Drava

Započeo PEGULA, 17 Avgust 2008, 20:29:15

MIF

Sve ono sto si napisao da ste im bacali,i one manjice,jel to bilo na dno i po danu?

turbler

Na dno drito među njih, i po danu i po noći, i po porastima vodostaja i po stabilnim vodostajima, po južinama, dan prije južina, dan poslije, prije zahlađenja, po zahlađenju, ujutro navačer, u podne, po noći i ništa.
Zahaklat ga možeš kad god hočeš, ali uloviti ne, pa sam i odustao od toga i ove zime izbjegavam ta mjesta makar se u blizini ulove i boleni i smuđevi.

Spojene poruke: 12 Decembar 2010, 23:15:43

Na Dravi puno ljudi lovi smuđa i varalicama i na živu ribu i filete i sl. i niko nikad "slučajno" ne ulovi soma, kako na Dravi u Podravini tako i nizvodno prema Osijeku.
Ja ponavljam da vjerujem da se uredno love na Savi i sam sam ga ulovio, a jednostavno svaka rijeka ima svoja pravila, pa tako na Dravi vrijede neka druga pravila.

Ko hooće može doći i sam provjeriti pa probati uloviti soma sad na Dravi, ko uspije klanjam se do poda i ljubim stopala

MIF

Pa gle,na Savi ako bacis na dno-promasio si.A vec npr. plovak i MALI keder,nesta se i ulovi.

turbler

vjerojatno nikad nisi bio na Dravi u Podravini, neznam kakav bi to trebao biti sistem da drži plovak u Dravskoj struji, somovi zimuju u takvoj struji da jedva 40gr jig spustiš na dno, a provjeravali puno puta sonarom i ničeg nema u srednjim slojevima vode sve je na dnu iza prepreka u obliku debla i sl. gdi su područja slabije struje na dnu.

U rijetkim limanima sa mirnijom vodom gdi bi igrali sistemi s plovcima, zimi jednostavno nema ribice.
Drava je jednostavno specifična rijeka na svkom pojedinom dijelu toka, kod mene je Drava rijeka na kojoj prevladava mrena, klen podust, znači plitka brza voda, šljunčano dno, zbog blizine HE velike su dnevne oscilacije vodostaja, za razliku od dijela kod Osijeka gdi je Drava uža, dublja, dno je pješčano i manje su oscilacije vodostaja.

Dio Drave kod mene je slićan Savi uzvodno od Zagreba npr. a tam se isto ne love somovi zimi, (osim kod same NE Krško)

MIF

Ok,ja sam ti napisao za savu.Znam da je drava teska za zimu!

Rajo

Znači po zimi se nemože ulovit som na dravi ? Dobro ako je tako . smiley033
Turbleru hvala na trudu .
Ovaj dio gdje pišeš da som nije u sloju vode već na samom dnu si mislio na neku rupu ili ?
Meni na Savi to i predstavlja problem to što nije na dnu već u sloju , mišljenja sam kao bi ga bilo lakše lovit da je na dnu .
Piso si o mazanju silikona , taj dio kod mene određuje dali češ ulovit ili ne .
Kolko me pamčenje služi nesječem se da mi je ijedan primio u pola vode ( u sloju ) več isključivo u propadanju tik kod samog dna ako ne i na dnu .  smiley345
Posavino moja mila , moj premili rodni kraj ...

MIF

Pa smanji glavu za propadanje...

Košava

Evo, cisto da osvezim temu vidim da je u zapecku :lol: . @trubler, da li si ti pokusavao da pecas na delu kod Pitomace :question:  Ako nisi raspitaj se za mesto Starogradacki Marof (od Pitomace jos 9 km nizvodno). To su tereni koji nisu nikada bili napadnuti ribolovcima i vlada potpuna divljina i mir.  Kada dodjes do Marofa pitaj gde se nalazi "Grlo" i "Sirine".

