bila velika, skroz do nasipa se nabila.. Vratim se na tzv, livadu, neki momci iz kš se raspakuju, neki spavaju, neki se zaledili, celu noc čučali za mesto... Tek oko 7 sam zabacio, posle mnogo nećkanja i razmišljanja o promeni lokacije.... Od 7 do 13 h, na dva fidera, ni pipanje, ni cim, bukvalno ni jednog crva nisam iskoristio. Ali ne samo kod mene, nego niko nije imao ni pipanje..a bilo nas je 20ak na livadi i kod dalekovoda... Bolonjez, isto ništa, voda mrtva skroz, hladna, velika, baš deprimirajuće ...