Skorašnje poruke

#1
Tereni za ribolov / Odg: Dobri tereni u blizini No...
Poslednja poruka laki22 - danas u 23:00:06
Ajde ovde da stavim
Malo nejasna tabla ali ispada 1257 km + 800m dunavca
Ribarac

Sent from my MNA-LX9 using Tapatalk

#2
Poslednja poruka beli amater - danas u 22:49:04
Halo
hvala na Vasim odgovorima .

Citat: sona poslato danas u 16:32:23Da li misliš na morski ribolov?kolko se secam da stapnovi za teski morski ribolov imaju te valjcice....

da , na morski ribolov mislim . Bacao bih sa obale , sa stijene , odmah ispred je velika dubina . Ja bih trebao izbacit teski jig jedn 30 metara . Imam somovski stap berklay 5lb sa penn masinom 8000 , taj stap ni u kom slucaju nemoze radit sa velikim jig-om , masina je ok pa sam mislio posudit od jednog poznanika stap za big game sa valjkastm sprovodnicima i na njega stavit sviju penn masinu . Ne isplati mi se kupovat novi stap koj cu koristit par dana na moru

pozdrav
#3
Da, "neka se baci kamenom samo onaj, koji je bez grijeha."  :lol:
#4
Varaličarski štapovi / Odg: Favorite Black Swan
Poslednja poruka ibanezi - danas u 22:18:10
 Motorku sam uzeo pre godinu i po dana. Prvi CD esn sam kupio pre 8 godina i koštao je više od pola moje tadašnje plate u firmi. Sad ovaj crni labud košta nešto manje od pola moje sadašnje plate. Nisam menjao ni firmu, ni radno mesto, da bude jasno. Mislim da su realno svima plate duplo veće pa iako  kupovna moć nie Bogznašta veća, to je upravo taj odnos.  Ko je mogao tada da odvoji 250e za štap, sad čak i mnogo lakše može kupiti ovaj. A ako se vratimo i malo dalje...
 Novozelandski CD BR iz prve decenije veka koji su mnogi pokupovali kako su znali u umeli, mnogi čak i od usta odvajali, ostajali dužni za režiju i sl koštao je više od moje tadašnje plate. A fiktivno je koštao iste pare kao ovaj 20 god kasnije. Nekih 350E. Da sam tada BR kupio na 3 rate, dao bih po trećinu plate ratu. I to bi se itekako osetilo. Ako ovaj kupim na 3 rate daću manje od 6ine moje sadašnje plate za ratu. To je skoro pa zanemarljivo. Eto, o tome pišem. I pišem uopšteno. Što se mene lično tiče, imao sam vrlo solidna 2 zadnja tamburaška vikenda, parice mi jede inflacija i došao sam na ideju da bi posle dugog vremena mogao kupiti varaličarski štap. Sve sam nešto napaljeniji na ovog crnog labuda. Samo da mi je da ga vidim uživo i ako na prvu, makar na suvo pokaže ono što očekujem na osnovu pročitanog i nekoliko klipova viđenog, biće čičino. Pa red je miša mu.... :takoje:
#5
Poslednja poruka Fortis - danas u 19:08:52
Trolling sam radio pre par godina na moru. Mislim ne ja lično nego na tom brodu gde smo pecali
#6
Poslednja poruka ibanezi - danas u 18:51:33
I za troling i za statično pecanje. Razvučeš mamac i usidriš plovilo.
#7
Poslednja poruka Fortis - danas u 18:04:43
Trolling?
#8
Traper Srbija / Odg: RIVER Super Feeder – 4.2m...
Poslednja poruka ibanezi - danas u 17:31:17
Sve naj...ali tipu sa klipa ono čegrtalo od mašinice toliko melje, krlja, škripi, tandče... da je to prosto atentat na ribolovačke uši. :lol:  Ako je to štap kojim je Miha onomad pecao na Tisi i kojim sam par puta tada bacio i meni se sviđa.
#9
Poslednja poruka ibanezi - danas u 17:04:27
Koliko sam upoznat, štapovi sa valjkastim provodnicima, ujedno štapovi za najteži big gejm ribolov služe za otpuštanje sistema sa mamcem sa broda u pokretu. Nisu za izbačaj.
#10
Varaličarski štapovi / Odg: Favorite Black Swan
Poslednja poruka glos - danas u 16:37:51
Ibanezi. Ona motorka što si je uzeo, jednako košta i sada kao i tada.