Tu se som moze upecati i na obicnu kasikaru varalicu u toplije dane, pa i u ovo godisnje doba smo ga dobivali, premda je vise preovladavao smudj. Za Crni jarak, si najverovatnije cuo Kriznica, prelaz preko viseceg mosta, i usce koje se nalazi tacno nasuprot terena koji sam ti naveo "Sirine", a " Grlo " je  od usca tog Crnog jarka nizvodno za oko 800m i dolazi se preko Pitomace,  s. Stari Gradac, s Starogradacki Marof. Ili ako se krecemo od Virovitice moze preko mesta  Okrugljaca. Da skratim, u Starogradackom Marofu treba samo pitati starosedeoce gde se nalazi "Grlo". Eh, te terene trebate Vi podravci obilaziti, a  plicake ostavite za  rano prolece. Ovi tereni su po najsvezijim informacijama odlicni i dan danas su ne napadnuti znaci da vlada pravi mir. Da li ima kolega sa tog terena na forumu :question:  Voleo bi da  oni malo prokomentarisu  ovo sto sam napisao. Obidjite te terene i napunite galeriju sa lepim fotografijama ulova, necete se razocarati :no: . Pricam sve o desnoj obali Drave da nebude zabuna, ukoliko imas camac predji u predelu Marofa na levu obalu, Nadji Luka,(hrast,jasen bagrem-agacija, potopljeni od davnina) tu niko ne peca od 1988 godine ni dan danas, odnosno ja sam bio zadnji koji je tu  povremeno zabacivao :rolleyes: :bye: smiley033

turbler

Ja sam iz Đurđevca, i na Dravi lovim na terenima od Molvi do Podravskih Sesveta (tu vrijedi ribolovnica mog kluba) na Križnici sam dosta puta lovio kupujuči dnevnu dozvolu, a na terenima u Starogradačkom Marofu stvarno nisam nikad bio, ali ako ti toliko hvališ truditi ću se i to običi ove zime.

Košava

Neces se pokajati :no: tu je Drava duboka i dere voda, zato taj deo i zovu "Grlo", veliki lakat krivina koja nosi i smirgla- skida i produbljuje. Tu se riba zimi uvek koncentrisala. Mesavina hrastovih panjeva na dnu,  kamena i peska :thumbup: . Na tom putu naici ces na jedan veliki otok, gde je rukavac veoma sirok da ne pomislis da si na Dravi, to bi bila greska. Drava ti je gledajuci prema granici iz pravca Marofa desno.  smiley033

maverick

moracu i ja prikolicu okaciti pa otici na vikend obici te terene  :ok:

Košava

Ne snalazim se sa ovim mapama, ali sutra vec mozda sve to  savladam, pa da sve nacrtam i smudjeve i krupne somove :lol: smiley033

turbler

Evo da ti pomognem, tu je otok, e sad kad odem prvo bez čamca gdi da lovim nizvodno od otoka ili?

Košava

Evo da ja tebi pomognem  :lol:  Otok nije tu, nego sam ti ga oznacio na ovoj fotografiji crvenim kvadraticem radi lakseg snalazenja :lol: , a ono su mali otocici prema mestascu Sovjetska i Okrugljaca sto nema veze. :no: Belom linijom sam ti oznacio "Grlo" i tu bi ti trebao da se nadjes i da pokusas smudja da "cepas"(nezaboravi fotoaparat da sve to iz skljocas) Link sam postavio i zelenim simbolom ti oznacio tvoju poziciju u predhodnom postu. Evo ti ponovo link isti kao u mom predhodnom postu. http://g.co/maps/35jpg

Nadam se da sam ti pomogao, za detalje slobodno pitaj :lol: smiley033

turbler

Sad sve znam, ja sam mislio na onaj mali otok na Dravi.
Ne izgleda mi baš divlje i nenapadnuto, ali sigurno nemože biti loše.
Iduči slobodan vikend odlazim tamo, pa slijedi izvještaj bilo to slike s ulovima ili samo pejzaži  :cheesy: