Dunav Beška - Zemun

Započeo mrky, 27 April 2009, 19:16:46

Kad siđeš dole do čamaca idi desno prema Belegišu i biraj. Put ispod odseka ide 2km nizvodno i izaberi, plovak , feeder ,dubinka. Za sve imaš pozicije, male zalive , virove. Lepa dubina na mestima blizu obale( 2-4m). Bistro.  :bye:

Velickom

žex.rašeta Hvala puno na informaciji! Ziv bio i bistro!!!

mknezevic

Ja sam bio sada u subotu. Imaš izveštaj u temi Bio sam na pecanju... Radila je lepo nosara. Čim se spustiš pičiš desno i gde nađeš mesto sedi i uživaj.  smiley033

Velickom

Jesi pecao na plovak ili dubinac? Kakav je Dunav, jel brz, da li nosi? Imam u planu da pecam na dubinac, pa zbog hranilica i gramaze pitam.

DuleN

Dunav u Slankamenu momentalno stoji, a slicno je verovatno sve do Beske.
Evo slike od pre par minuta:

mknezevic

Citat: Velickom poslato 22 Septembar 2020, 09:32:02

Pecao sam feederom. Hranilica od 50gr. Malo zanese ali stane. Nekih 60gr bi bilo idealno u tom trenutku, ali nisam imao. Dunav je bio miran, u blagom opadanju tog dana. Sada se već uzburkao zbog vetra. Komšija je išao juče malo uzvodnije ka Slankamnu i kaže da se samo obdanište javljalo.

Velickom

Kolega hvala puno na informacijama, ziv bio! Bistro!!!

Citat: žex.rašeta poslato 21 Septembar 2020, 18:47:50

Тамо мислин да сам давно био. Сећам се ниског водостаја, великог пространства, било је и животиња које су шетале, било је и вирова,ма idealno  za   smiley032 smiley031 smiley139 smiley001 smiley361 smiley023 smiley093 smiley049 smiley171 smiley304  :cheesy: za sve :)
Дa opet ne stavljam sve slicice pa da "admin" mora da radi umесто да пеца или буде са женом, децом, другарима, "друgaricama"  smiley136 smiley077 :rlol: :lol: jedino ne moze da se  smiley236 ali moze  smiley310 da se podsetim kada сам bio mali, meni не смета хладна вода  :lol: Једино што би онда морали сада на јесен, тј. брзо, јер колико се сећам нема много хлада, а ко ће огромне шаторе вући и расклапати за један дан, и док је још низак водостај  :cheesy: :tongue: Мада бих за то ипак "гађао" пролеће под сличним условима, да би нас било што више.

Али ипак би могли нас "неколико" да "тестирамо"  :lol: "ситуацију"  :rlol: :rlol: :rlol:  smiley169 smiley169 smiley169

Velickom

Čuo sam da je lep teren dole, da ima solidnih mesta, pa da obiđem i da vidim kako je... Nisam odavno pecao na tom potezu pa da svratim. Praktikujem da gadjam lepo vreme i da sam na vodi, a od lulova kako bude (ne znam kad sam zadnji put nosio ribu, samo slikanje i predivan osecaj dok je tu na štapu).... važno je uživanje i priroda.... Javljam se sa terena i obaveštavam stanje koje sam zatekao.

bobanchek

Ajde ako budes imao vremena baci "oko"   :tongue: :cheesy: mada ako su  smiley139 ljuti na mene  :cheesy: jer sam smorio mnogo ovih meseci sve zive jer mi je bilo jako tesko a nisam imao sa kim da podelim, dzaba ides toliko daleko. Komsije smo, pa kada naucim Bojancola kako se hvata smudj u sezoni :cheesy: kada se moze uhvatiti na privezak kljuca, mozemo ti i ja negde blize  :tongue:  :cheesy:

Ma zezam malo stare "Vucine"   :tongue: :cheesy: znam da nisu ljuti na mene. Prosli su oni sito i reseto i IMAJU oni snage za mnogo vise od jednog bobanceta i njegovih problema. Nego moram da ih "bocnem" malo  :rlol: :rlol: :rlol: nesto su se "ucutali" u zadnje vreme  :tongue: Umem ja da budem tezak covek za malo "ozbiljnije" situacije i takav sam i bio u zadnje vreme, bio sam sebican, ustvari slab, i bio sam usamljen u zivotu na ulici koji sam vodio, bili ste mi potrebni svi vi da mogu da izdrzim. Ali sada je sve ok, danas sam resio sve svoje i opet sam onaj stari ali mnogo bolji. U stvarnom zivotu sam veliki za.ebant. Pozz

Spojene poruke: 22 Septembar 2020, 15:06:43

Dobri ljudi, moj sin "ima" autizam.  I ja sam absolutni krivac za to, ali vise ne krivim sebe i zahvalan sam Bogu sto provodim vreme sa tako predivnim bicem, kakve vakcine i gluposti, kako sva ostala deca nemaju "autizam". Prosli smo mi zajedno bezbroj kilometara, vozi biciklo jednom rukom a drugom "cita" knjigu, preplkiva "olimpijski" bazen tamo, nazad pa se prebaci u decije da se igra, rolere vozi kao "profesionalac", tobogane i moderne bazene, vodena igralista, prosli smo "sume i dolove" ali nikada nisam stvarno bio prisutan, imao je moju neizmernu ljubav ali je i znao da dobije po guzici, da bih ga sacuvao od ovolikog saobracaja, "morao" sam (ali nisam, to sada znam) ponekad tako ako napravi "problem" u vrticu ili skoli, zato sto ne moze da mi kaze sta se "desilo" (koji je bio nesporazum ili nerazumevanje), itd. Ali nikada nisam stvarno bio prisutan u "njegovom" svetu, dok jedno vece gledajuci u njegove oci nisam SHVATIO da svi mi imamo "autizam", tj. da svako od nas zivi u svom svetu i jos zelimo taj svet samo za nas i nasu porodicu. (tj. isto vidimo, a razlicito tumacimo, svadjamo se, bijemo, itd...a zivot nije borba..., ZIVOT JE ZIVOT, jednostavan i jako kratak i dovoljan je samo jedan iskren osmeh ma koliko da nam je "tesko", jer ni minut, tj. ni ovi trenuci dok vam kucam, vise ne postoje, i nikada vise nece postojati. Svi smo mi dobri, i to puno, ma koliko pogresnih reci i dela uradili. Treba zaboraviti, oprostiti, i uciti iz njih. Otuda mene "ovakvog", a Bog mi je dao i kcer ("po nasim merilima, prelepa i mali anstajn"). Eto, rekao sam vam moju najvecu bol, koja vise ne postoji, pozz

Spojene poruke: 22 Septembar 2020, 15:45:25

I svi vi dobri ljudi na svetu ste mi pomogli neizmerno da oprostim sebi, jer znao oduvek kada ovde "pisem" da ide u ceo svet. Nisam ja samo bio usamljen na ulici, nego i ovde na globalnoj mrezi, cetiri zida su mala beba za ono sto sam ja radio. Te FreeBSD, te Linux, pa ako bih pozeleo nije samo par ip adresa bi islo ka meni i od mene, kako ja hocu, ili da ih nemam uopste. Toliko sam se "zatvorio" i toliko sam pogresio u tome, globalna mreza je prelepa i spaja ceo svet, nije to virtuelno kao sto sam mislio...kakva sam budala bio...pa da nije vas dobri ljudi...ne bih jos dugo izdrzao moju "bol" koja zahvaljujuci vama vise ne da ne postoji, vec je pretvorena u neizmernu srecu. Sve cu vam nadoknaditi, samo moram prvo ovom divnom bicu i mojoj porodici nadoknaditi svu bol koju su zbog mog nerazumevanja pretrpeli. A i ja sam u dosta "starim" godinama, operacijama, itd...da nemam vise snage za mnogo vise...A i vi "Vucine" i prelepe "Vucice" ste jako dobri, jaki ljudi i dalje cete moci bez mene vrlo lako. Jedino me racunajte za okupljanja i smeh, ako budem imao vremena uvek cu doci.  :cheesy: :tongue:

Velickom

Dobar dan VUKOVI!!!! Bio sam juce na ovom potezu Dunava, Surduk-Belegis. Iskustva i dozivljaj su sledeci: Mesta za pecanje, dubina, pristup pozicije fina. Oko 05h sam stigao na odabranu poziciju i u 06h, posle hranjenja, postavke stapova i opreme,  poceo sa pecanjem. Na ovom potezu jebu tom trenutku bilo nekoliko pecarosa, tokom dana se popunio malte ne svaki deo obale sa koga je moglo da se zabaci, bukvalno vasar, sto mi se jako ne svidja.
Pecao sam na feeder tehniku, od mamaca crvic, u kombinaciji, crvic glista, crvic secerac. Od ulov je bio dosta prihvatljiv, imao sam dosta protfisa i par skobalja, sitne krupatice. Pecao od 6h do pola 12h. Kad se napravio vasar, tj guzva, tolika da su ljudi poceli jedne druge da mrse i prebacuju preko najlona sam zbrisao. Sve u svemu moj cilj je obavljen. Zakljucak: mesta lepa, dunav predivan, pecanja i akcije bilo, samo previse ljudi.
Nije lose obici ovaj teren i provesti dan pored reke.
Bistro!!!

Spojene poruke: 25 Septembar 2020, 06:44:33

bobanchek

Lep je to teren, sada sam zvao Kuma i pitao ga gde smo bili davno, pitao sam ga da li se seca gde smo pored Dunava bili na pecanju kada je "uhvatio"  :cheesy: malu zmijicu, naravno da je bilo "catch and release" i pokusavali smo da se setimo, dok smo bili na vezi gledao sam u mape i krenuli uzvodno od usca. Definitivno smo tada bili tu negde oma ispod Belegisa, po niskom vodostaju tik uzvodno "ispred" ostrvceta, gde je voda "drala" i nosila i po takvom vodostaju. Sada na satelitima pise da tu blizu ima i hotel "Ana i ja", inace tako se zvala moja prva ljubav jos pre osnovne skole, i jos uvek se zove  :cheesy: hvala Bogu :):):) Sretnemo se ponekada a njen rodjeni brat mi jos uvek ceo zivot pomaze u sred noci ako stanem na putu, posto smo radili mehaniku zajedno od malena  :cheesy: samo sto je on "najbolji" u svom poslu, ali ja znam i elektriku, posto sam taj srednji "smer" zavrsio, tada se zvala "Branko Pesic" pred "kraj" Zemuna.

Elem  :cheesy: prijatelji "Vukovi", da ne spominjem i "Vucice" da ne bi bio opet "ozbiljan" post a i ne znam da li ih ima na ovom forumu ili su mozda sve kod "Ane.rs" kao i "moj" zivotni saputnik  :lol: Ali znam da ih ima pored vode, evo "moja" "Strina" je sa "Tastom" i to same  :tongue: juce pored Tamisa "zveknule"  :lol: veeeliku Deveriku i prelepog Sarana na kukuruz, video te ribe svojim ocima a i moja Supruga je "prvi" put sa nama otisla pored Dunava kod Grocke, pre keja u onoj sumi i pored camaca oma upecala tri stuke na mepsa :) A i tada je bila  sa nama ispod Belegisa samo se ne secam da smo nesto upecali ali je bilo prelepo. Moje slike i snimci su rasuti po mnogim hard diskovima i albumima, pa mi treba vremena, naci cu brzo samo ove sa Belegisa, pa cu ih postaviti na ovoj temi. Zelim da se predstavim kako treba, da vidite da sam normalan  :lol: :lol: :lol: pa da odemo na neko pecanje u skorije vreme  smiley361, a moze i u neku "kafanu"  :lol: :cheesy:

I videcete kada budem nasao slike (samo mislim da ih nije biilo pored Belegisa sa ribom), tj. "lagao" sam i to (nisam se setio) da se nikada nisam slikao sa upecanom ribom kao i sa punom cuvarkom, samo je proslo dosta vremena od tada. A i to cu nadoknaditi ubuduce. I lep je to teren, ima svakakve vode tu, brze,spore,jake, duboke,plitke,"ostrvca" su blizu a i iznad je blizu naselje ako nam nesto zafali  :cheesy: smiley049 smiley171 smiley304 smiley306  :lol: a verujem i da ima "butke, plecke, vrata, krilca, kobaja i ostalih preko potrebnih "napitaka"  :cheesy: ako bude vrucina, tako da skoro nista ne bi morali nositi od kuce sem propratne opreme. Nisam davno bio, ali cim ima na mapi hotel verovatno se i naselje izgradilo tj. da ima svega i svacega sto moze zatrebati, pa samo neko od nas skokne do gore na brzaka i "oma" se vrati da zabaci, ili da nastavi da se umara pored kotlica ili talandare, ili moze da "uskoci" u onu veliku casu sa pivom sto je "Goachild" postavio na temi rodjendan ako bi uspeli da je nabavimo do tada i spustimo dole  :lol: :cheesy: Pozz

milan.krstic

@ Velickom

Da li mozes da das blize koordinate ove pozicije, deluje lepo.. Planiram sutra ranom zorom na tu stranu Dunava, pa kud izbijem... Kakav je podvodni teren, ima li izgleda za Mrenu? Najbolje bi bilo da lupis printscreen sa google maps.. Ako si u mogucnosti...

Hvala unapred
🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

Mrkela

U surduku se spustis na centru i ides desno neki 500-700m,kad prodjes odronjen breg narednih 100-200m je taj teren

milan.krstic

Hvala Mrkela, ako imas vremena, ajde, imam hrane ostalo od subote pa da trosimo.. Bice lep dan sutra