Dunav kod Belegiša

Započeo vlada101, 11 Novembar 2008, 13:27:27

Olimp

Bez brige polako idemo dalje , drago mi je da si shvatio poruke koje šaljem prema vama. Pozitivna energija, ljubav prema prirodi, ljudima i očuvanje prirode, ali i odnosa i kontakata  sa ljudima. Sve ostalo će kao velika nagrada doći samo po sebi. Vidjeti ćete to iz mojih budućih pričica.
smiley033 smiley015 smiley236
Čovjek se prima prema odijelu koje nosi, a ispraća prema duhu koji je pokazao

Sp1tF1re

Citat: mikele poslato 26 Septembar 2010, 21:19:25
Moj post je namenjen mojim sugradjanima,koji kao i ja obozavaju prirodu.Belegish koji sam obilazio zadnjih 30god,kampovao i pecao,uzivao,da znaju shta ih ceka ako se upute tamo.Fotke su napravljene u doba te lepote,a ja sam zatekao neshto drugo,razocarao se,i to je moje mishljenje,ko ne veruje neka ide.Svaki pandami OLMPU su glupost jer covek sjajno prikazuje ono shto je video i doziveo.Rado pratim njegove postove sa putovanja i zelim mu josh vishe dobrih tura.
Neki put Mikele chita se izmedju redova,nije sve u napisanim formama,kad budes ovladao tom moci razumeces sta sam hteo reci  smiley033

Olimp

Na ovu temu ću sutra postaviti pričicu u Olimpovim pričama pod imenom "Dunavski alasi". Doživljena je i snimljena tamo gdje su snimljene fotografije koje sam postavio u ovoj temi.  Možda vam se dopadne, kao što se i meni dopao život prirodoljubaca koje ćete vidjeti. Možda nekoga i poznajete od njih, pa onda još bolje jer bih ih želio vidjeti ili čuti.  smiley033 smiley015 smiley236
Čovjek se prima prema odijelu koje nosi, a ispraća prema duhu koji je pokazao

acasim75

trenutno se kod belegisa lepo javlja saran,uglavnom ispod kilo ali dodju 2-3 lepsa za dan(cale dobio na pecaljku jednog od 3kg)...
od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

vlada101

Aco da li neko dobija smudja ili soma? nisam bio 20-ak dana pa ako si nesto cuo  :wink: ...

Eeee Belegis, tamo sam kao klinac (1999) uhvatio prvog smudja na voblera, nisam ni znao kako se peca , slucajno. Kampovao sa drustvom par dana, kad se prodje selo pa se spusti dole, sve bio pesak. Imao je neki kanal koji je morao da se pregazi, preko puta se videlo  ostrvo sa pescanom plazom iza kojeg su prolazili brodovi. Imali smo jednog sarana i par smudja ali najvise bilo bucova, moracu na leto da skoknem tamo da se potsetim starih dana

mrjr

Baš ću ovih dana da odem do Belegiša.Tamo pecam veoma često u toku godine i volim da odem ,iako se treba pomučiti za bolji ulov.Prošle godine je bilo dosta sitne štuke i poneki smudj,ali bucova ima krupnih i to pravih kapitalaca.Lepa priroda,neobičan teren i pesak.

balsxa

''Ni jedan čovek ne staje u istu reku dva puta. Jer, niti je to ista reka, niti je to isti čovek.''
Heraklit

Pirke vuk s Tise

Prošle godine smo se dogovarali da skoknemo do Belegiša, do belegiških Ada.  Krenemo iz Slankamena, i kad vidimo ušće Tise u Dunav, nekako kormilo samo ode na levo. Čista navika,ali samo još malo, da voda otopli, da možemo da plivamo, eto nas.  :bye:

svetišaran

lep je belegiš, priroda i sve to... ne idem redovno, samo kad sam u tazbini (pazova) ispunim tastu želju ,pa ga odvedem... kada je dunav u toku, milina, jeste da je teren pomalo za pomučiti se, što se ribe tiče, ali ok... no smučilo mi se, par puta, kada se dunav prelio, pa potopio rupe od iskopavanja peska... vade klinci maniće od po 10 cm, pa u čuvarku... štukica od 15 cm kapitalac, raduju joj se kao kišnoj godini... ne volim se svađati sa ljudima, a još manje to gledati, te stoga izbegavam... na vodi mi je najlepše kad sam sam, kad ne vidim čoveka...
Hail to the Holly Carp...

Pirke vuk s Tise

sveti šaran  smiley033  Nemoj tako, da ne prodješ kao Diogen, pa da jednog dana kad ostaneš sam  "svećom" tražiš čoveka na belegiškim  sprudovima. Ovo nemožeš da uradiš sam  smiley021  :bye:

svetišaran

ma ja i diogen, dva brata od tetke...
Hail to the Holly Carp...

acasim75

trenutno tamo radi sitan smudj i sitan som skida kedere
od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

dalibor

Kolika je voda, jel moze da se predje na ostrvce ?
Nisam bio na Belegis odavno, planiram u subotu da se odem, pa da ne odem dzaba.  :eek:
Pozdrav,  smiley031

Vladimir

Kakva je druga, banatska strana, ima li dubine, šta tamo tražiti?  :help: